ponedjeljak, 1. kolovoza 2016.

SPF battle: RoC Soleil-Protect fluid protiv tamnih mrlja SPF 50+ vs. Kiehl's Ultra Light Daily UV Defense SPF 50



Bez obzira na to jeste li među onima koji ne izlaze iz kuće bez zaštitnog faktora 50+ ili se pak volite pržiti na suncu (ja mislim da je umjerenost majka :)) ), svakoj curi u životu treba dobra krema za lice sa zaštitnim faktorom. Ona u koju se možete pouzdati, ali se zbog nje nećete uznojiti i moći ćete se našminkati s njom kao podlogom. Ja sam dugo izbjegavala kreme za lice s visokim SPF za svakodnevnu upotrebu u gradu jer sam se bojala da će mi svaka od njih biti preteška, da će se sporo upijati i ostavljati bijele tragove, da ću se samo nepotrebno mastiti i da nema šanse da bude dobra podloga za makeup. S vremenom su u moj život ipak ušle dvije SPF kremice koje sam prihvatila i često ih koristim tijekom najtoplijih mjeseci. Naime, mojih posljednjih nekoliko poslova bilo je smješteno na lokacijama do kojih moram hodati 15-20 minuta, ljeti to znači po suncu, gotovo cijelim putem bez hlada. Idealna prilika za uključivanje kreme sa zaštitnim faktorom u jutarnji ritual. :) 

Večeras vam, dakle, predstavljam dvije odlične dnevne kreme za lice sa zaštitnim faktorom.




RoC Soleil-Protect fluid protiv tamnih mrlja SPF 50+*

Proizvođač kaže da je ovo fluid koji aktivno prevenira nastajanje tamnih mrlja te korigira postojeće hiperpigmentacije, za ujednačavanje tena, koji sadrži vrlo visoku UVA i UVB zaštitu SPF 50+ te derivat vitamina C, priznati antioksidans s korektivnim učinkom na pigmentacijske mrlje. Vidljivo smanjuje mrlje na licu, štiti i poboljšava mladenački izgled kože. Vrlo je lagane teksture, brzo se upija i ne ostavlja bijele tragove. Lagan je kao dnevna njega za sve tipove kože, čak i najosjetljivije.

Što se mene tiče, najbolja u nizu dobrih stvari u vezi s ovim fluidom jest upravo činjenica da je riječ o laganoj, vodenastoj, fluidnoj teksturi koja nimalo ne opterećuje moju mješovitu kožu koja se ljeti voli mastiti i znojiti. Ovo je svakako najlaganija i najfluidnija SPF krema koju sam imala prilike isprobati, a što se mene tiče, što laganija i ugodnija, to bolje, kako bih održala motivaciju za korištenje. :) Miljama je daleko od ikakvog ostavljanja bijelih tragova. :) Nekima će možda smetati manjak hidratantnih svojstava u usporedbi s klasičnim hidratantnim dnevnim kremama, no može se fino dopuniti serumom (naravno, serum nanosimo prije kreme). Ne zateže mi kožu i ne isušuje, također ne matira, ali i ne masti mi kožu, ostavlja samo blagi prirodan sjaj – mislim da je za normalnu i mješovitu kožu super izbor, a svakako bi mogla odgovarati i širem spektru korisnica (suhokošcima uz obaveznu dopunu hidratantnim serumom). Za masnu je kožu bolja od svih ostalih SPF krema s kojima sam imala kontakt (ipak, nije ih tako puno i vjerujem da postoje još bolja rješenja), ali moram reći da po mom iskustvu svaka SPF kremica više ili manje ubrzava proces izbijanja sjaja tijekom dana, tako da je bloganje papirićima i prepudravanje matirajućim puderom u kamenu neizbježno ako želite biti mat. :)

Kao što je vidljivo iz opisa, primarna namjena ove kreme jest zaštita od nastanka tamnih mrlja, pjega i sličnih divota, kao i korekcija postojećih, a ja moram priznati da s hiperpigmentacijama (zasad) nemam problema – srećom, kada je riječ o pigmentaciji i kvaliteti kože, pokupila sam dobre tatine gene te lako i ravnomjerno tamnim, bez ružnih reakcija, alergija i mrlja. Stoga taj rečeni benefit nisam mogla provjeriti, a za mene osnovna blagodat ove kreme ostaje preugodna formula i divan osjećaj izostanka mašćenja i težine. Inače, brojne recenzije žena koje su sklonije nastanku mrlja od sunca potvrđuju da ova kremica zaista sprečava njihovo nastajanje, vidljivo korigira postojeće mrlje te doprinosi ujednačavanju tena.

