nedjelja, 7. kolovoza 2016.

Olival SunGold zlatno ulje za tamnjenje, aloe vera gel + giveaway

Vjerojatno je većina vas barem jednom isprobala neki od Olival proizvoda za sunčanje, tamnjenje, naglašavanje preplanulosti ili njegu poslije sunčanja. Možda je to bilo mlijeko ili ulje za sunčanje, možda pekmez za tamnjenje, možda losion poslije sunčanja, možda pak neko od čarobnih zlatnih ulja, verzija sa šljokicama ili pak bez njih – naime, ja i čarobna ulja svrstavam u nezaobilazne proizvode za ljeto, odnosno za ljetne večeri i naglašavanje preplanulosti.

Ja sam isprobala puno, puno Olivalovih proizvoda ovog tipa, a danas vam predstavljam dva koja su mi obilježila ovo ljeto. Na samom kraju posta čeka vas darivanje u kojem možete osvojiti treću Olival ljetnu poslasticu o kojoj sam pisala još prošle godine. :)

Olival SunGold zlatno ulje za tamnjenje*

Bogato, hranjivo suho ulje sa zlatnim česticama potiče ubrzano tamnjenje i prekrasno naglašava preplanulost. Upija se u trenu te kožu čini neodoljivo nježnom i mekom. Namijenjeno je osobama koje već imaju podlogu i nisu osjetljive na sunce. Sadrži ulje masline, oraha i mrkve, a ne sadrži zaštitne filtre i konzervanse.

Da se ne lažemo, ja volim ljeto, volim sunčanje i volim preplanulost. Ja sam jedan najobičniji gušter, ne bježim od sunca i to je moj guilty pleasure. To nipošto ne znači da se ne štitim zaštitnim kremama niti da svako ljeto izgledam kao prepečenac. :D Mažem se, pazim se, a kad dobijem prvu boju, rado je dodatno unaprijedim pekmezima i uljima za poticanje tamnjenja. Prethodnih godina koristila sam uglavnom pekmeze, a ove godine kao naručeno je uskočilo Olival SunGold zlatno ulje za tamnjenje. S obzirom na to da ovo ulje ne sadrži zaštitni faktor, koristila sam ga tek nakon prva dva dana provedena na bazenima, kad sam već dobila dobru podlogu. Koristila sam ga naizmjence s proizvodima sa zaštitnim faktorom 15 i 20 (nisam ga koristila na licu, samo na tijelu). Oduševila me ugodna tekstura ovog suhog ulja – lako se razmazuje i višak se brzo upija (ne upija se skroz, nije tipično suho ulje), a na koži ostavlja predivan zlatni sjaj te već samo po sebi čini ten nijansu-dvije tamnijim. Milijun sitnih zlatnih šljokica doprinosi efektu. :) Ostavlja blago uljast osjećaj, ali ne masan – taman onako kako volim (ovo spominjem jer sam prošlih godina imala jedno istinski suho ulje sa SPF koje se upijalo u milisekundi pa više nisam mogla biti sigurna jesam li ga uopće nanijela i čini li uopće takva stvar išta za kožu :D ). Špricalica funkcionira odlično, pakiranje je čvrsto i ništa ne curi, što je super – barem jedna bočica u mojoj torbi za plažu koja ne traži dodatnu zaštitu i omotavanje. :)

S obzirom na to da, etojeli, volim preplanulost, već dobro znam kako moja koža tamni u kojim okolnostima i što mogu očekivati od jednog ili dva dana na moru/bazenima. E pa uz mazanje ovim uljem u jednom sam danu potamnila dvostruko više nego što je to uobičajeno za mene. :) Čini mi se da djeluje brže od pekmeza koje sam isprobala, ali to tek trebam potvrditi, a idealna prilika pružit će se krajem sljedećeg tjedna kad konačno odlazim na pravo, desetodnevno ljetovanje. Naravno, ponijet ću i Olival ulje i sve pekmeze i pošteno ih usporediti. :D

Osim poticanja tamnjenja i isticanja preplanulosti, ovo divno ulje, zahvaljujući svom sastavu (ulje masline, oraha, mrkve, makadamije...), ima i funkciju obnavljanja, njege i zaštite kože. Mogu potvrditi da se moja koža uz njega osjeća vrlo ugodno i nahranjeno, a njegu volim dopuniti večernjim nanošenjem neke od after-sun mazalica. :)

