nedjelja, 6. studenoga 2016.

New in – rujan

Hi guyz! Kako sam u listopadu malo zabušavala s postovima, propustila sam objaviti novitete iz rujna. Ima ih puno, dosta sam toga dobila i kupila, u listopadskom new in postu također će biti vesela gomilica svega, a onda slijedi zatišje jer sam u nekom trenutku listopada odlučila da sam do daljnjega na no buy režimu – kupovat ću samo ono što mi nužno treba, primjerice za kit. A trenutačno mi ne treba ništa (iako, dakako, razumljivo, wishlista uvijek postoji i raste :D). Nakupilo se svačega i treba to fino isprobati i trošiti. :)




Na isprobavanje sam dobila odabrane jesenske novitete by Catrice – našlo se tu Pret-a-Lumiere mono sjenilo u nijansi 050 La vie En Rose*, sjajilo pod nazivom Shine Appeal Fluid Lipstick Intense u nijansi 040 Rose Your Voice!*, lakovi za nokte u nijansama Plump Around* i Take a Brick* te Deluxe Glow Highlighter trio u (jedinoj dostupnoj) nijansi 010 The Glowrious Three*. Najzanimljiviji mi je highlighter te ću ga uskoro usporediti s Essence verzijom koja je također ovojesenski novitet. Lakovi za nokte dolaze u predivnim jesenskim bojama i često ih nosim ovih dana.




Povodom povratka Ritualsa u Hrvatsku održano je predstavljanje ovog brenda te sam se prisjetila nekih divnih, opuštajućih i mirisnih proizvoda. Na isprobavanje sam dobila proizvode iz kolekcije The Ritual of Sakurapiling za tijelo*, kremu za tijelo*, pjenasti gel za tuširanje* te maglicu za krevet i tijelo*. Miris im je savršen, sinergija rižinog mlijeka i trešnjinog cvijeta omogućila je jedinstven mirisni doživljaj i divne njegujuće proizvode. <3 Rituals kozmetika dostupna je u Douglas parfumerijama i web shopu.




Top Lash trepavice naručila sam s e-baya i ove s fotke su fenomenalne, međutim, ne pošalju uvijek isti model i to mi jako ide na živce. :D

Od jedne drage vizažistice dobila sam kremasta sjenila Shiseido Shimmering Cream Eye Colorljubičastu nijansu RS 321 i zlaćanu BE 217. Bit će super kao podloga za različite lookove, tako ja najradije koristim kremasta sjenila – naime, smatram da su kvalitetna kremasta sjenila savršena u kombinaciji s klasičnim sjenilima u kamenu jer im pojačavaju intenzitet, a sjenila u kamenu ipak osiguravaju da sve zajedno na očima bude fiksirano i dulje traje. :)

Secret Key Milk Brightening Toner korejski je tonik koji sam naručila zbog pohvala na koje sam naletjela – prvi je dojam odličan, no trenutačno pokušavam potrošiti neke otprije otvorene tonike pa ću ovaj kompetentnije komentirati kad ga isprobam kako spada. :)




Vichy Slow Âge* nedavno je predstavljen kao novitet koji pokušava odgovoriti na pitanje možemo li njegom usporiti starenje kože. Klikom na link saznat ćete više o priči koja stoji iza ovog kremastog fluida, a ja sam ga nedavno počela koristiti i primjećujem da divno osvježava kožu te je izvrsna podloga za šminku.




Sleek je odnedavno dostupan u Mülleru pa sam morala konačno uživo pregledati sve te proizvode i odabrati pokoji za isprobavanje – ovaj put odlučila sam se za paletu Sleek All Night Long te tekući Barekissed Illuminator u nijansi Monaco. Monaco sam zasad slabo koristila zbog inflacije kremastih i tekućih iluminatora u mojoj kolekciji, no paletica lijepih neutralnih nijansi jako mi se sviđa.

