ponedjeljak, 10. listopada 2016.

Šminka tjedna #2: The Balm Bahama Mama

Ovaj tjedan izdvojila sam jedan proizvod koji mi je drag otkako sam ga nabavila, no nekako se dogodilo da nikada nisam pisala o njemu. Tome i služi rubrika Šminka tjedna koju pokušavam aktivirati (dosad sam objavila jedan post, o Physicians Formula Super CC kremi) – ideja je da svaki tjedan prilikom svakodnevnog šminkanja koristim jedan proizvod, u različitim situacijama, kombinacijama i lookovima, te ga na kraju tjedna recenziram na blogu. Naći će se tu dosta noviteta, ali i starih dobrih proizvoda koji iz nekog razloga još nisu opisani na blogu.




theBalm je poznat po svojim lijepim retro pakiranjima, a Bahama Mama nimalo ne odskače od tog stila. Slatko kartonsko pakiranje vrlo je praktično, na unutrašnjoj strani ima ogledalce, zatvara se na magnet i vrlo je stabilno, ne otvara se samo od sebe i možete ga mirno nositi u torbi. Doduše, kao i svaka kartonska ambalaža, lako će se uprljati. Ilustracija na pakiranju prati „tematiku‟ proizvoda – prikazuje lijepu bronzed goddess na egzotičnoj lokaciji. :) Naravno, Bahama Mama je bronzer, i to bronzer divne, prirodne, neutralne smeđe boje. U pakiranju izgleda zabrinjavajuće tamno, no u ovom slučaju prvi dojam vara – srednje je svijetao, neutralan i na licu izgleda predivno. Nimalo narančast, nikako pretaman, po mojoj procjeni odgovarao bi većini. Ja sam zimi prilično svijetlog tena i odlično mi odgovara kao proizvod koji će licu dodati malo topline, a ljeti, kad dosta potamnim, čak mi postane presvijetao za ulogu bronzera. :) Na swatchevima ispada svakako jer dojam dosta ovisi o boji tena na kojem se swatcha, u pakiranju i na swatchu na ruci pod određenim kutom vidljive su i nekakve sićušne sjajne čestice, no na licu izgleda potpuno mat. S obzirom na nijansu i svoje iskustvo, preporučila bih ga vlasnicama svjetlijeg i srednje svijetlog tena.

Ljeti ga nekad koristim i za konturiranje – odgovara mi jer mi je ten neutralan prema žutom, a ljeti je još topliji. Vlasnicama hladnog tena ne bih ga preporučila za konturiranje, za njih neka Bahama Mama ostane isključivo u ulozi klasičnog bronzera. :) Ono u čemu je savršen za sve podtonove jest dodavanje te lijepe brončane topline licu.





Bahama Mama nije intenzivno pigmentirana kao neki drugi theBalm proizvodi i tekstura joj je nešto tvrđa, što kod bronzera i proizvoda za konturiranje nije mana jer je zahvaljujući tome vrlo teško pretjerati s nanošenjem i završiti s flekama na licu. Vrlo se lako nanosi i blenda i odlično surađuje i s malo tvrđim kistovima (iako za bronzere uvijek preporučujem mekše kistove). Nimalo se ne trusi. Na licu se može nadograditi i uvijek izgleda lijepo i prirodno. Definitivno je jedan od onih univerzalnih bronzera koje bih mogla preporučiti većini. Trajnost mu je odlična, na licu će potrajati cijeli dan ako je podloga na koju ga nanosite dobra (postojanost ovakvih proizvoda uvijek ovisi i o podlozi).




U sklopu gornjeg looka Bahama Mamu sam koristila kao klasični bronzer kojim sam licu dodala toplinu. :) Vjerojatno ćete me pitati za ruž, riječ je o Maybelline New York Color Sensational mat ružu u nijansi Burgundy Blusher - nažalost, nije dostupan kod nas, donijela sam ga iz New Yorka. :)

Bahama Mama dolazi u količini od 7,08 grama i troši se zaista sporo. Inače, theBalm proizvode možete kupiti u Bipi, Martimexu i Mülleru ili ih naručiti s Pink Pande. Cijena Bahama Mame na prodajnim mjestima iznosi oko 150 kn, a na Pink Pandi ćete je platiti 140 kn (+ poštarina). Ako iskoristite neku od akcija na dekorativu u Bipi, možete proći i puno jeftinije. :)

Na samom kraju mogu reći da sam u theBalm asortimanu otkrila mnoge odlične proizvode, a Bahama Mama svakako mi je među najdražima. :) Još sam prošle godina pisala o svojoj theBalm kolekciji, a kasnije i o Nude Dude paleti, kliknite i pročitajte što mi se još svidjelo. :)



Jeste li i vi isprobali neke od theBalm proizvoda i kako su vam se svidjeli? :)

4 komentara:

  1. Dok nisam dobila Hoola bronzer ovaj mi je bio jedan od najdražih i najviše kotištenih proizvoda... Hehehh jednom ću mu se i vratiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoola je isto super, ali nijansa Bahama Mame mi je bolja u zadnje vrijeme :)

      Izbriši
  2. Nazalost nisam probala nista, ovaj bronzer uz highlitere mi je zapeo za oko

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bahama Mama im je jedan od najboljih proizvoda, a naravno tu je i Mary Lou highlighter :) <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)