utorak, 9. kolovoza 2016.

Essence kolekcija The Beach House

Odmah da vas pripremim, ovih dana na blogu će biti drogerijski maraton jer su Essence i Catrice poludjeli s lijepim limited edition kolekcijama, a njih treba pokazati dok su još aktualne i dok još ima smisla. Danas je na redu jedna od najnovijih i definitivno aktualnih – Essence The Beach House.




Essence trendovska kolekcija The Beach House inspirirana je plažom, čistim plavim nebom i beskrajno otvorenim morem. Tu su uključene boje pješčanih tonova, tirkizna i petrol, bjelkasta i ružičasta te koraljna, a sve te nijanse zajedno stvaraju svijetli, ljetni makeup look.




Kolekcija je vrlo slatka i uključuje tekući puder sa sjajnim česticama (odnosno tekući bronzer/iluminator), dva sjenila za oči, dva ruža za usne, rumenilo, kabuki kist, četiri laka za nokte, šablone za manikuru i lijepu malu torbicu za plažu. Ja sam na isprobavanje dobila nekoliko proizvoda i danas ću vam ih ukratko predstaviti.




Duo sjenilo za oči – nijansa 02 sea you soon!*

Primjerak koji sam dobila kombinira dvije nježne nijanse – bijelu i nježnu koraljnu. S obzirom na to da je sjenilo slabo pigmentirano, a nijanse su same po sebi svijetle i decentne, na mojim se kapcima gotovo i ne vide – kada ipak posegnem za ovim sjenilom, biram ga koristiti kao jedinstveno, mono sjenilo, miješajući nijanse kako bi njihova kombinacija činila podlogu za ostala sjenila. Tekstura mu je kredasta i dosta se trusi – svakako, Essence ima puno boljih sjenila u redovnoj ponudi (čekirajte liniju The Velvets i All about... paletice). Ovo je jedini proizvod iz kolekcije koji mi se nije svidio, a cijena mu iznosi 16,90 kn




Duo rumenilo – nijansa 01 give me vitamin sea!*

Rumenilo je lijepo i ljetno, s cik-cak uzorkom na površini, u ružičastoj i koraljnoj nijansi. Na obrazima izgleda upravo tako, kao mix ružičaste i koraljne – intenzitet i prevladavajuća boja ovise o tome zahvatite li više koraljnu sredinu ili nježnije ružičaste rubove. Nijansa mi se jako sviđa i licu zaista pruža svjež izgled. Rumenilo je dobro pigmentirano (možete čak i pretjerati, iako nije vjerojatno), prilikom nanošenja malo se trusi (ništa pretjerano), a trajnost mu je super, na mom licu traje koliko i ostatak makeupa. Finish mu je svilenkasto mat. Najradije ga nanosim mekanim kistom za rumenilo (npr. Look by Bipa) koji neće pokupiti previše proizvoda te može ravnomjerno pokupiti obje nijanse. Cijena rumenila iznosi 28,90 kn i ono mi je najdraži proizvod iz kolekcije.




Core ruž za usne – nijansa 01 beachy keen*

Riječ je o nježnom, prozračnom kremastom ružu – moja je nijansa koraljna s ružičastom jezgrom, a druga je nijansa (02 a summer kinda girl) ružičasta s koraljnom jezgrom. Zanimljivo mi je da mi ruž na ruci izgleda prilično koraljno, dok na mojim usnama povuče na ružičasto. Sve u svemu, riječ je o krasnoj ljetnoj nijansici koja se odlično uklapa u moje lagane bronzy lookove koje ovih dana stalno nosim. Ruž je slabije pigmentiran (no ne tako slabo kako sam očekivala!), a na usnama ostavlja osjećaj poput balzama, zaista je vrlo ugodan. Kao što se može i očekivati od ovakvog tipa ruža, trajnost mu nije jača strana – potrebno ga je često obnavljati, a jelo i piće ne može preživjeti. Ja ga obnavljam rado, često i obično bez ogledala, baš poput kakvog obojenog balzama za usne. :) Cijena: 23,90 kn.




Kabuki kist*

Volim kabuki kistove i imam ih puno, a ovo je jedan ogromni megakabuki. Gotovo isti takav, ali s drugačije oslikanom drškom, izašao je i prošlo ljeto u sklopu LE kolekcije #secretparty. Ovaj kabuki ima sintetičke dlačice i Essence kaže da je idealan za duo rumenilo, ali ja kažem da je itekako prevelik za bilo kakvo nanošenje rumenila, ali je zato dobar za nanošenje završnog pudera (u kamenu ili prahu), pa i bronzera, a ja ga najviše volim koristiti za završno blendanje i stapanje svega što sam stavila na lice. Dlačice su prilično raširene, a kist mekan, odličan upravo za to all-over lagano blendanje. Dizajn drške je presladak, s cik-cak uzorkom u nijansama gore opisanog sjenila. :D Cijena kabukija: 39,90 kn.


Lijevo: The Beach House kabuki, desno: #secretparty kabuki


Kolekcija je zaista ljupka i vjerujem da joj mnoge, pogotovo mlađe djevojke neće moći odoljeti. Mislim da je odlična za početnice i curke koje tek ulaze u svijet šminkanja zbog nježnih nijansi s kojima većina obično počinje svoje makeup istraživanje. Ja bih svakako istaknula i preporučila rumenilo kao najbolji proizvod iz kolekcije (barem iz onog dijela koji sam ja isprobala) – usputno rečeno, čini mi se da su rumenila često najveći adut Essence limitiranih kolekcija, a i ona iz redovne ponude zaista su dobra za svoju cijenu. :) Ruž za usne i kabuki također su ostavili dobar dojam na mene i definitivno ih mogu preporučiti.





Za ovaj look koristila sam rumenilo i ruž iz kolekcije The Beach House, dok na očima nosim više različitih sjenila. :)

Jeste li naletjeli na Essence The Beach House kolekciju i jeste li iz ponude odabrali nešto za sebe? Uspijevate li odoljeti slatkim limited edition kolekcijama drogerijskih brendova? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 10:

  1. Preslatkoooo! Ovu ću kabuki četkicu obavezno kupiti, tako je divna! :)
    http://sminkasticno.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi je, super je za nanošenje pudera u kamenu ili prahu, a najbolja je za to završno blendanje <3 naravno, nije zanemarivo ni to što je preslatka :D

      Izbriši
  2. Cijela kolekcija mi je super slatka, ali kabuki i rumenilo mi se nekako najviše sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažemo se, mene je rumenilo baš pozitivno iznenadilo, a kist u biti kao da već dugo imam (jer je gotovo identičan onome od prošle godine) i baš je fino iskoristiv :)

      Izbriši
  3. Znači!!! Gdje kupiti IŠTA iz ove kolekcije?
    Prošla sam kozmo, bipu, muller...nigdje joj ni traga ni glasa :OO

    Baš bi htjela ovaj kabuki, ako itko ima savjet molim vas javite :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam gdje živiš, ali ja sam danas ovu kolekciju vidjela u dm-u kod stare džamije u Zagrebu, a ovih dana viđala sam je u više kvartovskih dm-ova. :) Nadam se da ćeš je pronaći! :)

      Izbriši
  4. Divne stvarcice !! Kabuki cetkica tako slatko izgleda !!

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, presladak je kabuki, a i cijela kolekcija <3

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Definitivno najbolja stvarčica iz kolekcije :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)