petak, 21. travnja 2017.

BeautyBox za ožujak

Hellouz, dragi moji! :) Malo kasnim s ovim postom, ali, kako to obično biva, izgovor mi je to što sam imala puno posla, puno angažmana, puno šminkanja. To je izgovor, a činjenica je da očito još moram vježbati organizaciju vlastitog vremena kako bih stigla sve što želim, jer želim sve i svašta. :D Uglavnom, na samom kraju ožujka stigla mi je BeautyBox kutija iznenađenja. Znate li kako funkcionira BeautyBox? Svaki mjesec možete naručiti svoju kutijicu napunjenu malenim kozmetičkim iznenađenjima, ili pak možete odabrati tromjesečnu, polugodišnju ili godišnju pretplatu. Sadržaj se ne otkriva unaprijed, a - kako bi iznenađenje bilo potpuno - svim pretplatnicima kutija stiže na isti dan u mjesecu. Cijena BeautyBoxa za jedan mjesec iznosi 99 kn, no, uzmete li višemjesečnu pretplatu, cijena se smanjuje na 83 kn po kutiji.





Koncept beauty boxa uvijek uključuje lijepe kutije u kojima vam stvarčice dolaze, no ovdje je riječ o nečemu posebnome – naime, BeautyBox kutijice, osim što su preslatke, oblikovane su poput ladica, tako da s vremenom možete složiti svoj šareni i veseli BeautyBox ormarić. <3 Oduševljena sam time, meni nikad dosta lijepih kutija – i da, s vremenom ću definitivno složiti svoj BeautyBox ormarić. :) Ove slatke kutijice kriju različite kozmetičke zanimljivosti, testere i mini izdanja te poneki full size proizvod. Ukupna vrijednost proizvoda u BeautyBoxu ponekad će i nekoliko puta premašiti iznos koji ste dali za kutiju, a u svakoj kutiji trebala bi se naći barem tri full size proizvoda. Iako prevladavaju beauty – preparativni i dekorativni proizvodi, nađe se tu i ponešto što ne spada u kozmetiku. Moram priznati da je taj nekozmetički dio meni manje zanimljiv i mislim da ga je općenito teže 'pogoditi'. Fotkala sam popis na kojem možete vidjeti koji su se sve proizvodi mogli naći u BeautyBoxu za ožujak, a u nastavku ću vas provesti kroz proizvode koje sam ja otkrila u svojoj kutijici. :)





Uriage dermatološki ekstra bogati gel za čišćenje* stigao je u putnom pakiranju od 50 ml, dok originalno pakiranje sadrži 400 ml i cijena mu je 148 kn. Riječ je o gelu namijenjenom za svakodnevnu higijenu osjetljive kože koji nježno čisti i sprečava isušivanje kože. Zahvaljujući glicerolu i esterima masnih kiselina čuva i obnavlja hidrolipidni sloj kože, dok Uriage termalna ljekovita voda hidratizira i umiruje kožu. Nanosi se na vlažnu kožu, potrebno ga je ostaviti da djeluje jednu minutu te isprati vodom. Volim Uriage i drago mi je što se u kutijici našao i ovaj gel. Čuvat ću ga za putovanja, kao što obično činim s praktičnim mini pakiranjima. :)

Treaclemoon One Ginger Morning gel za tuširanje* također je u putnom pakiranju – ono sadrži 60 ml, a originalno pakiranje od 500 ml prodaje se po cijeni od 39,90 kn. Ovo je gel za tuširanje sa svježim, intenzivnim mirisom đumbira koji trenutno razbuđuje duh i tijelo. Zbog osvježavajućeg, razbuđujućeg mirisa predlaže se jutarnje korištenje, a ja ga također ostavljam za ljetna putovanja koja mi slijede. Pomirisala sam ga i stvarno je neobičan i vrlo svjež, taman za ljeto! :)




Biobalm balzam za usne – frutini* dolazi u originalnom pakiranju od 15 ml (cijena mu je 16,90 kn). Ovaj njegujući prirodni balzam obnavlja oštećene usne uz dodatak nježne arome – dostupni su pepermint, vanilija, kokos, kakao i jagoda, a ja sam dobila varijantu s jagodom. Balzam je sladak i fin (da ne kažem ukusan :D ), usnama pruža solidnu njegu i vrlo je ugodno iznenađenje. Zapravo već neko vrijeme imam jedan Biobalm balzam za usne, međutim, totalno sam zaboravila na njega i negdje čuči zapostavljen, morat ću ga pronaći.

