srijeda, 5. listopada 2016.

New in – kolovoz

Rujan je u mom svemiru prošao toliko brzo da se nisam stigla ni osvrnuti te sam potpuno zaboravila pokazati novitete iz prethodnog mjeseca. Ako se sjećate, po Facebooku sam gunđala da imam radove u stanu i ne, ta saga s preuređenjem još uvijek nije gotova, no približila se kraju i sad ponovno imam dovoljno prostora za fotkanje i dovoljno vremena za pisanje – o da, planiram to iskoristiti! :)




Sigurna sam da je većina vas isprobala ponešto od L'Oréal Paris Elseve njege, no jeste li otkrili svoj idealni Elseve? :) Na stranici mojelseve.hr možete saznati koja bi Elseve linija odgovarala vašoj kosi s obzirom na njezino specifično stanje, a meni je dodijeljena linija Total Repair Extreme iliti ljubičasti Elseve. Na isprobavanje sam dobila Elseve Total Repair Extreme šampon* i regenerator za iznimno oštećenu i suhu kosu*, masku za kosu* i dvostruki serum za obnovu iznimno suhih i oštećenih vrhova*. Trenutačno trošim neke druge proizvode (uglavnom također Elseve :D ), tako da s korištenjem ove linije započinjem nakon što potrošim sve što je otvoreno kako bih ljubičasti Elseve mogla isprobati kako treba, u kompletu. :)




Pojavilo se zanimljivih drogerijskih čudesa koja treba isprobati. :D Catrice Allround Contouring Palette zgodna je kontur-paletica za igranje i isprobavanje, no ništa previše ambiciozno – uostalom, zbilja se brzo troši. Maybelline New York Master Contour (nijansa 01 Light) neke je oduševio, a neke razočarao, dok ja još čekam vlastiti sud jer ga nisam još stigla pošteno isprobati. Essence The Velvets mono sjenilo u nijansi 05 Taupe Secret kupila sam jer me ova linija baš zainteresirala nakon što sam na recenziju dobila jednu lijepu breskvastu nijansu. Ako tražite povoljna mono sjenila u svakodnevnim, neutralnim, blendabilnim nijansama, molim, obratite pažnju na The Velvets. :)

Dva neutralna, popularna, svakodnevna ruža – Essence Velvet Matt 07 i Essence Longlasting Lipstick u nijansi Cool Nude. Nijanse su lijepe, potrošit ću ih sigurno, ruževi sami po sebi – za svoju cijenu sasvim su okej.

Garnier Neo Dry Mist potpuno me oduševio, dugo nisam imala dezić o kojem bih imala mišljenje izraženije od nečega tipa: „Pa ono, okej je“. Neo Dry Mist (ovaj put u verziji Pure Cotton) pruža nešto drugačije, inovativni prsten omogućuje supernježno raspršivanje koje nimalo ne smeta mojoj osjetljivoj koži pazuha. Inače biram roll-on deziće, a ne sprejeve, no ovo je iznimka, ovo nastavljam kupovati.

Look by Bipa olovka za usne u nijansi Hazel morala je biti moja jer zapravo nisam imala nijednu olovku za usne u takvoj nekoj tamnijoj smećkasto-nude nijansi, a imam sve više (i više i više) takvih ruževa. Ovo su odlične olovke za usne, isprobajte ih ako još niste. :)




L'Oréal Paris Glam Bronze La Terra Healthy Glow u nijansi 02 Medium Speranza (koji naziv!) divan je multifunkcionalan summer-bronzy-glow proizvod. Volim, volim, volim i uskoro pišem o njemu bez obzira na to što je ljeto gotovo! :) Kao što rekoh u jednom od prethodnih postova, ove godine imam pomalo poremećen pojam o ljetu jer prvi put u životu planiram egzotično putovanje usred zime, tako da i dalje razmišljam o ljetnim proizvodima i o tome što ću koristiti u siječnju i veljači kad budem, ah, ponovno preplanula. :D U skladu s time, tu je i divan tekući highlighter Catrice Fluid Glow iz trendovske kolekcije Sound of Silence. Ako volite zlaćano-brončani sjaj, kliknite na recenziju Catrice tekućeg zlata – i držim fige da ga još negdje uspijete uloviti. :)




Nakon temeljite pretrage Müllera zaključila sam da je moj omiljeni zeleni Aveo odstranjivač laka za nokte s bademom, očito, izbačen iz prodaje. Pojavili su se neki novi šareni Aveo odstranjivači i ja sam obnovila zalihe, uključivši sve tri nove verzije: s lotusom, hibiskusom i lubenicom (potonja sadrži aceton, prve dvije ne sadrže). Zadovoljna sam, ne fali mi zeleni Aveo – alternativa je sasvim dobra. :)




Obnovila sam zalihe omiljenih dvofaznih odstranjivača šminke s očiju – naravno, to su Garnier i Mixa, davno sam pisala usporednu recenziju i još uvijek upravo njih najčešće kupujem.




