srijeda, 29. ožujka 2017.

Minimal Chic + giveaway :)

Hellouz, dragi moji! Možete li vjerovati da je moj blogić ovih dana navršio tri godine? Vrijeme je tako brzo proletjelo, s jedne strane imam osjećaj kao da sam oduvijek pisala beauty blog (što sam prije radila s tolikim slobodnim vremenom i kako sam izdržala da se ljudima ne popnem na vrh glave oduševljeno pričajući o kozmetici i šminkanju? :D ), s druge pak strane ponekad mi se čini kao da je sve to tek nedavno počelo. Međutim, dosta mog trkeljanja, kasno je, sutra ujutro šminkam, a večeras želim s vama podijeliti svoje iskustvo s dva proizvoda koja koristim posljednjih tjedana. Tu je i giveaway koji, zapravo, nema veze s blogoroćkasom, to se slučajno poklopilo. :D

Minimal Chic tema je današnjeg posta. Riječ je o prirodnoj, individualiziranoj kozmetici koja se izrađuje od hladno prešanih biljnih ulja i maslaca, kemotipiziranih eteričnih ulja, hidrolata i raznih aktivnih sastojaka. Što znači da je individualizirana? To znači da će Aleksandra, vlasnica kozmetike Minimal Chic, za vas izraditi proizvode s obzirom na tip kože i vaše preferencije. U ponudi su kreme i serumi za lice, okoloočni proizvodi, losioni, mlijeka i maslaci za tijelo, balzami, ulja, tonici, micelarna otopina, kreme za ruke, proizvodi za sunčanje, dezići te razni proizvodi s posebnom namjenom. Pakiranja su preslatka, s etiketama na točkice, izgledaju mi chic, baby i retro u isto vrijeme. <3 Ovo su neki od proizvoda iz ponude:






Ja sam isprobala kremu za lice i losion za tijelo. Moja krema za lice* sadrži ulja jojobe i argana, macerat smilja, hidrolat smilja, glicerol, ureu, aloe veru, eterično ulje slatke naranče te prirodni emulgator. Rok trajanja iznosi tri mjeseca od otvaranja i kremu bi bilo poželjno držati u frižideru. Prilikom savjetovanja oko izbora njege navela sam da imam 32 godine i mješovitu kožu te da nemam neke posebne probleme s kožom lica – tu su naznake prvih borica oko očiju te nešto ožiljaka od starih prištića. Moja se krema, dakle, sastoji od hladno prešanih biljnih i kemotipiziranih eteričnih ulja te aktivnih sastojaka koji u mom slučaju djeluju protiv bora, vlaže kožu i održavaju je elastičnom. Moram priznati da kremu nisam koristila svakodnevno jer imam tendenciju zaboravljanja na proizvode koje držim u frižideru, no koristila sam je sigurno barem 4 puta tjedno, obično kao podlogu za šminku nakon što bih već nanijela neki od seruma iz kupaonice (nakon prve kave sposobna sam sjetiti se da mi je aktualna dnevna krema u frižideru :) ). Krema je lagana, vrlo ugodna i hidratantna, na mojoj mješovitoj koži odlična kao podloga za šminku. Nije masna, nije teška, tekstura je taman lagana kakvu želim kod svoje dnevne kreme kada mi je koža u svom uobičajenom stanju. Koža je nakon nanošenja meka i elastična, a činjenica da kremu držim u frižideru donosi i rashlađujući i razbuđujući efekt. :)

Losion za tijelo* sadrži shea maslac, kokosov maslac, ulja suncokreta i sezama, vosak, pročišćenu vodu, glicerol, gel aloe vere, ureu, miris prirodne karamela, vanilije i limuna te prirodni emulgator i konzervans. Potrebno ga je potrošiti u roku od tri mjeseca nakon otvaranja, ne mora se držati u frižideru. Ja sam, naravno, navela da volim slatkaste (bademaste, vanilijaste, karamelaste...), kokosaste i citrusne mirise i takav sam losion i dobila i jako sam zadovoljna. <3 Ovaj slatki proizvod već ste vidjeli među favoritima veljače – ukratko ću ponoviti da je lagane teksture koju sam doživjela kao pravo osvježenje među bogatim zimskim maslacima. :) Iako je lagan te se iznimno brzo upija, vrlo je hidratantan i kožu ostavlja mekom, a taj osjećaj hidratiziranosti na mojoj normalnoj koži traje čak do sljedećeg tuširanja. Miris mu je divan i topao, moja je kombinacija ispala odlično. Vaš losion za tijelo biti bogatiji, hidratantniji ili pak laganiji, a možete birati između širokog spektra mirisa – u ponudi su limun, slatka naranča, monoi, vanilija, mandarina, karamela... :)