Artdeco ruž za usne u nijansi 27S* – još jedan proizvod u originalnom pakiranju, i to dekorativni. :) U različitim kutijama našli su se različiti Artdeco proizvodi – moj ruž dolazi u količini od 3 grama, a cijena mu je 117 kn. Kremast je i blago sjajan, preslikava se na sve jer nije mat, no na usnama može preživjeti nekoliko sati ili do obilnijeg obroka. Moja je nijansa crvena, onako malo tamnija i zagasitija. Nisam ga puno nosila, no kremasti ruževi vraćaju se na velika vrata, a mat verzije polako odlaze u drugi plan (moram požuriti s nastavkom svoje serije postova o tekućim mat ruževima dok još postoji itko koga zanimaju! :D ), tako da ovaj malac stiže u pravi trenutak. :)




Vademecum 2u1 Advanced Clean pasta za zube* u originalnom je pakiranju od 75 ml (cijena 14,99 kn), riječ je o kombinaciji fluoridne paste za zube i antibakterijske tekućine za ispiranje usta koja izvlači nečistoću poput magneta i nježno je uklanja. Nikad nisam koristila ovakav tip (i pakiranje) paste za zube, veselim se isprobavanju.

Uzorak Alavi Flora Divina Recovery kreme* sadrži 2 ml, a full size od 50 ml prodaje se po cijeni od 259 kn. Krema regenerira kožu i daje joj vitalan prirodni izgled, intenzivno hrani kožu i potiče obnovu njezinih stanica uz bogatu hidrataciju. Zvuči super, a ja nemam baš nikakvog iskustva s brendom Alavi, tako da će i ovo biti zanimljivo za isprobavanje. :)

Našlo se tu i nekoliko nekozmetičkih sitnica prema kojima sam totalno indiferentna, štoviše, mislim da bi jedan beauty box bolje funkcionirao bez njih – bedž s BeautyBox dizajnom* (6 kn, bedzevi.com), Pulmoll bombončić* s eukaliptusom i mentolom (originalno pakiranje ima 45 g, 11,90 kn; to su niskokalorični bomboni bez šećera, navodno odlični protiv kašlja i promuklosti) te LeloHex redizajnirani kondom* (originalno pakiranje sadrži 3 komada za 79,20 kn, kondom je heksagonalne strukture zahvaljujući kojoj se prilagođava pojedinom korisniku te pojačava osjetljivost i sprečava mogućnost slučajnog skidanja).




Moje mišljenje o beauty box sistemu na hrvatski način ostaje isto kao prije – odličan je za ekipu koja voli iznenađenja, otvorena je prema isprobavanju novih proizvoda i nije previše zahtjevna, a nije na odmet ni sklonost prema slatkim kutijama. :D Ja definitivno spadam među takve, velika je vjerojatnost da će me kutijica puna random kozmetičkih stvarčica razveseliti i time sam odličan materijal za konzumenticu BeautyBoxa. Osim toga, često putujem i obožavam imati testere i putna pakiranja svega ikad. :D Međutim, moram reći da bih umjesto ovih par nekozmetičkih sitnica u beauty kutiji radije vidjela još jedan ili dva beauty proizvoda, po mogućnosti dekorativna. Mislim da će se većina složiti sa mnom.

Više informacija o BeautyBoxu možete pronaći na stranici beautybox.hr.

Što vi mislite o BeautyBox konceptu? Bi li vam jedna ovakva šarena kutijica uljepšala dan? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

3 komentara:

  1. Biobalm balzam za usne je meni nezamjenjiv. U ove ostale điđe ne ulazim.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Biobalm balzam za usne je meni nezamjenjiv. U ove ostale điđe ne ulazim.:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristila sam gel za tuširanje i odličan je...predivan miris i zato gel volim koristiti ujutro jer me razbudi

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)