srijeda, 23. studenoga 2016.

Avon Life by Kenzo Takada

Rijetko pišem postove o parfemima jer mi osjetilo mirisa nije baš istančano. Kad pomirišem parfem ili kakav mirisni proizvod, znam sviđa li mi se njegov miris ili ne, znam otprilike na što me podsjeća, ali ne znam ga opisati i ne znam prepoznavati i analizirati mirise. Ipak, poželjela sam barem okvirno predstaviti novi Avonov miris koji je nedavno stigao u moje ruke, nakon čega je odmah uletjeo u kategoriju 'sviđa mi se' i postao nezaobilazan dio mog jesenskog izdanja.




Avon Life* parfemska voda (EDP) dolazi u ženskoj i muškoj verziji, a ja ću se, dakako, osvrnuti na onu žensku. Ovaj parfem spada u cvjetno-drvenastu kategoriju, a za Avon ga je kreirao poznati dizajner Kenzo Takada. Parfem je baziran na ljubičici i irisu (čitajući o ovom mirisu saznala sam da je iris hrvatski nacionalni cvijet, što god to značilo :D ). Želimo li biti određeniji, treba reći da se u gornjim notama svježi citrusi miješaju s crvenom jabukom, vodenim ljiljanom i bijelim čajem, dok se srce dominantne ljubičice, bijelog božura i japanskog cvijeta trešnje pretapa u drveno-mošusnu bazu pačulija, irisa i sjemena ambrete.




Ja ga doživljavam kao dnevni, suptilan parfem za jesen i proljeće, vedar i svjež, ali i elegantan, ženstven, odličan za posao i dnevne izlaske. Uživam u njemu ovih toplih dana. Za večernje prilike i posebne evente ipak biram nešto drugačije, snažnije. Za mene je ovo pravi cvjetni miris, s time da na početku osjećam i nešto citrusno. Na meni je prilično postojan (ne ekstremno, no svakako barem 5-6 sati), što se najbolje dokazalo kad sam ga znala nanijeti u jutarnjim satima, a popodne bih se našla s mamom koja voli i zamjećuje parfeme pa me odmah znala pitati koji to parfem nosim. Iznenadila se kad sam joj rekla da je riječ o Avon Life primjerku jer ona Avonove parfeme pamti kao nepostojane, a to se ipak poprilično promijenilo od vremena kada ih je ona koristila.

Bočica je jednostavna, baš kao i kutijica u kojoj dolazi. Iako volim neobičnije, čak i ekstravagantne bočice parfema, kod ove mi se sviđa njezina praktičnost i stabilnost – na polici stoji bez problema, neće se srušiti ili otkotrljati čim je krivo pogledaš ili joj se mačka približi, lako se njome rukuje i lako se šprica. Hvala, Avon! :D Bočica sadrži 50 ml parfema.




Sastav: alcohol denat, parfum, aqua, benzophenone-1, polyglyceryl-3 caprylate, tris(tetramethylhydroxypiperidinol) citrate, CI 14700, CI 47005, alpha-isomethyl ionone, benzyl alcohol, benzyl benzoate, benzylsalicylate, butylphenyl methylpropional, cinnamyl alcohol, citral, citronellol, eugenol, farnesol, geraniol, limonene, linalool.

Ovaj parfem možete naručiti posredstvom svoje Avon Lady, a puna mu cijena iznosi 265 kn, uz česta kataloška sniženja. U trenutačnom katalogu, koji vrijedi do 29.11., dostupan je po cijeni od 199 kn.

Dugo nisam imala Avonov parfem, a svojedobno sam baš voljela nekoliko njih. Drago mi je što mi ove jeseni dane i gradske šetnje obilježava upravo Avon Life, vedar i ugodan kakav i život treba biti. <3

Koji je vaš omiljeni dnevni parfem ove jeseni, a koji pak birate u posebnim prilikama? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 6:

  1. Volim Avonove parfeme najdraži mi je njihov rare Pearls koji je stvaro postojan <3 <3 Love love

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno se može naći finih parfema u njihovoj ponudi :) Rare Pearls nisam probala, obratit ću pažnju! :)

      Izbriši
  2. Avon svakako ima predobre parfeme. Moj all time favorit je little black dress. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, Little Black Dress sam svojedobno imala, nekad u srednjoj školi, i baš sam ga voljela <3

      Izbriši
  3. Kako mi se sviđa bočica ovog parfema, preslatka je. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest, slatka je i jednostavna, a zaista i praktična - i upravo se to meni najviše sviđa :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)