utorak, 20. rujna 2016.

Essence kolekcija Wake Up Spring!



Ovoga ljeta pisala sam o nekoliko Essence trendovskih kolekcija (The Beach House, Lights of Orient), međutim, jednu sam nekako preskočila, iako sam krajem proljeća isprobala nekoliko proizvoda i sve fino pofotkala. Mislila sam da ovaj post neću ni objavljivati, međutim, u izdvojenim košaricama dm drogerija i dalje pronalazim ove proizvode na sniženju, tako da mi se čini da možda i nije prekasno da kažem koju o njima. :) Slijedi after-last-minute predstavljanje Essence Wake Up Spring kolekcije

U skladu s nazivom kolekcije, riječ je o pastelnim nijansama s naglaskom na boji marelice, ružičastoj, ljubičastoj i mint nijansi te proljetno-cvjetnim elementima.




Među brojnim proizvodima iz kolekcije ja sam ih isprobala nekoliko te donosim svoje dojmove. :)




PALETA SJENILA ZA OČI* 

Paleta dolazi u nijansi 01 spring it up! i sadrži pet (uglavnom) svijetlih, svjetlucavih, shimmerastih nijansi – četiri iz spektra ružičaste i jednu srebrno-bijelu kojoj je namijenjena uloga highlightera. Pigmentacija je slabija, sjenila se pomalo truse, postojanost je uz bazu solidna. Ovu paletu ponajprije bih povezala s nježnim dnevnim lookovima i vrlo mladim djevojkama. :)

Cijena: 29,90 kn






TUŠ ZA OČI U OLOVCI*

Tuš za oči u olovci, točnije – u obliku flomastera dolazi u tri proljetne, pastelne nijanse, a ja sam isprobala dvije – nježnu ljubičastu nijansu 01 happy first day of spring i svijetlu mintastu 03 spring a-ling a-ling. Ovim tuševima pigmentacija je slaba, a ne mogu se pohvaliti ni trajnošću – vrlo se lako razmazuju, blijede i preslikavaju. Nanošenje može biti pravi izazov s obzirom na to da boju ne ispuštaju ravnomjerno te se nanos teško nadograđuje. Ako naletite na njih, iako su sada sniženi, predlažem da ih preskočite, unatoč zanimljivim nijansama – one su, naime, jedina pozitivna strana ovog proizvoda.

Cijena: 16,90 kn





RUŽ U OLOVCI*

Ovaj kremasti ruž sjajnog finisha dolazi u dvije nijanse – 01 hello sunshine nježna je koraljna nijansa, dok je 02 bye-bye winter ružičasto-fuksijasta. Moram priznati da sam ruževima zadovoljna, ako ih promatram u kontekstu toga što oni i jesu – nježni, prozračni ruževi koji usnama neće pružiti intenzivnu boju ni mat izgled. Naprotiv, pružit će im svjež, mladenački izgled koji sam tako rado nosila u proljetnim i ljetnim danima. Pigmentacija im je srednja (bolja nego što sam očekivala!), nanose se vrlo lako, nije potrebno obrubljivanje olovkom za usne. Najsličniji su obojenim balzamima i kao takvi fino hidratiziraju usne, vrlo su ugodni, a moram napomenuti i da im je miris predivan (mirišu mi po voću). Na usnama nisu trajni, potrebno ih je često obnavljati, no to nije nikakav problem jer su vrlo praktični i lako ih je popraviti u hodu. :) Ne razlijevaju se izvan ruba usana i ne naglašavaju nepravilnosti. Ruževi za usne u olovci najdraži su mi dio kolekcije. <3

Cijena: 19,90 kn




SHEER BALZAM ZA USNE*

Sheer, bezbojni balzam za usne dolazi u jednoj nijansi – 01 my sweet spring melody. Osigurava meke usne s daškom boje i sjajnim završetkom u nježno ružičastoj nijansi. Držim ga na radnom stolu i koristim ga kad sam kod kuće, postao mi je drag zbog hidratacije i laganog sjaja koji pruža usnama. Presladak i simpatičan proizvod koji ću vjerojatno potrošiti. :)

Cijena: 16,90 kn




Ruževi u olovci (nijanse 01 i 02), sheer balzam za usne, tuševi za oči (nijanse 01 i 03)

 Lagani look s nekoliko nijansi iz palete sjenila i ružem u olovci u nijansi 02 bye-bye winter


Jeste li i vi isprobali ponešto iz ovogodišnjih drogerijskih trendovskih kolekcija ili ste već postali imuni na njih? :D

*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 6:

  1. Ruzevi zaista lepo izgledaju, odlican look si napravila koristeci ove proizvode. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Teodora! <3 Ruževi su mi stvarno dragi, dosta sam ih koristila ljetos :)

      Izbriši
  2. Iz ove kolekcija sam probala jumbo hajlajt olovku, odlicna je! Ako mozes, nabavi je. Superrr je za hajlajt ispod oka a moze i za waterline :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eh heh mislim da je sad prekasno da je nabavim, ali vjerujem da će biti nešto slično i u budućim LE kolekcijama :))

      Izbriši
  3. Ruževi u olovci su baš po mom guštu, šteta da nisam kupila :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bili su super za ljeto... ali ne sumnjam da će se nešto slično ponovno pojaviti u kojoj LE kolekciji! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)