četvrtak, 11. kolovoza 2016.

Catrice kolekcija Denim Divine

Kao što sam već na blogu spominjala, drogerijski brandovi proteklih su mjeseci rasturili s predivnim limited edition kolekcijama. Jedna od onih koje su mi odmah privukle pažnju jest Catrice kolekcija Denim Divine, inspirirana jeansom kao živom modnom legendom i trapericama kao komadom koji se oduvijek prilagođavao suvremenim pokretima i postao jedan od must have odjevnih predmeta. Kolekcija Denim Divine kompletira jeans look proizvodima u brončanim nijansama, kao i paletom boja od ponoćno plave do nježne boje kože te smeđe s naglašenim crvenim i koraljnim nijansama. Svega tu ima, jedna od zvijezda kolekcije jest lijepa paleta sjenila, tu su i tuš za oči, dvije nijanse sjajila za usne te pet nijansi laka za nokte, a ja sam odabrala dva proizvoda koja su mi apsolutno najljepši dio kolekcije – lijepo ružičasto rumenilo i bronzer. :)





RUMENILO (nijansa C01 Stone Blushed)

Stvorite osunčan ten pomoću puderastog rumenila u nijansi marelice. Lako se nanosi i prekrasno naglašava obraze. Pruža prirodan izgled sa svilenkastim mat završetkom te ima reljefnu presliku traper tkanine na samoj površini.

Iako proizvođač zaziva boju marelice, za mene je ovo rumenilo ružičasto. :) Dolazi u pakiranju od 5 grama i izgleda divno s tim svojim jeans inspired uzorkom na površini. Samo pakiranje nije fancy ni pretjerano kvalitetno, ali taj traper uzorak na površini, kao i zlatni traper uzorak na poklopcu čine ga zanimljivim i meni baš zgodnim. Rumenilo se lako se nanosi, malo je tvrđe (u smislu kompaktnije) i ne trusi se, lako se blenda, pigmentirano je taman koliko treba i na licu preživi gotovo cijeli radni dan. Nije vjerojatno da ćete pri nanošenju pretjerati, a možete ga fino nadograditi. Pod prstima je svilenkasto, a finish na licu svilenkasto je mat, baš kao što se tvrdi u opisu proizvoda. Nijansa je predivna nježnija ružičasta i mislim da bi lijepo osvježila svako lice, eventualno nije za jako tamnu put.

Cijena: 31,90 kn




BRONZER (nijansa C01 Hot TANts)

Isprani pijesak. Bronzer za prirodno preplanuli izgled. Može se koristiti i za konturiranje linija lica. Zahvaljujući reljefnom printu trapera i prekrasnom zlatno-rozom pakiranju ovaj je bronzer pravi must have u toaletnoj torbici.

Cijena: 39,90 kn

Kao i kod rumenila, oduševio me izgled ovog bronzera, jednostavan a efektan – rose gold detalji, uzorak trapera na površini... Nije li ovo predivan komad kozmetike? <3 Nažalost, za oba ova pakiranja mislim da će se s vremenom rasklimati. Boja je ovog bronzera zlaćano-brončana, srednje tamna. Odličan je za svjetlije i srednje svijetle korisnice, meni je sada već na rubu da mi bude presvijetao jer sam dosta potamnila. U proljeće i rano ljeto bio mi je aman-taman. :) Tekstura mu je svilenkasta, nimalo se ne trusi. Dobro je pigmentiran, fino se nanosi i blenda i nije jedan od onih bronzera s kojima morate posebno paziti da ne pretjerate. Baš je onako uljuđen i nenametljiv, a licu daje divan golden-bronze glow. Ne sadrži nikakve vidljive šljokice, samo sićušni shimmer koji se na licu manifestira kao taj lijepi zlaćani sjaj. Upravo zbog tog sjaja ne bih ga preporučila za konturiranje nego prije svega za dodavanje osunčanog sjaja licu. Pakiranje sadrži 9 grama i mislim da može trajati jako dugo. Ovo je pravo malo drogerijsko čudo u svijetu bronzera jer ne sadrži vidljive šljokice niti vuče na narančasto, a gotovo svi povoljniji bronzeri imaju barem jednu od te dvije (meni neželjene) karakteristike. Ako volite bronzere, imajte na umu da je ovaj malac vrijedan pažnje. :)





Kolekcija Denim Divine još uvijek se može pronaći u nekim dm-ovima – ja sam većinu proizvoda baš jučer vidjela u jednom dm-u u centru Zagreba. :)



Jeste li primijetili ovu kolekciju, koji vam je najljepši proizvod? Sviđaju li vam se rumenilo i bronzer u koje sam se ja zaljubila? :)

Broj komentara: 10:

  1. Ja sam čitavo vrijeme bila ravnodušna prema ovom rumenilu iako sam čitala odlične recenzije i iako obožavam rumenila. I sada kada ih je nestalo svugdje ja ga želim, naravno.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda ga još negdje nađeš, kod nas ima u dosta dm-ova :))

      Izbriši
  2. Bronzer mi izgleda baš zanimljivo. Ako ga nađem, mogla bih ga ugrabiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javi dojmove ako ga uzmeš, ja sam baš zadovoljna! :)

      Izbriši
  3. Meni je rumemilo baš lijepo, bronzer mi se čini dobar ali imam ih već dovoljno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, rumenilo zapravo baš ima posebnu nijansu :) javi dojmove ako kupiš :)

      Izbriši
  4. Prelepa kolekcijaa :)

    frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Cijela kolekcija je stvarno lijepa, ali ova dva proizvoda me nekako čak i najviše privlače, predivni su :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažemo se, i meni su najbolji dio kolekcije :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)