četvrtak, 23. ožujka 2017.

Novi Avon kistovi za šminkanje



Avon bi u svojim katalozima ponekad ponudio neke kistove za šminkanje, no nijedan od njih nije mi posebno zapeo za oko. Međutim, nedavno se pojavila nova linija kistova koji su mi u katalogu izgledali zanimljivo, obećavajuće i profesionalno. Dizajn im je odličan, imaju gumiranu mat dršku koja se, doduše, lako prlja, no doprinosi tom PRO izgledu. Isprobavam ih već nekoliko tjedana i pokazalo se da sam dobro procijenila, kistovi su super! Mnoge od njih koristim na načine koji su drugačiji od onih koje Avon predlaže, tako je uostalom s mnogim kistovima – ne treba se ograničavati preporučenom namjenom nego isprobavati i otkrivati načine uporabe koji nama najbolje odgovaraju. :) Svi kistovi izrađeni su od najlonskih vlakana, kako piše u Avon katalogu.




Ja ću uz kistove navesti njihovu punu cijenu, no imajte na umu da se cijena može razlikovati od kataloga do kataloga te da su popusti česti. :) Numerirala sam ih pa tako na gornjoj fotki možete vidjeti koji je koji.

1. KIST ZA PUDER* deklariran je kao okrugla četkica za nanošenje ili uklanjanje viška pudera s lica (60 kn). Nije četkica niti četka nego kist, jamčim svojom diplomom profesorice hrvatskoga jezika. :D Uglavnom, volim ovaj kist, dlačice su mu mekane, srednje je veličine i dlačice mu nisu toliko raširene kao kod, recimo, Ecotools kista za puder u kamenu, malo je uži i od Zoeva 106 Powder kista te od Essence kistova za puder koji se pojave u pokojoj limited edition kolekciji (primjerice Bloom Me Up). Uslikala bih ove kistove u usporedbi s ostalima iz kolekcije, međutim, sezona je šminkanja i raznih shootinga i dobar dio kistova konstantno mi je prljav ili u pranju, tako da je to trenutačno nemoguća misija. Ovaj kist po mom je mišljenju odličan baš za namjenu koja mu je dodijeljena – odlično nanosi puder u kamenu ili prahu, a izvrsno će poslužiti i za nanošenje bronzera (mislim na klasično korištenje bronzera u svrhu utopljavanja lica, ne na konturiranje) te završno lagano all-over stapanje proizvoda. S obzirom na to da je nešto uži od prosječnog kista za nanošenje završnog pudera, neki bi ga možda mogli koristiti i za nanošenje rumenila – meni je za to ipak prevelik, ali može odlično poslužiti ako želite izblendati i ublažiti preintenzivno naneseno rumenilo. :)




2. 2u1 KIST ZA KONTURIRANJE* (75 kn) Avon je namijenio za profesionalno konturiranje bronzerom i iluminatorom – crni dio stvoren je za konturiranje bronzerom, a svjetlijim dijelom nanosi se iluminator. Okej, ovo je tvrdnja koju bih ja totalno pretumbala. :D Kao prvo, većina nas svoje lice ne može konturirati bronzerom jer bronzeri su uglavnom toplijih tonova i koristimo ih kako bismo licu dodali toplinu, a konturiranje se radi posebnim proizvodima kojima bismo trebali imitirati prirodne sjene na licu, zbog čega oni trebaju biti neutralni ili hladniji. Imam problem i s time što bih jedan kist, jednu čupu vlakana (njezine susjedne dijelove), trebala koristiti za dva totalno suprotna proizvoda – jedan vrlo svijetao i jedan vrlo taman. Kao treće, konturiranje i iluminiranje lica precizne su radnje za koje je ovaj kist prevelik (a za konturiranje i premekan). Postoje puno praktičniji načini da se odradi konturiranje i posvjetljivanje dijelova lica, no to uopće ne znači da sam ovaj kist odbacila, štoviše, obožavam ga! :) Riječ je o praktičnom kosom kistu koji nije pregust i lijepo blenda, a ja ga koristim za klasično nanošenje bronzera, dakle, dodavanje topline licu. Odlično surađuje s različitim bronzerima, različitih tekstura i pigmentacije, kao i s Avonovim perlicama. Isprobala sam ga i s theBalm Bahama Mama bronzerom, s bronzerima iz Essence kolekcije Lights of Orient i još s nekima iz moje velike kolekcije koji još nisu našli svoje mjesto na blogu.