Olival SunGold suho ulje dolazi u lijepoj bočici od 200 ml i primjećujem da se prilično sporo troši. Sigurna sam da će mi potrajati i do sljedećeg ljeta. Cijena mu je 79,90 kn, a dostupna je i verzija sa zaštitnim faktorom. Ovaj proizvod preporučujem svim ljubiteljima preplanulosti, vjerujem da bi vas mogao oduševiti baš kao što je oduševio mene. <3 Osobno ga preferiram u odnosu na pekmeze jer mi ovakva tekstura i način nanošenja puno više odgovaraju (a da ne spominjem ultrabrze rezultate).

Sastav: prunus amygdalus dulcis oil, sesamum indicum seed oil, olea europaea fruit oil, theobroma cacao seed butter, calendula officinalis extract, juglans regia seed oil, undecane, tridecane, beta-carotene, crambe abyssinica seed oil, stearalkonium hectorite, propylene carbonate, CI 77891, CI 77491, synthetic fluorphlogopite, parfum, PEG-8, tocopherol, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid

Olival aloe vera gel*

Aloe vera gel obnavlja, hidratizira i smiruje nadraženu kožu. Brzo se upija, ugodno hladi i ne masti kožu. Prikladan je za sve tipove kože. Nanosi se laganim kružnim pokretima, bez utrljavanja, nekoliko puta dnevno.

Aloe vera gel nešto je što bi se trebalo nalaziti u svakoj kupaonici. Regenerativna i umirujuća moć biljke aloe vera odavno je poznata i već od djetinjstva znamo da upravo proizvode s tim sastojkom trebamo upogoniti nakon što izgorimo na suncu. :) Općenito, aloe vera pospješuje zacjeljivanje rana i različitih oštećenja kože, zbog čega je vrlo čest sastojak u kozmetičkim proizvodima. Osim kao olakšanje nakon izlaganja suncu, aloe vera gel pomaže i nakon depilacije te u bilo kojoj situaciji kada vam je koža nadražena i žudi za rashlađenjem i umirenjem.

Olival aloe vera gel predivno hladi i umiruje nadraženu kožu, brzo se upija i ne ostavlja masne tragove. Tekstura mu je gusta, ali se lako razmazuje. Početkom ljeta uspjela sam jednom izgorjeti zahvaljujući vlastitoj nepažnji i ovaj me proizvod spasio. Crvene dijelove tijela mazala sam nekoliko puta dnevno i uspjela sam izbjeći iritantno guljenje. :) U trenutku mi je olakšao život u vlastitoj (nadraženoj i pretijesnoj) koži i umanjio zatezanje. Preporučujem ovaj gel i definitivno ga uvrštavam u stalnu postavu svoje male kućne ljekarne jer se pokazao kao neizmjerno ugodan i koristan. Jednostavna plastična posuda skriva 250 ml gela, a platit ćete je oko 30 kn – nemojte dvojiti ni sekunde, ovaj vam proizvod treba. :)

Sastav: aqua, aloe barbadensis leaf juice, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, sodium hydroxide, parfum, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin

Za kraj - u suradnji s Olivalom - nekome od vas darujem predivno čarobno zlatno ulje. <3 Klikom na link u nazivu proizvoda doći ćete do posta koji sam posvetila tom ulju i svojim dojmovima, onomad prošle godine kad sam ga također darovala dvjema čitateljicama. :)

Pravila:

1. Ispod ovog posta ostavite komentar u kojem ćete mi opisati svoju omiljenu plažu. Sve me zanima, gdje se nalazi, kakva je, zašto je volite. :)

2. Bilo bi lijepo da na Facebooku lajknete Lil'Mee Make Up & Beauty, a dabome i Olival Cosmetics. :) Voljela bih i da podijelite ovaj post, no ništa od toga nije uvjet – za sudjelovanje je dovoljan komentar ispod ovog posta.

3. Darivanje je otvoreno za čitatelj(ic)e s adresom u Hrvatskoj, BiH, Srbiji ili Sloveniji.

4. Prijaviti se možete do nedjelje 21.8. u 23:59 h, nakon čega biram jednu dobitnicu i njezino ime objavljujem na blogu i Facebooku.