RoC krema, odnosno fluid, istinski se brzo upija te je odlična podloga za šminku. Miris joj je vrlo blag, meni sad već neosjetan. Posebno pohvaljujem uzak i precizan aplikator koji omogućuje kontrolu doziranja, što je kod ovako fluidne teksture vrlo bitno.

Dolazi u tubici od 50 ml, cijena joj iznosi oko 130 kn, a možete je kupiti u bolje opremljenim ljekarnama i pojedinim web shopovima.

Sastav: aqua, octocrylene, C12-15 alkyl benzoate, dimethicone, ethylhexyl salicylate, butyl methoxydibenzoylmethane, butylene glycol, silica, methyl methacrylate crosspolymer, bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine, glycerin, styrene/acrylates copolymer, potassium cetyl phosphate, methylene bis-benzotriazolyl tetramethylbutylphenol (nano), ascorbyl glucoside, chrysanthemum parthenium flower extract, lecithin, propylene glycol, caprylyl glycol, decyl glucoside, linseed acid, sodium dodecylbenzenesulfonate, PEG-8 laurate, acrylates copolymer, cetearyl alcohol, xanthan gum, sodium acrylates copolymer, dimethicone crosspolymer, caprylhydroxamic acid, disodium EDTA, sodium hydroxide, phenoxyethanol, parfum




Kiehl's Ultra Light Daily UV Defense SPF50

Prema Kiehl'su, riječ je o dnevnoj, ultra laganoj formuli koja intenzivno vlaži kožu i koristi učinkovite razine sunčanih filtera Mexoryl SX i Mexoryl XL kako bi koži pružila široki spektar UVA i UVB zaštite od sunca. Ovaj hidratantni losion bez ulja s dvostrukom zaštitom pomaže u zaštiti od pojave tamnih mrlja, pjega, bora i tamnjenja kože, a u isto vrijeme štiti od preranog starenja kože. Ne začepljuje pore i pogodan je za osjetljivu kožu.

Prethodno opisanu RoC kremu dobila sam prošle godine i ovo je već drugo ljeto našeg druženja, dok sam Kiehl's verziju kupila ove godine, znatiželjna zbog poplave pozitivnih recenzija i preporuka. Usporedba je bila neizbježna. Formula Kiehl's kreme nešto je bogatija i osjetno hidratantnija, te na prvo mazanje djeluje teže nego što jest – pravo iznenađenje slijedi kad se upije i iza sebe ostavi predivnu, hidratiziranu i glatku kožu, i tek onda dolazi do spoznaje koliko je zapravo lagana. :) Tekstura joj je kremasta, nije fluidna, zbog čega je za jedno mazanje potrebna manja količina u odnosu na RoC i to je nešto na što sam se trebala naviknuti. :) Kada se tek istisne, tipično je bijela i treba je lijepo razmazati te joj je potrebna koja minuta više da se upije u kožu (to govorim u odnosu na RoC; i dalje joj treba milijun minuta manje u odnosu na sve ostale SPF kreme koje poznajem :) ), ali zato koži pruža i hidrataciju te bez problema mogu proći i bez seruma. Iako na početku djeluje kao da bi mogla ostavljati bijele tragove, ona to uopće ne čini, a šminka lijepo sjeda na ovu kremicu. S obzirom na to da se svakodnevno šminkam, vrlo mi je važno da moja dnevna krema dobro funkcionira kao podloga za šminku i drago mi je što mogu reći da su obje kremice iz ovog posta položile taj test.

Kiehl's krema jedna je od onih od kojih sam puno očekivala i očekivanja je apsolutno ispunila. :) Divno je imati laganu, a hidratantnu SPF kremu koja stvari drži pod kontrolom. Zbog hidratantnih svojstava preporučila bih je prije svega suhoj i normalnoj koži, kao i mješovitoj, dok bi masna možda mogla imati problema s izbijanjem sjaja tijekom dana, ali to je nešto što nekako dolazi s visokom SPF zaštitom i tu najviše pomažu papirići za upijanje masnoće i matirajući puderi kao što je MAC Blot.

Kiehl'sova kremica dolazi u preslatkoj tubici od 30 ml, cijena joj iznosi 240 kn, a možete je kupiti u Kiehl'sovim dućanima u Arena Centru i City Centru West u Zagrebu te odnedavno u City Centru One u Splitu. Postoji i veće pakiranje od 60 ml čija je cijena 315 kn.

