petak, 22. travnja 2016.

Afrodita 100% SPA piling i mousse za tijelo s jagodom



Iako sam Afroditine nove, jagodaste proizvode za njegu tijela kupila još zimus, recenziju sam namjerno tempirala za proljeće jer voćne mirise obožavam koristiti kad krenu topliji dani. Ipak, slatkiši koje vam danas pokazujem sasvim bi se dobro uklopili i u kakvu zimsku rutinu. Drage moje, dragi moji, predstavljam vam – sada više ne tako nove – Afrodita 100% SPA piling i mousse za tijelo s jagodom. :)



Izvor: AddToLove




Piling za tijelo s jagodom

Riječ proizvođača: S prirodnim abrazivima koštica marelice nježno i učinkovito odstranjuje odumrle stanice epidermisa. Dodana sinergija ulja makadamije i karite maslaca obnavlja, hrani i štiti kožu te povećava njezinu fleksibilnost i elastičnost. Rezultat je meka i glatka koža obavijena prekrasnim mirisom slatkih jagoda. Ne ostavlja neugodan masni trag, a pogodan je i za masnu kožu. Umasirajte piling i zatim ga isperite vodom.

Zapakiran je u mekanu tubicu, sjajnu i prigodno obojenu u crvenoružičastu nijansu, koja daje naslutiti da se unutra krije nešto sočno, voćno i slatko. Tubica se otvara, rekla bih, srednje lako (vidjela sam jednostavnijih, ali i kompliciranijih koji su dušu dali za slomiti nokat :D ). Piling je gelast, srednje gustoće, obogaćen zrncima koštica marelice – te su čestice vrlo sitne i gusto raspoređene, poput pijeska, a takva mi se tekstura kod pilinga baš sviđa. Piling isprve djeluje vrlo nježno, ali moram reći da dobro obavlja posao eksfolijacije. Koža je nakon korištenja glatka i meka, baš kako treba. Onima koji vole grublje, ribajuće pilinge ovaj će ipak biti preslab. Pogodan je za čestu upotrebu upravo zbog toga što nije grub, a ja se obično pilingiram dvaput tjedno. Sladak miris jagode vrlo je izražen i meni se sviđa, ali ne uzimajte u obzir ovaj proizvod ako vam smetaju jači ili slatki mirisi – mogu zamisliti da bi ovo nekima bilo itekako previše. Piling sadrži ulje makadamije i karite maslaca, zbog čega obnavlja, štiti i hrani kožu te povećava njezinu fleksibilnost i elastičnost. Barem tako kaže proizvođač, a ja uz piling uvijek koristim i klasičan gel za tuširanje te na kraju kožu mažem odgovarajućim proizvodom za njegu. :) Pakiranje sadrži 150 ml, a piling se vrlo brzo troši – ja sam pripazila da ga ne iscijedim dok recenzija ne bude gotova, no zapravo sam ga mogla potrošiti u 5-6 upotreba. 




Sastav: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Nylon- 11, Cocamidopropyl Betaine, Prunus Armeniaca Seed Powder, Acrylates Copolymer, Peg- 40, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Chloride, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Coco- Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Octocrylene, Homosalate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Propylene Glycol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, CI 14720


Mousse za tijelo s jagodom

Riječ proizvođača: Nježna pahuljasta tekstura s dodanim kakao maslacem osigurava dubinsko vlaženje kože i sprečava njezino isušivanje. Mikrokapsule vitamina E tijekom nanošenja se lagano otapaju na koži i pružaju zaštitu od preranog starenja. Rezultat je njegovana i svilenkasto meka koža obavijena prekrasnim mirisom slatkih jagoda. Brzo se upija i ne ostavlja neugodan masni trag.

