nedjelja, 29. svibnja 2016.

Bourjois Radiance Reveal Concealer



Malac o kojem vam danas pišem zainteresirao me čim sam ga vidjela na blogovima, a nešto kasnije i u drogerijama. Drogerijska ponuda sve je bogatija dobrim korektorima za (normalne i blaže) podočnjake, a to mi je vrlo drago s obzirom na to da je riječ o proizvodu koji koriste i mnoge djeve koje inače i nisu baš zainteresirane za šminku te traže jednostavna i povoljna rješenja. Bourjois Radiance Reveal pažnju mi je privukao zgodnim četvrtastim pakiranjem koje izgleda kao da pripada kakvom high end brandu. Donji je dio izrađen od mat plastike (na prvi pogled djeluje kao mat staklo), a odvrtanjem se otkriva klasični spužvasti aplikator za nanošenje, pakiranje uobičajeno za tekuće korektore i sjajila za usne. Aplikator je nakošen i na dodir ugodan, sasvim dovoljno nježan. Ja ga obično koristim tako što aplikatorom nanesem korektor na željeno područje, a zatim ga utapkam prstima ili kistićem (obično jednim od Sigma Precision kistova). Primijetila sam da apsolutno najbolje funkcionira utapkavanje prstima.




A blenda se divno i prekrasno izgleda na okoloočnom području. Uvijek to napominjem i opet ću – ovakvi osvježavajući tekući korektori za mene su isključivo korektori za podočnjake, a prištiće i slične nepravilnosti na licu prikrivam drugačijim korektorima, obično onima u teglici. Bourjois Radiance Reveal pravi je predstavnik laganih korektora za područje podočnjaka. Lagan je u teksturi, kremast, ali ipak prilično dobro prekriva – nije jedan od onih vodenastih korektora kod kojih se zapravo teško primjećuje razlika. Vrlo je pigmentiran i rekla bih da je njegovo prekrivanje srednje te će se svidjeti osobama koje imaju nekakve standardne i blaže podočnjake, no za one jako izražene ipak neće biti dovoljan. Njegov je veliki adut to što na okoloočnom području izgleda lijepo i prirodno, divno se stapa te osvježava i posvjetljuje taj dio lica – dakako, ako odaberete odgovarajuću nijansu. Ja ga samo lagano fiksiram tankim slojem pudera u prahu i traje mi cijeli radni dan te se ne nakuplja u boricama ispod očiju, a imam ih. :) Naravno, ne treba pretjerati s nanošenjem – lagani sloj sasvim je dovoljan. Hidratantan je i mene nimalo ne isušuje, nikada nije učinio da izgledam starije – dapače, naprotiv. :)




Osim za podočnjake, pokazao se super i za lagano posvjetljivanje onih izdajničkih linijica oko usana i nosa – mislim da bih ga preporučila svakoj zrelijoj dami koja traži drogerijsko rješenje za takve popravke. Definitivno je odličan za suhu kožu. Uostalom, Bourjois naglašava da je riječ o iznimno hidratantnom korektoru koji je obogaćen vodom glečera s Mont Blanca te hijaluronskom kiselinom. Trebao bi zagladiti ten (što čini) i pružiti 24-satnu hidrataciju (što ipak ne očekujem od dekorativnog proizvoda).

Minus bi mu mogao biti miris, iako meni ne smeta i više ga ni ne osjetim. Voćan je i ugodan te se osjeti tek nekoliko sekundi nakon nanošenja, no ipak, bilo bi bolje da korektor namijenjen za nanošenje ispod očiju nema miris. :)





Pakiranje sadrži 7,8 ml concealera, a piše da bi ga trebalo potrošiti u roku od 6 mjeseci od otvaranja. Cijena mu je 69,90 kn. Postoje tri nijanse, a ja sam odabrala najsvjetliju – 01 Ivory. Nijansa je prilično svijetla i blago žućkasto-breskvasta, u zimskim danima savršeno mi odgovara (najsvjetlijima među nama vjerojatno ipak neće), ali već sam potamnila zahvaljujući ona 3-4 sunčana dana u New Yorku tako da mi je sada malo presvijetla. :) Svakako, bilo bi super da postoji više nijansi.

Mislim da je iz recenzije jasno da Bourjois Radiance Reveal Concealer smatram odličnim korektorom za podočnjake koji bih preporučila svima koji traže nešto što će prekriti blago do srednje izražene podočnjake te će pritom izgledati prirodno, osvježiti i pomladiti okoloočno područje. Nije za hard core podočnjakoviće. Ja sam vrlo sretna što ga imam – važan je dio moje osnovne jutarnje rutine razbuđivanja, uz kavu i umivanje hladnom vodom. :)

Jeste li isprobali novi Bourjois korektor? Jesam li vas zainteresirala? :) Što očekujete od korektora za prekrivanje podočnjaka i koji su vam najdraži?

Broj komentara: 8:

  1. Super recenzija!
    Jesi li probala možda Aurin, dvoumim se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! :) Probala sam Aurin, ostavit ću ti ispod link na svoju recenziju - ukratko, Aura ima više nijansi i nijanse su bolje i prilagođenije našem tržištu, Aura korektori su rjeđi, možda se malo više uvlače u borice (meni ne, ali čitala sam recenzije koje to spominju), a Bourjois ima bolji aplikator i izraženiji iluminirajući efekt. :) Bourjois se malo brže suši, trajna su mi oba i moje lagane podočnjake prekriju oba, a na izraženijima ih nisam isprobavala jer imam i jače korektore :) nadam se da sam ti pomogla!

      http://lilmeeslilblog.blogspot.hr/2016/02/aura-correct-me-tekuci-korektor.html

      Izbriši
  2. Koristim ga skoro svaki dan, meni je odličan i slažem se s tvojim dojmovima. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da nam se dojmovi slažu, ovaj malac je pravo otkriće! :)

      Izbriši
  3. Imam ga i slažem se da je odličan za manje vidljive podočnjake

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, za jače ipak treba nešto konkretnije, ali ja obožavam kako ovaj prirodno izgleda i osvježava izgled lica <3

      Izbriši
  4. Zvuči super, imam umjereno izražene podočnjake, pa me zanima kakav je u usporedbi s Catrice tekućom kamuflažom po prekrivanju (i Bourjois Healthy mixom)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slabije prekriva i od Catrice tekuće kamuflaže i od Bourjois HM, ovaj novi Bourjois ipak nije za jake podočnjake, dok na manje izraženima napravi super efekt :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)