subota, 30. srpnja 2016.

New in – svibanj



Poslovično kasnim s pokazivanjem noviteta, svibnjem je izdominirao new in iz New Yorka pa sam totalno zaboravila pokazati divote koje su me dočekale kad sam se vratila u Zagreb, kao i neke koje sam naknadno kupila. :)




Embryolisse Lait-Creme Concentre & Murad Oil-Control Mattifier SPF15, moj neizostavni preparativni duo koji nastupa na početku svakog šminkanja klijentica. Prvi kao hidratantna podloga, drugi za matiranje – ovisno o potrebama kože. Iz higijenskih razloga inzistiram da sve moje kreme koje koristim pri šminkanju drugih budu u ovakvom pakiranju u tubici, ili pak na pumpicu.




Nakon povratka iz Amerike dočekao me predivan paket proizvoda brenda koji je odnedavno dostupan u Kozmu: Physicians Formula. To mi nije bilo dovoljno pa sam naknadno kupila još par proizvoda za koje sam čula brojne pohvale. Prvi su dojmovi odlični, najviše su me oduševili tuševi i bronzeri, a jedinu kritiku upućujem sebi jer još nisam pisala o ovim proizvodima, no i to ćemo uskoro promijeniti. :) Physicians Formula Cashmere Wear Bronzer nisam mogla preskočiti i mislim da je razlog očit – pogledajte samo to predivno pakiranje! The Brush Stash osoba je kojoj se vjerojatno štuca kad god ja pišem new in jer uvijek kupim nešto na njezinu preporuku, a ovaj put kriva je za Physicians Formula Eye Booster – tuš za oči u flomasteru u crnoj i smeđoj boji. Tuševi su fantastični, vrlo pigmentirani, vrh je precizan do bola i korištenje je vrlo jednostavno. Ovo je bila godina otkrivanja dobrih flomić-tuševa – prvo L'Oreal Paris Superstar, a sad i ova čudesa.

Happy Booster rumenilo (nijansa Natural) još je jedna predivnoća koju još uvijek štedljivo koristim zbog, jelte, slatke srcaste površine. 
 
Ovo su bile stvarčice koje sam kupila u pohodu na Kozmo, a sad slijedi sadržaj paketića koji me dočekao. :) Super CC krema u nijansi Light/Medium* prilično je prilagodljiva pa mi je (uz mrvičak prilagodbe pomoću ostatka makeupa) odgovarala i kad sam bila svjetlija, a dobra mi je i sad kad sam već dosta potamnila (iako izgleda kao da mi je presvijetla, super se prilagodi). Ova CC krema bit će prva zvijezda moje nove rubrike s kojom krećem sljedeći tjedan, stay tuned. :) Eye Booster – set za produljenje trepavica* namijenila sam za darivanje jer sam čitala/slušala nekoliko recenzija blogerica koje nose kontaktne leće i imaju problema s ovom maskarom, stoga radije neću riskirati i bezveze je otvarati nego ću je pokloniti nekoj od čitateljica koje ne nose leće. :) 

Physicians Formula Bronze Booster (Light/Medium)* – bronzer u kamenu za pojačani sjaj i Super CC puder u kamenu* sa SPF 30 često su korišteni ovih dana. Na temelju dva isprobana bronzera i ovog korektivnog pudera mogu zaključiti da su ovakvi proizvodi specijalnost ovog brenda – a da tek vidite šarolikost ponude u tom segmentu! Svakako vam preporučujem da posjetite Kozmo, pregledate Physicians Formula kutak i istraživanje započnete s bronzerima, puderima u kamenu i flomić-tuševima. :)




Ponestalo mi je šampona i regeneratora/maski pa sam odlučila isprobati novitete o kojima sam u to vrijeme stalno slušala, a to su L'Oreal Paris Elseve Nutri Gloss Luminizer šampon i maska za srednje dugu i dugu beživotnu kosu bez sjaja. Prilično sam zadovoljna, ali moja Elseve ljubav ipak je L'Oreal Paris Elseve Extraordinary Oil šampon za njegu normalne do suhe kose. <3




Iz istog razloga (čitaj: znatiželja) tu su se našli i novi Garnier Ultra Doux Mythique Olive šampon, balzam i intenzivna maska za suhu i krhku kosu. Dakle, sad odjednom imam hrpu proizvoda za pranje i njegu kose i moram malo razdvojiti i formirati dojmove kako bih mogla reći nešto pametno. :D Međutim, od ove trojke daleko mi se najviše sviđa maska.




