utorak, 26. travnja 2016.

Dobitnice drugstore cuties giveawaya :)

Bok, narode, kak ste, kaj ima? :D Kod mene ima svašta, baš sam zaposlena i stalno negdje jurcam, ali uskoro idem na zasluženi godišnji, dalekoooo... i jedva čekam! :)

A znam da vi jedva čekate proglašenje dobitnica darivanja pa hajdmo onda to i obaviti. :)

Bilo je puno prijava i uživala sam u čitanju komentara - ja vas uvijek zaposlim da nešto pišete i onda na kraju sjednem i čitam to sve satima. :D

A paketići putuju sljedećim čitateljicama:


Paketić broj 1 - Luce Tempest

Paketić broj 2 - Ivana Hićo Batinović

Paketić broj 3 - Jelena.Lo

Paketić broj 4 - Antonija Braj

Paketić broj 5 - Ines Obradović




Dobitnice molim da mi se jave u inbox na Facebook stranici ili na mail lilmee13@gmail.com
Ostalima želim puno sreće u sljedećim darivanjima i natječajima, bit će ih! <3
 

2 komentara:

  1. Jeeeee! Hvala puno! Čestitke i ostalim dobitnicama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaaaa ne mogu vjerovati! :D
    Puno hvala, šaljem adresu na mail i veselim se paketiću. Čestitke i drugim dobitnicama :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)