Sastav: aqua, ethylhexyl methoxycinnamate, dimethicone, glycerin, drometrizole trisiloxane, terephthalylidene dicamphor sulfonic acid, propylene glycol, titanium dioxide (nano)/titanium dioxide, alcohol denat, triethanolamine, stearic acid, potassium cetyl phosphate, nylon-12, palmitic acid, PEG-100 stearate, glyceryl stearate, cetyl alcohol, bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine, phenoxyethanol, diethylamino hydroxybenzoyl hexyl benzoate, aluminium hydroxide, methylparaben, sodium cocoyl sarcosinate, caprylyl glycol, carbomer, tocopherol, tromethamine, ethylparaben, acrylamide/sodium acryloyldimethyltaurate copolymer, isohexadecane, xanthan gum, disodium EDTA, adenosine, arginine, polysorbate 80, mannitol, RNA, pyridoxine HCl, disodium adenosine triphosphate, histidine HCl, zea mays extract/corn kernel extract, phenylalanine, faex extract/yeast extract, tyrosine, mentha piperita extract/peppermint leaf extract, rosa gallica extract/rosa gallica flower extract fmla 858419 code F.I.L. D170413/1

Nijedna od ove dvije kreme nije izazvala nikakve neželjene reakcije na mom licu niti mi je začepila pore, no moram napomenuti da ih ja ne koristim svakodnevno. Svaka SPF krema za dio korisnika potencijalno može biti komedogena, začepiti pore i izazvati nerede na licu. Ovdje može pomoći čitanje sastava jer možda već znate da vam neki od sastojaka u SPF kremama ne odgovara pa ćete ga izbjegavati. :)





Umjesto zaključka... :)

Teško mi je odlučiti se za dražu mi od ove dvije varijante. Definitivno mogu preporučiti obje kao odlične i vrlo kvalitetne kreme za lice sa zaštitnim faktorom. Gledano s praktične strane, nameće se zaključak da je RoC kremica isplativija jer za 130 kn dobijete 50 ml, dok Kiehl's nudi 30 ml po cijeni od 240 kn. Ipak, RoC se nešto brže troši s obzirom na iznimno laganu teksturu, tako da se na kraju možda i dođe na isto. :) S obzirom na teksturu, mogu pretpostaviti da bi ekipa s mješovitom i masnijom kožom mogla naginjati RoC verziji, dok bi suha koža više profitirala od hidratantne formule Kiehl's kremice. Dakako, imate li problema s hiperpigmentacijama, RoC je pravi izbor za vas, dok se Kiehl's nudi kao univerzalno SPF rješenje te mislim da je s njim teško pogriješiti. :)

Kakva su vaša iskustva s kremama za lice sa zaštitnim faktorom? Koje su ostavile dobar dojam? Jeste li probali neku od ove dvije kremice? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Ja imam mjesovitu kozu i jaku alergiju na sunce, i koristim Roc kremicu vec 3 godine (tokom cijele godine). Obozavam ju, lagana je, spasava me od alergije i dobra je podloga za sminku,samo treba paziti da se ne pobija s SPFom u puderu (ako ga ima).Meni svaka tubica traje 3 mjeseca svakodnevnog koristenja na licu i vratu,a i kupim ju cesto na popustima, tako da mi se isplati.

    Kiehl's kremica me oduvijek privlacila jer ju hvale youtuberice koje gledam,ali skupa mi je trenutno (studentski zivot) a i sada sam vidjela da sadrzava parabene,na koje sam alergicna :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh da, ako si alergična na parabene, onda je bolje da ostaneš na RoC kremici. :-/ Srećom, sad zaista ima puno izbora na tržištu, no ipak su i dalje rijetke istinski lagane SPF kreme za lice, zato su ove dvije pravo otkriće. :) Drago mi je što se slažemo u dojmovima oko RoC kremice <3

      Izbriši
  2. Ja sam baš sinoć pisala o ovoj RoC kremi - oduševljena sam njome i savršeno odgovara mojoj mešovitoj koži :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da i tebi odgovara, kremica je zakon :))

      Izbriši
  3. Kada ja vidim da neka krema uklanja hiperpigmentacijske mrlje, odmah se bacam na čitanje!
    Nisam koristila nijednu od ove dvije kreme, jer već duže koristim Paula`s Choise kremu koja jako dobro matira lice, a hidratizira ga taman koliko je meni potrebno.
    Općenito, ne volim koristiti kreme sa zaštitom jer mi začepe pore (neke više, neke manje). A moje mrlje niti jedna krema nije spriječila i one se uredno javljaju svako ljeto

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A da, SPF kreme, koliko god korisne bile, mnogima uzrokuju probleme tipa čepljenja pora, pretjeranog mašćenja i nereda na licu. :-/ Teško je naći idealnu. :)

      Izbriši
  4. Ja koristim Eucerin kreme za zastitu od sunca. One su mi se do sada pokazale kao najbolje zaista. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala Eucerin SPF kreme, ali moram priznati da sam čula puno pohvala :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)