četvrtak, 25. kolovoza 2016.

Essence kolekcija Lights of Orient

Limited edition kolekcija Lights of Orient jedna je od najljepših Essence kolekcija otkad ih pratim. Kao inspiracija je, očekivano, poslužila zavodljiva orijentalna ljepota, kao i arapske noći, orijentalna kultura te pustinjski krajolici s prekrasnim beduinskim šatorima i temperamentnim ritmom trbušnih plesačica. Raspon boja ove brončane kolekcije sadrži nijanse zlaćane poput arapskog sunca, kremaste, ljubičaste, bakrene i crvenkaste tonove.




Kolekcija sadrži mnoštvo različitih proizvoda, a ja sam iz zanimljive ponude odabrala paletu sjenila, dva bronzera, dvije olovke za obrve, rumenilo te kist za rumenilo. Sve sam proizvode kupila prije nekoliko mjeseci kada se ova kolekcija pojavila u Mülleru, tada je nastala i većina fotki koje ćete vidjeti u ovom postu. Kolekcija se nedavno u nešto izmijenjenom obliku pojavila i u odabranim dm drogerijama (točnije, u svim poslovnicama koje imaju dva Essence stalka) pa sam odlučila podijeliti svoje dojmove o ovim proizvodima koje koristim već mjesecima. :)




PALETA SJENILA ZA OČI

Ova ljepotica od palete pod nazivom 01 we arabian nights oduševljava orijentalnim dizajnom svog poklopca – predivan izgled kumovao je mojoj kupnji koja je, priznajem, bila odlučena i prije nego što sam proučila same nijanse. :D Nijanse su vrlo lijepe, kombinacija toplih i hladnih tonova – pet ih sadrži shimmer, a posljednja i najtamnija jest mat (i nešto lošije kvalitete od ostalih). Imamo nekoliko varijacija na temu smećkaste i ružičasto-ljubičaste, a kao divna nadopuna ističe se bogata zlatna nijansa. Kvaliteta sjenila očekivana je za LE drogerijske palete – sve se nijanse truse i pigmentacija im podbacuje, ali može se pojačati uz korištenje dobre baze za sjenilo. Također, lakše ih je u punom intenzitetu pokupiti prstom nego kistom. Osobno pigmentaciju ovih (i drugih) sjenila volim pojačati tako da nakon standardne baze za sjenilo nanesem i kremasto sjenilo (primjerice Maybelline Color Tattoo), a tek nakon toga nanosim sama sjenila i tada je rezultat odličan. Sjenila uvijek koristim u kombinaciji s bazom, a kod ove paletice uopće ne mogu zamisliti da je preskočim. Malo se bunim na pigmentaciju i kvalitetu, ali u posljednje vrijeme navikla sam se na neke predivne teksture sjenila, pa i sam Essence u redovnoj ponudi ima i neka kvalitetnija rješenja u domeni sjenila za oči. :) Ipak, nijanse mi se zaista sviđaju i ovu paletu često kombiniram s drugim sjenilima iz svoje kolekcije. Trajnost je uz bazu sasvim zadovoljavajuća, sjenila su na svom mjestu cijeli radni dan.

Ukratko, što sam očekivala, to sam i dobila – ovo je povoljna drogerijska paletica predivnih nijansi koja više privlači svojim izgledom nego kvalitetom, ali sasvim je iskoristiva za dnevne i manje zahtjevne lookove – dakako, uz dobru bazu za sjenilo mogućnosti se dodatno šire. :)

Paleta dolazi s malim dvostranim aplikatorom koji sam odmah bacila jer mi nije upotrebljiv, kao i većina aplikatora koji dolaze uz proizvode. S unutarnje strane palete nalazi se ogledalo, a sama paleta kvalitetno je izrađena i zasad mi se nije nimalo oštetila.

Ukupna količina sjenila u paleti iznosi 9,12 grama, a preporučena je cijena 38,90 kn.






BRONZER

Bronzer s orijentalnim uzorkom spaja mat puder sa svjetlucavim zlatnim krugom u sredini – obje nijanse mogu se savršeno blendati i stapati jedna s drugom. Bronzer je dostupan u dvije smeđe nijanse koje naginju na topliju stranu – svjetlijoj 01 sunkissed beauty te tamnijoj 02 oriental beauty.