Na jednom zanimljivom predstavljanju dobila sam Pranarom – Aromapic sprej protiv komaraca za prostor i odjeću* i tekući gel za zaštitu od komaraca* koji dolazi u roll-on obliku. Aromapic, dakle, nudi prirodna rješenja za zaštitu protiv male dosadne gamadi, utemeljena na mješavinama organskih eteričnih ulja i citridiola – prirodnog aktivnog spoja izoliranog iz ulja limunskog eukaliptusa. Uskoro idem na jedan izlet koji uključuje šatorovanje, a za par mjeseci i na jedno egzotično putovanje gdje očekujem puno komaraca i sličnih divota pa će mi ovakvi proizvodi itekako trebati. :)




Bocassy Max Moisturizer za zaštitu i obnovu kože* fenomenalna je i nevjerojatno ugodna hidratantna kremica o kojoj ćete još čitati. Rosal uljni odstranjivač laka s noktiju kupljen je slučajno, u žurbi, inače uvijek kupujem Aveo badem. Olival SunGold zlatno ulje za tamnjenje* još je jedno divno otkriće zahvaljujući kojem sam nevjerojatno pocrnila nakon samo dva sunčanja. Recenzija ide za nekoliko dana kako biste ga stigli kupiti i ponijeti na more. :) 

Batiste Sweetie* – šampon za suho pranje kose s mirisom vanilije i šumskog voća najnoviji je dodatak poznatim Batiste suhim šamponima. Donedavno uopće nisam koristila šampone za suho pranje kose, ali ponekad zaista moram odgoditi pranje kose zbog nedostatka vremena i u takvim situacijama dobro je imati ovakav proizvod. Garnier Neo Dry Mist (miris Floral Touch) dezić je s inovativnim kružnim aplikatorom, prvi dezić u spreju nakon sto godina koji mi se zbilja sviđa – i to baš zato što nije riječ o klasičnom spreju. Sadržaj se zbilja nježno raspršuje i nimalo ne iritira moju osjetljivu kožu ispod pazuha. Definitivno ponavljam kupnju te isprobavam i ostale mirise.




Dobila sam i ogroman paket s Essence i Catrice novitetima za proljeće i ljeto 2016. Noviteta je toliko da ih nisam još stigla sve ni isprobati, ali mnoge od onih koje jesam mogu preporučiti. :) Za početak, tu je proljetna kolekcija Essence Wake Up Spring. Nijanse u paleti sjenila Spring It Up!* meni nisu potpuno po ukusu, ali iskoristit će se u sklopu nekih nježnijih dnevnih kombinacija. Sheer Lipbalm – My Sweet Spring Melody* jako lijepo izgleda na usnama i rado ga koristim kad im želim pružiti njegu i malo sjaja. Ruževi za usne u olovci, nijanse Bye-bye Winter* i Hello Sunshine*, super se uklapaju u nježne proljetne i ljetne kombinacije. Vrlo se lako nanose i pružaju nježnu boju uz dodatak sjaja te dojam svježine.

Eyeliner Pen iliti tuševi u flomasteru dolaze u svijetlim pastelnim nijansama, a ja sam dobila svijetlu pastelno zelenu Spring a-ling a-ling* i također svijetlu pastelno ljubičastu Happy First Day of Spring*. Pigmentacija im nije jača strana, baš kao ni trajnost, no nijanse su dovoljno zanimljive da me motiviraju na malo truda oko nanošenja. :) 




Ova hrpetina krije zanimljive Essence proljetno-ljetne novitete koji su postali dio stalnog asortimana, barem za nekoliko sezona. :) Essence Glossy Stick u nijansi Poshi Pink* već imam (i super je!!) pa će ovaj završiti u darivanju, baš kao i Gummy Touch Top Coat* s mat efektom. Od lakića koje ću zadržati tu su Colour&Care lak za jačanje noktiju – I Care for You*, Gel Nail Polish – Need Your Love* i I <3 Trends – Turn Up the Volume!*. For-Bidden Volume maskaru* i top coat* već koristim i moram reći da mi se maskara sviđa, jedna je od boljih povoljnih maskara koje sam u posljednje vrijeme isprobala (za dnevni look, ništa previše dramatično), dok top coat dodatno pridonosi efektu. 

