utorak, 9. kolovoza 2016.

Šminka tjedna #1: Physicians Formula Super CC krema

Ovaj post planirala sam objaviti sinoć, ali ipak sam odlučila prije njega ubaciti giveaway, stoga novu seriju postova na blogu započinjemo kašnjenjem u odnosu na planove i skice. :D Tako vam danas predstavljam prvo izdanje rubrike Šminka tjedna, u kojoj ću svaki tjedan recenzirati jedan proizvod koji sam ciljano testirala i svakodnevno koristila tijekom tog tjedna (u današnjem slučaju, jelte, prethodnog tjedna :) ). U svom svakodnevnom šminkanju izmjenjujem mnoštvo proizvoda, ponekad se fokusiram na određene proizvode ili kolekcije o kojima želim pisati u sljedećem razdoblju, ali ideja ovoga jest da to svakog tjedna bude baš jedan određeni proizvod iz moje kolekcije, koji će mi svakodnevno biti na licu i o kojemu ću bilježiti misli i dojmove. Proizvod će uvijek biti iz područja dekorative, stoga – šminka tjedna! :)

Prvi je u nizu proizvod brenda koji je tek nekoliko mjeseci dostupan u našim Kozmo drogerijama, a još godinama prije čitala sam o tom brendu na stranim, posebno američkim blogovima. Physicians Formula plijeni pažnju zanimljivim i lijepo zapakiranim proizvodima, od kojih su mnogi dosegli kultni status zahvaljujući brojnim zadovoljnim korisnicama i pozitivnim recenzijama. Proizvodi ovog brenda nešto su skuplji od drogerijskog prosjeka, ali znamo već da Kozmo svako malo ima dobra sniženja dekorativnog asortimana. :)

Physicians Formula Super CC krema za korekciju boje i njegu*, prema riječima proizvođača, mješavina je šminke i kreme za korekciju boje i njegu u jednom jednostavnom koraku. Super CC ima sve koristi i višestruke namjene BB kreme te dodatno vidljivo korigira neujednačen ton kože, nepravilnosti i vidljive znakove starenja pomoću tehnologije korekcije boje i anti-age aktivnih tvari, istovremeno štiteći kožu SPF 30 UVA/UVB zaštitom. Nevidljivi pigmenti za korekciju boje i visokotehnološke aktivne tvari pružaju besprijekoran ten.




Super CC krema priprema kožu i čini je idealnom, ujednačava njezin ton, prekriva nepravilnosti i izglađuje fine linije. Pomaže prekrivanju staračkih mrlja, podočnjaka, ožiljaka, umora, nejednakih tonova, crvenila, tamnih sjena, diskoloracije, finih linija i bora. Ultralagana za nanos, lako se stapa s kožom, zaglađujući teksturu kože te ujednačavajući njezin ton. Ovaj višenamjenski proizvod zamjenjuje anti-age tretman, ovlaživač, podlogu i SPF zaštitu te ujednačava ton kože.

CC krema sadrži mješavinu pigmenta bisera, dizajniranu za nevidljivu korekciju kože, koja pruža transparentno prekrivanje za prirodan ten bez efekta maske (žuta korigira plave nepravilnosti i daje toplinu, zelena ublažava crvenilo, ružičasta razvedrava i osvjetljava), anti-age aktivne tvari (renovage, koji pomaže u borbi protiv funkcionalnih i strukturalnih znakova starenja: dehidracije, staračkih mrlja, ugrožavanja zaštitnog sloja kože, bora, povećanih pora, crvenila; lipobrite, koji efektivno razvedrava ten, te alpha mixt MM blagu AHA kiselinu za efekt zaglađivanja linija). Tu je i vitamin C koji potiče zdravi kolagen te razinu vlage za vedriji, mladenački ten. Proizvod je bez ulja, parabena, glutena i mirisa.

Kao što vidite, krema se diči višestrukim djelovanjem koje možemo sažeti u sljedeće: korektivno, zaštitno i anti-age. Dolazi u tubici od 35 ml, što je malo više od standarda, a potrebno ju je potrošiti u roku od 12 mjeseci. Važno je napomenuti da svi Physicians Formula proizvodi dolaze propisno zapakirani i zaštićeni, tako da je mogućnost pipkanja znatiželjnika u drogerijama eliminirana. :) Preporučena cijena ove CC kreme iznosi 129,99 kn.