Lijevo krema za lice, desno losion za tijelo


Kako bi se i neke od vas upoznale s konceptom individualizirane izrade kozmetike i ovim divnim proizvodima, Lil'Mee's lil'blog & Minimal Chic dvjema će mojim čitateljicama (ili čitateljima, što da ne :D ) pokloniti po jedan Minimal Chic proizvod po njihovom izboru. :) 

Pravila su sljedeća:

1. U komentaru ispod ovog posta otkrijte mi sljedeće: kada biste imali priliku naručiti jedan preparativni proizvod koji bi se izradio posebno za vas, što biste odabrali i kakav bi taj proizvod bio? Ne morate se ograničavati na Minimal Chic ponudu, dajte mašti na volju. :) Bi li to bio proizvod za njegu lica, tijela, kose? Kakav bi mu bio miris, kakva bi mu bila tekstura, boja; kako bi se ponašao, na koje bi probleme utjecao, kakvoj bi koži bio namijenjen? Koje biste sastojke voljeli vidjeti u svom specijalnom proizvodu? Slobodno se raspišite! :)

2. Trebali biste pratiti Lil'Mee Make Up & Beauty i Minimal Chic na Facebooku (a možete nas pratiti i na Instagramu – @lilmee13 i @minimal_chic_cosmetics), a slobodno i shareajte ovu objavu na Facebooku. :)

3. Nepotpune i višestruke prijave neću uzimati u obzir.

4. Darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske.

5. Biram ukupno 2 dobitnice, svaka od njih moći će odabrati jedan Minimal Chic proizvod kao nagradu.

6. Igramo se do 20.4. u 23:59. Dobitnice će biti objavljene na blogu i Facebooku i trebaju mi se javiti u roku od 48 sati.


Sretno! :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 20:

  1. Nisam probala ove proizvode , ali volim prirodno :) Odlican post :)#Samokazem

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad bi bio baaaš za mene, bio bi to proizvod za lice, za moje proširene pore. Taaj proizvod ne bi imao nikakve parfeme u sebi, ne padam na mirise već na djelovanje :) Može imati blagi miris po nekim biljkama, ili koji bi već sastojci bili. On bi moje pore toliko zagladio da bih izgledala kao fotošopirana :) Bio bi namjenjen masnoj koži, kakva je i moja, a bio bi srednje teksture, ni gust ni rijedak, blago mliječne boje. Malo bi peckao i zatezao pri prvim nanošenjima, ali to bi samo značilo da on odlično djeluje :)

    Post sam podijelila i lajkala, pratim pod iemnom Karolina Tušek :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastično pitanje, tako da iako ne mogu da učestvujem, jer sam iz Srbije moram da odgovorim na njega! :D Elem, proizvod bi bio za lice, trebalo da bi super hidrira kožu, (i leti i zimi :D), da utiče na pore i bore, da se brzo upija, da ima spf , da ne izaziva bubuljic. Da bude upakovan u super jednostavnu ali kvalitetnu ambalažu. I da nije skup. Baš stvarno stvarno želim ovakav proizvod! Nadam se i da postoji. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Kremu za mješovitu kožu. T zona mi je problematična. Najbolje da bude neutralnog mirisa i sa smiljem jer je ono dobro za regeneraciju i borice :) Prati na instagramu : jasmina.sukalic

    OdgovoriIzbriši
  5. Odabrala bi losion za tijelo sa kombinacijom vanilije i slatke narance,da je bogate teksture jer imam problem sa jako duhom kozom tijela.Moja tiha patnja je takav slican losion od John Masters Organics kozmetike a vjerujem da bi i ova verzija bila odlicna zamjena tome:) Svidja mi se koncept individualizirane kozmetike i vec sam kupovala od jedne divne zene koja takodjer radi svoje kreme,sapune i slicne stvarcice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja bi neku kremicu ili serum koja ce smanjiti vidljivost sunčanih pjegica na licu :) Fb: Ines Kristić

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam probala ove proizvode ali bih rado ovaj losion za tijelo sa shea maslacem zato što ga obooožavam, prefin miris, nije jako masno, imam balzam za usne od njega i pojela bih ga najradije, tako je mirisan, nježan i djelotvoran. Volim shea, kokos i malinu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nemam ig, pratim na fb: Mirela Rastija

      Izbriši
  8. Budući da imam valovitu, suhu i neukrotivu kosu za koju mi je jako teško pronaći odgovarajuće proizvode, odabrala bih šampon i regenerator namijenjen upravo takvoj kosi. Miris mi zaista nije bitan, kao ni boja i tekstura, važno mi je da djeluje i moju neukrotivu, naelektrizitanu grivu njeguje, ukroti i dovede u red. :) Što se tiče sastava, preferiram lavandu, maslinu, ružu i sl.
    FB: Tea Bandić
    IG: @tea1983

