srijeda, 10. kolovoza 2016.

New in – lipanj



U sada već davno prošlim danima lipnja kod mene se nakupilo nekih lijepih noviteta. Konačno sam se primila rješavanja zaostataka (ovih dana objavljujem postove svakodnevno, jeij! :) ) pa hajdmo preletjeti i lipanjske novitete. :)




Olival aloe vera gel* pravi je must have za njegu nadražene kože poslije sunčanja i nedavno je dobio recenziju zajedno s još jednim Olival ljetnim proizvodom, a u istom postu krije se i giveaway, tako da svakako svratite. :) Olival konjski balzam* proslijedila sam mami koja me obavijestila da joj dobro služi. :)




Jeste li primijetili ove divote na policama drogerija? Novi Palmolive kremasti gelovi za tuširanje predivno izgledaju i mirišu, morala sam kupiti sva tri: Vanilla Pleasure, Strawberry Touch i Chocolate Passion. <3 Koristit ću ih kad nam stigne jesen jer sam sad zaokupljena nekim osvježavajućim i kokosastim tuširalicama. :)

 


Mixa je predstavila novu liniju s cold kremom, namijenjenu borbi protiv pet znakova neugode suhe i osjetljive kože. Isprobat ću Mixa Multi-comfort kremu za tijelo s cold kremom*, 24-satnu hidratantnu kremu za lice s cold kremom*, kremu za ruke obogaćenu cold kremom* i Mixa Baby kremu za kupanje i tuširanje s cold kremom*, a Mixa Baby višenamjensku kremu za bebe s cold kremom* isprobat će jedna mala Lisa. :) Ove proizvode namijenila sam za hladnije dane kad mi je i koža više podložna isušivanju.




Dugo, predugo nisam posjetila MAC pa se nakupilo proizvoda koje sam poželjela kupiti, odnosno onih koje sam htjela uvrstiti u kit. Tako sam bogatija za MAC Strobe Cream, predivan sivomrtvački MAC ruž u nijansi Stone (klik za recenzije MAC ruževa: Heroine, Flat Out Fabulous, Creme d'Nude, Chatterbox), tekući puder Face & Body u nijansi N1 (klik za recenziju MAC Face & Body pudera), hvaljeni PRO Longwear Concealer u nijansama NC15 i NW20, totalno nepotreban Retro Matte tekući ruž u nijansi Oh, Lady (morala sam i MAC verziju probati, a bit će divan za jesen... :) ), dugo željeni MAC Fix+ te Blot puder u kamenu u nijansama Medium i Medium Dark. Naravno, najčešće su korišteni Blotići, i to na mojim klijenticama. :) PRO Longwear korektore još nisam uspjela isprobati kako spada jer su trenutačno presvijetli i za mene i za većinu svijeta koji mi dolazi na šminkanje. :D 




Prije nekoliko tjedana bila je aktualna urbana i lijepa Catrice LE kolekcija Denim Divine – ja sam zgrabila rumenilo Stone Blushed i bronzer Hot TANts. Uskoro ću pisati o njima jer se kolekcija još uvijek ponegdje može naći (baš sam je danas vidjela u jednom od dm-ova u centru Zagreba). :)




Na isprobavanje sam dobila dva ljetna slatkiša brenda Hello Beauty koji je dostupan u Bipi – Hello Summer ulje sa zlatnim šljokicama* i brončani pekmez sa šljokicama za ubrzano tamnjenje*. Ulje sam već koristila za mazanje nogu i naglašavanje preplanulosti, a pekmez čeka odlazak na more. Recenziju ću pisati na moru, dakle, možete je očekivati tijekom sljedećeg tjedna. :)




Slučajni posjet Mülleru rezultirao je slučajnom kupnjom nekih lijepih ruževa. Make Up Factory Stylo mat ruž u nijansi 16 predivan je nudač, a tu su i novi Misslyn cream-to-matte ruževi, nijanse 261 Provence i 334 Natural Beauty. Ne mogu odlučiti koji mi je najljepši. <3 Inače, još sam davno recenzirala neke Misslyn ruževe - nekoliko kremastih neutralnih ljepotana te jedan narančasti ljetni hit.




Nedavno sam pisala o predivnom Aurinom eventu na kojem je predstavljena nova Aura So Dolly So Sweet kolekcija, a u istom postu možete pronaći i moje dojmove o ovoj slatkoj hrpici proizvoda. Kolekcija, dakle, sadrži umjetne trepavice – 13 Oh So Pretty i 14 Look at Me, gel highlighter, po dva rumenila, laka za nokte i ruža za usne iz linije Final Matte – sve u nijansama Sugarbabe i Miss Patisserie. :) Trenutačni su mi favorit predivni ljetni lakovi za nokte. <3




Sve što vidite na gornjoj fotki kupila sam od drage The Brush Stash. YSL Le Teint Touche Eclat (nijansa BD10) obožavam zbog hidratantnosti i divnog izgleda na licu i uvijek ga imam u kitu, posebno je dobar za suhu i zrelu kožu. Tri ruža koja sam morala ugrabiti kad se već pružila prilika – Tom Ford Lip Color u nijansi Bruised Plum i By Terry Rouge Terrybly u nijansama Funky Ruby i Cherry Cherry. Svi su očekivano odlični, ali Terrybly ruževi su me baš oduševili, a same su nijanse prekrasne. Što se Toma Forda tiče, kako sada imam ovaj ruž i jedan iz mat linije, mogu reći da je mat linija puno bolja (što sam i očekivala).

Kao poklon sam dobila Inglot gel linere u nijansama 73 i 89 – mislim da sam već puno puta spominjala da jako volim Inglot gel linere jer su fantastično pigmentirani i trajni, a dolaze u mnogim ludim bojama (iako je crni kod mene najčešće korišten), ali mana im je što se jako brzo osuše i stvrdnu u teglici. U tom slučaju najviše pomaže Inglot Duraline, proizvod kojim možete oživjeti stare, osušene gel linere, pomade i slične igračke. :) 


Jeste li isprobali neke od proizvoda koji su se u lipnju našli kod mene? Dijelimo li dojmove o nekima od njih? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 12:

  1. Mrak stvari, puno toga odavde mi se čini jako zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima nekih stvarno dobrih otkrića, baš uživam u korištenju :)

      Izbriši
  2. Što reći, kao i uvijek divni noviteti :) Mac lot je to die for :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daaa, MAC hrpica skriva puno odličnih proizvoda <3

      Izbriši
  3. Cool new in :) Mac fix+ je i meni na nekoj podsvjesnoj wish listi pošto duugo o njemu slušam. To je kao ono "nemoj misliti na Torticu...". Ispere ti mozak s vremenom :D.
    Palmolive gelove ne smijem ni gledati, a kamoli kupiti. Ban na tuširalice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Azzie! :) Haha razumijem sve, tako je i meni, nikad ne uspijem prestati misliti na nešto nego kad-tad kupim :D
      Palmolive gelovi su zakon, sad te navodim na grijeh, ali bit će ti taman za jesen... :D

      Izbriši
  4. Sv same divotice, ali mi taj MAC plen lezi na srcu, sve bih isprobala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MAC uvijek ima nešto predobro što želimo, to je jednostavno tako :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)