četvrtak, 30. lipnja 2016.

Spoil With Oil prirodna kozmetika



Hellouz! :) Isprike svim čitatelj(ic)ama na slaboj aktivnosti u zadnje vrijeme. Prvo sam imala previše posla, onda sam morala nadoknađivati društveni život, onda je bilo previše vruće, i taaako... U svakom slučaju, večeras sam ovdje i želim vam pisati o Spoil With Oil prirodnoj kozmetici. :)

Iza mladog domaćeg branda Spoil With Oil stoji simpatična Ivona, učiteljica yoge i aromaterapeutkinja. Ivona o svojem brandu kaže sljedeće: Spoil With Oil kozmetika proizvod je velike ljubavi i aromaterapeutske edukacije, napravljena isključivo od prirodnih sastojaka: hladno prešanih nerafiniranih biljnih ulja, home made macerata, eteričnih ulja aromaterapeutske kvalitete (Pranarom, Oshadi, Florihana), pčelinjeg voska, organskih nerafiniranih maslaca, hidrolata. Svi su proizvodi prirodnog porijekla te kao konzervans sadrže isključivo prirodni vitamin E.




Ja sam na isprobavanje dobila nekoliko proizvoda i opći mi je dojam vrlo pozitivan, a u neke sam se od njih baš zaljubila i otkrila da su mi trebali u životu te da su stigli u pravo vrijeme. :D Večeras ću s vama podijeliti svoje dojmove o svakom od proizvoda, po nekoliko rečenica ili više, ovisno o tome koliko smo se družili. Neke od njih vidjet ćete još pokoji put u sklopu postova o favoritima ili sličnih grupnih postova, a za najzanimljivije planiram i zasebnu recenziju.

Ono što mi se posebno sviđa jest činjenica da se većina proizvoda, ona glavna preparativa poput krema i seruma, izrađuje prema tipu kože, nakon savjetovanja kojim će Ivana utvrditi potrebe vaše kože i osmisliti kombinaciju sastojaka koja bi vam mogla odgovarati. Ukratko, moja je koža mješovita, ponekad dehidrirana, ljeti se nešto više masti, ali ništa strašno. Koža mi nije osjetljiva te napominjem da ni na jedan od ovih proizvoda nije loše reagirala. Dakako, prirodna kozmetika drugačija je od komercijalne i, ako nemate iskustva s njom, mislim da je najbolje osvijestiti stanje i potrebe svoje kože, pažljivo proučiti sastojke i započeti s nečime poput prvih dvaju proizvoda o kojima ću vam danas pisati. :)




Uljna mješavina za njegu noktiju*

Sastav: macerat vanilije, ricinusovo ulje, macerat kamilice, arganovo ulje, eterična ulja lavande i palmarose

Nokti su mi trenutačno koma jer više nemam vremena za odlazak na geliranje kod drage Martine Beauty & Mess pa su ponovno jadni, mali i slabi, stoga se trudim i njih i svoju standardno jadnu kožicu oko noktiju redovito njegovati uljima. Spoil With Oil uljnu mješavinu držim u ladici na poslu jer tamo provodim najveći dio vremena (na poslu, ne u ladici :D  ) i zaključila sam da je tamo najveća vjerojatnost da se sjetim mazati nokte. Moram priznati da se ne sjetim svaki dan, ali kad utrljam ovo ulje, odmah primjetim razliku. Ako se dogodi čudo pa ga mažem 3 – 5 dana zaredom, kožica oko noktiju izgleda puno bolje, mekša je, hidratizirana, a rezultati živčanog rezanja zanoktica brže nestaju. Ovo je ulje budućnost mojih noktiju. :D Trebalo bi ga potrošiti u roku od 6 mjeseci, a troši se iznimno sporo jer za svih deset noktiju trebate iskoristiti samo mrvicu – nemojte pokušavati utrljati višak jer se neće moći upiti. Ako skužim da sam pretjerala, namažem i laktove ili kakvo drugo suho područje.

Mala tamna bočica od 30 ml za 50 kn odlična je investicija ako mučite muku sa slabim noktima, zanokticama i suhom kožicom oko noktiju.