Sretno! :)

*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 28:

1. dubrovnik,plaza Banje.Bila sam skoro na Banjama,plaza je divna,boja,valovi,more cisto. Najvise mi se dopalo da setam po plazi dok me zapljusuju valovi i remete mi ravnotezu :) Inace volim da odem i u Lapad na njigovu veliku plazu.mada nisam tu dugo bila. ranije kad sam isla,secam se, suncala sam se u 'sumici' i igrala frizbijem,posle na tobogan pa buc u vodu. sto se tice plaze,bitno mi je da nije puno sljunkovita,znaci da ima peska i da ima dosta plicaka za brckanje i loptanje. Toliko od mene. Sretno svima! <3

2. Ošljak...otočić nedaleko Zadra...nema uopće ceste,auta,trgovina..netaknuta priroda...kad legneš u svoju uvalicu samo tvoja je...boja mora i doživljaj iz filma Plava Laguna �� SAVRŠENO ��

3. Omiljena plaza..ostrvo..daleko...palme kokosove...pescana plaza...mir...tisina...voda cista,prozirna...ribice male...zlatne...ispunjavaju tri zelje...izmedju dva drveta lezaljka...Sunce koje greje,a ne pali..skoljke...on...ja...niko vise...mozda ovo i ne postoji,ali se meni dopada 😉

4. Moja omiljena plaža je san koji sigurno negdje postoji,ali ja još nisam bila tamo.Sitni bijeli pijesak prostire se u nedogled,od sunca sakrivam se ispod velikih,zelenih palma koje mirišu na kokos,pogled prema tirkiznom moru nema kraja tek u daljini primjećujem miroljubive i razigrane dupine koji sretno izvode vratolomije po vodi.Velika plaža na kojoj za svakog ima mjesta a opet je pregledna i nikada prenatrpana, slobodno dišem i uživam u aktivnostima ljeta uz svoju obitelj.
    Ove godine sam bila u Šibeniku,jedan dan sam provela na plaži Solaris,ima hrpa,,slamnatih"suncobrančića smještenih odmah do mora, mekane i udobne ležaljke na kojima sam uz limunadu pročitala novu knjigu. Plaža je stvarno lijepa,blizina hotela, bazena i raznih aktivnih sadržaja za djecu i odrasle,ali za mene malo prebučna..volim slušati valove mora i bezbrižno uživati zato sam većinu vremena provodila na kupanju u Žaboriću, držeći se hlada. :)

5. Obožavam Soline u Biogradu na moru. Ne volim duboko more pa uživam u plićaku, a tamo je dosta plitko more. Restorani i kafici odmah uz plazu. Pješčana plaza, nije velika i bas ju volim.

Fb: Ines Kristić

6. Omiljena plaza mi je ona u Baskoj na otoku Krku! :) Tamo sam vec kao kod kuce... Ljetovala sam u Baski/Baskoj vec puno puta i svaki put me iznova odusevi... Tirkizno cisto more, veliki valovi sto bude jako zabavno... Volim i to sto je na plazi okruglo sitno kamenje, jer se rucnik ne zaprlja, a kad se udje u vodu, sitni pijesak... milina! Plaza je dosta dugacka i u sezoni nema kutka koji nije zauzet, no to je sve sa razlogom. Bitno je doci dovoljno rano i zauzeti mjesto. Super mi je i to sto je uz plazu hrpa otvorenih kafica, restorana... Prelijepa setnica prepuna sadrzaja. Baska je odlicna za obitelj, djecu, pa i mlade koji ne traze Zrce, pa opet dobra zabava je zagarantirana. Ako nisi vec bila, moja preporuka je da svakako odes i uvjeris se sama. :)

7. Moja omiljena plaža se zove Sahara a sještena je u Loparu na otoku Rabu. Radi se o pješčanoj plaži koja je dugačka oko kilometar, izdvojena je od pogleda javnosti tako da tamo nikada neće biti krcato. Sam ulaz u more je kao u filovima, voda je plitka, mora se hodati oko 500 m da bi se došlo do dubokog. Nema mnogo ljudi tako da će uvijek biti mjesta. Idealna je za uživanje sa boljom polovicom :)

