utorak, 4. listopada 2016.

Catrice Fluid Glow - tekuće zlato u bočici

Još jedna trendovska kolekcija iz Catrice radionice, Sound of Silence, obilježila je ovo ljeto – i to uglavnom zahvaljujući proizvodu o kojem vam danas pišem. Catrice Fluid Glow pripada trenutačno vrlo popularnoj kategoriji tekućih highlightera/iluminatora, a ja takve proizvode rado i često koristim. U mojoj kolekciji trenutačno se nalaze tekući highlighteri raznih brendova – Armani, NYX, Aura, Rouge Bunny Rouge, Revlon, Sleek... Dakako, tu su i popularni glow/lumi primeri kao što su Le Blanc de Chanel i L'Oréal Paris Lumi Magique. Svaki od njih daje drugačiji efekt – neki su totalno suptilni i elegantni, drugi su pak blještavi i intenzivni, neki koži pružaju onaj prekrasan, vlažni izgled, dok drugi sjaj duguju shimmeru koji, opet, može biti suptilan ili pak (previše) vidljiv. Neki su hladni, dok se drugi mogu smatrati čak i tekućim bronzerima. Catrice Fluid Glow upao je kao zanimljiv dodatak ovoj maloj hrpici. Jednom prilikom usporedit ću sve ove tekuće sjajiće, a danas ću vam napisati nešto više o Catriceovom ljetnom hitu koji je, doduše, već nestao s polica, no često ga viđam na internetskim forumima, oglasima i u grupama za prodaju, a kolekcija Sound of Silence još se može pronaći u ponekom zabitom dm-u ili Bipi. :)




Catrice kaže sljedeće: Sjajno zlato! Može se nanositi samostalno ili u kombinaciji s puderom – tekući highlighter pravi je multitalent. Za prirodni i individualni sjaj. Inovativni stakleni spremnik s aplikatorom omogućuje preciznu dozu.

Dostupan je u jednoj nijansi pod nazivom C01 Golden Spirit, dolazi u slatkom malom pakiranju koje sadrži 14 ml proizvoda, a cijena mu je 31,90 kn. Službeno, potrebno ga je potrošiti u roku od 6 mjeseci.




Pakiranje mi se jako sviđa, negdje sam pročitala da podsjeća na pakiranje ulja ili seruma za lice (i slažem se s time), a posebno me oduševila funkcionalna kapaljka kojom je moguće dozirati proizvod po želji. Za suptilniji efekt nije potrebno stisnuti pumpicu, dovoljno je dodirnuti vrh kapaljke i dobit ćete dovoljnu količinu proizvoda. :) Prilikom nanošenja osjeća se nekakav slatkasti miris koji nekima može smetati, no – srećom – ubrzo nestaje.

Tekstura mu je, dakako, tekuća (ali nešto gušća), vrlo je pigmentiran, shimmerast i sjajan i potrebno ga je koristiti razumno, da ne kažem štedljivo. :D Nema vidljivih šljokica, samo taj sitni, gusti zlatni shimmer – djeluje baš poput tekućeg zlata. :) Prije uporabe treba ga protresti kako bi se tekstura ujednačila. Tople je, zlaćane nijanse i na koži ostavlja zlatni sjaj, zbog čega je odličan za preplanulu put i žuti podton, dok djevojkama hladnijeg podtona i svijetle puti vjerojatno neće odgovarati. Zato se i prodaje toliko po internetskim oglasima – mnoge su korisnice svjetlije puti nakon nekoliko pokušaja kombiniranja shvatile da im je ipak pretaman.




Ja sam isprobala tri načina korištenja: nanošenje na dijelove lica u laganom sloju ispod tekućeg pudera, miješanje s tekućim puderom i nanošenje na strateška mjesta na koja bih uobičajeno nanijela klasičan highlighter. Najčešće ga koristim na posljednji način – nakon tekućeg pudera nanosim ga iznad jagodica te iznad obrva, ponekad iznad usana - kupidovog luka. Brzo se suši pa ga treba brzo i dobro izblendati kako bi se izbjegle potencijalne flekice i neujednačenost. Ja ga najradije utapkavam prstima, tako mi je najlakše i rezultat je najbolji. Tijekom ljeta često sam ga miješala s tekućim puderima i, uz predivan summer dewy finish, svakom tekućem puderu dao bi taj fini zlaćani ton koji naglašava preplanulost – o da, obožavala sam ga ljeti. <3






Iako ga nisam koristila na taj način, mislim da bi bio odličan i za nanošenje na područje dekoltea, ključne kosti, ramena. Meni je tih 14 ml bilo žao trošiti na većim površinama tijela, no sigurna sam da bi efekt bio fantastičan. :) Također se može miješati s kremom za lice ili losionom za tijelo za blagi efekt sjaja na koži lica ili tijela.




Trajnost mu ovisi o tipu kože i podlozi koju nosite ispod njega. Na mojoj mješovitoj koži ljeti bi izdržao dobar dio radnog dana, a nakon toga lagano blijedi. Efekt možete pojačati i produljiti dodavanjem sloja klasičnog highlightera u kamenu.

Ovo nije najbolji i najfiniji tekući highlighter koji posjedujem, no ovog me ljeta divno poslužio i baš mi je drago što sam ga uspjela uloviti. :)

Koristite li tekuće highlightere? Volite li glow na svom licu ili ste ipak u mat timu? :)


Broj komentara: 6:

  1. Jako lijepo izgleda, i odlicno si ga isfurala! Kod mene ga jos posvuda ima,tj.bar je bilo pred nekih 10ak dana, nakon ove recenzije bas cu ga uzet ako naidjem na jos koji primjerak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da si ga našla i da si zadovoljna ako si ga uzela :))

      Izbriši
  2. Obožavam ovaj iluminator!Osim po licu mackala sam ga ljetos po ramenima i predivno je izgledao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e da, vjerujem da je i u toj funkciji super! :) zlatni sjaj na ramenima ljeti tako divno izgleda <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)