nedjelja, 3. travnja 2016.

Dr. Hauschka tonirana krema i tonirajući fluid – predstavljanje i prvi dojmovi



Prije nekoliko tjedana tim iz Dr. Hauschke organizirao je predstavljanje svoje nove, točnije reformulirane tonirane dnevne kreme. Okupili smo se na ugodnom druženju u prostorijama Makronove, a samo predstavljanje osmišljeno je u obliku panel-razgovora u kojem su sudjelovale draga blogerica Martina Lolić – Dear skin, glumica Kristina Krepela, fotografkinja Rajna Raguž i Jadranka Marković, predstavnica Biovege, tvrtke koja je uvoznik Dr. Hauschka proizvoda za naše tržište. Osim o samoj kremi, bilo je riječi i o njezi kože općenito te prednostima korištenja prirodne kozmetike. Kako se nova tonirana krema ponaša u akciji pokazala nam je moja draga Martina Medur – Beauty & Mess, koja je pomoću nje istaknula prirodnu ljepotu tena food stilistice Željke Fordren Jambrešić.










Osim o poboljšanoj toniranoj kremi*, koju smo dobili na poklon, bilo je riječi i o tonirajućem – brončanom fluidu koji me toliko zainteresirao da sam ga nekoliko dana kasnije i kupila. :) Danas vam želim prenijeti službenu priču i svoje dojmove o ovim proizvodima na temelju prvih nekoliko korištenja. :)




Dr. Hauschka tonirana dnevna krema

Nova formula Dr. Hauschka tonirane dnevne kreme ističe prirodnu preplanulost i zdrav sjaj kože. Vrhunski prirodni sastojci njeguju kožu, vraćaju joj prirodnu ravnotežu i istovremeno daju dojam svježine i preplanulosti. Krema sadrži bogata biljna ulja avokada i badema, ružin i pčelinji vosak te sjemenke dunje koje održavaju kožu vlažnom i štite je od vanjskih utjecaja. Krema regulira procese u koži odgovorne za proizvodnju lipida i održavanje vlage te aktivira prirodne procese zaštite i obnove kože pružajući pritom svjež i preplanuli izgled. Zahvaljujući ljekovitim biljkama – ruži, dunji i kantarionu – jača kožu i potiče njenu unutrašnju snagu. Integralni dio kreme su bogata ružina vodica te ekstrakti biljke poznate kao ranjenik.

Bogata hidratacija i suptilna preplanulost – o da, ovo mi zvuči vrlo privlačno. :) Krema je vrlo bogata i dovoljno je na lice nanijeti vrlo malu količinu. Najbolji efekt postiže se kada se nanosi prstima. Nakon nanošenja lice je vrlo sjajno, no s vremenom se krema upije i stopi s licem ostavljajući i dalje dewy izgled, a za mješovitu kožu poput moje obavezno je matiranje određenih dijelova lica, što i ja prakticiram. :) Prekrivanje ove kreme izrazito je blago i puno je više izražena njegujuća komponenta. Blago će ujednačiti ten i neutralizirati blago crvenilo, no za klasično prekrivanje nije namijenjena. Ovo nije nikakva vrsta pudera, ovo je blago obojena dnevna njega i tako je treba i shvatiti. Apsolutno se slažem da koži pruža zdrav sjaj i stvara dojam blage preplanulosti. Izvrsno se stapa s kožom, ali potrebno je paziti da se ne nanese previše. Dolazi u jednoj nijansi i na meni se nakon nanošenja vidi da mi je malo pretamna, no nakon desetak minuta nijansa se prilagodi i stopi s mojim tenom, a na kraju šminkanja (nakon posvjetljivanja određenih dijelova korektorom, fiksirajućeg pudera i rumenila) izgleda još bolje. Sada, nakon što sam isprobala ovu toniranu kremu, spremam je i namjenjujem za more jer će taj njezin bronzy-dewy efekt u ljetnom razdoblju izgledati savršeno i zamišljam je na svom licu upravo na moru, uz minimalan ostatak makeupa. :)