8. Hmm..mislim da još uvijek nisam našla svoju omiljenu plažu, ali definitivno znam kako bi ona trebala izgledati. To bi bila pješčana plaža u nekoj maloj uvali na kojoj nema apsolutno nikoga. Oko mene palme, a ispred mene more plavo da plavije ne može biti. A sunce prži, ali bih voljela da ima i malo hlada da pobjegnem od sunca kad mi dosadi. :D Eto tako bi otprilike izgledala moja omiljena plaža. :)

9. Moja omiljena plaža je na Viru, a zove se Velika Slatina. Mala je, ima sitno kamenje (mrzim pijesak), more je hladnije (što obožavam) i na njoj se nalazi mala kućica u kojoj se može kupiti sladoled i sjesti popiti koju. :D
    Na plaži nema previše ljudi što je meni must!
    Općenito nije nešto posebnija od drugih, ali ju volim jer pola svog života provodim na njoj i upoznala sam na njoj jako dobre prijatelje. :)

10. Moja omiljena plaža je u Rijeci,Kostrena.Sve je započelo posjetom frendici i našim pješačenjem u potrazi za mjestom di ćemo nas dva 'sira' započeti 1.ljetno sunčanje :D i nakon podužeg hoda došle smo na korak do mora.Šetnica kojom smo hodale,pružala je predivan pogled na more,tražile smo di ćemo se spustiti na plažu i onda smo u daljini ugledale malu kućicu sa slamnatim krovom u obliku kišobrana,stvarno smo bile žedne i odlučile smo spustiti se sa povišene šetnice bas u tom dijelu,kako smo prije uživale u predivnom pogledu na šetnici,sad smo se morale spustiti drvenim stepenicama bas ispred toga kafića,nakon osvježenja limunadom,prošetale smo par metara uz more i ugledale mali raj,kao da je taj dio ograđen od znatiželjnih pogleda i okupan sunčevim zrakama,jedino što se čuje je šum valova koji lagano dolaze i opet se skrivaju,te poneki galeb koji proleti usput.Divno,mir i sunce i jednostavno opuštanje,toliko smo se uživile u to izležavanje da smo već 1. dan uhvatile dosta boje,vraćale smo se kao da smo izišle iz spa centra,nešto predivno.Od tad ta plaža je naš mali raj i danas,nema draže :) Kako kaže tekst meni drage pjesme:'' Što srce zapamti,to se ne zaboravlja...''

FB: Sanela Tomić

11. Savršeni proizvodi :-D
    fb Mаријана Јанић

12. Moja omiljena plaža se nalazi u Rovanjskoj. Plaža je sama po sebi jako velika i mogu se naći dijelovi gdje je kamenje, gdje je pijesak, gdje ćeš izgubiti glavu i gdje je za djecu savršeno. Svatko će zadovoljiti svoje potrebe. Također postoji dio gdje se ne može s autima i dio gdje su prikolice, kamperi i auti uz plažu dozvoljeni s tim da su područja dovoljno odvojena. Nazvala bih ju više obiteljskom i mirnom plažom. Uz plažu se nalaze dva kafića i plaža je idealna za odmor i 'relaxing brain' mode. :)

13. Plaža Bačva na Korčuli. Dugotrajno spuštanje po ludim zavojima svakako se isplati jer je dolje pravi raj. Mala plaža okružena sa dvije ogromne stijene i mali kafić. U njemu se služe ribe koje su taj dan ulovili na toj plaži ai piva nije skupa kao drugdje. More je kristalno čisto a kamenje oblo i taman masira leđa.

14. Omiljena plaža- Duboka <3 maleno mjesto pokraj Kleka, od Neuma svega par kilometara. Predivno, kao malo selo, malo ljudi, trgovininca i kafić. Svake godine skoro isti ljudi, već su neki jako dobi prijatelji postali. Plaža odmah stepenicama dolje iz stana. Savršeno malo mjesto puno pozitive, dobrih ljudi, prekrasne plažice sitnih kamenčića, čisto plavo more, mali čamčići, puno smijeha i sunca :) Izvrsno mjesto za odmor sa obitelji. Sve je blizu, a opet imaš svoj mir.

