četvrtak, 17. studenoga 2016.

Maybelline New York Master Strobing Stick

Danas vam želim pokazati novitet iz radionice Maybelline New York, proizvod zanimljiv, lagan za uporabu i potpuno u skladu s aktualnim trendom koji se odaziva na ime strobing. :)

Riječ je o highlighteru u obliku sticka – ovakav proizvod mogli ste pronaći i u nekim nedavnim Essence i Catrice limited edition kolekcijama, priznajem da su me upravo te kolekcije i zainteresirale za takav tip proizvoda. Vidjela sam da i MNY ima svoju verziju te sam odmah kupila dvije dostupne nijanse, a nekoliko dana nakon te impulzivne kupnje dobila sam priliku raditi na revijama Bipa Fashion.hr gdje smo imali ove stickove te smo ih svi, pod vodstvom jednog i jedinog Saše Jokovića, rado i obilato koristili. :) Tamo sam se uvjerila da mi kupnja nije bila promašena te sam, nakon tjedan dana isprobavanja na modelima, svoje primjerke nastavila koristiti na sebi.




Maybelline New York Master Strobing Stick dolazi u pakiranju koje izgleda relativno čvrsto, no ipak se bojim da će mi se s vremenom dogoditi da poklopac pukne ili se raširi te će se proizvod možda koji put otvarati u koferu. Vidjet ćemo s vremenom, nošenje u torbicama u koferu i stješnjenost među drugim proizvodima pravi su test za svako pakiranje i mnoga pakiranja vrlo skupih proizvoda nisu ga položila (mojih sedam Make Up For Ever HD pudera, upravo vas gledam i proklinjem svih vaših sedam puknutih poklopaca! :D ). Pakiranje sadrži 9 grama proizvoda i to se sporo troši, kao i svi slični proizvodi, no mislim da ga je ipak moguće potrošiti, što me veseli. :D Službeni rok trajanja iznosi 24 mjeseca od otvaranja. Sam je stick čvrst, nije previše kremast i ne rastapa se, no vrlo se lako nanosi, odlično je pigmentiran i u jednom potezu na licu ostavlja trag suptilne boje i sjaja. Lako se blenda, a najlakše ga je nanijeti direktno iz sticka te utapkati/blendati prstima. Relativno se brzo suši pa ga je dobro što prije izblendati kako bi se stopio s kožom. Njegova kremasta tekstura savršeno se stapa s licem i kao da postaje pomalo puderasta, no ne potpuno – zadržava taj dašak kremastog dewy finisha, tako karakterističnog za kremaste highlightere. Njegov je efekt nešto između onoga koji daju klasični highlighteri u kamenu i onoga koji možete postići određenim tekućim iluminatorima, dakle, cream-to-powder thing.





Trajnost mu je na suhoj i normalnoj koži dobra (u što sam se uvjerila na spomenutoj reviji), a na mojoj mješovitoj potraje nekoliko sati. U svakom slučaju, ako želite da potraje cijeli radni dan ili ludu noć, 'potvrdite' ga klasičnim highlighterom u kamenu u sličnoj nijansi. :) Tako će izgubiti na svom specifičnom finishu, no postojanost će svakako biti bolja.

Dostupne su dvije nijanse – 100 Light-Iridescent hladna je ružičasta nijansa, idealna za svjetliji i hladniji ten, a 200 Medium-Nude Glow tamnija je i topla, zlaćana, super za ljeto i za tamniji i/ili topliji ten. Ovo su, dakako, samo neke općenite smjernice, a ja vam preporučujem da isprobate obje verzije te odaberete prema vlastitim afinitetima. :) Ja ih volim nanositi na vrhove jagodica te iznad vrha gornje usne iliti kupidovog luka, a možete ih nanijeti i duž nosa, na čelo te ispod luka obrve i u unutarnji kut oka.