    OdgovoriIzbriši
  9. Proizvod za problematičnu kožu, bez parfema. Kombinacija kamilice, čajevca, đumbira i cimeta ☺
    Pratim na fejsu pod Maria Mihalic��

    OdgovoriIzbriši
  10. Nocna krema protiv akni, ali bez kiselina i drugih sastojaka koji ne idu uz dojenje. Mozda na bazi cajevca. Da ne isusuje, da zagladi kozu i da je u finoj airless ambalazici �� Boja i miris kod proizvoda za lice su mi potpuno nebitni, stovise draze mi je kad su bezmirisne ili mirisu po biljnim ekstraktima koje sadrze, parfemi su mi no-no.
    Na fejsu Ana Anic

    OdgovoriIzbriši
  11. Posto jos nisam pronasla kremu za lice koja mi odgovara, narucila bih da se za mene izradi matirajuca krema za lice na prirodnoj bazi od aloe vere i kamilice. Moja koza lica je jako masna, pa bi krema trebala biti nemasna, ali da hidratizira kozu i cini ju ljepsom.Jos bi bilo super da sadrzi cink i allatoin koji bi pomogli u borbi protiv akni s kojima muku mucim.
    Pratim na fb: Martina Vecko
    i na Ig: martinavecko

    OdgovoriIzbriši
  12. Borim se sa strijama i moja želja je imati proizvod koji smanjuje vidljivost strija, a ujedno je pogodan za moju osjetljivu i mješovitu kožu. U tom proizvodu bih voljela vidjeti shea maslac, kokosov maslac i bademovo ulje. Tekstura i miris mi nisu toliko važni, koliko sam učinak proizvoda na strije. Kada bi mu učinak bio i tamnjenje kože, bio bi presavršen. Potaknuli ste me da zaista vidim taj proizvod u svojim rukama. =D
    FB: Martina Šišić

    OdgovoriIzbriši
  13. Masku za čišćenje lica koja bi bila pogodna za dehidriranu kožu
    FB: Tina Ivanisevic

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja bi da postoji neki ekspress ''anti podocnjaci'' roll on serum :D Neka mirise na primjerice ruzmarin i lavandu,obožavam te mirise(podsjete me na dom,dok sam negdje daleko,imamo ruzmarine i lavandu ispred terase) i najbitnije da taj serum u roku 1min izbrise i izbjeli podocnjake,eto.Nitko sretniji od mene s takvim cudom, jer biti svijetle puti i tamnih podocnjaka je bas smijesno :D FB: Sanela Tomić

    OdgovoriIzbriši
  15. krema protiv bora oko očiju! NAJVAŽNIJA KREMA. :D
    Martina Šerbo

    OdgovoriIzbriši
  16. Moj savrseni proizvod sadrzavao mi lavandu jer bez nje nista :D zelena glina i lavanda su odlicna kombinacija za problematicnu kozu kao sto je moja. Uklanja crvenilo jer lavanda smiruje kozu, a glina cisti necistoce. Dodala bi jos i ruzino ulje, vodicu zbog blagog mirisa i umirujuces svojstva kojeg ima, a ne isusuje. 😊

    OdgovoriIzbriši
  17. Univerzalna krema za lice i tijelo koja bi djelovala na način da smiruje upaljenu i nadraženu kožu, te da potiče regeneraciju kože, ublaži ožiljke i pigmentaciju. Sadržavala bi ulje gospine trave koje bi ublažavalo ožiljke, ulje čajevca i lavande koje bi smirivalo upaljenu i nadraženu kožu, te ulje smilja za regeneraciju, te limun koji bi pomogao ublažiti pigmentaciju kože! Tekstura bi bila lagana i nemasna, kako bi se lako nanosila i brzo upijala!

    FB: Jelena Kovačević (podijelila sam objavu o darivanju javno)

    OdgovoriIzbriši
  18. Naručila bih losion za tijelo! Morao bi biti neki lagani - da se lako razmazuje i brzo upija i da je koža nakon njega dugo glatka. Imao bi neutralni do blago slatkasti miris (badem, vanilija ili slično) i spadao bi u prirodnu kozmetiku jer je vrijeme da počnem paziti što na/unosim na/u sebe!Zadnjih par mjeseci sam koristila ulja i dosta mi ih je. želim nešto brzo, praktično i učinkovito!
    Sanda Bepa

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja bi neki dobar serum s vitaminom c i niacinamidom, kombinacija ulja i hidrolata ovisno o koži kojoj je namijenjen. Obavezno da bude prikladan osjetljivoj koži. Miris je nebitan, ono što je važno da hidratizira kožu (i ne masti dodatno) i pomaže ujednačavanju tena. FB: Ira Kralj

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)