srijeda, 14. rujna 2016.

New in – srpanj

Eto nam danas još jednog zakašnjelog new in posta koji je trebao biti objavljen nekad u kolovozu. :) Međutim, u kolovozu sam uživala na moru, a kad sam se vratila, počeli smo s radovima u stanu i odjednom više nisam znala gdje mi je glava. Čak se ne radi toliko o nedostatku vremena koliko o umoru od šljake i čišćenja. :D

Pogledajmo, dakle, što sam sve pribavila u srpnju mjesecu.




Naletjela sam na super promociju u King Crossu i dobila sam hrpu testera Klorane proizvoda, uglavnom šampona, te A-Derma proizvoda za sunčanje. Ponešto sam isprobala na moru, a u dobrom mi je sjećanju ostao A-Derma losion za njegu poslije sunčanja.




Balea voda u spreju za lice i tijelo spašavala me na moru, uvijek je bila u torbi za plažu i pružala potrebno osvježenje na dugom putu do plaže. :D Eveline Laser Precision micelarni tonik za čišćenje bez alkohola strahovito mi ide na žifce jer ima onaj način doziranja kao i Biobaza micelarna, gdje blazinicom trebate stisnuti gornji dio kako biste došli do proizvoda, ali to nikad ne funkcionira kako treba i tekućine bude posvuda. Uopće ne doživljavam ovaj tonik kako treba zbog tog užasnog pakiranja. :D Srećom, tu je i jedan stari favorit, Garnier blagi vitaminski tonik koji me nikad ne iznevjeri i jedan mi je od najdražih drogerijskih tonika.

Acqua Colonia – Lime & Nutmeg parfemčić je koji sam dobila uz časopis Ljepota&Zdravlje.




Posebno mjesto za poseban proizvod – Anastasia Beverly Hills Glow Kit u nijansi Sun Dipped. <3 U njujorškom new inu mogli ste vidjeti da sam već kupila Gleam, i toliko mi se svidio da sam morala naručiti i Sun Dipped. Te dvije palete highlightera nosim u kitu i druge trenutačno ne doživljavam. Svi su highlighteri fantastično pigmentirani, nijanse su divno odabrane, postojani su i...eto...predivni. <3




Znate li što je još predivno? Gerard Cosmetics Hydra Matte tekući ruževi, a (osim prije naručenih Invasion i Iced Mocha), imam ih u nijansama 1995, Everything Nice, Ectasy i Cher. Nijanse su krasne, moderne, nudasto-mauvasto-sivkaste, instagramske, što jest – jest. Formula je fantastična, baš kao i postojanost. uživam u njima i čekam da ponovno obojim kosu u rozo, onda ću puno bolje moći nositi ove najluđe nijanse.

Uzela sam i Gerard Cosmetics ruževe za usne u nijansama 1995, Mystic Moon i Underground – također su divni, ali tekući ruževi odnijeli su većinu moje pažnje. Sve je to naručeno sa stranice BeautyBay, a na poklon sam dobila Mario Badescu Glycolic Foaming Cleanser i Glycolic Acid tonik, njih sam koristila za skidanje šminke/čišćenje lica na moru.




Početkom srpnja ušla sam u dm i kupila hrpu gelova za tuširanje koje sam predodredila za ljeto 2016. Nedavno sam pisala i osvrt na ove šarene i vesele ljetne tuširalice. Redom: Nivea Creme Coconut kremasti gel za tuširanje, Balea Hawaiian Dream pjena za tuširanje, Balea losion za tuširanje s mirisom đumbira i limuna, Balea gel za tuširanje s uljnim perlicama – rabarbara i magnolija, Balea gel za tuširanje s mirisom marakuje i frezije, Afrodita kremasti gel za tuširanje Coconut Milk i Balea gel za tuširanje s mirisom limete i mente. Sada, nakon što ih je većina potrošena, kada bih morala odabrati jednog favorita, bila bi to kokosasta Nivea. <3




Zahvaljujući leđendarnoj Dženani Šljokici, iz Sarajeva su mi stigli predivni Golden Rose mat tekući ruževi, na fotki su redom nijanse 03, 10, 12 i 05. Ove tamnije nijanse maltretirat ću cijelu jesen. :) Tu su i Golden Rose ruževi u olovci, nijanse 03 i 08. Hvala ti još jednom, Dž, uživam u svakom primjerku! <3




Odlučila sam konačno isprobati neke Kerastase proizvode, pružila se odlična prilika i naručila sam Kerastase Discipline Oleo-Curl njegujuću kremu za definiranje i mekoću neposlušne kovrčave kose i Discipline Curl šampon za kovrčavu kosu, a naknadno sam nabavila i Kerastase Nectar Thermique krema za zaštitu kose od topline. Svi ovi proizvodi još čekaju svoj red jer zbog radova u kupaonici nisam htjela otvarati ništa novo, radije trošim zalihe i smanjujem broj bočica koje smetaju. :)




Nivea Double Effect dezić uzela sam slučajno u nekom supermarketu, okej je, ali ništa previše pamtljivo. Trenutačno ipak najviše volim Garnier Neo Dry Mist. :)

Biotherm Aqua-Gelee Ultra Fresh Body Replenisher bila mi je najdraža ovoljetna mazalica za tijelo. Lagana, gelasta, osvježavajuća, brzoupijajuća. Doći ćemo i do recenzije, jednom, uskoro.




