petak, 7. travnja 2017.

Makeup & Photo & Fashion Collab: The Colorful Spring

U posljednje vrijeme moji kistovi i ja dio smo brojnih kreativnih suradnji. Nadam se da će vam se svidjeti moja ideja - želim s vama podijeliti neke od divnih fotki koje pritom nastaju te vas upoznati s radom brojnih kreativaca s kojima surađujem. <3

Današnji post je prvi u nizu, a moje (dosadašnje i buduće) makeup & photo & fashion suradnje odsad će redovito dobivati mjesto na mom blogu. Bilo je i vrijeme, zar ne? :) Ako se na vrijeme sjetim zapisati koje sam proizvode koristila, podijelit ću s vama barem one najzanimljivije. :) U skladu s time, zvijezde looka koji nosi Miss Anomalia Wylde svakako su preludi NYX Vivid Brights tuš za oči u nijansi Vivid Sapphire i NYX plava maskara te Sleek ruž u nijansi Fuchsia. :)
















Broj komentara: 5:

  1. Prelepa si :) tvojom kosom sam odusevljena :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe nisam to ja, ja sam samo šminkala, a model je Miss Anomalia Wylde - potraži je na Facebooku i Instagramu, stvarno predivnu boju kose ima :)

      Izbriši
  2. Fotografije su prelepe!Lepo pada svetlost, tj lepo su uradjene!Takodje veoma lepa sminka koja odvaja stvarnost od prirode😍Zapratila sam blog,nadam se da ce neko zapratiti moj 😳

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)