petak, 7. listopada 2016.

Hello Summer brončano ulje sa zlatnim česticama i pekmez s glitterom za ubrzano tamnjenje

Ljeto je završilo, međutim, kao što sam spomenula u prethodnim postovima, mene čeka još jedno putovanje u toplije krajeve pa si dopuštam i dalje razmišljati o ljetnim proizvodima. <3 Posljednji u nizu mojih postova vezanih uz ljetne zaostatke odnosi se na dva proizvoda koja sam već spominjala na blogu, Facebooku i Instagramu. Riječ je o proizvodima za tamnjenje, odnosno, naglašavanje preplanulosti, iz radionice brenda Hello Beauty koji je ponajviše poznat po svojoj verziji beauty blendera iliti makeup spužvica, a njihove proizvode možete pronaći u Bipi. Ove godine ponudili su dva proizvoda za njegu kože tijekom izlaganja sunčevim zrakama – jedan je namijenjen postizanju lijepe preplanule boje, a drugi će tu lijepu boju istaknuti zahvaljujući brončanom sjaju koji pruža. :) Odmah na početku moram reći da su mi pakiranja preslatka. :)




Hello Summer pekmez s glitterom za ubrzano tamnjenje bez UV filtra*

Proizvod je obogaćen shea butterom i maslinovim uljem za meku i svilenkastu kožu. Sa sjajnim efektom i beta karotenom za brončani sjaj kože i brzo tamnjenje. Ugodnog mirisa, brzo se upija i ne ostavlja masni trag. Koža će biti svilenkasta na dodir. Predivan osvježavajući miris. Cijena: 94,90 kn za 200 ml.

O Hello Summer glitter pekmezu već sam pisala u sklopu usporedbe pekmeza za tamnjenje pa ću sada samo ukratko ponoviti njegove osnovne karakteristike. U kutijici djeluje narančasto, a nakon nanošenja naglašava preplanulost, štoviše, čini da koža izgleda malo tamnije nego što jest. Sadrži hrpetinu šljokica koje su vidljive i na koži i divno se presijavaju, to na suncu izgleda fantastično. Što se tiče toga koliko pospješuje tamnjenje, u mom slučaju to svaki pekmez čini, no ne više od nekih ulja iste namjene. Nažalost, i pekmez i glitter prelaze na sve što dotaknete, umrljat će ručnike, podlogu na kojoj sjedite, badić, apsolutno sve (srećom, sve se lako ispere). Opet, nažalost, to je (više ili manje) uobičajeno za sve pekmeze za tamnjenje, tako da sam ja zaključila da ta kategorija proizvoda nije za mene jer mi se jednostavno ne da toliko paziti da nešto ne zaprljam. Ako rado koristitite pekmeze za sunčanje i volite šljokice, mislim da je ovo pravi proizvod za vas. :)




Dostupna je i verzija pekmeza sa SPF15, a obje su obogaćene shea maslacem i maslinovim uljem za meku i svilenkastu kožu te beta karotenom za brzo tamnjenje. Koža je nakon nanošenja zbilja glatka i meka te, kao što sam spomenula, izgleda tamnije zbog šljokica i bronzy efekta. Tekstura pekmeza gusta je i masna, lako se razmazuje, no nikad se do kraja ne upije.

Sastav: petrolatum, butyrospermum parkii butter, olea europaea fruit oil, caprylic/capric triglyceride, isopropyl myristate, cetyl palmitate, palmitic/stearic triglyceride, polyglyceryl-3 polyricinolate, PEG-40 hydrogenated castor oil, copernicia cerifera cera, parfum, tocopheryl acetate, beta carotene, BHT, MICA, CI 77491


Usporedba pekmeza za tamnjenje


Hello Summer brončano ulje za kožu i kosu sa zlatnim česticama*

Zahvaljujući zlatnim česticama Hello Summer brončano ulje daje svjetlucajući efekt te koža izgleda mlađe i zategnutije. Kombinacija blagotvornog ulja nevena i masline njeguje kožu, čini je mekom poput svile te joj daje za nijansu tamniju boju. Nanosi se pomoću pipete što omogućuje doziranje po želji te se ujedno izbjegava špricanje po odjeći. Brzo se upija, ne ostavlja masni trag i miriše na more. Cijena: 54,90 kn za 30 ml.

Ovo ulje svakako dobro protresite prije upotrebe kako bi se sićušne zlatne čestice ravnomjerno rasporedile. :) Ja sam ga koristila za dnevne i večernje šetnje, nanosila sam ga uglavnom na noge i ponekad na ramena i ruke jer stvarno naglašava preplanulost i koža se predivno presijava. Nažalost, ni ovo se ulje nikada ne upije do kraja i uvijek postoji opasnost da će ostaviti trag na odjeći ili stolici. Revno sam ga i oduševljeno koristila dok to nisam skužila, a onda je entuzijazam splasnuo. :D Nisam ga se odrekla jer mi se efekt sviđa, posebno za ljetne večeri, ali jasno je da, kada ga nosim, moram paziti što dotičem, a tuširanje je obavezno prije lijeganja na kauč ili u krevet. :D Inače, efekt je zbilja predivan, hrpa zlatnih čestica divno naglašava preplanulost. Ipak, moram priznati da su mi neusporedivo draža suha i zlatna ulja kakva nude Nuxe i Olival, isključivo zbog boljeg upijanja i izostanka preslikavanja na tkanine. U svakom slučaju, preporučujem da Hello Summer brončano ulje koristite u minimalnoj količini jer će onda, logično, manje ostavljati tragove, a, s obzirom na količinu šljokica, nekoliko kapljica sasvim je dovoljno za divan sjaj veće površine kože. Na kosi ga nisam isprobala.





Sastav: caprylic/capric triglyceride, paraffinum liquidum, ethylhexyl isononanoate, isopropyl myristate, olea europaea fruit oil, helianthus annuus seed oil, mica, parfum, calendula officinalis flower extract, beta-carotene, BHT, CI 77491

Moje iskustvo s ovim proizvodima obilježeno je njihovom osobinom umrljavanja tkanina, međutim, ako volite proizvode koji potiču i naglašavaju preplanulost, a voljni ste malo pripaziti, možda biste sljedeće ljeto mogli u obzir uzeti i liniju Hello Summer. :)


Jeste li tijekom ljeta 2016. isprobali neki proizvod za pospješivanje tamnjenja? Volite li koristiti proizvode za naglašavanje preplanulosti i kakva su vaša iskustva? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju i komentaru! :)