Usput sam uzela i dvije lijepe Make Up Factory olovke za usne u nijansama 04 Beige Rose i 15 Dark Rosewood i jako sam zadovoljna jer su kremaste, pigmentirane i lako se nanose, a nijanse su baš one koje često trebam. :)




Ruževi su moja velika ljubav, a najbolje je kad su tamni i kad je jesen. <3 Tom Ford mat ruž u nijansi Black Dahlia divno je tamnoljubičasto vamp čudo, dok je YSL The Mats u nijansi 212 Alternative Plum više na bordo strani, također predivan. Oba su vrhunske kvalitete, divno pigmentirani i postojani. Mislim da bih mogla složiti neki post sa svojim omiljenim jesenskim ruževima, ima ih zbilja puno. :D

Maybelline Color Sensational u nijansi Hollywood Red nije vamp, nije taman, nije mat, no riječ je o lijepoj nijansi koja se uklapa u razne lookove i super izgleda tijekom dana i u različitim prilikama. Volim MNY Color Sensational ruževe jer nude šarolik izbor nijansi i dobru drogerijsku kvalitetu. Još više volim Creamy Mattes verziju, to su mi možda i najdraži drogerijski ruževi. :)




Još malo olovaka za usne jer to se kod mene dosta koristi i brzo troši. :D Catrice Longlasting olovke za usne uzela sam u nijansama All-Time Mauvie Star, Hey Macadamia Ahey i Plumplona Ole, a Essence Longlasting olovke u predivnoj bobičastoj nijansi 10 Berry on My Mind i vamp tamnoj 11 Be a Game-changer. Davno sam recenzirala tada dostupne nijanse Essence Longlasting Liplinera, ako skoknete na taj post, vidjet ćete da sam ih pošteno nahvalila pa je razumljivo da sam odmah kupila i nove nijanse. :)

Našli su se tu i Balea losion za ruke s mirisom shakea od lubenice te losion za tijelo Super Soft s mirisom sladoleda od vanilije jer tko bi odolio tim slatkim pakiranjima i mirisima? :) Balea me uvijek može zainteresirati svojim sezonskim proizvodima za tuširanje i mazanje.

Catrice HD Liquid Coverage, najhvaljeniji drogerijski tekući puder sezone, već imam u dvije nijanse, a sada sam nabavila i najsvjetliju 010 Light Beige. Drogerijske pudere ne koristim pri šminkanju klijentica, no one dobre volim imati u više nijansi za različita isprobavanja i šminkanja modela, a i sama tijekom godine dosta promijenim boju (zimi sam dosta svijetla, a ljeti poprilično potamnim), tako da ih miksam i za vlastite potrebe. Uglavnom, ovo je jedan krasan i s razlogom hvaljen puder, prije svega pogodan za mješovitu i masnu, pa i normalnu kožu – sljedeći tjedan konačno ide i recenzija. :)




Obnovila sam zalihu ljepila za umjetne trepavice – uvijek koristim Duo ljepilo, a ovaj put uzela sam plavo koje već dobro poznajem i zeleno koje mi je pravo otkriće! Toliko dobro lijepi da morate biti oprezni da slučajno ne polijepite nešto što ne biste htjeli. :D Mislim da je plavo ljepilo bolji izbor za sve koji nemaju toliko iskustva s lijepljenjem umjetnih trepki, dok je zeleno pravi zmaj za vizažiste i iskusnjare. :D Ja ću ga definitivno nastaviti kupovati. Super je i to što zeleno ljepilo, za razliku od plavog, ima onaj aplikator poput laka pa lakše možete kontrolirati količinu, dok mi se pri rukovanju plavog ljepila znalo događati da istisnem previše proizvoda.




O NovExpert serumu s vitaminom C* pisala sam nedavno u recenziji ovog finog oživljujućeg seruma. :) Ovo će mi biti drugo pakiranje ovog proizvoda koji najčešće koristim u sklopu večernje rutine, prije hidratantne kreme.




Uriage je predstavio svoju liniju namijenjenu njezi iznimno suhe kože i kože sklone atopiji – linija se zove Xemose, a ja sam na isprobavanje dobila sindet za pranje*, emolijentnu kremu*, kremu za lice* i balzam za usne*. Isprobala sam sve i stvarno sam zadovoljna, iako moja koža nije iznimno suha, divno je imati ovako hidratantne, bogate i umirujuće proizvode kada stignu hladni dani. Uskoro će biti više riječi o ovoj liniji. :)




Svako malo mora pasti neka Zoeva narudžba. :) Ovaj put odlučila sam se za Zoeva Rose Golden i Cocoa Blend palete, obje su savršene i postale su neizostavan dio mog kita. Sada imam ukupno četiri Zoevine palete sjenila i u svakoj su nijanse predivno odabrane i složene, a kvaliteta je kod najvećeg broja sjenila odlična. Na ove dvije palete nemam ni najmanju zamjerku, a, usput da spomenem, jedina koja me kvalitetom pomalo razočarala jest En Taupe, što je šteta jer su nijanse divne.

