subota, 28. svibnja 2016.

InstaNYC



Hi guyz! Zaista me dugo, predugo nije bilo. Bila sam na predivnom putovanju, provela sam dva tjedna u New Yorku, a prije i poslije toga posel me zel. Nisam imala vremena za apsolutno ništa i predviđala sam da ću uskoro pisati nekakav oproštajni post s objašnjenjem da u ovoj fazi svoga života jednostavno nemam vremena za blog. Kad ti to-do lista na poslu i izvan posla postane duža od wishliste i čini se da se množi sama od sebe, a ti odjednom više nemaš vremena ni za osnovnu brigu o sebi, ljude i hobije koje voliš, shvatiš da je vrag odnio šalu i da moraš malo preslagati neke stvari, posložiti prioritete i pokušati ostati normalan. A ovaj mali kutak jedna je od stvari koje mi pomažu da ostanem normalna (uz, recimo, moje mace, pivu s ekipom, Game of Thrones, jutarnji ritual šminkanja itd.). I zato jer volim i trebam svoj mali kutak i zato što je on velikim dijelom zaslužan za to što sam tu gdje jesam, više si nikada neću dopustiti da ga zapostavim. :)

U ovom laganom povratničkom postu odabrala sam vam pokazati fotke iz New Yorka, neke od onih koje sam stavljala na Instagram. Fotki imam milijun i u ovom postu definitivno će ih biti previše, a opet, one pokazuju samo maleni dio onoga što sam doživjela. U svakom slučaju, nadam se da će vam biti zanimljive. Možda objavim i drugi dio s fotkama koje nisam stavljala na Instagram, ako budete zainteresirani za tako nešto. :) 


Prva večer - piva u neobičnoj čaši i čekanje večere u Dallas BBQ u našem kvartu, East Villageu :)

 Kad si u New Yorku, klopaj kao Njujorčanin :P 

 Prva kava u NYC, naravno da je bila loša :) ali zato je Union Square Park zakon <3

Times Square, centar svijeta!

Da, mi smo na Times Squareu, ako netko slučajno nije shvatio! :D

 Bryant Park i kutak za igranje raznih društvenih igara :)
(ako vam se čini da Chaky nosi hoodie koji podsjeća na Star Trek uniformu, u pravu ste, to je Star Trek hoodie! :D )

 Klopa u vijetnamskom restoranu Sao Mai u našem kvartu - East Village je prezanimljiv dio New Yorka gdje ćete pronaći svakakve restorane i milijun barova

Grand Central Terminal - grand it is :)

 Central Park <3

Squirrel! :D ima ih puuuno u parkovima :) 

 Prvih dana bila sam entuzijastična oko fotkanja klope - ovo je talijanska pasta u restoranu Bread & Tulips gdje smo se sakrili od kiše

Prvi, drogerijski shopping - Maybelline goodies koji se u Hrvatskoj ne mogu naći. Par dana kasnije stigla nam je paleta The Blushed Nudes - koji sam ja baksuz. :D Tu je i dugo željeno Cargo rumenilo u nijansi Tonga. <3

Multikulti vašar kod UN-ovog nebodera :D

 Central Park jednog hladnog i oblačnog dana - vrijeme nam baš i nije bilo naklonjeno, iako svi kažu da je inače svibanj u New Yorku predivan

 Morali smo posjetiti američko kino :)

 Iz Brooklyna puca prekrasan pogled na Manhattan <3

Spomenula sam da je East Village prepun raznih restorančića - e pa naišli smo i na srpsku Kafanu! :D

 Pljeskavica s kajmakom u Kafani usred Manhattana - ovo ipak puno bolje prave na Balkanu :P

 Posjetili smo i botanički vrt u Brooklynu

One World Trade Center - gdje su nekad bila dva nebodera, sad je jedan...

 Pogled s vrha - One World Observatory

 Obožavam ovakve poglede <3

Ground Zero - na mjestu gdje su nekad stajali neboderi sada su dva bazena s uklesanim imenima žrtava napada 11. rujna

 Battery Park - šareni globusići :)

 Posjetili smo i Staten Island i isprobala sam neku čudnu kombinaciju talijanske tjestenine i američkog umaka od maslaca s kikirikijem :D

Ugodna nedjelja u Central Parku i konačno sunce :)

 Central Park - dašak prirode usred velegrada

 I još malo Central Parka - zapitala sam se zašto češće ne posjećujem parkove u Zagrebu, nije da ih nemamo :)

Jedno lijepo jezero, da zaboraviš da si u gradu <3

Ulaz u kojem je živjela Carrie Bradshaw iz serije Sex & The City :)

 Poziranje na Times Squareu :)

Nezaobilazna Lady Liberty - provozali smo se kraj nje preko nekoliko puta, a na kraju smo je i posjetili :)

Vožnja jedrenjakom oko Manhattana :)

Poziranje negdje u blizini Little Italy :)

 Još malo vožnje oko Manhattana - iskoristili smo svaku ponudu ovog tipa :)

 Top of the Rock - pogled s vrha Rockefeller centra
 
 Pogled na Manhattan noću <3

I još malo noćne panorame :)

Isprobavanje noviteta :)

Hrpica je u međuvremenu narasla... :)

Kevyn Aucoin Scuplting Powder u dvije nijanse - ovo će biti koristan dodatak makeup kitu <3

ABH Glow Kit - nisam mogla odoljeti :)

 Mac & cheese s dodatkom mljevenog mesa. Ujme. <3

 Isprobavam jedan od fantastičnih Stila Stay All Day mat tekućih ruževa - na usnama je nijansa Ricco <3

 Kiehl's je svoje postojanje otpočeo u New Yorku kao inovativna farmaceutska marka, a ovo je njegova prva lokacija u East Villageu, kvartu gdje smo i mi bili smješteni :)


Ljudi, putujte i skupljajte lijepe uspomene. <3 Voli vas Lil'Mee.

