subota, 30. srpnja 2016.

Aura So Dolly So Sweet – predstavljanje i dojmovi


Hi guyz! Krajem lipnja bila sam na jednom predivnom ljetnom predstavljanju koje nisam stigla predstaviti na blogu, ali zato sada mogu bolje predstaviti predstavljenu kolekciju jer sam je u međuvremenu ipak stigla i isprobati. :D

Daklem, kozmetika Aura, poznati i dugo očekivani brend iz Srbije, točnije iz Niša, konačno je stigla i na naše prostore. Možete je pronaći u odabranim Kozmo drogerijama, a njihovi štandovi kriju prava mala makeup otkrića po povoljnim cijenama. Preporučujem vam da škicnete tekuće iluminatore, Correct Me! concealere, umjetne trepavice i rumenila, o svemu ću tome još naknadno pisati, ali povod susreta o kojemu danas pišem bila je jedna vrlo posebna, slatka i ružičasta Aurina kolekcija – So Dolly So Sweet, koju još uvijek možete pronaći u Kozmo drogerijama




Limited edition iliti ograničena kolekcija So Dolly So Sweet predstavljena nam je za početak u Kozmu u Savskoj, a zatim smo se preselili u obližnji Hendrix Gin Garden, iliti A most unusual garden (kako se zapravo zove taj predivan kafić, još uvijek nisam sigurna – čini mi se da ga svi znaju pod oba imena :) ). Atmosferu tog mjesta teško je riječima opisati, a organizatori eventa pobrinuli su se da sve to bude još ljepše, slađe i skladnije. :) Uz šarene koktele (pozdrav curama sa šanka, „daj nešto s kokosom“ :D ), slatke zalogaje u režiji Magnolia slastica i čavrljanje s dragim blogokolegicama uživala sam u odličnoj atmosferi popraćenoj zvukovima gitare (svirao nam je i pjevao Mudri), a Aurina vizažistica Jasna Lekić predstavila nam je proizvode iz kolekcije.

Prilažem i par (vlastitih i PR) fotkica da vidite kako nam je bilo lijepo. Ako živite u Zagrebu ili se nađete u njemu, nemojte zaobići Hendrix Gin Garden iliti A most unusual garden. :)







Nakon bajkovitog eventa nastavio se stvarni život u kojem sam se svakodnevno šminkala za posao pa sam, između ostalih proizvoda, koristila i So Dolly, So Sweet slatkoće koje sam dobila. :D Kolekcija se sastoji od dvije varijante umjetnih trepavica, po dvije usklađene nijanse rumenila, ruževa za usne i lakova za nokte te gel highlightera visokog sjaja.




UMJETNE TREPAVICE*

Kolekcija sadrži dvije varijante umjetnih trepavica: 13 Oh So Pretty, mačkaste trepke koje izdužuju oko i podsjećaju me na moje inače omiljene Aurine trepke 02 Cat Mystic, te 14 Look At Me, nešto neobičniji model koji ću vjerojatno iskoristiti na kakvom šminkanju za shooting. Inače, ja ne nosim umjetne trepavice, eventualno ponekad popikam parcijalne. Razlog je to što nosim leće, imam osjetljive oči i svašta mi smeta, nema šanse da izdržim cijelu večer s trepkama i zato mi ih je šteta trošiti na sebe, radije ostavim za klijentice i shootinge. :D Inače, Aurine se trepavice lako nanose, cure kojima sam ih stavljala kažu da su na očima lagane i nimalo ne smetaju. Aurino ljepilo nisam probala (ono ne dolazi uz trepke, kupuje se posebno), ja sam ih nanosila pomoću DUO ljepila i svima su držale koliko je trebalo. Ovo sve govorim za svoj omiljeni model 02 Cat Mystic s obzirom na to da ove još nisam isprobala. :) Kao što sam spomenula, broj 14 ću iskoristiti za neki shooting, a 13 vidim na nekoj mladenki ili maturantici. :)

Cijene ću pokupiti s Tester.hr web shopa, sigurna sam da se ne razlikuju puno od cijena u Kozmu. :) Trepke koštaju 34,99 kn.




RUMENILA*

Rumenila dolaze u dvije lijepe, ljetne, lutkaste, ružičaste nijanse, s predivnim reljefom koji me dugo odvraćao od toga da ih pipnem. :) Nazivi nijansi i karakteristike koje ću im dodati protežu se kroz sve parove nijansi iz ove kolekcije – pritom mislim na rumenila, ruževe za usne i lakove za nokte. Dakle, Sugarbabe je nježnija, decentna ružičasta koja će divno osvježiti svjetliji ten, dok tamnijem neće odgovarati – meni je sada već vidljivo presvijetla. Miss Patisserie je hrabrija i intenzivnija boja maline s kojom je moguće pretjerati, stoga je treba nanositi laganom rukom. :) Tako nanesena, divno osvježava ten i super mi je sad kad sam tamnija. Oba rumenila sadrže sitni shimmer koji se na licu očituje kao blagi sjaj.