Što se tiče kistova, ovaj put odabrala sam 129 Luxe Fan (koji koristim za highlighter i jako sam zadovoljna), 318 Soft Paint Liner i 142 Concealer Buffer koji već imam i namjerno sam naručila duplić jer ga stalno koristim, najčešće za nanošenje i utapkavanje korektora.




Phytodess sprej s uljem mafure za hranjenje i oblikovanje kovrčave kose kupila sam na preporuku frizerke iz salona Dessange (gdje su me nedavno fantastično ošišali). Volim isprobavati proizvode za kovrče i čini mi se da će ovaj biti pun pogodak. Trenutačno imam puno (previše) proizvoda za njegu i oblikovanje kose i mogla bih napisati kakvu usporedbu ako bi vas to zanimalo. :)

Olival Natural lavanda i menta šampon za oštećenu i suhu kosu* upravo ću večeras isprobati, a nakon par tjedana bit će i recenzija. :) Ovo je Olivalov novitet kojem se baš veselim jer mi većina njihovih proizvoda odgovara, a ovaj šampon trebao bi biti baš za mene s obzirom na to da mi je kosa kovrčava i suha.




Catrice Contourious jedna je od najzanimljivijih trendovskih kolekcija koje je ovaj brend izbacio i, sasvim očekivano, izazvala je puno pozornosti. Na ovoj fotki nalazi se većina proizvoda iz kolekcije, a ja sam naknadno pribavila još neke te sam nedavno recenzirala ovu kolekciju posvećenu konturiranju. Tu je, dakle, paleta pod nazivom Sculpting Powder Palette u nijansi C01 Pale Perfectionist*, koja sadrži puder za konturiranje, rumenilo i highlighter, zatim Contouring Cream Palette – C01 Each & Every Cream, olovka/ruž/sjajilo iliti Lip Contour & Colour u nijansama C01 Nude i C02 Rosewood te olovka za obrve, odnosno Brow Shaper u nijansi C02 PrecEyes Brown. I dalje rado koristim sve ove proizvode, ništa me nije razočaralo – naravno, govorimo o nekakvoj svakodnevnoj upotrebi, za ozbiljne i važne prilike ipak su tu profesionalni proizvodi. :)




Essence je također ove jeseni izbacio hrpetinu noviteta, priznajem da još nisam stigla isprobati sve što se našlo kod mene. Essence Camouflage 2 in 1 Make-up & Concealer u nijansi 10 Ivory Beige* zasad mi je još previše svijetao, vjerujem da ću ga za kojih mjesec dana moći nositi. Zasad sam ga pokušavala miksati s nekim drugim puderima i rezultat mi se nije svidio jer je svaka kombinacija ispala previše cakey, no vidjet ćemo kako će funkcionirati samostalno. The Metals mono sjenilo u nijansi 02 Frozen Toffee* čeka svoj red (teško je primijetiti i koristiti mono sjenila uz sve te prekrasne palete :D ), Matt Matt Matt ruž u nijansi 02 Perfect Match* toliko me oduševio da sam naknadno kupila još tri nijanse (ugodni na usnama, postojani, lako mazivi, izvrsni za svoju nisku cijenu!), a Matt Matt Matt Longlasting sjajilo (mat sjajilo? :D ) dobro je za neke svakodnevne varijante, no definitivno nije longlasting. Imam dvije nijanse, kupljenu 02 Beauty-Approved i dobivenu 03 Girl of Today*.

Essence verzija trio highlightera zove se Light Up Your Face – Luminizer Palette (nijansa 10 Ready, Set, Glow!)* i usporedit ću je s Catrice verzijom – zasad samo ukratko, nijedna me nije oduševila, no zgodne su drogerijske stvarčice za eksperimentiranje s nijansama i finishima. Tu su i dva laka za noktePretty Cool Life* i Royal Blue*, nijanse su mi super pogođene. Essence All in One Complete Care* – bazni lak i nadlak u jednom ispunjava obje svoje funkcije. Extreme Lasting Eye Pencil u nijansi 05 Rockin' Taupe*, Rock 'n' Doll Duo Stylist* tuš u flomiću s kružićem na vrhu aplikatora i Rock 'n' Doll Crazy XXXL Volume maskara* čekaju svoj red.

