ponedjeljak, 19. rujna 2016.

Aura So Dolly So Sweet look

Davnih dana, dok je ovom zemljom još vladalo vruće ljeto, fotkala sam jedan fresh summer look i zaboravila ga objaviti. Objavljujem ga danas, a, s obzirom na to da zidove uskoro bojimo u bijelo te da ću u stanu imati malo više kutaka za fotkanje, očekujem da će u budućnosti i fotke biti bolje pa će i mojih lookova, valjda, biti više. Ako se odvažim i ako bi vama to bilo zanimljivo. :) Ovo je bez photoshopa i gluposti, samo ja i moja 30+ faca - i, dakako, malo šminke. :)

Ovaj look nastao je u sklopu testiranja Aura So Dolly So Sweet limited edition kolekcije i totalno je dnevni, ljetni, prirodni, dewy i highlightast, baš kao i sama kolekcija. Usputno sam iskoristila i neke od ostalih Aurinih proizvoda koji se nalaze u mom posjedu.

Korišteni proizvodi:

LICE:

Maybelline New York Baby Skin Instant Pore Eraser* (kao primer)
Aura Illuminate Me! tekući highlighter (nijansa Sunlight)
Catrice LE Bold Softness – Colour Correcting Powder (setting)
Misslyn Terracotta Powder (bronzer)
Aura Glorious Cheeks Highlighter u nijansi Nude Shimmer
Aura So Sweet Gel Highlighter* (oko ključne kosti)

OČI:

Urban Decay Primer Potion – Original
Maybelline New York The Blushed Nudes paleta
Aura Glorious Cheeks Highlighter u nijansi Nude Shimmer (highlight ispod obrva)
Aura So Sweet Gel Highlighter* (unutarnji kutovi očiju)
Essence For-bidden Volume maskara*

OBRVE:

Aura Browliner u nijansi 01

USNE:

Max Factor Colour Elixir Lip Liner u nijansi Pink Princess







Sviđa mi se ideja da neke od budućih lookova posvetim pojedinim brendovima. U komentarima mi napišite koje biste brendove željeli vidjeti u glavnoj ulozi u mojim budućim lookovima. :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

Hvala na čitanju i komentaru! :)