Kutijica je plastična i prozirna, ništa posebno, ali orijentalni uzorak na površini ono je što ovaj proizvod čini neodoljivim. :) Bronzer dolazi u količini od 8 grama.

Tekstura je divna, svilenkasta i fina, bolja nego kod rumenila koje ću spomenuti nešto kasnije. Oba bronzera nanose se lijepo i ravnomjerno, lako se blendaju, a trajnost im je odlična. Svjetlija nijansa odlična je za postizanje osunčanog tena, a tamnija nijansa nije jako tamna te ga neke vlasnice toplijeg tena koriste i za konturiranje, iako bih ja za to ipak radije odabrala neke druge proizvode. Pigmentacija je sasvim u redu, nije preintenzivna pa nije tako lako pretjerati. Čak i ako zagrabite središnji, zlaćani dio, ovi će bronzeri na licu izgledati gotovo mat, samo uz nagovještaj brončanog sjaja. Taj središnji, highlighter dio može se koristiti i samostalno – kistom za blendanje možete ga precizno uhvatiti i nanijeti na dijelove lica kojima želite dodati sjaj. :)

Na jako svijetlom tenu bronzeri mogu mrvicu povući na narančasto, ali već uz minimum osunčanosti na licu će izgledati vrlo lijepo. Na swatchevima možete vidjeti kako su na mojoj podlaktici izgledali u travnju, kad sam bila potpuno bijela, i kako izgledaju sada, kad sam se preplanula vratila s mora – u početku su vukli na narančasto (iako, na fotki su ispali malo topliji nego u stvarnosti, moj fotić im teško hvata pravu nijansu), a sada su već jedva primjetni na mojoj koži, svjetliji više definitivno ne mogu koristiti kao bronzer. :) Sjetite se ovoga kad gledate swatcheve na internetu – proizvodi na različitim nijansama tena mogu izgledati potpuno različito.

Cijena: 28,90 kn



Lijevo - 01 sunkissed beauty, desno - 02 oriental beauty (highlighter, bronzer, pomiješano)


OLOVKA ZA OBRVE

Olovka za obrve dolazi u dvije nijanse – svjetlijoj i toplijoj 01 sunkissed beauty te tamnijoj i hladnijoj 02 oriental beauty. Olovke su na izvlačenje, a na drugom kraju dolazi mala spužvica za blendanje te šiljilo. Olovke su mekše od većine drogerijskih olovaka za obrve koje sam isprobala (Essence, Catrice, Aura), no nipošto nisu premekane. Super su pigmentirane i lijepo se nanose, ali je potrebno pripaziti kako se ne bi pretjeralo upravo zbog njihove pigmentacije. Spužvicu za blendanje ne koristim, kao ni šiljilo – ne smatram ga potrebnim za ove olovke (šiljenjem bi se bacilo previše proizvoda, a olovka ne bi bila puno oštrija). S obzirom na nešto tuplji vrh, ove olovke ne mogu poslužiti za precizno iscrtavanje obrva, više za meki nanos. Obje nijanse mogu se lijepo dozirati, a ja ih – s obzirom na odličnu pigmentaciju – obično nanosim u laganom sloju te obrve počešljam spoolie češljićem za obrve. Kako sam posljednjih mjeseci nekoliko puta mijenjala boju kose, obje sam nijanse odlično iskoristila. :) Sviđa mi se to što je tamnija nijansa hladna (to ne nalazimo često u drogerijama), a svjetlija nijansa super mi je kad u kosi imam svjetlije i crvenkaste pigmente. Sada sam plavuša i obje su mi pretamne, definitivno nisu osmišljene za svjetlokose korisnice. :) Uostalom, s obzirom na tematiku, cijelu ovu kolekciju nekako više zamišljam na tamnokosim ljepoticama. :)

Olovčice sadrže 0,342 grama proizvoda i mislila sam da ću ih vrlo brzo potrošiti, no to se nije dogodilo – zahvaljujući impresivnoj pigmentaciji zbilja se sporo troše. Meni su se zbilja svidjele i preporučujem da ih isprobate ako se pronalazite u nekoj od nijansi.

