srijeda, 6. srpnja 2016.

Olival avokado šampon i ulje za kosu



Mislim da ste već upoznati s činjenicom da puno i često koristim Olival proizvode – neke sam isprobala zahvaljujući suradnji s divnim predstavnicima ovog domaćeg brenda, a druge sam sama kupila potaknuta odličnim iskustvima s većinom isprobanih proizvoda. Avokadov šampon i ulje za njegu oštećene kose dobila sam na isprobavanje početkom godine. Namjerno sam pričekala da mi kosa barem malo naraste kako bih ih mogla pošteno ocijeniti jer početkom godine kosa mi je još bila dosta kratka i samim time manje zahtjevna. U međuvremenu je narasla, a ja sam je posvijetlila (i obojila u rozo :) ), zbog čega je automatski postala zahtjevnija, i sada smo se vratili u ono uobičajeno stanje kad joj ne odgovara baš svaki šampon, regenerator i ulje koje isprobam. :) Inače mi je kosa kovrčava, vrlo gusta, suha i obojena. Ne koristim uređaje za oblikovanje, sušim je isključivo na zraku, pazim na nju, međutim - s obzirom na tip kose, itekako je podložna oštećenjima. 
Vrijeme je da vam otkrijem kakav su dojam ostavili Olivalovi proizvodi s avokadom. :)

Olival o svojoj liniji za njegu oštećene kose kaže sljedeće:

Isušena i ispucana kosa učestala je pojava, a razlozi tome su višestruki, od pretjerane uporabe uređaja za oblikovanje kose, učestalog tretiranja bojama, do stresa, loše prehrane i nedovoljne hidratacije. Na oporavak suhe i oštećene kose izvrsno djeluju preparati koji sadrže esenciju avokada koja je revitalizira i daje sjaj i punoću.

Olivalov avokadov šampon i ulje namijenjeni su njezi oštećene, suhe te obojene kose. Aktivne komponente šampona su avokadovo ulje i pantenol koji na kosu djeluju regenerirajuće. Ulje avokada bogato je vitaminima A, B, D, E i K, lecitinom i esencijalnim masnim kiselinama, smiruje i vlaži kožu te kosi daje svilenkasti sjaj, dok pantenol obnavlja vlasište te hrani vlasi prodirući duboko u korijen kose. 

Suha i oštećena kosa zahtijeva kompleksniju njegu, a uz šampon poželjno ju je dodatno njegovati i uljima. Olival avokadovo ulje za kosu izvrsno nadopunjuje avokadov šampon, a primjenom ova dva proizvoda u kombinaciji djeluje se na pojačani učinak regeneracije kroz dubinsko djelovanje aktivnih komponenti. Dok vitamin A, B, D i K hrane vlasište, vitamin E kao snažan antioksidans koji neutralizira slobodne radikale znatno doprinosi usporavanju procesa starenja kose.




Olival avokadov šampon za regeneraciju oštećene kose*

Avokadov šampon namijenjen je oštećenoj, obojenoj i suhoj kosi. Čisti kosu i vlasište, a ujedno djeluje regenerirajuće. Blagotvorno djelovanje avokadova ulja i pantenola obnavlja suhu kosu, vraćajući joj sjaj, boju i elastičnost. Šampon nanesite na mokru kosu, lagano umasirajte i ostavite nekoliko minuta da djeluje. 

Šampon dolazi u plastičnom pakiranju od 300 ml, sa zelenim poklopcem i motivima te slikom avokada na naljepnici. Poklopac je na otklapanje te nakon dužeg korištenja djeluje labilno i oko njega se nakupljaju ostaci šampona, ali ne dolazi do curenja – sada mi je šampon pri kraju pa bočicu držim naopako i sve je u najboljem redu. Šampon miriše predivno (po avokadu? dunno...) i miris se zadržava na kosi neko vrijeme nakon upotrebe. Gust je i kremast, hranjiv, bogate teksture, dobro radi svoj osnovni posao čišćenja kose, a bonus je to što zaista osjećam da je pritom njeguje i hrani. 

