subota, 5. studenoga 2016.

Anastasia Beverly Hills Glow Kit – Gleam i Sun Dipped

Sjaj na licu nešto je što oduvijek volim, u razumnim količinama, pogotovo otkad se bavim šminkanjem. Pritom ne mislim na onaj masni sjaj koji baš i nije poželjan nego na zdrav ili pak glamurozan sjaj na ključnim mjestima na licu koji će začiniti svaki look. Stoga ste na mom blogu već mogli čitati o nekoliko highlightera (MAC Soft & Gentle, theBalm Mary Lou-Manizer, Catrice Fluid Glow, Illamasqua Aurora...). U posljednje vrijeme posebno su mi dragi tekući i kremasti highlighteri, pa i oni u sticku, no stari dobri highlighter u kamenu nešto je što se ne može lako zamijeniti i što je većini nas najpraktičnije i najjednostavnije za svakodnevnu upotrebu.

Danas vam predstavljam pravu highlightersku poslasticu u dvije nijanse, odnosno dvije kombinacije nijansi. Anastasia Beverly Hills brend je za kojim su svi pošizili posljednjih godina – prvo su tu bili nenadmašni proizvodi za obrve svih tekstura, potom mat tekući ruževi u savršenim nijansama, palete highlightera, a u posljednje vrijeme i predivne palete sjenila. Ja sam s putovanja u New York (klik na post s fotkama iz NYC, klik na post o kozmetičkom shoppingu u NYC) donijela preko nekoliko ABH proizvoda, a jedan od njih bila je predivna paleta highlightera u nijansi Gleam. Svidjela mi se toliko da sam ubrzo naručila i tada najnovije izdanje – Sun Dipped. Zašto volim ove palete highlightera? Zato što sadrže predivne, vrlo iskoristive nijanse, zato što su vrlo pigmentirane, sjaj im izgleda prekrasno, zato što su ovi highlighteri vrlo postojani na licu i zato što ove dvije paletice gotovo u potpunosti zadovoljavaju moje potrebe za highlighterima i bronzerastim highlighterima kada šminkam na terenu. Kažem gotovo u potpunosti jer volim, ipak, ponijeti i kakav tekući/kremasti highlighter te nekakvu decentniju varijantu. Jer Anastasia Beverly Hills highlightere ipak ne bih opisala kao decentne. :D





Ambalaža u kojoj dolaze kartonska je, ali lakirana, ne prlja se lako, a čisti se vrlo lako, također se ne oštećuje i slova se nisu izlizala (što mi se kod nekih vrlo fensi i kvalitetnih paleta dogodilo... onako... nakon dva-tri vikenda nošenja u prepunom ruksaku/koferu :-/ ). Palete su magnetizirane i otvaranje se lako kontrolira, ne otvaraju se same od sebe. Svaka paleta sadrži četiri nijanse highlightera, svaki u količini od 7,4 grama. To je puno, zbilja puno, pogotovo kad imate u vidu da su ovi miceki iznimno pigmentirani i uopće se ne truse te se vrlo sporo troše, osim valjda ako ste Amrezy. :D

Tekstura im je predivna – svilenkasta, fina, na dodir kremasta, poput maslaca. Nije ipak toliko buttery kao theBalmova Mary Lou, ali je puno ljepša nego, recimo, MAC Soft & Gentle. Pri nanošenju je potrebno malo opreza jer je zbog vrhunske pigmentacije moguće pretjerati i lice učiniti blještavim više nego što želite. Svaka je nijansa obogaćena sitnim, gustim shimmerom i nijedna na prvi pogled nije suptilna, no mogu se dozirati ako ste pažljivi, a mogu se itekako i nadograditi. Dakako, sve ove nijanse možete koristiti i u funkciji sjenila za oči i bit će predivne – ja neke od njih često koristim za highlight unutarnjeg kuta oka i područja ispod obrva, a ove predivne brončane nijanse iz Sun Dipped palete bile bi savršene kao sjenila u sklopu svih ljetnih lookova koje možete zamisliti.

Postojanost im je fantastična, uz dobru podlogu trajat će cijeli dan i noć.




Gleam je paleta u kojoj prevladavaju hladnije, roskaste nijanse, većina nijansi odlična je za svjetliji ten. Teško mi je opisati ove nijanse jer je sjaj ono što se najviše ističe. :D One izgledaju dosta drugačije nego u pakiranju pa preporučujem da prije naručivanja proučite swatcheve na netu, i to na različitim tonovima kože. Sun Dipped nijanse vjernije su onome što očekujete nakon pogleda u paletu.