Broj komentara: 25:

  1. Predivan post, pratila sam te na Instagramu pa sam većinu vidjela, ali lijepo je opet se podsjetit. I ja sam bila u jednoj fazi da nisam stizala pisati, a baš mi je falilo i napokon sam se opet sredila da stignem i evo danas je dan za tipkanje postova i čitanje zaostataka :D
    Nisam već godinu dana bila na konkretnijem putovanju tako da jedva čekam neko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dođu tako te faze kad ništa ne stignemo, ja se obično nakon nekog vremena trgnem i pišem još više jer mi baš prifali. :D
      Putovanja su zakon i nadam se da ćeš uskoro otići na neko <3

      Izbriši
  2. issss koja kolicina sminkeeee, ljubomorna saam :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A morala sam iskoristiti priliku, u New York se ne ide svaki dan! :D

      Izbriši
  3. divno <3
    New York i fina hrana, bolje ne može :D
    Želja mi ga je posjetiti u jesen i obavezno boraviti što više u Central Parku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prošli put kad sam bila u New Yorku bila je jesen, rujan 2011., i bilo je predivno. <3 Vrijeme je bilo puno ljepše nego sad, bila sam cijelo vrijeme u ljetnim haljinicama! :D A Central Park je divan i u proljeće i u jesen. <3

      Izbriši
  4. Post je super i ja sam za još 1 :)

    Ova fotka "Ground Zero s ružom" - čime je to slikano?
    Fotić/bob (koji)? Izgleda jako oštro i profi :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šminka koju si kupila izgleda divno, ali meni su divnije slike New Yorka, krajolika, klope itd. :D

      Izbriši
    2. Sudeći po reakcijama mislim da je izgledno da će biti još jedan post, imam ja još puno toga za podijeliti. :D Sve je fotkano mojim mobačem, Nexus 5, ništa posebno ali s tom fotkom mi se posrećilo. :)

      Izbriši
  5. Ajme, predivno!!!!! Stvarno sam uživala u fotkama!
    Ja sam za još 100 ovakvih postova <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, draga Marijana, drago mi je da si uživala i probat ću složiti još jedan post, vidim da ima interesa! :) :D

      Izbriši
  6. Joj, krasno!
    Velika mi je želja posjetiti NYC, možda ju i ostvarim jednom!
    Super mi je što si stavila slike hrane jer obožavam isprobavati tuđe kuhinje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš si ostvariti želju jer je grad predivan i toliko raznolik... i da, tamo možeš isprobati svaku kuhinju koja ti padne na pamet! :D

      Izbriši
  7. Volim ovakve postove s puno lijepih sličica :D Drago mi je što si se zabavila i uživala. I sama svaku mogućnost koristim za neko bliže ili dalje putovanje i to me baš veseli. U NYC sam bila, ima sad već godina, i sam grad me se nije nešto dojmio, mislim lijepo je za otići, no meni ima puno zanimljivijih i dražih mjesta od njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mona, drago mi je da ti se post sviđa, bojala sam se da će biti previše fotki, ali svaka mi je bila važna i ništa nisam mogla izbrisati. :) Ma ja bih posjetila svaki kutak svijeta, u New Yorku sam bila dvaput u pet godina i sad je vrijeme za neke druge destinacije. Bit će još travel postova! :))

      Izbriši
  8. ajme fotki, ajme šminka... ajme sve <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijeli doživljaj je bio AJME, vjeruj mi :))

      Izbriši
  9. Predivne slike! Mogu samo zamisliti kako ti je dobro bilo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo dobro, odmah bih se vratila! :D Ali ipak, sad su na redu neke druge destinacije :) #traveljunkie

      Izbriši
  10. Ihh koji nalet uspomena! Pratim te na svim društvenim mrežama, pa sam uživala u tvojim objavama, ali divno ih je vidjeti sve na jednom mjestu i još jednom se uživjeti u nostalgiju! New York drži pola mog srca, zauvijek! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je čuti da si i ti ljubiteljica New Yorka, koliko sam shvatila, živjela si tamo neko vrijeme, zar ne? :) Meni je tako drago da sam mogla biti 2 tjedna i obići sve što sam htjela...sve kraće od toga bilo bi prekratko :)

      Izbriši
  11. Daj još ovakvih postova, ako nemremo posjetit NY, barem možemo uživati u tvom putopisu. :) Vjeurjem da ti je bilo divno, zavidim na onoj količini šminke. :D I fotka di imaš Stilin ruž je predivna, super boja kose. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potrudit ću se sklepati još koji post :)) hvala ti na komplimentu za boju kose, bila je roza i ispire se ful brzo, ali srećom sviđa mi se ovo što ostane kad se ispere! :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)