Inače, Aurina su rumenila odlično pigmentirana i zbog jačine boja potrebno je nešto više pažnje posvetiti blendanju. Time ne želim reći da se teško blendaju jer to nije istina, nego jednostavno nisu od onih lagano pigmentiranih rumenila s kojima ne morate nimalo paziti. :) Na licu su trajna kao i većina drugih drogerijskih rumenila, što znači da će nakon 6-8 sati lagano izblijedjeti, ali bit će tu i na kraju dana, osim ovih dana kad temperature idu i preko +35 i kad se svi rastapamo ako nismo pod klimom. :) 

Cijena rumenila iznosi 29,99 kn.




RUŽEVI ZA USNE*

Ruževi iz ove kolekcije pripadaju liniji Final Matte. Kad se osuše gotovo su mat (ne potpuno), nisu nimalo isušujući, ali se pomalo osjećaju na usnama, što nekima može smetati – meni je debelo u granicama prihvatljivog. :) Super su pigmentirani i solidno su trajni, preživjet će piće i nisu skloni razmazivanju oko usana, iako ja ruževe uvijek nosim u kombinaciji s olovkom za usne. Lijepa koraljna nijansa koja vrišti o ljetu zove se Miss Patisserie, a decentniji ružičasti nudač je Sugarbabe. Sad kad sam potamnila nosim samo Miss Patisserie koja se fantastično uklapa u ljetne lookove. Nijansa Sugarbabe sada mi je presvijetla, a moram napomenuti i da (kao i mnoge svijetle nijanse) zna naglasiti ljuskice i suhe dijelove na usnama, stoga one moraju biti u savršenom stanju ako je želite nositi. :) Cijena ruževa iznosi 44,99 kn.




LAKOVI ZA NOKTE*

Sigurna sam da već pogađate – nježnija ružičasta nijansa zove se Sugarbabe, a ova hrabrija ružičasto-koraljna nosi naziv Miss Patisserie. :) Potonja je fantastična za ljetne dane i konstantno je nosim i izmjenjujem s tirkiznim lakovima koji su mi, uz koraljce, ljeti najdraži. Lakovi su solidno trajni na noktima, kod mene to najviše ovisi o tome što radim taj dan jer, ako operem puno suđa i kistova, nema laka koji će mi dugo preživjeti. Morala sam malo pripaziti prilikom nanošenja jer četkica zna pokupiti previše laka koji onda zna bježati po noktu, no ništa strašno. Za drogerijski rang sasvim okej, mogu reći da sam zadovoljna, ionako stalno mijenjam boju na noktima i najvažnije mi je da mi se nijanse sviđaju. A ove mi se jako sviđaju. :) Cijena: 19,99 kn




GEL HIGHLIGHTER*

Gel highlighter za lice i tijelo svakako je najzanimljiviji proizvod u kolekciji – gel koji sadrži milijun srebrnih šljokica ne viđamo svaki dan. :) Prilikom prvog isprobavanja velikodušno sam ga nanijela na ključne točke na licu i shvatila da ga više nikad neću tako nanositi jer je vrlo šljokičast, sjajan i intenzivan, tako da sam odmah došla na ideju za prenamjenu. Ovo će biti super stvarčica za dodavanje sjaja dekolteu, ramenima i području oko ključne kosti u sklopu spremanja za ljetne večeri. Disco, disco! :D

Na licu nije trajan i izgleda previše sjajno, pa i masno, ali na tijelu se bolje fiksira i predivno izgleda. Samo zapamtite, gdje god ga nanosili – umjereno s njim! :) Upravo mi je palo na pamet da bi mogao biti super i za naglašavanje unutarnjeg kuta očiju i svakako ću ga isprobati na taj način.

Dolazi u količini od 25 ml i trajat će cijelu vječnost, a cijena mu na Tester.hr iznosi 114,99 kn.





Sve u svemu, sviđa mi se ova cute kolekcija i mislim da je super za proljetne i ljetne dane. Ja ću zasigurno još dugo uživati u ovim proizvodima i rado ih ponovno otkrivati u kolekciji kad se približi nova proljetno-ljetna sezona. :) Pokušat ću ovih dana složiti i kakav look s proizvodima iz ove kolekcije kako biste ih vidjeli u akciji.

Sviđa li vam se ova kolekcija? Jeste li se upoznali s Aura kozmetikom i imate li već svoje favorite? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 6:

  1. Divne fotkice :)
    Ja od njih najviše volim cover me puder i olovke za usne. Bronzeri su ranije bili komedogeni, sad ne znam dal su promenili sastav..

    Frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Čula sam puno preporuka za olovke za usne i svakako ih planiram probati. :)

      Izbriši
  2. Super fotke! Cijeli event izgleda doista preslatko i vidi se da vamje bilo jako lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je bilo lijepo, prostor je kao stvoren za ovakve evente <3 :)

      Izbriši
  3. Merkam hajlajter već neko vreme, ali mi se cena ne dopada :)
    Šminke nikad dosta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, malo je skuplji nego što od Aure očekujemo :) Ali svakako je neobičan i zanimljiv proizvod :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)