Essence Satin Touch Blush u nijansi 10 Satin Coral* lijepo je koraljno rumenilo srednje pigmentacije, super za svježe svakodnevne lookove. :)




Konačno sam se dokopala dugo željene Urban Decay Naked 3 palete, međutim, nisam ostala oduševljena kao što sam očekivala. Vjerojatno su se moji kriteriji u međuvremenu promijenili pa mi sada smeta to što tekstura ovih sjenila nije onako predivno svilenkasta te se većina njih primjetno trusi. Ipak, paleta sadrži predivne nijanse i svakako će biti korištena i iskorištena.

Versace Woman prvi je ovogodišnji rođendanski poklon, i to od moje drage mame. :) Parfem mi se jako sviđa za ove hladne dane (iako je dovoljno lagan da paše i u neko drugo doba godine), mama je super pogodila. :) Spada u cvjetno-drveno-mošusnu kategoriju, slatkast je, topao i vrlo, vrlo postojan.




Poželjela sam isprobati neke hvaljene drogerijske proizvode, tako su se u mojoj košarici našle maskarice za obrve Essence Make Me Brow – nijanse 01 blondy brows i 02 browny brows. I mogu reći da mi se zaista sviđaju pa sam naknadno kupila još jedan par, nek se nađe i za makeup kit. Koristim mnogobrojne oblike i vrste proizvoda za obrve, no nisam još koristila maskare u boji, samo one transparentne za začešljavanje i fiksiranje. Ove su mi obojene maskare super u kombinaciji sa sjenilima ili pomadama za obrve – obrve naglašene sjenilima dodatno će definirati i učvrstiti, a, kada ih nanesem nakon pomada, vraćaju obrvama prirodniji izgled i strukturu. Definitivno sam zainteresirana za isprobavanje MAC i Benefit maskara za obrve u boji. :)

Catrice Prime and Fine matirajući puder u nijansi Transparent također je vrlo hvaljen i zasad mi je dobar. Za svakodnevnu primjenu važno mi je da održava lijep, blago matiran izgled kože, da je pouzdan i da ne izgleda žbukasto i praškasto. Ovaj malac sve to ispunjava. Catrice Sun Glow Mineral Bronzing Powder (nijansa 010 Golden Light) svoju će primjenu doživjeti kad se ponovno malo osunčam, što će se dogoditi već u siječnju na jednom putovanju – možda ga ponesem sa sobom. :D

Dijelimo li neke novitete i dojmove? O čemu biste voljeli čitati? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Kao i uvijek,pasem oci!!Molim te moze li par rijeci o ovoj Sleek paleti,ako mozes ubacit neki swatch,jer se dvoumim izmedu ove i nove Aurine?



    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, draga, ubacim recenziju i swatch paletice ovih dana - ali ukratko, Aurine nisam probala, no s obzirom na to da Sleek ima već dugogodišnju tradiciju s paletama i izvrsno ih radi, a ja ih imam 5 i ova mi je među dražima, nekako mi se čini da je u tvojoj dilemi bolje izabrati nju. :) Sjenila su ful pigmentirana, prema swatchevima s neta mi se čini da Aurina nisu toliko. U ovoj paletici sve su nijanse iskoristive, imaš ih i mat i shimmerastih i ja sam baš zadovoljna. :)

      Izbriši
  2. Hvala ti draga,srce si!Moram sad malo proguglati te Sleekove palete ali mislim da cu te poslusati.Nego danas sam bila u Mulleru ali nigdje standa od Sleek-a,jel znas jel ih drzi svaki Muller ili samo neki?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jooj nažalost nisam sigurna, ali mislim da ih ne drži svaki Muller :-/ ja sam kupila u Zagrebu na trgu

      Izbriši
  3. Koliko su lepe Zoeva palete, savršenstva. Jedva cekam recenziju i svoceve da vidim :)

    Frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu, prekrasne su! Morat ću ih uskoro detaljno pokazati u recenziji :) trenutačno su mi Zoevine palete među najkorištenijima u kitu.

      Izbriši
  4. Predivan New in! Posebno mi se sviđaju zoeva palete. Rado bih čitala o njezi kovrčave/valovite kose. Jako me zanima kakav je Phytodess sprej!?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, pišem na popis ideja za buduće postove! :) Phytodess sprej baš fino uredi kovrče, to mi se jako sviđa. Koristim ga uglavnom na vlažnoj kosi, ali super mi funkcionira i na suhoj. Pisat ću uskoro više o njemu :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)