Catrice HD Liquid Coverage tekući puder (nijanse 030 Sand Beige i 040 Warm Beige) pravo je otkriće i uskoro možete očekivati recenziju. Riječ je o fantastičnom drogerijskom tekućem puderu mat efekta, izvrsne trajnosti, divnog, prirodnog izgleda na licu. Catrice redovito oduševljava tekućim puderima, svaki novi sviđa mi se sve više.

Već sam recenzirala legendarne Catrice kamuflaže, a noviteti u liniji Catrice Camouflage Cream uključuju žutu anti-shadow nijansu, zelenu anti-red te boju lososa – wake up effect. Moram priznati da ove stvarčice još nisam stigla isprobati jer sam se u kolovozu zbog ljetnih vrućina šminkala vrlo lagano, a rujan je, jelte, bio obilježen preuređenjem stana i provela sam ga više pod prašinom nego pod šminkom. :D

Catrice Velvet Matt Lip Cream (nijansa 010 MidNude Season) nije pobrao dobre recenzije, međutim, nijansa mi se svidjela i morala sam ga isprobati. Yup, svi su bili u pravu, ovo je bezveze – niti je mat, niti je trajno, niti se nanosi ravnomjerno, barem ova svijetla nijansa. Preskočite, u sljedećem new in postu pokazat ću vam puuuno bolju alternativu sa susjednog (Essence) štanda. :D

Catrice Ultimate Shine Gel Colour u nijansi 080 Russian Violette ulovila sam kao poklon uz neki časopis, mislim da ova nijansa više nije dostupna u drogerijama.




Blogovi su zlo za novčanik, a drogerijski su brendovi povoljni, i tako se u košarici nađe svašta. :D Ovaj put znatiželja je otišla u smjeru Essence All I Need Concealer Palette, Essence The Velvets mono sjenila u nijansi You Better Mauve! i Misslyn Pop it Up gel linera u zelenoj boji iz LE kolekcije koja, bar mislim, više nije dostupna. Bez svega sam mogla, naravno, no sve su to zanimljivi dodaci kolekciji, posebno Misslyn zeleni gel liner koji se odlično uklopio kao začin brončanim ljetnim lookovima. <3




Pala je i narudžba nekih novih atraktivnih proizvoda s Pink Pande. Pale Canvas kriva je za Nabla Shade & Glow u nijansama Angel (highlighter) i Gotham (za konturiranje), njezini postovi i lookovi s tim proizvodima odmah su me kupili. Predivni su, apsolutno predivni, uskoro slijedi recenzija.

Naručila sam i tekući ruž Sleek Matte Me u nijansi Velvet Slipper, iako su ovi tekući ruževi dosta suhi i nezahvalni – nijanse su predivne i ovoj nisam mogla odoljeti, eto. Što da se radi. :D




S Pink Pande su stigle i I Heart Makeup palete I Heart Chocolate i Salted Caramel. Čokoladne palete ovog brenda redom su odlične i sada sam već prikupila gotovo sve, a navodno uskoro izlaze i neke nove. :)




Moj dragi frendovski par, odnosno par frendova ( :D ) živi u Kaliforniji, a ženska polovica para pretplaćena je na Birchbox beauty box te mi je donijela hrpu uzoraka, mini i full size proizvoda koji su joj se nakupili, a za koje je bila sigurna da ih neće koristiti. Našao se tu poneki parfemčić, Smashbox primeri za usne i lice, full size balzam za usne, razni zanimljivi preparativni proizvodi za lice i tijelo brendova koje nikad nisam isprobala, a za mene su apsolutni hit Eyeko mini tuš u flomasteru i još jedan malo deblji flomić-tuš te Trestique sjenilo za oči u olovci. Eyeko mini tuš baš često koristim i oduševljena sam pigmentacijom, trajnošću i preciznošću kistića. Također uživam u isprobavanju raznih stvarčica za koje dosad nisam ni čula, ili sam pak čula puno inozemnih blogerskih pohvala. :D Hvala vam, T&M! <3


Pišite mi što vas zanima, o čemu biste željeli čitati... Konačno imam vremena za redovito pisanje pa možete očekivati puno recenzija. :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

4 komentara:

  1. Da sam barem prije znala da mogu izabrati svoj Elseve, baš sam prošli tjedan kupila regenerator i šampon u bijlom pakiranju i idem baš gledati ovo i piše da mi najviše odgovara crni Elseve, eh fuckaš ga :P. Inače super stvari, kao i uvijek. :)

    CANDY MAKEUP GIRL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, svatko ima svoj Elseve :D ali meni su zapravo skoro svi dobri, samo ona roza linija Nutri Gloss mi baš nije nešto...

      Izbriši
  2. Na listi za kupovinu su mi neka Essence senka iz Velvets linije i Mixin dvofazni skidac sminke, nema vise odlaganja :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema odlaganja, Mixu moraš kupiti, savršena je! <3 :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)