15. Moja omiljena plaza je plaza u Podstrani, u blizini Splita. Na tu plazu prvi me odveo moj otac te mi ostaje u jako lijepom sjecanju trenutci provedi s njim tu te je zbog toga mnogo volim. Nije plaza od velikih guzvi, ima dosta sitnog pijeska s kojim djeca rade kule od pijeska ili gledaju kako im nogice upadaju u pijesak. More je jako cisto i to je izrstan odmor za obitelj.

16. Moja omiljena plaza je u Marini.Volim je zbog svega♡
    Nije nesto ekstra velika,pa mi to odgovara.Ima borovine za djecu,da ih migu skriti od jakog sunca.A bime ima i za mene mjeste jer se kao i Vi volim sprzit na suncu.😉
    More je cisto,ljepo,plavo....
    Moj idealan odmor,odmor za moju malu obitelj♡
    Post Vam je super.Dok sam citala u puno stvari pronasla sam sebe.Jako ljepo darivanje♡
    Pratim Vas na FB pod Ana Rezic
    Sve sam korake obavila.Lajkala Olival,podjelila post o darivanju,i naravno lajkala.I evo ovdje ostavljam svoj komentar.❤❤❤❤❤

17. Moja omiljena plaža se nalazi nedaleko od Mošćeničke drage i zove se Sveti Ivan. Malo se treba potruditi da stigneš do nje ali se svakako isplati. Nije prevelika, ima predivno tirkizno more i male kamenčiće. Također ima i dovoljno popratnog sadržaja i jednostavno je savršena :)

18. Moja omiljena plaža nalazi se na otoku Lošinju ,Malom Lošinju i zove se Čikat.Ova prekrasna plaža nalazi se u uvali koja je sa svih strana okružena borovom šumom.Plaža je pješčana,a kupačima je omogućen smještaj na pješčanom dijelu ,ali i u hladovini predivnih borova .Sviđa mi se što cijela plaža nije izložena suncu,već ima obilje hladovine.Zvuk zrikavaca odzvanja plažom i daje baš onaj pravi morski ugođaj.Na tu plažu dolazila sam još kao dijete sa svojim roditeljima,a i sa svojom djecom sam već bezbroj puta bila.Uvijek se vraćam Lošinju i predivnoj plaži Čikat.Osobito plažu preporučujem roditeljima s malom djecom (zbog pijeska) ,te onima koji izbjegavaju sunce (zbog hladovine).
    Pratim na FB . Sanja Červar :-)

19. Istra, plaža Lovrečica. Predivna potpuno prirodna plaža, bez gužve i vreve ljudi. Savršeno mjesto za one koji vole opuštanje samo i jedino uz zvukove mora :)

20. Meljine, Crna Gora. Plaža se nalazi skroz zabačena iza nekih velikih stijena, i kako sam ja stekla utisak, rijetko ko dolazi tu. Predivna, mala šljunkovita plaža. More je mirno, veeelika je hladovina, što je za mene savršeno jer ne volim se mnogo izlagati suncu - odmah sva izgorim :( Plaža je savršena za ovakve kao ja koji baš ne podnose buku i gužvu i veliku vrućinu. Meni je stvarno super i divno sam se provela tu. Lajkala sam obje stranice na Facebooku (Naida Kožo), a ovo ulje izgleda divno, voljela bih ga probati :) Veliki pozdrav! <3

21. Ajme!
    Zapravo vrlo je jednostavno. Plaža Sablićevo u Rijeci. Većina Rijeku veže uz luku, industriju i rock, ali iznenadila bi se koliko su plaže prekrasne. Ako malo prekopam po memoriji od prije nekoliko godina baš smo na toj plaži odmarali između koncerata na svom prvom, sad već tradicionalnom, student day festivalu na koji ide nas 5 istih prijateljica. Znaš što je volje od mora, dobrog društva i vikenda daleko od Zagrebačke vreve? Ama baš ništa! Osim možda čvaraka, al ne smijem spominjati njih i plažu u istom kontekstu.
    A sama plaža je mali raj, blizu glavne prometnice ali dovoljno duboko u stijenama da uopće nemaš takav osjećaj. ako si ikad zamišljala idealnu plažu u kojoj sde more prelijeva iz bistro plave u tamnu boju, zelenilo i stijene, ovo je ta. Ako nisi, što prije pokušaj otići :D