2in1 Eyeshadow & Liner u nijansi She's Got the Mauve* volim nositi ispod donje linije trepavica, super je i kao podloga za pojačavanje intenziteta sjenila, dok ga se samostalno ipak ne usudim nositi zbog svojih spuštenih i masnih kapaka. Velvet Matt ruž za usne u nijansi 24* odredila sam za jesen, Superfine Eyeliner Pen* još nije stigao na red (toliko tuševa za isprobati! :) ), a Glossy Kiss Lipbalm u nijansi Cherry Kiss* slatko je sjajilo koje me vraća u rane tinejdžerske dane.

The Velvets sjenilo za oči u nijansi Coral Me Maybe* ima fantastičnu teksturu za jedno povoljno mono sjenilo – da nemam zilijun sjenila, svakako bih kupila još koju nijansu (ima par prekrasnih). Essence Silky Touch Blush najdraža su mi povoljna rumenila i imam skoro sve nijanse, a sad im se pridružila i lijepa, nježna breskvasta nijansa Indian Summer*. Još jedna zanimljivost jest Soft Touch Mousse Concealer (nijansa 10 Soft Beige)* koji će svojih pet minuta doživjeti za koji mjesec jer mi je sada previše svijetao. :)




Catrice noviteti, od svega ponešto. :) Catrice Ultimate Colour ruž za usne u nijansi 440 Hugs and Hibis-Kisses* divna je nijansa iz divne linije ruževa, imam ih već hrpu, svojevremeno sam recenzirala nijansu In a Rosegarden pa skoknite na recenziju i pročitajte zašto ih volim. Paleta Sand Nudes* bolja je od ostalih Catrice paleta sjenila, a boje su prekrasne. Velvet Brow Powder Artist (030 Dark Brow(n) is The New Black)* i maskaru 3D Lash Multimizer* još nisam stigla isprobati, a Matt & More Top Coat* odvojila sam za sljedeće darivanje jer ne volim mat efekt na noktima. Ali zato je nebesko plavi lakić bomba! Catrice Ultimate Nail Lacquer u nijansi The Sky So Fly* stalno mi je na noktima i smatram ga ovoljetnim hitom među lakovima. :)

High Glow Mineral Highlighting Powder (010 Light Infusion)* još je jedan proizvod koji me oduševio, drogerijski highlighter koji se može mjeriti s onima skupljima i popularnijima, poput The Balm Mary-Lou. On će svakako dobiti zasebnu recenziju.




Dok sam ja bila u New Yorku, moja draga kolegica bila je u Novom Sadu i donijela mi je željene nijanse NYX Lip Lingerie tekućih ruževa – Beauty Mark, Corset, Honeymoon i Push-up. <3 Obožavam ove ruževe, prije svega zbog predivnih nijansi. U međuvremenu sam ih skupila gotovo sve. :)




Maybelline New York Color Tattoo u nijansi Permanent Taupe ponovljena je kupnja, dok sam imala rozu kosu (a imat ću je opet nakon ljeta :) ) fenomenalno mi je odgovarao za obrve. U svakom slučaju, uvijek ga moram imati u kolekciji. MNY Master Graphic tuš u flomasteru jedan je od brojnih MNY tuševa koje sam probala ove godine, ali ovaj mi se ne sviđa toliko kao neki drugi jer je špic deblji, tj. zapravo nije špic. :) Morala sam isprobati i MNY Vivid Matte Liquid tekuće ruževe – odabrala sam nijanse Possessed Plum i Nude Flush. Sada već imam hrpetinu mat tekućih ruževa pa mogu reći da ovi definitivno nisu među najboljima i mnogi će im zamjeriti što nisu potpuno mat i nisu baš toliko trajni, ali prednost im je to što su prilično ugodni na usnama.

