utorak, 8. studenoga 2016.

Vreća smeća 4/2016

Vrijeme je za jedan empties post koji već dugo čeka svoj red – iskrena da budem, čeka još od ljeta. :D Sve je već odavno bačeno, ali fotke su ostale, baš kao i natuknice o proizvodima. Krenimo. 




La Roche Posay Lipikar Gel Lavant* umirujući i zaštitni gel za tuširanje sadrži karite maslac, obnavlja kožu i vraća lipide. Meni je bio odličan, a posebno sam ga voljela koristiti u kombinaciji s Biotherm mlijekom za tijelo koje ćete vidjeti na sljedećoj fotki. Yves Rocher Jardin du Monde gel za tuširanje – cvijet tiare s Polinezije divno je poslužio za ljeto, obožavam egzotičan miris cvijeta tiare. Lush Snow Fairy i Sephora gel za tuširanje – Pacific Curacao također su potrošeni nekad tijekom ljeta – Lush je okej, no nekako sam ga trošila sto godina, a Sephorin gel mirisao je nekako umjetno, bio je gumast i nije me oduševio. Doduše, to je nekakva starija verzija, u međuvremenu su reformulirali proizvode i moguće je da su im sad tuširalice bolje. :)




Biotherm mlijeko za tijelo s ekstraktima citrusa jako sam voljela tijekom proljeća i ljeta jer je divno hidratantno, lagano i osvježavajućeg mirisa. Rado bih ga ponovno koristila i vjerojatno ću ga jednom ponovno nabaviti unatoč visokoj cijeni. Afrodita hidratantno mlijeko za tijelo Mineral Water još je jedna laaagana, hidratantna, osvježavajuća ljetna mazalica. Volim Afroditine proizvode za tuširanje i njegu tijela, dostupne su različite mirisne i teksturne kombinacije, za svakoga ponešto.

Balea losion za tijelo Tropical Sunshine s mirisom naranče i manga također je fino poslužio tijekom ljeta, no nije ostavio nekakav poseban dojam.




L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil regenerator za njegu suhe kose obožavam, baš kao i cijelu Extraordinary Oil liniju – odlično odgovara mojoj suhoj i kovrčavoj kosi koja uvijek traži bogatu njegu. L'Oréal Paris Elseve Color-Vive njegujući šampon i regenerator za obojenu kosu pokazali su se kao solidni, no nisam primijetila neki utjecaj na trajnost boje. Olival avokado šampon za regeneraciju oštećene kose* dobio je svoju recenziju – ukratko, bogat je i hranjiv, divnog mirisa, a kosa mi je nakon pranja uvijek izgledala lijepo, zdravo, oživljeno i podatno. Alfaparf Semi di Lino tekući kristali za kosu* fantastična su njega za vrhove, uvijek volim imati takav proizvod na polici jer moji vrhovi postanu suhi čim malo pustim kosu te im uvijek dobro dođe dodatna njega. Ovaj Alfaparf proizvod pruža laganu njegu koja ne masti kosu, a lijepo zaglađuje vrhove i čini da kosa izgleda zdravije i urednije.




Od proizvoda za sunčanje potrošila sam Olival mlijeko za sunčanje SPF20*, Afrodita anti-age kremu za lice SPF25 i Cabana Sun suho ulje u spreju SPF15. Na počecima bloganja pisala sam o favoritima na plaži ljeta 2014. i u tom postu možete pronaći pokoju rečenicu o Afroditinoj kremici (koju volim i često kupujem) i Cabana Sun ulju koje mi je presuho i sumnjive djelotvornosti. Olivalovo mlijeko ostavilo je dobar dojam i kupila bih ga ponovno.