 No makeup / samo tonirana krema + oči i obrve / cijeli lagani look, s korektorom, puderom u kamenu, rumenilom i blagim konturiranjem


Moram napomenuti da se tonirana krema, osim s mojim tenom, lijepo stopila i sa svijetlim tenom Željke Fordren Jambrešić i Rajne Raguž nakon što ih je Martina dotaknula svojim kistom na promociji. :)

Tonirana krema pogodna je za normalnu, suhu, osjetljivu, zrelu i crvenilu sklonu kožu. Nikako nije za masnu i problematičnu kožu – masnokošci bi se uz nju previše sjajili, a problematičnoj koži ipak su potrebni specijalizirani proizvodi za njegu i dekorativa s boljim prekrivanjem. Krema je pakirana u limenu tubicu od 30 ml, a može se kupiti u bio&bio trgovinama, pojedinim ljekarnama i trgovinama zdrave hrane po preporučenoj cijeni od 172,80 kn.

Sastav: Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Arachis Hypogaea Oil, Persea Gratissima Oil, Pyrus Cydonia Seed Extract, Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Anthyllis Vulneraria Extract, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sorbitol, Cera Alba, Polyglyceryl-3 Polyricinoleate, Hypericum Perforatum Flower/Leaf Extract, Olus Oil, Rosa Damascena Flower Cera, Triticum Vulgare Bran Extract, Parfum*, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Geraniol*, Coumarin*, Citral*, Benzyl Benzoate*, Farnesol*, Sodium Chloride, Zinc Stearate, Lanolin, Sucrose Polystearate, Glyceryl Caprate, Zinc Sulfate, Silica, Lecithin, Lactose, CI 77491, CI 77492, CI77499, CI 77891 (*iz prirodnih esencijalnih ulja).






Dr. Hauschka tonirajući fluid

Tonirajući fluid iliti tekućina za postizanje brončanog tena svidjela mi se još na predstavljanju, a kada mi ga je Martina s bloga Beauty & Mess dodatno nahvalila, morala sam ga kupiti. :) Riječ je o pigmentiranoj, srednje gustoj tekućini brončane boje koja se može nanositi samostalno ili miješati s ostalim proizvodima, kao što su dnevna ili tonirana krema ili pak tekući puder. Može se koristiti za lice i tijelo i već vidim da će mi super poslužiti na shootinzima na kojima će trebati istaknuti preplanulost tijela modela. Nisam još bila u prilici da ozbiljnije koristim ovaj proizvod, zasad sam ga samo isprobala na sebi, i to samo po doma jer sam trenutačno previše svijetla za bilo kakvo jače isticanje nekakve preplanulosti. :D Najviše mi se sviđa efekt kada se pomiješa s tekućim puderom – prirodna preplanulost na vrhuncu. <3

Tonirani fluid dolazi u bočici s pumpicom koja sadrži 30 ml proizvoda, a u bio&bio trgovini platila sam ga oko 175 kn. 

Sastav: Water (Aqua), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Alcohol, Anthyllis Vulneraria Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Bark/Leaf Extract, Lysolecithin, Beeswax (Cera Alba), Fragrance (Parfum)*, Citral*, Linalool*, Farnesol*, Benzyl Benzoate*, Limonene*, Citronellol*, Geraniol*, Benzyl Salicylate*, Coumarin*, Eugenol*, Cetearyl Alcohol, Algin, Silica, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Chlorophyllin-Copper Complex (CI 75810), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499) (*iz prirodnih esencijalnih ulja).


Jeste li i vi već krenuli u istraživanje proizvoda pomoću kojih ćete ovo ljeto naglašavati svoju preplanulost? Jeste li isprobali neke od Dr. Hauschka proizvoda? :) 



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).



4 komentara:

  1. Fluid me ne zanima (tj. živim na moru, lako pocrnim pa nemam potrebe za njim;))
    Što se tiče tonirane kreme, pažljivo sam čitala....kad ono, nije za masnu i problematičnu kožu....baš mi je žao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno nije za masnu kožu, a ni za problematičnu - masna bi se svakako previše sjajila. :-/

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)