četvrtak, 17. studenoga 2016.

Lip combo: Look by Bipa Wood + ABH Sepia + Golden Rose Longstay 10

Hey guyz! :D Nadobudna sam večeras pa je nastao već drugi postić u nekoliko sati. :) Želim vam pokazati lip combo iliti kombinaciju na usnama koju često nosim ovih dana. Volim ove moderne sivkaste/smećkaste/taupe/mauve/nude nijanse na usnama, a one neobičnije najbolje izgledaju kad imam neku hladniju (roskastu :D ) boju kose.




Ovaj lip combo složila sam koristeći se sljedećim proizvodima:




·         - Look by Bipa olovka za usne u nijansi 1 Wood. Neutralna smećkasta nijansa koja super ide uz tamnije nude ruževe, vrlo je povoljna (oko 12 kn), a ova je linija olovaka za usne vrlo kvalitetna. Postoji preko nekoliko divnih nijansi, tekstura im je dovoljno meka da se lako nanose, a opet dovoljno tvrda (tvrđa nego kod Essence olovaka, starih i novih) da omogućuje preciznost te da se ne razlijevaju u okolousne borice.

·         - Anastasia Beverly Hills Liquid Lipstick u nijansi Sepia. Predivna, jedinstvena nijansa tekućeg ruža. Nažalost, teško ga je nabaviti – ja sam ovu nijansu naručila online, preko inozemne Sephore (na njemačku adresu), a ostale ABH proizvode kupila sam u New Yorku. Mislim da ne trebam naglašavati kolike divne nijanse krije Anastasia u svojoj liniji tekućih ruževa. I stalno izlaze neke nove nijanse koje moram imati. :) Sepia je opisana kao dark yellow taupe, a ja bih je opisala upravo kao tamniju smećkasto-sivu, jedinstvenu i neponovljivu nijansu. :)

·         - Golden Rose Longstay Liquid Lipstick u nijansi 10. Konačno nešto dostupno, a ipak ludo i neobično. :D Golden Rose tekući ruževi zbilja su odlični – većina nijansi ludo je pigmentirana, strašno su postojani, a na usnama su prilično ugodni s obzirom na to da je riječ o mat tekućim ruževima. Nijansa 10 totalni je unikat u našem podneblju i svi su poludjeli za njom, međutim, rijetkima dobro stoji (meni nikako), no odlična je za kombiniranje s drugim proizvodima za usne. Ja je najradije koristim baš kao u ovoj kombinaciji – za posvjetljivanje sredine usana kada koristim tamnije nude/taupe/mauve ruževe. :) Kao što možete vidjeti na swatchu, riječ je o vrlo svijetloj sivkasto-ljubičastoj, mrtvačkoj nijansi. U mom lip combo looku jednostavno pruža dodatnu dimenziju i punoću usnama.





Usne sam, dakle, obrubila Look by Bipa olovkom u nijansi Wood, potom sam preko cijelih usana nanijela Anastasia Beverly Hills tekući ruž u nijansi Sepia, a na sredinu sam nanijela Golden Rose tekući ruž u nijansi 10. Svjetliji ruž sjedinila sam s tamnijim tako što sam rubove utapkala pomoću Makeup Revolution ovalnog kista koji možete vidjeti na sljedećoj fotki. Taj oblik kista pokazao mi se kao najbolji za utapkavanje i sjedinjavanje različitih nijansi tekućih ruževa te takve kistove koristim isključivo za tu namjenu.





Sviđa li vam se ova kombinacija na usnama? Eksperimentirate li i vi s proizvodima za usne i koji je vaš najdraži neutralni (ili neki drugi) lip combo? :)

4 komentara:

  1. Odlican combo:D Podsjeca me na Gerardov Iced Mocha. Obozavam miksati boje i prava je rijetkost da imam samo jedan proizvod na usnama. Bas sam se neckala hocu li objaviti ovako nesto sa jednom svojom patentiranom nijansom i definitivno ide gore jer mi je super tvoj post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i Gerardov Iced Mocha i u pravu si, dosta je slično ispalo! :D Samo ti objavi svoj combo, meni je to uvijek zanimljivo. :))

      Izbriši
  2. Kosaaa :)
    Kombinacija je pun pogodak, odlicno ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! <3 Kosa se sad već isprala, ali uskoro idem na obnavljanje boje :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)