Ekipica s gornje fotke najdraža mi je iz ovoga posta, mislim da ćete me razumjeti. :) Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance paleta pravi je kozmetički dragulj, sa svojim toplim, crvenkastim nijansama posebna je u moru popularnih neutralnih paleta sjenila. Još jedna predivna paleta, Tom Ford Honeymoon, nešto je što sam duuugo željela, u New Yorku je nisam uspjela nabaviti, a sada je konačno u mojim rukama i kitu. :)

Anastasia Beverly Hills ima famozne tekuće ruževe, it is known. Ovaj put naručila sam dvije nijanse koje nisam uspjela pronaći u New Yorku, a to su Dusty Rose i Sepia. <3

Tu su i dva tekuća pudera (primarno) za kit – Too Faced Born This Way u nijansi Light Beige (već neko vrijeme imam nijansu Porcelain i mogu reći da sam oduševljena ovim puderom) i Tarte Rainforest of the Sea u nijansi Light-Medium Neutral. Potonji tek trebam isprobati. :)




NYX Brights Ultimate Palette primijetila sam kod Variole Vere i zaključila sam da mi treba jedna takva živahna paleta. Takve nijanse iznimno rijetko koristim, no ponekad ih ipak zatrebam (i uvijek je gušt :) ).

Kompletirala sam svoju NYX Lip Lingerie kolekciju – naručila sam nijanse Embellishment, Bedtime Flirt i Ruffle Trim, tako da sad imam sve nijanse koje želim. :)




S e-baya sam naručila kinesku verziju popularnih ovalnih kistova. Inače ne naručujem kineske kistove, ali jedan od ovih nahvalila je moja draga kolegica vizažistica i zaključila sam da je za par dolara vrijedno isprobavanja. Naručila sam sedam različitih kistova i najdraži mi je ovaj najveći kojim tekući puder nanesem nevjerojatno jednostavno i brzo, a finish najrazličitijih pudera nakon nanošenja tim kistom biva fantastičan. Dužna sam vam recenziju ovih kistova i objašnjenje kako ih koristim, u planu je i bit će tijekom ovog mjeseca. :)




O proizvodima s ove fotke već sam pisala – riječ je o preslatkoj Essence kolekciji pod nazivom The Beach House. Essence The Beach House Kabuki* super je za završno setiranje makeupa puderom u prahu ili kamenu, ili pak za lagano all-over blendanje i stapanje šminke. Ruž za usne u nijansi Beachy Keen* bio je odličan izbor za laganu ljetnu šminku, usnama pruža lijepu ružičasto-koraljnu nijansu, lako se nanosi i balzamasto je ugodan. Duo sjenilo za oči u nijansi Sea You Soon!* slabije je pigmentirano i kod mene je zapostavljeno u odnosu na ostale proizvode iz kolekcije. Duo rumenilo u nijansi Give Me Vitamin Sea!* proglasila sam najboljim proizvodom iz kolekcije, zaista je ugodno iznenađenje.

Čime ste se vi počastili ovo ljeto? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Sve lepse od lepseg. :D
    GR mat ruzevi su predobri :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Teodora. :) Što jest jest, Golden Rose rastura s tekućim ruževima! <3

      Izbriši
  2. Aaaa daj, već tjedan dana mi oči padaju na Tom Ford Honeymoon, šta ju je teško nabaviti? A ABH paletu neću prežaliti :( Ma joj sve mi se sviđa, ruževi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je teško nabaviti Honeymoon, u New Yorku su mi rekli da je nemaju već mjesecima, rasproda se uvijek u roku keks. :) A znam da ju je i online teško naći. Ostale su lakše nabavljive. :D

      Izbriši
  3. Ajme sve je predivno! Ona ekipica na slici je i meni najdraza! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ekipica je totalno potukla konkurenciju :D

      Izbriši
  4. Iz ove divne skupine proizvoda, izdvajam izuzetne GR tecne mat ruzeve, imam nijanse 3 i 4, ali 3 sam nosila celo leto i uvek je privlacio paznju ( oba pola :)). Za rodjendan sam dobila Maybelline Lash Sensational maskaru, i njome sam takodje odusevljena. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. GR je baš pogodio s tim tekućim ruževima, ne znam kome se ne sviđaju. :) I drago mi je što ti se sviđa Lash Sensational, ja je svima preporučujem, definitivno jedna od najboljih maskara, pogotovo što se tiče postojanosti.

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)