petak, 2. prosinca 2016.

Douglas Beauty Blog Day + new in

Prošli tjedan prisustvovala sam divnom druženju u organizaciji Douglas Parfumerija. Mi, znatiželjne blogerice, okupljene smo kako bismo se pobliže upoznale s politikom i poslovanjem Douglas parfumerija te proizvodima i kolekcijama iz bogate ponude Douglas Collection. Naravno, osim što smo saznale brojne informacije o samom Douglasu, imale smo priliku isprobati, pomirisati i swatchati milijardu divnih proizvoda. Moram priznati da dosad uopće nisam bila upoznata s Douglas Collection asortimanom i mislila sam da se on sastoji od možda dvije-tri preparativne linije i nešto dekorative, no istina je da u njemu možete pronaći različite kolekcije i ogromnu ponudu proizvoda. Svakako obratite pažnju na Douglas Collection kad se nađete u nekoj od Douglas parfumerija, a sve te proizvode možete pronaći i u Douglas web shopu.

Fotke s eventa govore više nego što bih ja mogla - uglavnom, bilo je šareno, mirisno, zanimljivo, ukusno, brbljavo i veselo. :D






Prekrasna Lux Lucis i mala ja :)) 



Zahvaljujući divnom Douglas timu, s druženja sam ponijela ogromnu vreću proizvoda pa ću se u sljedećem razdoblju još bolje upoznati s Douglas Collection asortimanom te ću vam s vremenom otkriti i svoje buduće favorite. :)





Jedva sam ovo dovukla doma! :D




Prva kutijica krije razne divote. <3 Douglas Everyday Handlotion* lagan je i mirisan losion za ruke koji se vrlo brzo upija, idealan je kao uredska mazalica za ruke koju ćete držati na radnom stolu i kojom ćete redovito mazati ruke tijekom radnog dana te ćete odmah moći nastaviti s poslom jer, kao što rekoh – brzo se upija! :) Zatim su tu Douglas lakići za nokte – roskasti Destinee* i šljokičasti Pink of Gold*, Mini Maxi Mascara*, Make-up Primer* (ovome se posebno veselim!) i bronzerasti Aquarelle Powder* (okej, i ovome se jako veselim :D ). Nadalje, Angeled Blusher Brush* iliti kosi kist za rumenilo te Douglas Naturals Illuminating Q10 Eye Cream*, okoloočna kremica s ekstraktom organskog šipka. Sve kreće u upotrebu od sutra, jedva sam dočekala da stignem pofotkati! :D




Douglas Aqua Focus hidratacijska je kolekcija koja nudi mnoštvo zanimljivih proizvoda za dehidriranu kožu (na eventu sam zamijetila serum koji mi se jako sviđa!), a isprobat ću bogatu kremu – Rich Cream* i prozračnu masku – Light as Air Mask*. Douglas Home Spa Breath of Amazonia krema za tijelo* s ekstraktom acai bobica i uljem marakuje miriše božanstveno i egzotično, čuvat ću je za ljeto jer tada najviše volim ovakve tropske mirise. Tu je i Douglas Home Spa aromatična svijeća Beauty of Hawaii* te kist za nanošenje sjenila – Flat Eye Shadow Brush*. O kistovima ću svakako pisati kad ih isprobam kako spada.




Na ovoj hrpici nalazi se jedan non-Douglas proizvod, a to je Rituals Yogi Flow Indian Rose & Sweet Almond Oil pjenasti gel za tuširanje*. Rituals je odnedavno dostupan u našim Douglas parfumerijama, što mi je iznimno drago jer volim njihove proizvode i sada su mi konačno ponovno dostupni. Tu je i Douglas Naturals tonik s organskim ekstraktom šipka*, Douglas olovka za omekšavanje kutikula* te Douglas Naturals starter kit* koji sadrži dnevnu kremu za normalnu kožu, gel za tuširanje i kremu za ruke s organskim arganovim uljem. Set je presladak i svakako ga nosim na jedno od sljedećih putovanja. :)



Jeste li isprobali nešto iz asortimana Douglasovog brenda? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 10:

  1. Koji lijepi pokloni! Privlače me Rituals proizvodi....mislim da ću se uskoro počastiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno isprobaj Rituals, vjerujem da će ti se svidjeti! :)

      Izbriši
  2. Kistovi lijepo izgledaju, a nadam se da svijeca lijepo mirise. :)
    Rituals mi je na WL, planiram svakako isprobati nesto od njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj svakako, Rituals je divan! <3 Ne znam je li sad kod nas dostupan njihov piling za ruke, on mi je bio fantastičan. :)

      Izbriši
  3. Gdje su fotke hrane?? :( Kakav je to event bez hrane? :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je hraneee! xD I bila je predobra, ali, nažalost, fotka mi baš nije reprezentativno ispala. :D Ali ima na Douglasovom fejsu cijeli filmić! :D

      Izbriši
  4. Baš mi je drago što smo se upoznale. <3 Poklonili su nam prekrasne stvarčice pa uživam u isprobavanju noviteta. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je baš drago. <3 Joj i ja baš uživam u isprobavanju, divne su se stvarčice našle u tim paketićima <3

      Izbriši
  5. Divni proizvodi,veselim se recenzijama😍😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će svakako, treba vremena da sve to isprobam... :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)