Tekstura Physicians Formula CC kreme bogata je i kremasta, ne razlijeva se kad je nanesete nego zadržava oblik. Lako se razmazuje i blenda te na licu ostavlja svježi, dewy finish. Ljubiteljice mat tena ovom kremom neće biti zadovoljne, što je i očekivano – ovo je tip podloge koji je kao stvoren za normalnu, suhu i zrelu kožu te za sve one koji žele hidratantnu podlogu laganog do srednjeg prekrivanja i blago sjajne završnice. Ja je na svojoj mješovitoj koži lagano fiksiram puderom u kamenu ili prahu, više zbog produživanja trajanja te zbog ravnomjernijeg nanošenja bronzera i rumenila nego zbog matiranja. Što se samog prekrivanja tiče, usudila bih se reći da je ono blizu srednjem. Physicians Formula kremica prekriva bolje od većine BB i CC krema na koje sam navikla. Ako ste pročitali službeni opis u gornjim recima, onda ste možda zamijetili da sadrži mješavinu pigmenta među kojima su žuti, zeleni i ružičasti, svaki sa svojom namjenom. Naravno, ti se pigmenti u kremi golim okom ne vide, a zajedno na koži djeluju tako da kremica fantastično ujednačava i osvježava ten, i to je fakat. Trenutačno mi je koža lica u okej stanju, bez većih prištića i nepravilnosti, te mi ova CC krema odlično odgovara i korigira sve što želim – to jest, ujednačava ten i čini ga ljepšim i zdravijim. Za ljetne dane meni je to sasvim dovoljno. Uvjerila sam se i da prekriva crvenilo, manje prištiće i ožiljke, i to bolje od mnogih laganijih tekućih pudera koje sam probala.

S obzirom na to da je ova CC krema hidratantna i kremasta, obično sam je nanosila preko neke od laganih dnevnih krema ili fluida. Sve bogatije od toga bilo bi previše. Krema sadrži i zaštitni faktor 30, tako da sam ispod nje uvijek nanosila proizvode bez SPF. Zbog visokog zaštitnog faktora nije najbolji odabir za fotkanje, iako meni u onih par pokušaja nije ostavila onaj poznati bijeli odbljesak.

Kod nas su dostupne dvije nijanse – light i light/medium, odnosno svijetla i svijetla/srednja. Ja sam dobila nijansu light/medium i dobro je da jesam jer super odgovara mom, nazovimo ga tako, proljetnom tenu, dok je ovih dana miješam s tamnijim proizvodima, uglavnom iluminatorima, jer mi je sada samostalno presvijetla i pomalo narančasta, s obzirom na to da tamnim u drugačijim tonovima. Miješala sam je najčešće s Dr. Hauschka tonirajućim fluidom, novim Catrice Fluid Glow iluminatorom iz LE kolekcije Sound of Silence, Revlon Photoready Skinlights iluminatorom u nijansi Bronze Light te s Alverde tamnim pigmentom za tekući puder. Odlično se miješa sa svim navedenim proizvodima te zadržava svoju bogatu kremastu teksturu. Prekrivanje ostaje kakvo jest, blizu srednjem, čak i kad je pomiješam s drugim proizvodima. Napominjem se da se ova CC krema i bez miješanja vrlo dobro prilagođava tonu kože te sam nijansu light/medium dosta dugo mogla nositi i samostalno, dok konačno nisam ipak previše potamnjela za nju. :)





Ono što bi svakako moglo biti bolje jest trajnost na licu, odnosno ponašanje tijekom dana. Naravno, sve ovisi o tome kako je kombiniram, čime je fiksiram i što je u podlozi, a najviše ovisi o vremenskim uvjetima jer kad sam primorana hodati gradom na +35 meni se lice znoji i to nije fer bitka ni za koju podlogu. :) U normalnim uvjetima, fiksirana puderom u prahu/kamenu, drži se na licu nekoliko sati, a onda lagano počinje nestajati. To donekle i očekujem od BB i CC krema – njihove performanse u pogledu trajnosti ipak se ne mogu mjeriti s onima koje krase tekuće pudere, pogotovo one specijalizirane za masnu i mješovitu kožu. BB/CC kreme ionako najradije koristim za neobavezne dnevne izlaske, kave i šetnje u trajanju od nekoliko sati. Međutim, ne sviđaju mi se dvije stvari. Prvo, ova kremica ostavlja tragove na mobitelima, puno više nego što sam navikla. Drugo, ne nestaje ravnomjerno i u toplijim danima zna se nejednako skidati s lica i ostavljati mrlje. Napominjem da je ova primjedba nastala na temelju testiranja u normalnijim uvjetima, ne na spomenutih +35 dok jurcam gradom. :) Napominjem i da je moja koža mješovita i vjerujem da bi trajnost na suhoj i normalnoj koži bila bolja, kao i ponašanje kremice tijekom dana.