Da se razumijemo, ovo nisu najbolji highlighteri ikad i, dakako, među asortimanom brendova kao što su Becca i Rouge Bunny Rouge naći ćete kremaste varijante koje ostavljaju luksuzniji i ljepši sjaj koji izgleda uvjerljivije i prirodnije, kao da ga isijava sama koža (lit from within). Međutim, ovi su me malci iznenadili kao sasvim dobri primjerci iz dostupne, drogerijske ponude. Kao netko tko se bavi šminkanjem mogu reći da ih bez problema, često i bez setiranja proizvodima u kamenu, koristim na revijama i photoshootinzima i, naravno, na sebi, a na klijenticama ipak radije koristim one najbolje i najpostojanije tekuće highlightere (Becca, Armani, Rouge Bunny Rouge itd.). U usporedbi s Illamasqua Aurora kremastim highlighterom mogu reći da mi se njegov finish na licu ipak više sviđa jer je dewy – prirodno vlažan, dok su MNY stickovi više frosty, to jest, u odnosu na Auroru postoji dojam da im sjaj daju te sićušne čestice shimmera (a to se bez izravne usporedbe s drugim highlighterima ne primjećuje toliko). U usporedbi s Essence Soo Glow! kremastim highlighterima MNY stickovi definitivno odnose pobjedu zbog lakoće nanošenja i blendanja te superiornije postojanosti.




Cijena Maybelline NY Master Strobing Sticka u drogerijama kreće se oko 60 kn. Tu su i brojni popusti koje naše drogerije neprestano nude. Ako se volite igrati sa šminkom i isprobavati nove teksture, mislim da biste morali obratiti pažnju na ovaj novitet. :)


Jeste li isprobali MNY Master Strobing Stick? Koja vam je nijansa ljepša? :)

Broj komentara: 10:

  1. Mozes li, ako si probala, usporediti ove i Alverde tekuce iluminatore .
    .:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh nisam nažalost isprobala Alverde tekuće iluminatore, ali općenito su ovakvi highlighteri u sticku dosta drugačiji od tekućih verzija, počevši od načina nanošenja, efekta pa nadalje, iako to dosta ovisi i o tome kakav je tekući highlighter. Tekući su meni ipak višefunkcionalniji jer se mogu miksati s puderom, a za ove u sticku mnogi bi pak rekli da su jednostavniji za nanošenje, a mogu biti i efektniji tj. dati intenzivniji sjaj/shimmer. Naravno, sve ovo trkeljam općenito s obzirom na to da ne poznajem taj konkretni Alverde iluminator. :D

      Izbriši
    2. Ma hvala ti, enivej,....razmišljala sam o nekoj kupovini pa, naravno, skupljam dojmove.
      Ne zelim bas puuuno sjaja, ali da sjaji :-) ,da je jednostavan za nanošenje i prstima i bilo kojim beauty alatom...uglavnom cendram :-))

      Izbriši
    3. Ma probaj svakako ove stickove u drogeriji jer su stvarno prilično jednostavni, a ako ipak poželiš neki tekući iluminator, meni su Aurini super! :)

      Izbriši
  2. Draga, meni se briše tekući puder ako ih nanosim direktno iz stika, da li imaš neki savjet u vezi toga ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja obično pričekam da se tekući puder dobro primi i ako treba utapkam ga blenderom, tako sam radila i na revijama i mislim da je to ključno, možda da tako probaš? I radim nježne pokrete stickom preko lica, nije baš da ga pritisnem... ali mislim da ti je najbitnije da tekući puder fino sjedne na lice. I da, sad sam postala svjesna da sam ga ja uglavnom koristila u kombinaciji s laganijim tekućim puderima, kod onih težih matirajućih pudera vrlo je moguće da ne prolazi nanošenje direktno iz sticka. :)

      Izbriši
    2. Hvala, probat ću, moji su svi puderi matirajući i skroz se suše na licu, a ovaj stik ih ponovno topi, pa postanu cakey :( Još ću malo eksperimentirati i s blenderom tapkati :)

      Izbriši
    3. e da, ako je tako onda je najbolje da ga nanosiš blenderom, ili pak prstom malo uzmeš sa sticka pa jagodicom lagano tapkaš na željena mjesta na licu :)

      Izbriši
  3. Nijansa 100 mi se svidja, medjutim bacila sam oko na hajlajter drugog brenda :). Inace, bas retko koristim hajlajtere. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ako rijetko koristiš highlightere onda ti ovaj stvarno ne treba :)) ovo je baš za eksperimentiranje i ljubitelje hajlajta :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)