Wet n Wild MegaLast u nijansi Mocha-licious valjda je deseti ruž iz te linije koji sam kupila, što valjda govori o tome koliko ih volim. :) Više o njima u recenziji nijansi Cherry Bomb i Mauve Outta Here. Super nijanse, mnoge od njih pomalo neobične, dobra tekstura ruža i super cijena. Samo je pakiranje užasno jer ruž viri van i lako ga je oštetiti, točnije, teško ga je ne oštetiti. :)




Nakon što mi se Spoil With Oil ricinusovo ulje za trepavice (koje ja koristim za obrve) razbilo, odmah sam naručila novo, a pritom sam dobila i pločicu za masažu*. Nedavno sam pisala o svim Spoil With Oil proizvodima koje sam isprobala, svratite i pročitajte jer neki su od njih vrlo zanimljivi. :) 

Minion lak za nokte iz Bipe dobila sam od Chakyja i izgleda totalno fora, a i boja mi se jako sviđa, no nažalost moram konstatirati da je grozan. :D Ovo je jedini lak za nokte koji se ljušti i guli s nokta u krpama, i to već u prvom satu nakon lakiranja. Sve skupa izgleda užasno čudno i sigurno ga više neću koristiti, no neću ga ni zafitiljiti u smeće nego ću ga sačuvati kao ukras. :D

Novi Missoni parfem u mini izdanju dobila sam u nekom časopisu, divan mi je i nosit ću ga na neko od sljedećih putovanja. <3




Za kraj nekoliko random dekorativnih noviteta, da se ne lažemo – uglavnom je riječ o ruževima. Kiko lak za nokte u nijansi Taupe jedini je uljez među proizvodima za usne. :) Gerard Cosmetics Hydra Matte tekući ruževi, nijanse Invasion i Iced Mocha, toliko su me oduševili da sam ih kasnije naručila još nekoliko. Ovo je totalno mat, trajno, ugodno na usnama, a nijanse su suludo predivne i unikatne. Pokazat ću vam ih u akciji, jednom. U duty free shopu kupila sam L'Oreal Paris Infallible Lipstick u nijansi Invincible Sable. Što jest jest, prije par mjeseci dobila sam sve nijanse koje su dostupne kod nas, ali baš mi se ova najviše sviđa i morala sam je imati. Ovo su najtrajniji od svih trajnih ruževa i jako ih je teško skinuti, preživljavaju sve. Nisu mi najdraži mat ruževi, ali definitivno se ističu po trajnosti. Za kraj tu je još Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick u nijansi Lolita, još jedna krasna mazalica krasne nijanse. <3 Kat Von D tekući ruževi imaju odličnu formulu, među najboljima koje sam isprobala.


Dužna sam vam još novitete iz lipnja i srpnja, a onda će ovi new in postovi postati puno manji (barem što se tiče onoga što sama dovučem u kolekciju :D ) jer sam ušla u no-buy fazu, odnosno fazu kupovanja samo onih proizvoda koje sam potrošila ili mi baš trebaju za šminkanja. Moram si dati vremena da pošteno uživam u svemu što se našlo kod mene u posljednje vrijeme. Wishlista i dalje raste, ali planiram biti disciplinirana barem pola godine. :) 

Što vam je zapelo za oko? Što ste vi udomili u zadnje vrijeme? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Aman zeno od tvojih new in postova uvijek mi ispadnu oci i sline cure. Jedva cekam recenzije Physicians Formule. Ja sam na prisilnoj kozmetickoj dijeti ali kad zavrsi sezona haracit cu i po DM-u i po Bipi i po Kozmu i po Mulleru. Jedva cekam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Mare. :) Bit će recenzija Physicians Formule, prva ide krajem ovog tjedna. A na kozmetičku dijetu, kao što rekoh, idem i ja, jer ovo što sam nakupila neću potrošiti ni da svaki dan našminkam 20 žena :))

      Izbriši
  2. Odlično :) Može recenzija Nyxa?
    <3<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, bit će! :) Pokušavam ih sve uslikati na usnama, čim to uspijem ide recenzija :) ali za početak ti mogu reći da formula nije najbolja koju sam isprobala - bolji su mi Kat Von D, ABH, NYX Liquid Suede (ali ti Suedići nisu totalno mat), ali je definitivno dovoljno dobra da ih volim, a nijanse su neponovljive :)

      Izbriši
  3. Kao i uvijek kod tebe diivan new in :) Nemogu izdvojiti ništa što mi se posebno sviđa jer je doista sve divno, ali moram reći da mi ova Elseve roza maska za kosu stoji na popisu za kupnju jer sam čula jako puno pozitivnih stvari o njoj do sada. Nadam se da me neće razočarati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja inače jako volim Elseve šampone, maske i regeneratore, a ovaj novi Nutri Gloss Luminizer uglavnom svi hvale, izgleda da su opet pogodili s formulom. :)

      Izbriši
  4. Kolikooo predivnih noviteta! Odusevljena sam :) Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)