Ricinusovo ulje za rast i gustoću trepavica obrva*

Sastav: hladno prešano nerafinirano tamno ricinusovo ulje s Jamajke

Eh, ovo je proizvod za koji se pitam gdje je bio cijelog mog života. :) Ovo poigravanje s nazivom proizvoda znači da sam ga ja prenamijenila u ulje koje će mi pomoći da postignem željeni oblik obrva. :) Ulje je primarno namijenjeno za poticanje rasta i gustoće trepavica, koristila sam ga i na taj način i nakon nekoliko tjedana vidjela sam prve rezultate – trepke su mi zaista postale malo gušće i duže. Ipak, sada ga rjeđe koristim za trepke jer mi se ne sviđa osjećaj uljastosti tako blizu očiju – neprestano imam nagon da blago protrljam oči ručnikom i sve to skinem. :D Međutim, ono što me zaista oduševilo jest djelovanje ovog ulja na obrve. Početak mojih obrva prilično je prazan i nejednak, kao i ono što bi trebalo biti vrh luka, a ja bih htjela da one prirodno izgledaju što bolje i da ih ne moram baš puno dorađivati, to jest, da ne izgledam potpuno drugačije nakon što „skinem“ obrve. :) Tu upada ricinusovo ulje kojim timarim obrve svaku večer. Začešljavam ih aplikatorom u željenom smjeru, posebnu pažnju posvećujem dijelovima na kojima želim povećati gustoću, i rezultati se itekako vide, iako nisam bila potpuno redovita. Jedini prigovor koji imam odnosi se na aplikator, bilo bi dobro da je nježniji.

Nažalost, prvi dan nakon odlaska u New York stakleno pakiranje ulja mi se razbilo. Čim sam se vratila u Zagreb, javila sam se Ivoni i kupila novo ulje, toliko mi se svidjelo. I da, ne želim više nikad ostati bez njega. Osim ako se s vremenom pretvorim u Groucha Marxa. :D Ali onda ću se ipak prebaciti na revniji uzgoj trepavica. :D

Pakiranje sadrži 12 mililitara i platit ćete ga 50 kn. Troši se jako, jako sporo, samo pazite da ga ne razbijete kao ja. :)




Uljni serum za njegu lica*

Sastav: macerat gotu kole, ricinusovo ulje, biljno ulje avokada, ulje pulpe pasjeg trna, prirodni E vitamin, eterična ulja bušin, sjeme mrkve i lavanda 

Uljni serum predstavlja nastavak mojih simpatija prema uljnim proizvodima za njegu lica. Ne koristim ulja svakodnevno, no volim ih ubaciti u rutinu dva-tri puta tjedno. Malu količinu ovog uljnog seruma trebalo bi umasirati na čistu i vlažnu kožu lica, a nakon dvadesetak minuta preporučuje se obrisati višak papirnatom maramicom te nanijeti aromakremu. Ja sam ga umasiravala navečer na vlažnu kožu lica i vrata, na koju sjeda savršeno (ulja uvijek nanosim na vlažnu kožu i to mi je zakon), ali nisam brisala višak nego bih pustila da se ulje upija i samostalno djeluje sat ili dva te bih potom nanijela aromakremu ili neku drugu kremu (ipak će ulje trajati puno dulje nego aromakrema). Serum moju kožu ostavlja mekom i nahranjenom te odlično sanira suhe dijelove.

Miris ovog ulja vrlo mi je ugodan, ne znam ga točno odrediti, ali ga volim. 

Uljni serum izrađuje se prema vašem tipu kože, a dolazi u količini od 20 ml (80 – 150 kn, ovisno o sastojcima) ili 30 ml (100 – 200 kn) i trebalo bi ga potrošiti u roku od 6 mjeseci, što je ostvarivo (mažite vrat! :) ). Odlično je to što dolazi u tamnoj bočici koja omogućuje čuvanje kvalitete osjetljivih prirodnih sastojaka.




Aromakrema*

Sastav: macerat smilja, macerat gotu kole, macerat nevena, ricinusovo ulje, hidrolat smilja, prirodni emulgator na bazi proteina pšenice Phytocream, dekspantenol, prirodni E vitamin, Hygroplex, ulje puple pasjeg trna, eterična ulja smilje i sjeme mrkve

Aromakrema dolazi u malenoj staklenoj teglici, u količini od 25 ili 50 ml, čija cijena varira ovisno o upotrijebljenim sastojcima (50 – 100 kn, odnosno 100 – 200 kn). Sastojci se kombiniraju ovisno o tipu kože, gore sam navela sastojke koje sam ja dobila u aromakremici za moju mješovitu kožu. Krema je žućkaste boje i lagane teksture, vrlo maziva i razmaziva. Upija se brzo i na koži ostavlja ugodan osjećaj. Osjeti se intenzivniji miris koji bih opisala kao karakterističan za prirodnu kozmetiku, meni ne smeta, ali znam da je mnogima potrebno razdoblje navikavanja. :D 

Koristila sam je kao noćnu kremu, obično u kombinaciji s uljnim serumom – u svojoj najdražoj kombinaciji na vlažnu kožu lica i vrata mažem uljni serum sat-dva prije odlaska na spavanje, pustim da se upije, a netom prije spavanja lice namažem aromakremom. S obzirom na to da ne sadrži konzervanse, trebalo bi je držati u hladnjaku i potrošiti u roku od dva mjeseca, što mi teško pada jer ja se ne sjetim koristiti kozmetiku koju držim u hladnjaku, što poprilično otežava trošenje u predviđenom roku. Ipak, nisam puno prekrdašila s rokom, aromakremica je gotovo potrošena. :) Držanje u frižideru donosi jednu dodatnu korist – hladna krema divno osvježava i hladi lice, što posebno cijenim ovih vrućih dana. :D