Ovaj mousse, iliti pjena za tijelo, zapakiran je u okruglu teglicu poput kakvog body buttera. Teglica čuva 200 ml proizvoda koje ćete vrlo brzo potrošiti. Zaista se vrlo brzo troši i to je jedini prigovor koji ću mu uputiti. Tekstura ove mazalice među neobičnijima je s kojima sam se imala prilike upoznati. Naziv je dobro opisuje – ona je pjenasta, lagana, prozračna i zaista se brzo upija (za par minuta ja se već bez problema oblačim), no istodobno je ovo konkretna mazalica koja kožu hidratizira, omekšava i njeguje. Kožu zaista ne ostavlja masnom, obećanje je ispunjeno. Ta prozračna, pahuljasta, gotovo mjehuričasta tekstura koju sam spomenula posebno je vidljiva prilikom prvih upotreba. Od njegujućih sastojaka tu su karite maslac, kakao maslac, suncokretovo ulje i glicerin. Normalnoj koži pružit će odgovarajuću hidrataciju i njegu, ali vlasnice suhe i vrlo suhe kože trebale bi (barem ponekad) posegnuti za nekim još konkretnijim proizvodom. Meni je u ovom trenutku dovoljan te uživam u ugodnoj lakoći mazanja, razmazivanja i upijanja te raskošnom mirisu smoothieja ili bonbona od jagode. Ovaj mousse uvijek koristim u paru s pilingom i miris na koži ostaje još satima nakon tuširanja i mazanja. Sitna crvenkasta zrnca iliti mikrokapsule vitamina E u pakiranju izgledaju baš fora, a umasiravanjem se na koži sjedinjuju s ostatkom teksture i ne ostavljaju tragove. Cijena moussea također je 43,99 kn.




Sastav: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Helianthus Annus Seed Oil, Propylheptyl Caprylate, Dicaprylyl Carbonate, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Theobroma Cacao Seed Butter, Parfum, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Brassica Campestris Seed Oil, Sodium Cetearyl Sulfate, Sodium Polyacrylate, Perfluorohexane, Perfluorodecalin, Pentafluoropropane, PEG- 4, Propanediol, Agar, Tocopheryl Acetate, Algin, Glucose, Polysorbate 20, Sodium Benzoate, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzyl Benzoate, CI 73360


Ova dva mala čuda odlična su kombinacija koja me uvela u proljeće. <3 Zajedničko im je to što ne sadrže parabene, umjetne boje, parafin ni silikon. Zajednička im je i preporučena cijena koja za svaki proizvod iznosi 43,99 kn, kao i impresivna brzina trošenja. :D Dostupni su u dm-u, Nami, Afrodita shopu u Staroj Vlaškoj, Beauty centru Afrodita u Kaptol centru te na Afrodita web shopu. Preporučujem ih svima koji uživaju u slatkim mirisima i kojima bi se svidjelo nešto što miriši poput smoothieja ili sladoleda od jagode. :) Drago mi je što sam otkrila još odličnih Afroditinih proizvoda za tuširanje i njegu tijela – već sam pisala o slasnim kremastim gelovima za tuširanje, a volim još barem dvije ili tri Afroditine shower & bodycare linije.

Jeste li isprobali ove slatke i slasne proizvode? Volite li slatke mirise u proizvodima za tuširanje i njegu tijela? Otkrijte mi svoje omiljene proizvode iz Afrodita asortimana. :)

Broj komentara: 6:

  1. Obožavam slatke mirise u proizvodima za njegu tijela tako da već duže škicam ovaj mousse :) baš fora izgledaju mikrokapsule vitamina E, zbog njih mi mousse izgleda kao voćni jogurt :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš pravo, baš malo sliči voćnom jogurtu! :D Javi svoje dojmove ako ga probaš, ako voliš slatkaste mirise vjerujem da će ti se svidjeti! :)

      Izbriši
  2. Predivno, mousse izgleda kao nešto što bi se moglo pojesti! Stavljeno na shooping listu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha da, mene često privuku proizvodi koji izgledaju gotovo jestivo :D :D a ovaj dvojac je stvarno krasan <3

      Izbriši
  3. Mousse kupujem čim ga vidim :) volim afroditine proizvode iako sam ih u zadnje vrijeme malo zapostavila zbog neki drugih proizvoda koji više njeguju u zimsko razdoblje..ali baš kao što si i ti čekala sa recenzijom zbog odgovarajućeg vremena, tako i meni sad kreće vrijeme ovih slatkih, ljetnih tuširalica i mazalica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, sad ćemo dugo vremena moći uživati u proljetno-ljetnim tuširalicama i mazalicama. :) Voće, kokos i egzotika, to je moja dobitna kombinacija za ljeto :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)