Bocassy tonik za lice* prilično sam brzo potrošila, a nije me se posebno dojmio. Puno su mi draži Bocassy proizvodi za njegu (lagana dnevna krema, serum i hidratantna noćna krema), a uskoro ću pisati o nekim novijim proizvodima koje sam isprobala. :) Biobaza gel za umivanje s peršinom i boražinom* nije me oduševio, ima puno boljih proizvoda za čišćenje lica, no nije mi ni izazvao negativne reakcije i iritacije kao nekim drugim curkama. Garnier dvofazni odstranjivač šminke s očiju najdraži mi je dvofazni okoloočni čistač, amen. Trošim ga kao vodu. :D Hean fiksator za šminku* jedno je od boljih drogerijskih/dostupnih fiksatorskih rješenja, možete ga nabaviti u Bipi, a moje mišljenje o njemu i nekim drugim fiksatorima možete pročitati u postu u kojem sam usporedila svoje (tadašnje) fiksatore. :)




Afrodita krema za ruke i nokte s maslinovim uljem fino njeguje kožu ruku, no draže su mi neke druge Afroditine kremice za ruke čiji mi miris više odgovara. Garnier Neo Dry Mist (verzija Floral Touch) inovacija je u svijetu dezića, jako mi se sviđa njegov kružni aplikator, dezić je jako učinkovit i već sam ponovila kupnju i učinit ću to još puno puta, samo izmjenjujem mirise. Ne sviđa mi se jedino to što se baš brzo troši. Afrodita uljni odstranjivač laka za nokte kupila sam kako bih malo pauzirala od Avea, no Aveo i dalje ostaje moj najdraži odstranjivač laka jer mi drugi jednostavno nisu tako učinkoviti. I love... Mango & Papaya mirisni sprej za tijelo* potrošila sam nekako na silu jer nemam običaj koristiti mirisne sprejeve i teško mi se sjetiti da posjedujem pokoji. :D




Potrošilo se i ponešto dekorative, a na fotku sam ubacila i par lako potrošenih mini proizvoda. Catrice tester Photo Finish tekućeg pudera u nijansi 050 Deep Bronze odgovarao mi je kratko vrijeme dok sam bila najtamnija. To je jedan od njihovih dobrih pudera koji više nisu u ponudi. Catrice Multi Colour kompaktni puder (nijansa 010 Rose Beige) na mojoj je koži bio malo precrvenkast. Maybelline Color Tattoo u nijansi Permanent Taupe koristila sam kao kremastu podlogu za pojačavanje intenziteta sjenila, ali ponekad i za obrve – pogotovo je dobro izgledao uz rozu boju kose. :) MAC Paint Pot u nijansi Soft Ochre bio mi je super kao podloga za sjenilo (povoljnija je varijanta Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes). Chanel Soleil Tan de Chanel (Sable Beige) prugasti bronzer imala sam sto godina i na kraju su mi se ostaci razmrvili pa je konačno otišao u povijest. Shiseido rumenilo u nijansi Innocent Rose bilo mi je fantastično – pripada starijoj liniji Shiseido rumenila koja se više ne proizvodi, no ta su rumenila bila savršene teksture, pigmentacije i postojanosti. Ne znam kakva su nova, nikada ih nisam isprobala. MAC kremasto rumenilo u nijansi Uncommon bacila sam jer se pokvarilo, tekstura mu je postala čudna, ljigava i ljepljiva. Nije bed, dugo sam ga imala i kupila sam ga second hand dok sam bila u fazi prvih isprobavanja kremastih rumenila.

Neoviderm emulzija u mini pakiranjima poslužila je za ublažavanje svrbeža nakon uboda komaraca, a dobri stari melem najčešće koristim za saniranje žuljeva i ubrzavanje zacjeljivanja kože.

Konačno sam bacila i nekakvu prastaru Catrice dvostruku smeđu/bež olovku za oči, a Maybelline Brow Satin u nijansi Dark Blond potrošio se nevjerojatno brzo. Brzo sam potrošila i Lancome La Base Pro bazu za lice jer mi se jako svidjela i često sam je koristila na klijenticama. Super mi je za normalnu i mješovitu kožu, fino zaglađuje i super surađuje s puderima.




Proizvode s posljednje fotke potrošila sam na moru – neki su bili u premalenim pakiranjima da bi uspjeli ostaviti dojam, dok sam druge već duže koristila i ponijela ih kako bih ih potrošila. Elancyl losion za tijelo bio je taman dovoljan za jedno mazanje i dobro je da je tako jer mu je miris, barem meni i dragome, baš baš neugodan. A-Derma losion za njegu poslije sunčanja ostavio je dobar dojam, ne bih imala ništa protiv full size pakiranja jer je lagan i lijepo umiruje kožu. Potrošila sam i mali Essence miris, u pitanju je bio neki tropski, ne znam koji točno jer ih imaju više, a slova su se izbrisala, no voljela sam ga nositi u torbi zbog praktične malene ambalaže. Našlo se tu i par random hotelskih losiona, tuš gelova i šampona, ništa posebno.