S obzirom na sastojke, aromakrema je namijenjena (između ostaloga) za njegu, hidrataciju i regeneraciju kože, također djeluje protuupalno i potpomaže zacjeljivanje ožiljaka, a meni se sviđa to što sav taj njegujuće-hidratacijski dio zbilja i osjetim, ali mi pristiže od lagane kremice – naime, ljeti ne volim teške i bogate kreme, tako da mi ovaj deal savršeno odgovara.




Maska s AHA kiselinama 2%

Sastav: gel aloe vere, macerat nevena, ulje avokada, ricinusovo ulje, AHA voćne kiseline

Ljutim se na ovu masku jer je ima puno s obzirom na to da je potreban tanki sloj, a upotrebljiva je samo mjesec dana i mora se držati u frižideru, što znači da mi je teško sjetiti se da postoji. Odmah mi je bilo jasno da je neću uspjeti iskoristiti. A to je šteta jer mi se čini da ima potencijala. Prema uputama, trebala bi se koristiti dvaput tjedno, međutim, dobila sam je taman prije ljeta, a ja ljeti baš i ne koristim proizvode s AHA kiselinama, tako da sam je stavila samo dva ili tri puta i nisam uspjela formirati konkretne dojmove. Teglicu od 25 ml platit ćete 50 kn, što je meni okej, samo je uzmite u razdoblju kad ste spremni koristiti kiseline. :D




Masažna pločica za njegu tijela*

Sastav: shea maslac, kokosovo ulje, kakao maslac, pčelinji vosak, ricinusovo ulje, prirodni E vitamin, eterično ulje slatke naranče i limete (6 mj.)

Masažna pločica koju sam dobila miriše predivno, izgleda preslatko, ali ja sam više tip od losiona, maslaca i ulja za njegu tijela. Stalno negdje trčim i nemam vremena za masaže, iako mi je pomisao na njih vrlo primamljiva. Koristila sam je nekoliko puta na način na koji bih koristila Lush kruti maslac – utrljavanjem u kožu tijela, pri čemu se otapa zahvaljujući toplini tijela. Ipak, prenestrpljiva sam ja za to, ali sljedeći put voljela bih isprobati neki od klasičnih losiona/maslaca za tijelo jer sam uvjerena da i oni kriju primamljive mirisne kombinacije. 

Ovu pločicu treba potrošiti u roku od 6 mjeseci, a ove vrućine pomažu da se potroši puno brže. :D Spoil With Oil pločice dolaze u količini od 30 grama za 30 kuna i 50 grama za 50 kuna.




Zaista mi je drago što sam dobila priliku za upoznavanje s ovim brandom koji krije puno zanimljivih proizvoda. Moj je apsolutni favorit ricinusovo ulje za rast i gustoću trepavica (obrva :) ), a slijede ga uljni serum i aromakrema. Pozivam vas da istražite Facebook stranicu Spoil With Oil prirodna kozmetika i u komentaru mi otkrijete je li i vas zainteresirala neka od Ivoninih prirodnih mješavina. :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Odgovori
    1. Drago mi je da sam te zainteresirala :))

      Izbriši
  2. Proizvodi su tako slatko pakirani...Love it... imam jeftiniju opciju za ricinusovo ulje (obožavam natural ulja za njegu well, bilo čega, možeš ga kupiti i u ljekarni u onim običnim plastičnim (ljekarska ambalaža) tubicama od 50g i košta oko 10 kuna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, preslatki su ovako na hrpi. <3 Probat ću svakako i to jeftinije ricinusovo ulje iz ljekarne, jednog dalekog dana kad potrošim ovo... :D Stvarno čini čuda za obrve i trepke.

      Izbriši
  3. Baš sam nekoliko puta gledala ovu kozmetiku na fb i jako me zainteresirala. Super mi je to što "slaže" proizvode po tvojem tipu kože, a i ipak prirodno je prirodno. Željela bi isprobati ricinusovo ulje za trepke i obrve kada ga svi tako hvale :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa. to je super - proizvodi su prilagođeni tvojem tipu kože i prilikom dogovora možeš izložiti sve probleme ili zahtjeve koje imaš na umu. :) Ricinusovo ulje meni je pravo otkriće, pogotovo zbog toga što prije ništa slično nisam koristila. Jednostavno uživam u rezultatima. <3

      Izbriši
  4. Jako zanimljivi proizvodi voljela bi ih probati, izgledaju obećavajuće! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam te zainteresirala, meni su proizvodi super i mislim da definitivno zaslužuju pažnju. :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)