3. KIST ZA RUMENILO* (50 kn) uzak je kist dugačkih dlačica, neobičnog oblika u odnosu na ostale kistove za rumenila koje imam – navikla sam da su im dlačice kraće. :) Ne bi bio moj prvi izbor za rumenilo jer za tu namjenu biram spomenute kistove kraćih dlačica, veličine negdje između ovog kista i onog prvog za puder, ali to je samo moja preferencija, kist je dobar i multifunkcionalan. Meni je, recimo, odličan kao kist za konturiranje/blendanje kontura, kao i za nanošenje highlightera. Pričamo o praškastim proizvodima, u onim rijetkim trenucima kad za konturiranje koristim kremaste proizvode, ne bih se odlučila za ovaj kist. Što se tiče samih rumenila, najbolje surađuje s onima koja su srednje i slabije pigmentacije, s onim pigmentiranijima mogli biste pretjerati jer ovaj kist na lice prenosi dosta pigmenta. Zbog toga je važno napomenuti da, koristite li ovaj kist za nanošenje pigmentiranijih proizvoda, bez obzira na to je li riječ o rumenilu, proizvodu za konturiranje ili highlighteru, proizvod lagano dodirnite kistom i nanosite ga pomalo, uz predano blendanje. :)




4. KABUKI KIST* (59 kn) predložen je za glatko i ujednačeno nanošenje pudera ili perli za lice. Ovo je klasičan kabuki srednje veličine, ne bih ga nazvala posebno malenim niti velikim. Dlačice su mu mekane, ali dovoljno čvrste da mogu lijepo pokupiti proizvod i nanijeti ga na lice (gušće su i čvršće nego kod popularnog Look by Bipa kabukija). Ovo je još jedan proizvod koji najradije koristim za nanošenje pudera u kamenu/prahu te za završno blendanje i stapanje proizvoda, a super je i za Avon perlice jer je dovoljno malen da ih zahvati bez da ih izbacuje van iz pakiranja. Ako još nemate kabuki u svojoj kolekciji, pričekajte neki od čestih popusta i naručite ovaj, vjerujem da će vam se svidjeti. :)

5. KIST ZA KREMASTO KONTURIRANJE* ja sam tako nazvala, ne znam kako ga Avon deklarira ni kolika mu je cijena jer ga nisam pronašla u katalogu niti na Avonovoj web stranici. Riječ je o uskom kistu gusto nabijenih dlačica, vidjeli smo nešto slično u Catrice LE kolekciji Contourious. Ovaj se kist jedini izgledom razlikuje od ostatka, drška mu nije gumirana i dizajn mu nije elegantan i PRO kao kod ostalih. Vjerojatno je riječ o ostatku iz stare kolekcije. Ovo je kist koji najmanje koristim i kod mene ima najmanje smisla – poslužit će za nanošenje, ali ne i blendanje kremastih proizvoda za konturiranje, recimo uz paleticu iz spomenute kolekcije Catrice Contourious. Ipak, ako to već radim, bolje mi surađuju odgovarajući ovalni kistovi.




6. KIST ZA SJENILO S RAZMAZIVAČEM* (32 kn) plosnat je, ali ne tanak kao što takvi (sintetički plosnati) kistovi obično jesu. Avon kaže da je odličan za postizanje smokey eyes efekta, a ja ga koristim za nanošenje kremastih sjenila kao što su MNY Color Tattoo, a može ih u nekoj mjeri i izblendati zahvaljujući vrhu koji se lagano sužava. Razmazivač, odnosno mala spužvica koja dolazi s druge strane, odličan je za blendanje olovke koju ste nanijeli uz gornju ili donju liniju trepavica pa u tom smislu možemo reći da je ovim kistom moguće dobiti smokey eyes. :) Ovo je kist koji u kolekciji nije nužan jer za nanošenje klasičnih sjenila u kamenu (koja većina vas koristi) postoje bolja rješenja, a mnoge olovke za oči dolaze s nekim oblikom razmazivača s druge strane, no može biti vrlo koristan i kod mene će sigurno biti dobro iskorišten. :)




7. KIST ZA TUŠ* meni je apsolutno savršen kao kist za obrve. Vrlo je malen, kratkih, zbijenih i čvrstih dlačica, odlično surađuje s pomadama, a, nakon što proizvod nanesete na obrve pomoću ovog kista, češljić iz dvostrukog kista pod brojem 8. fantastično će ih raščešljati i podariti im prirodan izgled. Odličan combo! :) Kako ja imam puno kistova i prenamjenjujem ih prema potrebi i vlastitoj logici, ovaj kist ne koristim za tuš jer mi nije dovoljno tanak za tako nešto, dok je za obrve fenomenalan (nedostaje mu samo češljić s druge strane! :P ). Nažalost, ne znam koja mu je cijena jer ga nisam pronašla u aktualnom katalogu.