Još jedna stvar koja mi je zasmetala jest reakcija koju mi je kremica izazvala na vratu onih nekoliko puta kada sam je povukla malo niže u svrhu ujednačavanja tena. Ono što je zanimljivo jest da mi na licu nikad nije izazvala nikakvu reakciju. Međutim, na vratu se par puta pojavilo milijun sitnih prištića, poput onih koje ponekad dobijem od vrućine. Prvi put reakcija je bila najjača, ali nisam bila sigurna je li od CC kreme (iako jesam posumnjala) pa sam nakon nekog vremena isprobala opet i reakcija se ponovila, iako u manjem intenzitetu. To me nije spriječilo da je i dalje koristim na licu jer sam shvatila da mi tamo ne smeta, ali naravno da bih radije da se reakcija nije pojavila nigdje. Pretpostavljam da mi je koža reagirala na neki od sastojaka u kombinaciji s vrućinom i znojem.


Lijevo: na licu je samo Physicians Formula Super CC krema, 
desno: dva looka sa Super CC kremom u podlozi


Sastav: Active Ingredients: Titanium Dioxide 5.76%, Zinc Oxide 2.94% Inactive Ingredients: Water, Cyclopentasiloxane, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylene Glycol, Dimethicone, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Bis-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Cetearyl Alcohol, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, PEG-10 Dimethicone, Sodium Chloride, Calcium Aluminum Borosilicate, Glycerin, Teprenone, Hydroxycapric Acid, Hydroxycaprylic Acid, Hydroxycinnamic Acid, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Castor Oil Phosphate, Disodium EDTA, Disteardimonium Hectorite, Ethylhexylglycerin, Glyceryl Stearate SE, Hexylene Glycol, Laureth-12, Mica, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, PEG-4, Polysilicone-11, Polysorbate 60, Propylene Carbonate, Sodium Hydroxide, Synthetic Fluorphlogopite, Tin Oxide, Triethoxycaprylylsilane, Xanthan Gum, Phenoxyethanol. May Contain: Iron Oxides, Titanium Dioxide

Za kraj, bih li je sama kupila nakon što je potrošim? Ne bih jer na tržištu, pa i kod samog brenda Physicians Formula, postoji još toliko divota koje želim isprobati – u takvim uvjetima definitivno ne mogu ponoviti kupnju proizvoda čiji mi sastojci izazivaju reakciju, makar i samo na vratu gdje ga ne moram koristiti. :) Ali uživala sam u izgledu svoje kože za vrijeme korištenja ove CC kreme (sad mi je tubica već gotovo pri kraju) i drago mi je što sam imala prilike uvrstiti je u svoju rutinu ovog ljeta. Preporučila bih je prije svega vlasnicama suhe, normalne i zrele kože koje traže hidratantno i korektivno all-in-one rješenje za dnevnu upotrebu i postizanje ujednačenog, svježeg dewy tena.

Jeste li isprobali neki od Physicians Formula proizvoda i kakva su vaša iskustva? Imate li štogod na wishlisti? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Nisam probala ništa njihovo još, imam u planu, ali ovu kremu ću definitivno preskočiti. Btw. super izgledaš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga! <3 <3 Probaj bronzere i tuševe u flomiću, fantastični su! :)

      Izbriši
  2. Jesi isprobala Bourjois CC kremu? Kakva ti je u usporedbi s njom?
    Moja koža je suha/normalna pa bi mi ova kremica trebala odgovarati.. Iskreno mi se svidjelo što si napisala o njoj, naravno, osim osipa..
    Jako lijepo izgleda na tvom licu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i Bourjois CC kremu i ona mojoj mješovitoj koži više odgovara, trajnija je na mom licu, a znam da kruže priče i da je nekima znala izdržati fitness. :D Physicians Formula je definitivno kremastija i bolje zaglađuje ten, ako ti koža naginje suhoj mislim da ćeš možda čak biti zadovoljnija njezinim efektom, a i hidratantnošću. Što se osipa tiče, to je uvijek rizik, svatko od nas može reagirati na neki sastojak...ali mislim da Physicians Formula proizvodi generalno ljudima ne izazivaju reakcije, ja sam tu više izuzetak, i to baš na vratu :))

      Izbriši
  3. Mislim da ću ovaj njihov proizvod preskočiti, ne privlači mi baš, ali ima još dosta njihovih proizvoda koje bih rado isprobala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su zasad najbolji bronzeri i tuševi, a i ono srčekasto rumenilo je super :))

      Izbriši
  4. Čitala sam pozitivne recenzije o njihovoj bb kremi, pa planiram nju isprobati, a ovu preskačem :-p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju oni puuno super proizvoda koje treba isprobati :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)