Nakon šamponiranja obavezno nastavljam njegu regeneratorom ili maskom, izostavljanje tog koraka potpuno mi je nezamislivo jer bi mi kosa sličila raščupanom snopu slame. E pa moram napomenuti sljedeće: kad bi mi se desilo da ostanem bez zaliha regeneratora i maski (nemoguće, ali zamislimo hipotetsku situaciju :D ) i kad bih morala oprati kosu u tim uvjetima, odabrala bih pranje ovim šamponom u konkurenciji svih koje trenutačno koristim – jednostavno, nakon avokadovog šampona kosa mi već izgleda zdravo i prilično podatno i čak se usuđujem vjerovati da bi uspjela izgledati normalno bez tretmana maskom ili regeneratorom. Nije da bih to isprobavala, osim u slučaju nužde, ali velika je stvar to što smatram da bi ovaj šampon ‟izvukao„ moju kosu bez dodatne njege. Fun fact: dok smo ja i dragi bili na putovanju, frendica je živjela u našem stanu i čuvala mace, ta dva i pol tjedna – i od hrpe otvorenih šampona odabrala je i koristila upravo Olivalov avokadov. Ima isti tip kose kao ja, samo joj je kosa malo manje gusta od moje stravično i previše guste. :)

S obzirom na moje iskustvo, rekla bih da je vjerojatno da će ovaj šampon odgovarati gušćoj, oštećenoj i neposlušnoj kosi, a da bi mogao mastiti tanku i ravnu kosu, ali ovo mišljenje zaista nije temeljeno ni na kakvom stručnom znanju i ne usuđujem se ništa decidirano tvrditi. Isprobajte. :)

Sastav: Aqua, Zea Mays Starch, Sodium Cocylisethionate, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Hydrogenated Castor Oil, Cocoamidopropyl Betaine, CI 77891, Sodium Laureth Sulfate, Persea Gratissima Oil, Panthenol, Parfum, Guar Hydroxipropil Trimonium Chloride, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone




Olival avokadovo ulje za oštećenu kosu*

Avokadovo ulje za kosu namijenjeno je oštećenoj i suhoj kosi. Djeluje regenerirajuće na bojanu i izbijeljenu kosu. Štiti kosu od pucanja, jača korijen kose i vraća sjaj, punoću i volumen. Jednu istisnutu dozu ulja ravnomjerno rasporediti po kosi i vlasištu – svakodnevno ili po potrebi.

Avokadovo ulje pokušala sam koristiti na preporučeni način, međutim, zasad je prejako za moju poludugu kosu i zna je previše zamastiti. Mislim da će mi kao klasično leave-in ulje odgovarati kad mi kosa bude još duža i kad njezina suhoća bude jače izražena. U svakom slučaju, mislim da ga ni tad ne bih raspoređivala po vlasištu nego bih se držala donje dvije trećine kose, kako i inače koristim ulja. :) Međutim, otkrila sam način upotrebe koji mi savršeno odgovara – koristim ga kao pakung prije pranja kose. Obilno ga nanesem na čitavu dužinu kose nekoliko sati prije pranja i pustim da djeluje. Što duže, to bolje. Nakon toga dobro ga isperem šamponom i nastavljam s uobičajenom njegom koja podrazumijeva regenerator ili masku. U funkciji pakunga avokadovo ulje mi je odlično, a kosa je nakon tretmana meka, sjajna i nahranjena te ju je lakše kontrolirati i definirati kovrče nego što je to inače slučaj. 

Pogled na sastav otkriva da nije riječ ni o kakvom prirodnom avokadovu ulju – avokadovo ulje kao sastojak nalazi se tek na trećem mjestu, prvo mjesto zauzima parafin, a prisutan je i parfem. Međutim, od onih sam koji sastav primjećuju, ali ne uvjetuju korištenje dobrim/prirodnim sastavom, djelovanje mi je puno važnije, a ovaj malac u svojstvu pakunga na moju kosu djeluje odlično i ne vidim zašto bih se bunila.

Ulje dolazi u plastičnoj bočici od 60 ml i traje vrlo dugo ako ga koristite na način koji se preporučuje, ali ako ga koristite kao pakung (kao ja), potrošit ćete ga puno brže, ovisno o duljini i gustoći kose. 

Sastav: Paraffinum Liquidum, Olea Europaea Oil, Persea Gratissima Oil, Isopropyl Miristate, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Parfum, Benzyl Alcohol, Limonene




Ove proizvode možete kupiti na svim prodajnim mjestima koja drže Olival (drogerije, supermarketi, bolje opskrbljene ljekarne...). Preporučena cijena šampona iznosi 27,90 kn, a ulja 28,90 kn.

Jeste li isprobali Olivalove proizvode za njegu kose? Koje proizvode voli vaša kosa? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

2 komentara:

  1. Nisam probala, ali svakako ću si kupiti ovaj šampon! Stavljam pramenove, tako da mi je kosa dosta suha...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti, mojoj suhoj kosi je stvarno super :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)