8. DVOSTRUKI KIST ZA OBRVE* (32 kn) meni je prelijep, za početak to moram reći. :D Kistovi za obrve obično su mali i tanki, a ovaj izgleda tako konkretno i profesionalno da me to oborilo s nogu. :D Nadalje mogu reći da je češljić za obrve odličan, malo je veći, gušći, nježniji i meni čak i draži nego češljići koji dolaze uz Anastasia Beverly Hills kistove za obrve br. 12 i 14 (koji su mi inače najdraži kistovi za obrve, pogotovo br. 12). Sam kist moguće je iskoristiti za popunjavanje obrva, potogovo ako su deblje i izraženije, no dugačak je i nije nakošen te mislim da nije dobar kao osnovni kist za obrve. Ali! Izvrstan je za nanošenje korektora iznad i ispod obrve, ako želite istaknuti njezin luk ili eliminirati pogreške. Super je i za ispravljanje greškica i poravnavanje linije usana pomoću korektora. Iako ga ja uspijevam iskoristiti i za iscrtavanje/popunjavanje obrva, moram priznati da bih bila presretna da se s druge strane ovog divnog češljića nalazi kist o kojem sam pisala pod brojem 7., onaj za tuš. :) Ipak, zajedno su odlična kombinacija i ja ih najradije tako koristim.




Iako se ne bih složila s Avonom u pogledu preporuka za uporabu nekih od ovih kistova, smatram da je većina njih odlična! :) Sve vi koje volite Avon i pratite kataloge, obavezno obratite pažnju na ove kistove i naručite si one za koje mislite da bi vam mogli zatrebati u vašoj rutini šminkanja, vjerujem da nećete požaliti. Od srca preporučujem kist za tuš i obrve kao odličan duo, kao i kist za rumenilo, kist za puder te 2u1 kist za konturiranje. Kabuki je također odličan. Mogla bih reći da me Avon iznenadio kvalitetom ovih kistova, no to zapravo ne bi bila istina jer sam ih dobro procijenila čim sam ih vidjela u katalogu, iznenađenja nije bilo – ispunili su moja predviđanja i učinili me vrlo zadovoljnom korisnicom. :)

Jeste li već naručili neke od Avon kistova za šminkanje ili to možda planirate? Koji vam se čine zanimljivima? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Zasad sam naručila samo kist za rumenilo jer me podsjeća na RT blush brush samo što je Avonov očigledno manji. Svi su mi kistovi zanimljivi i planiram ih pokupovati u dogledno vrijeme. Osim ovog 2 u 1 kista za konturiranje, ne sviđa mi se boja dlačica ni dužina, baš kao i ti smatram da je prevelik za konturiranje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, taj kist za konturiranje nikako nije za konturiranje, ali može poslužiti za druge stvari - tipa bronzer. :) Mislim da se nećeš razočarati ako naručiš neke od ovih kistova, stvarno jesu zanimljivi i vrlo funkcionalni. <3

      Izbriši
  2. Molim lepo svi mi trebaju i ne znam sto ali sve molim :)))))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, razumijem te totalno - odlično izgledaju! :))

      Izbriši
  3. nisam još probala Avon kistove,ali pogledat ću ih u sljedećim katalozima, i ako budu na popustu-možda i naručim koji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno će biti na popustu, Avon stalno ima popuste :) javi dojmove ako ih naručiš! :)

      Izbriši
  4. Imam ovu cetku za rumenilo i zadovoljna sam njome :). Ti si sve lepo opisala pa nemam sta da dodam :). Ne koristim jako pigmentovana rumenila, tako da mi savrseno odgovara. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što i tebi odgovara. :) Ja volim imati različite kistove za rumenilo jer su i rumenila raznih tekstura i pigmentacija pa mi uz svako ide neki drugi tip kista :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)