L'Oréal Paris Preference regenerator dobivam uz boje za kosu i uvijek je divan, omekša kosu i omogućuje lako raščešljavanje. Kiehl's Midnight Recovery Concentrate definitivno jednom želim i u full size pakiranju, imala sam već dosta testera ovog ulja i prilično me zainteresiralo. Nažalost, Kiehl's Powerful-Strenght Line-Reducing Eye-Brightening Concentrate pomalo me peckao na području oko očiju, pogotovo ako bi slučajno došao u dodir sa samim očima. Avene termalna voda* stari je ljetni hit, nosila sam je u torbi kako bi mi poslužila kao osvježenje na putu za plažu i na plaži. Dakako, isto se može primijeniti i u gradu, kod kuće i gdje god poželite. MNY Fit Me korektor jedan je od najboljih drogerijskih korektora, šteta što se kod nas više ne može nabaviti. Kremast je, prilično dobro prekriva podočnjake, a ne uvlači se u borice i ne ističe ih te ne isušuje okoloočno područje. Može konkurirati high end korektorima, definitivno može. Olival aloe vera gel* nahvalila sam u recenziji i mislim da bismo ljeti svi trebali imati neki proizvod ovog tipa kako bismo umirili nadraženu kožu. Olivalova verzija svoj posao radi fantastično.

Misslyn Terracotta puder u kamenu/bronzer bio je dio neke pradavne limited edition kolekcije, ljeti sam ga koristila kao puder u kamenu iako mislim da je zapravo zamišljen kao lagani bronzer. Hawaiian Tropic losion u spreju SPF 20 lagan je, dobro me štitio i predivno miriše. Volim Hawaiian Tropic proizvode pa se svako ljeto neki od njih nađu u mojoj torbi za plažu. :)

AlpStories organski hidrolat cvijeta naranče ostavio me bez komentara jer se nikad nisam našla s hidrolatima. Jednostavno ne uspijevam primijetiti neko posebno djelovanje, no koristila sam ga za jutarnje i večernje osvježenje lica, na kraju rutine čišćenja, a prije seruma/kreme. Inače, već sam pisala o AlpStories proizvodima za čišćenje lica te o ulju za tuširanje i mlijeku za tijelo od nevena – svi su mi ti proizvodi odgovarali i ostavili su odličan dojam. Balea sprej za kosu za zaštitu od sunca nosila sam na plažu i redovito sam prskala kosu, a je li pomogao – to je teško procijeniti. :) Međutim, Phytodess Symbio Sun serum za kosu s uljem karanje odmah sam zavoljela i koristila sam ga nekoliko sezona. Nanosila bih ga nakon pranja na vlažnu kosu i u ovom slučaju mogu reći da sam primijetila hranjivo i njegujuće djelovanje. Čini mi se da brend Phytodess krije puno zanimljivih proizvoda za moj tip kose i morat ću ga malo pažljivije istražiti (dostupan je u salonu Dessange u Zagrebu).


Mogu vam reći da mi je drago da sam se konačno riješila ovog posta. :D Nastavak slijedi uskoro jer se vreća, gle čuda, u međuvremenu ponovno napunila. :D

Od proizvoda koje ste vi potrošili u zadnje vrijeme, za koji vam je bilo najviše žao što ste ga potrošili? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).


Broj komentara: 6:

  1. Svega se kod tebe nakupilo, baš si pravi potrošač ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, jesam! :D I baš je gušt vidjeti koliko se toga potrošilo u par mjeseci, to nove kupnje čini opravdani(ji)ma :))

      Izbriši
  2. Baš je ispunjujući osjecaj vidjeti dekorativu u empties postu!! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ima tu puno prozvoda, afroditina mineral water odličan proizvod :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, to je baš divna, osvježavajuća linija proizvoda. :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)