subota, 23. travnja 2016.

Slatko okupljanje u slastičarnici Magnolia – predstavljanje EOS balzama za usne



U posljednje dvije godine pristiže nam sve više dugo očekivanih brandova i kultnih proizvoda, a ovaj tjedan službeno su nam predstavljeni i popularni EOS balzami za usne koji su odnedavno dostupni u Douglas parfumerijama

Okupljanje blogerica, novinara i ostalih gostiju održano je u slastičarnici Magnolia u sklopu Super Konzuma u Radničkoj. Ja i draga AddToLove usput smo se napričale, popile finu kavu, sokić i koktelčić te se zasladile slasticama inspiriranima EOS balzamima. :) Prostor je bio prigodno uređen, u stilu slatkom i šarenom. :)

EOS je brand prirodne i organske kozmetike, a sastojci popularnih balzama za usne 95% su organskog te 100% prirodnog porijekla. Shea maslac, vitamin E te jojobino ulje zaslužni su za njegu usana. U njegu se tek trebam uvjeriti, jer isprobavam ih tek dva dana, no ono što me osvojilo još davnih dana preko ekrana jest presladak jajasti oblik ovih balzamića, kao i šarene boje – na hrpi su jednostavno neodoljivi! <3 U Douglasu su dostupne četiri varijante balzama: Summer Fruit, Sweet Mint, Strawberry Sorbet i Blueberry Acai. Ja isprobavam Strawberry Sorbet i Sweet Mint – prvi je okusom sladak, sočan i voćan (jagodast), a drugi mentolast, zbog čega djeluje rashlađujuće i osvježavajuće. Mirisi su im divni i totalno usklađeni s nazivima koje nose. Nanosim ih izravno iz ambalaže, za takvu su upotrebu i predviđeni – zaista su vrlo praktični i jedan od njih uvijek ću nositi u torbi kako bih u svakom trenutku mogla osvježiti usne (ponekad to činim i preko kakvog mat ruža :) ).

Mislim da službene fotke vjerno prenose slatki ugođaj u kojem smo uživale. :)









A ove ću malce temeljito isprobati. :)




Cijena EOSića u Douglasu iznosi 44,90 kn.

Jeste li isprobali EOS balzame za usne? Ako ih koristite duže, kakvi su vam dojmovi i koji bi mi miris/okus preporučili? :)

Broj komentara: 20:

  1. Obožavam ove balzame, postoje još možda dva koja nisam isprobala i definitivno stojim iza toga da su odlični! :D
    Jako lijepo druženje, sve krasno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je baš slatko i fino osmišljeno. :) Drago mi je čuti da su ti ovi balzamići super, nadam se da će i meni biti! :)

      Izbriši
  2. Nažalost još ih nisam probala, nadam se da uskoro hoću. :D
    Slikice su odlične, prostor prekrasan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, je, baš je sve bilo lijepo usklađeno :) i ja sam dugo htjela probati EOSiće, drago mi je da su nam konačno dostupni! :)

      Izbriši
  3. Imam Summer Fruit, i ok mi je, ali ne vrijedi 44.90

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će nekad biti i sniženi, ili pak na onim 1+1 akcijama - to bi bilo super :)

      Izbriši
  4. Isprobala sam i razočarala se. Nakon što sam ga prestala koristiti na internetu sam naišla na članak u kojem se neke cure/žene imale užasne reakcije na ove balzame, pa sam ga od tad skroz otpisala. xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, moram priznati da sam ja nalijetala samo na pozitivne ili neutralne recenzije - vidjet ćemo kako će biti kod mene :D

      Izbriši
  5. EOS balzami su mi na wishlisti već godinama. Javi dojmove kad ih isprobaš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasad su mi super! Ne pružaju baš toliko ozbiljnu njegu kao recimo Nuxe Reve de Miel, ali za dnevnu upotrebu su odlični! :)

      Izbriši
  6. Imam lemon drop i blueberry acai i odlicni su mi!☺

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam isprobala balzame, ali mi je sweet mint na WL. ALI, koristim njihovu kreme za ruke ponekad, jednu imam na poslu,a drugu doma i super su, a takodjer i povoljne obzirom na hidrataciju. Na vitacostu su čak povoljne cijene, ali iritora činjenica da se ne može naručiti po jedan komad.
    Baš presladak event.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kreme za ruke nisam probala, ali balzami su im hit. :) Sweet Mint ti je dobar izbor, meni je odličan :)

      Izbriši
  8. baš slatko, volim slatko, volim balzame :) :)
    vjerojatno ću za početak kupiti Sweet Mint <3 kad volim sve mint :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš mint, ovaj će te oduševiti! :) Baš lijepo osvježava :)

      Izbriši
  9. Divno su ukrasili prostor, jako slatko sve izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, stvarno su se potrudili i odlično je izgledalo. :)

      Izbriši
  10. Divne slicice! Imala sam jedan i izgubila, i nikakoo da kupim drugi, uvijek zaboravim..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Hama! <3 Preslatki su, ne sumnjam da ćeš kad-tad ponovno nabaviti jedan :D

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)