Cijena: 19,90 kn




RUMENILO

Rumenilo dolazi u jednoj nijansi – 01 princess jasmines choice. Riječ je o pomalo neobičnoj nijansi koju bih opisala kao šljivasto-prljavo roskasto-mauve sa sitnim shimmerom – kao što vidite, rumenilo se zapravo sastoji od dvije nijanse, svjetlije i tamnije, no nije mi praktično koristiti ih odvojeno pa ja to pomiješam i dobijem nijansu koju sam opisala. :) Nažalost, čini mi se da rumenilo nije dostupno u izboru iz kolekcije koji je stigao u dm – ja sam ga ulovila u Mülleru dok je kolekcija tamo bila aktualna. Rumenilo me ostavilo pomalo ravnodušnom – nijansa je doista posebna i jako mi se sviđa kako mi stoji sad kad sam potamnila, međutim, tekstura mu je nekako čudna i više mi se sviđaju Silky Touch rumenila iz redovne ponude. Na dodir je svilenkasto, ali kada ga pokupim kistom postaje nekako praškasto i malo ga je teže kontrolirati. Rumenilo je pigmentirano i tamno i lako se može pretjerati, a opet, nekako se neravnomjerno nanosi i kad ga swatcham potrebno je prijeći par puta kako bi nanos bio ujednačen i nijansa vjerodostojna.

Pakiranje sadrži 7 grama, a cijena iznosi 28,90 kn.





KIST ZA RUMENILO

Ovaj mekani kosi kist za rumenilo također nije dostupan u dm-u, ali nemojte žaliti za njime – iako izgleda prekrasno, njegove su me performanse razočarale. Dlačice su raspršene, kist je preširok i ne odgovara mi za rumenilo – koristim ga eventualno za all-over nanošenje bronzera, i to vrlo rijetko. Unatoč tome što ga koristim samo povremeno, pa ga rjeđe i perem, drška mu se već rasklimala, a sam logo počeo je blijedjeti. Primjećujem da je kvaliteta ovog kista lošija u odnosu na kistove iz redovne ponude te preporučujem da radije uložite u ljubičasti Essence kist za blendanje sjenila ili zeleni kist za eyeliner, ili pak neki od limited edition kabukija, svako malo pojavi se neki. :)

Cijena: 25,90 kn



Paleta sjenila, rumenilo, bronzeri i olovka za obrve 02 oriental beauty u akciji :)


Na samom kraju želim još jednom izraziti oduševljenje predivnim izgledom i temom ove kolekcije. Od svega što sam isprobala, moju preporuku svakako zaslužuju olovke za obrve, slijede ih bronzeri, a ostali su proizvodi prije svega lijep ukras svakoj makeup kolekciji. :)

Jeste li primijetili kolekciju Lights of Orient u svojim drogerijama? Je li i vama privlačna kao meni i jeste li odabrali štogod za sebe? :)


Broj komentara: 12:

  1. Slažem se sa tobom, najlepša kolekcija. Ja sam jos pre par meseci kupila paletica, zao mi sto nisam bodymist jer je savršenog mirisa i sljokica:)
    Pisala sam recenziju paletica na mom blogu

    Frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh da, body mist nisam probala, ali s obzirom na cijelu kolekciju vjerujem da mu je miris divan :)

      Izbriši
  2. Kolekcija je prelepa, ruzevi iz iste su takodje divni. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ruževe nisam swatchala, ali na drugim blogovima vidim da su predivni, posebno mi je zapeo za oko jedan ružičasti :)

      Izbriši
  3. Danima maltertiram ljude kako bih ubila za tu paleticu, prekrasna je!


    Novi post na: redheads-diary.blogspot.com :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš je i nabaviti onda, stvarno je krasna :))

      Izbriši
  4. Bit cu iskrena i priznati da me ova LE nije uopce privukla. Jednostavno, nista nije ostavilo wow effect na mene. Inace, divan post, drago mi je da se tebi svida :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 i bolje da nam se ne svidi baš svaka LE kolekcija, novčanici bi previše patili... :D

      Izbriši
  5. Odličan post. Učlani se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu i novi post je tu. https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Kolekcija je divna, obozavam taj orijentalni stil! :) <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)