srijeda, 2. ožujka 2016.

Retro Dream Fantasy editorijal



Veljača je za mene bila puna događaja, a bila sam toliko zaposlena da sam jedva stigla napisati koje slovo na blogu. Imala sam najviše posla ikad. Uz moj stalni posao upalo mi je još svašta nešto (i to bi samo po sebi već bilo dovoljno da me sruši s nogu :D ), pa je upao pokoji zdravstveni problemčić (prva prava zubobolja u životu! :-O ), pa se dogodilo preko nekoliko evenata, rođendana i raznih proslava... i mjesec je jednostavno proletio i ostavio me kronično iscrpljenom i neispavanom. :D

A prije svega toga, posljednjeg dana siječnja, sudjelovala sam u stvaranju jedne predivne modne priče. <3 

Već sam predstavila svoju prethodnu suradnju s dizajnericom Sonjom Jug koja stoji iza branda Talya. Ovaj put Sonja je predstavila svoju novu kolekciju Retro Dream Fantasy. Za fotke je zaslužna mlada i talentirana Ines Klemenčić – Kleminex photography, a modeli su predivna Ana Rogač koju sam ja šminkala te Doris Škrlin – Omerta Fox koja je bila sama svoj MUA. :) Tako je osmišljen i snimljen ovaj zaigran i kreativan editorijal koji je upotpunjen retro, vintage te ostalim neobičnim i zanimljivim detaljima koji su dodatno začinili cijelu modnu priču.

Dizajnerica je u ovaj editorijal željela prenijeti emocije koje se u njoj probude i vode je kada kreira i stvara neki novi model, kao i kada zamišlja kako bi se djevojka ili žena osjećala kada bi nosila njezinu kreaciju – možda poput samozatajne i elegantne dame, vintage zaigrane djevojke, samosvjesne žene koja uživa u svojoj posebnosti i ne boji se to pokazati, zaigrane djevojčice u vlastitom svijetu mašte, možda pak poput umjetničke, profinjene i slobodne duše ili cool retro djevojke/žene. Editorijalom također poručuje da je moda igra i, koliko je god žene shvaćale ozbiljno, toliko bi trebale u njoj i uživati te njegovati vlastiti stil. 

Inspiracija je za ovu kolekciju vlastita mašta i kreativnost dizajnerice, materijali, zaigranost i sloboda, ali i ozbiljnost u realizaciji svakog pojedinačnog komada koji treba biti cjelina i izgledati profinjeno i lijepo. Dizajnerica ovom kolekcijom promiče zaigranu ozbiljnost te stavlja naglasak na eleganciju, ženstvenost i njegovanje vlastitog stila.

Kao i sve ostale cure koje su sudjelovale u ovoj kreativnoj priči, posebno sam ponosna na to što su priču o editorijalu prenijeli brojni portali: Stilueta, D&D – Dom i dizajn (Jutarnji list), Extravagant, AkademijaArt, Modni Ritam, Adria Daily Magazin, FashionMag42... :)

Više fotki i detalja o novoj kolekciji možete pronaći u albumu Talya design Retro Dream Fantasy Editorial na Facebook stranici modnog branda Talya. :)













Sviđa li vam se Retro Dream Fantasy kolekcija i editorijal? <3

Broj komentara: 12:

  1. Baš su mi slatke ove suknjice. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fotografije su PREDIVNE! Odusevljena sam! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđaju, bio je gušt raditi na ovom projektu <3

      Izbriši
  3. Wow! :) Baas fino odradjeno, svaka cast! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Model i makeup izgledaju predivno,,, posebno mi se sviđaju fotke gdje su baloni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, ta serija s balonima je i meni zakon <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)