subota, 13. kolovoza 2016.

Ljeto 2016. – omiljene tuširalice

Svako ljeto u meni zazove želju za prikupljanjem kokosastih i osvježavajućih gelova za tuširanje. Brendovi tu uvijek pruže dodatni poticaj lansiranjem šarenih, veselih i mirisnih limited edition tuširalica. :) Ove godine odabrala sam dva poznata favorita s mirisom kokosa, a ostatak su Baleini šareni noviteti bez kojih nijedno ljeto ne može proći.




BALEA GEL ZA TUŠIRANJE INSELTRAUM

Osvježavajući ljetni gel pod nazivom „otočni san“, svježeg i pomalo reskog mirisa egzotičnog voća – marakuje i frezije, ako je vjerovati opisu. Pakiranje sadrži 300 ml i riječ je o tipičnoj Baleinoj tuširalici – dobro se pjeni, dobro opere tijelo, njega nije među istaknutim karakteristikama, miris se ne zadržava nakon tuširanja. Kod ovakvih Baleinih namirisanih tuširalica boja samog proizvoda obično prati boju pakiranja, ovdje također imamo ružičaste detalje na pakiranju i ružičasti poklopac te nježno ružičastu nijansu gela. Cijena: 7,90 kn. Baleine proizvode, kako tuširalice iz ovog posta tako i ostatak asortimana, možete pronaći samo u dm prodavaonicama.

BALEA LOSION ZA TUŠIRANJE GINGER & LEMON

Ovaj put imamo 200 ml proizvoda zapakiranih u mekanu tubicu te losion za tuširanje začinsko-osvježavajućeg mirisa đumbira i limuna. Ovaj je proizvod nešto gušći i pruža više njege od običnih Baleinih gelova za tuširanje - riječ je o onoj novoj generaciji njegujućih losiona koji se koriste na kraju tuširanja te se ispiru i u teoriji otklanjaju potrebu za klasičnim mazanjem tijela nakon tuširanja (ja se ipak mažem). Žute je boje i intenzivnog mirisa, nisam uvijek raspoložena za njega, ali kad mi treba razbuđivanje često posegnem upravo za njim. :) Cijena: 9,90 kn.




AFRODITA KREMASTI GEL ZA TUŠIRANJE COCONUT MILK

Jedan od mojih najdražih proizvoda za tuširanje s kokosom, a proizvodi s kokosom među najdražima su mi za tuširanje općenito, pogotovo ljeti. :) Bijeli kremasti gel dolazi u pakiranju od 250 ml, a krasi ga predivan miris kokosa. Sam je gel kremaste teksture, svakako bolje i kvalitetnije od većine ekipe koju danas pokazujem. Obogaćen je ekstraktom kokosa i biolipidom, kožu njeguje i ostavlja mekom i glakom, a izvrstan je u kombinaciji s losionom za tijelo iz iste linije – zajedno će vašu kožu obaviti mirisom kokosa koji se može zadržati i nekoliko sati. :) Cijena: 13,90 kn. Afroditine proizvode možete pronaći u svim drogerijama i supermarketima.

BALEA GEL ZA TUŠIRANJE MEERESRAUSCHEN

Još jedno od Baleinih ljetnih limited edition izdanja, ovaj put s predivnim osvježavajućim mirisom limete i mente. Ova tuširalica fantastična je za razbuđivanje i osvježenje u svako doba dana. Inače volim miris mente i ova mi stvarčica baš odgovara. :) Dolazi u količini od 300 ml, nježno plavkasta/mint boja proizvoda prati temu pakiranja u istim nijansama, a cijena iznosi 7,90 kn.




NIVEA CREME COCONUT

Ovaj je kremasti gel jedan od moja top 3 ljetna proizvoda za tuširanje svih vremena i kupila sam ga već puno puta. Dolazi u klasičnom pakiranju Niveinih tuširalica, u količini od 250 ml, predivne je kremaste teksture i bogatog kokosastog mirisa. Obogaćen je jojobinim uljem i koži pruža njegu koju mogu konkretno osjetiti, iako se ja ionako nakon tuširanja obavezno namažem losionom ili kakvim drugim njegujućim proizvodom. Cijena: 11,90 kn. Nivea je široko dostupna, tako da ovu tuširalicu možete pronaći u svim drogerijama i supermarketima.

BALEA PJENA ZA TUŠIRANJE HAWAIIAN DREAM

Ovaj za mene neobičan proizvod za tuširanje krasi miris cvijeta tiare i kokosovog mlijeka. Ovo je moja prva pjena za tuširanje i čini mi se da će ovih 200 ml trajati jedno 200 godina. :) Istiskivanjem minimalne količine dobijete puno bogate i mirisne pjene. :) Ovu sam tuširalicu ponijela na more i tek sam je počela koristiti, meni je baš fora jer mi predstavlja nešto drugačije, ali nakon tuširanja obavezno je mazanje jer pjena može isušiti kožu. Cijena: 12,90 kn. Mislim da je i ovaj proizvod limited edition, no također mi se čini da Balea sad stalno ima neku pjenu za tuširanje u ponudi, samo se mirisi razlikuju ovisno o sezoni.




Koji su vaši omiljeni proizvodi za tuširanje za vrijeme vrućih ljetnih dana? Jeste li isprobali neku od tuširalica iz moje ovoljetne kolekcije? :)

Broj komentara: 12:

  1. Probaj Avon Rio Cocktail (menta, limeta, rum) :) i Citrus Zing.
    Meni je općenito drag njihov Revitalising (acai bobice). Užasno dugo traje i ostavlja jak miris nakon tuširanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu Rio Cocktail zvuči super, potražit ću ga u katalogu! :) Baš dugo nisam imala neku Avonovu tuširalicu :)

      Izbriši
  2. Prodano! Kupujem Afroditin gel za tuširanje, iako ne volim kokos u prehrani sviđa mi se sam miris u gelovima za tuširanje. :)

    CANDY MAKEUP GIRL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš kokosaste gelove za tuširanje, obavezno probaj Afroditin, a mogla bi i Nivein :))

      Izbriši
  3. Super izbor! Niveine tuširalice jako volim, a od Balee stalno neke nove isprobavam jer me uvijek privuku lijepim pakiranjem i divnim mirisima, ne mogu odoljeti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nam je svima tako s Baleom, svake sezone izbace neke nove zanimljivosti u lijepim pakiranjima... :D a Nivea je klasika, s njihovim tuširalicama ne možeš pogriješiti, samo treba odabrati miris i teksturu za sebe <3

      Izbriši
  4. Ne znam tko može odoljeti predivnim šarenim bočicama Balea LE tuširalica :D Probala sam Balea pjenu jer obožavam miris cvijeta tijare te kako sam prvi put koristila pjenu za tuširanje obilno sam je nanosila te mi je baš bila uživancija tuširati se s njom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš je neobično i fora iskustvo to tuširanje pjenom. :D Balea nas uvijek iznenadi nečim novim i zanimljivim u tom području :)

      Izbriši
  5. Balea mnooogooo isusuje kožu posle kupanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene to nije toliko izraženo jer se uvijek mažem nakon tuširanja, ali definitivno većina Baleinih tuširalica ne pruža njegu, uvijek priznajem da ih volim zbog lijepih mirisa i šarenih pakiranja :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)