22. Omiljena plaza hmmm Otok Krk Baska,prekrasan pogled okolo velebit,vedro nebo,sunce przi,hlada ima slabije osim ako si sam ne napravis! :p Imam ondje prijateljicu stariju gospodju koja me i ove godine godine ocekuje nestrpljivo da dodjem.Odem sama do plaze,jer je ona nemocna,a nju posluzim i poradim joj po kuci sve zivo jer zelim da uziva i pricamo o svemu jer ne zelim da bude usamljena! <3 Nadam se da cu uspjeti skoknuti brcnuti se i donijeti malo mora doma,sve je obavljeno i lajkano <3 FB pratjm pod Marijana Feldes ;)

23. Plaža Bellevue u Dubrovniku,kad se hoću sunčati odem ujutro ili prijepodne,a posljepodne litice zaklanjaju sunce što mi je isto super jer mogu uživati u hladu dok čitam knjigu.Voda je biserno čista,super je to što se mogu iznajmiti ležaljke i suncobrane pa ne moraš nosit svoje :D U blizini imaju kafić i restoran pa odem s prijateljima se najest i napit :P
    Fb Maja Rimoldi

24. Plaža u Zatonu. Ogromna je, ima veliku pješčanu plažu i ima šetnjica među borovima s manjim plažicama po uvalama koje budu u hladu do podne. N ne bi izlazila iz vode a meni je bilo super jer i dio plićaka bude u hladu pa se mogla stalno brćkati. Plitko je pa bude toplije more. Meni se jako sviđa, jedino sam izbjegavala pješčani dio jer ne volim kad zamulja vodu Gužve bude uglavnom popodne ali kako je veliki prostor nekako se svi rasporede pa bude sasvim ok a kroz jutro i nema gužve.
    fb Svjetlana Rimoldi

25. Moja omiljena ljetna destinacija je plaža u mjestu Slatine na poluotoku Čiovo pokraj Trogira ❤. Volim ovu plažu jer ima za svakoga po nešto. Plaža je pod izravnim suncem, no tko voli hlad tu su stari tamarini i borovi koji vas štite svojom sjenom ☺. Sama plaža je šljunčana, a ulaskom u more polako prelazite preko kamenja koji su pod udarima valova oblikovani u predivne oblutke. Za one koji vole svoje vrijeme na moru provoditi roneći (baš kao ja 😊) to je pravo mjesto. Morsko dno je bogato školjkama, rakovima, ježincima, zvjezdačama i drugim morskim stanovnicima, a dok ronite oko vas je mnoštvo ribica koje bezbrižno plivaju.
    Posjećenost plaže je iz godine u godinu sve veća, no ja bez ikakvog problema nalazim svoje mjesto u miru i hladu. 😊 ☺ Uz šum mora i cvrčanje cvrčka tu je i pogled na Split i Kaštela koji upotpunjuju dojam. 😊☺❤

Pratim na Facebooku kao Marina Grubić 😊☺❤

26. Moja najdraža plaža je mala plažica u mojem najdražem Malom mistu Vranjicu, poluotoku kojeg na karti možete pronaći između grada Splita i susjednog mu Solina. Mala je ali divna, idealna za djecu jer ima lijepi ulaz, a i hlada ispod starih borova, ali idealna je i za sve nas koji se kao gušteri volimo pržiti na suncu i hvatati boju. A uz sve to još je i najdivnija stvar što do ove plažice od kuće mi ima samo pet minuta hoda tako da se ne trebam voziti do mora već kada god poželim mogu pješke na kupanac. Što da ti kažem nego samo da je divno živjeti na moru kada ovo sunce uprži a još ljepše je živjeti u Maloj Veneciji odnosno popularnom Našem malom mistu, mom divnom osunčanom Vranjicu :)
    I naravno pratim tebe i Olival na fejsu već od davnih dana kao Milka Grubić :)

27. Najdraza plaza mi je na Pagu..mislim da je to glavna plaza. Od tamo imam najbolje obiteljske upomene kao prejedanje u sladoledu s tatom i plivanje u dubokom s mamom. A navece se setaliste uz plazu pretvori u pravu nocnu atrakciju kojom smo prolazili apsolutno svake veceri jer je bilo toliko lijepo. =)

Hvala na čitanju i komentaru! :)