Hard Candy (mood-changing golden peach with a pink pearl shimmer) u pakiranju izgleda gotovo poput rumenila ružičasto-breskvaste nijanse (nešto kao theBalm Cindy Lou), međutim, riječ je o ružičastom highlighteru koji pak pod određenim osvjetljenjem pokazuje crvenkaste ili pak bakrene tonove. Često me prevari njegov rumenilasti izgled u pakiranju pa ga se bojim koristiti kao highlighter, bezveze. :D
Mimosa (metallic peach with golden undertones) je šampanjasto-breskvasto-brončana nijansa, najtamnija i najtoplija u paleti. Ako se odlučite za ovu paletu, Mimosu ćete vjerojatno najčešće koristiti ljeti. :)
Starbust (iridescent neutral pink with cool undertones) je u stvarnosti svjetlija nego što izgleda u pakiranju, hladna nijansa koja vuče na roskasto, više uočavam taj svijetli sjaj nego boju.
Crushed Pearl (pearlescent pink with a frosty finish) je nekakva hladnija, ledena nijansa koja u pakiranju izgleda kao hladna varijanta boje šampanjca. Predivna je i kod mene često korištena. <3


Sun Dipped može se nazvati pravom ljetnom bronzed glow paletom i većina nijansi izvrsno će odgovarati vlasnicama tamnijeg i/ili toplijeg tena. Sve su nijanse fantastično pigmentirane i sjajne, sve su vrhunske kvalitete. Nema velikih iznenađenja u pogledu nijansi, ono što vidite u pakiranju dat će vam dobar smjer u vezi s onime što možete očekivati prilikom nanošenja. :) Meni je ova paleta apsolutno predivna. <3





Bronzed (amber with a penny metal finish) je srednje tamna smeđa, brončana nijansa.
Summer (luminous sand with a white gold finish) je najsvjetlija nijansa u paleti, između bež i boje šampanjca, odlična za svjetlopute.
Tourmaline (warm taupe with a rose gold finish) je malo tamnija nijansa smeđe u odnosu na Bronzed, također je i hladnija.
Moonstone (radiant quartz with a pearl finish) je toplija boja šampanjca, meni ljepša od Mac Soft & Gentle, Mary Lou i svih ostalih.


Nadam se da ste već shvatili da sam ja u ove palete zaljubljena. Ako me pitate trebaju li vam – ako ste prosječna korisnica makeupa, ne, vjerojatno vam ne trebaju. MAC, theBalm, Nabla i drugi brendovi imaju predivnih highlightera, možete odabrati jednu ili dvije nijanse i, ako su odabrane u skladu s vašim tenom i afinitetima, vjerujem da će vas u potpunosti zadovoljiti i odgovarati uz većinu vaših lookova. Međutim, ako se bavite šminkanjem ili ste makeup entuzijastica (što većina nas blogerica jest, pa i one koje ne šminkaju druge), ovo će vam se jako, jako, JAKO svidjeti i mislim da je vrijedno ulaganja. Kad smo kod ulaganja, cijene se kreću ovako: na ABH stranici i u američkoj Sephori 40 dolara + porez, na europskim stranicama (BeautyBay, CultBeauty) 40 funti/43 eura. Ako naručujete iz Amerike, tu je i mogućnost realnost carine. Anyways, ja ove palete svesrdno preporučujem svima koji osjećaju da bi takav proizvod iskoristili. Potrebno je samo pronaći kombinaciju koja vam odgovara, odnosno koja vam je najljepša, jer svako malo izlaze nove i izbor je sve teži. :D


Jeste li isprobali Glow Kit palete i koja vam je od moje dvije ljepša? :) Jeste li isprobali nešto iz sve bogatije ponude Anastasije Beverly Hills? Imate li svoju ABH wishlistu i kako ona izgleda? :)

Broj komentara: 6:

  1. Napasla sam oči,na wish listi su mi otkad su izašle !
    Budući da već imam jedno 7-8 mono i dvije palete nikako da ih kupim :(
    One day...:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš skupit sve, znam kako je! :D Nadam se da ćeš nabaviti bar jednu jer stvarno vrijede i sigurna sam da ćeš uživati u njima. <3

      Izbriši
  2. prva paleta mi je ipak najljepša! iako sam makeupholičr nemam namjeru ih uzimati. to da šminkam i kad završim školu koju planiram onda ću na ove palete računati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako i bez njih ima divnih highlightera, tko bi ih sve skupio... :D Ali ako se stvarno počneš baviti šminkanjem, imaj ih u vidu :)

      Izbriši
  3. Saša, eto mene k tebi na hajlajtanje :D Pogle' ovaj Moonstone i Starbust!!! :O Aj em amejzzzzd!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da su ove paletice definitivno vrijedne putovanja! :D Dođiii da te glownemo! :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)