petak, 4. ožujka 2016.

Olival čarobno mlijeko za tijelo



Ja sam jedna od onih koje ne preskaču mazanje nakon tuširanja i moram priznati da baš uživam u tom činu. Volim isprobavati mazalice za tijelo, posebno one koje mirišu mliječno, slatkasto, orašasto, vanilijasto, gurmanski... Zato me jako razveselilo kad sam na isprobavanje dobila Olival čarobno mlijeko za tijelo* i pročitala opis. A opis kaže ovako:

Mlijeko čini kožu neodoljivo mekom i nježnom na dodir. Čarobno mlijeko novi je Olivalov proizvod sa sjajnom kombinacijom čak šest visokovrijednih prirodnih ulja – lješnjaka, badema, jojobe, ruže, makadamije i argana – koja kožu hrane i hidratiziraju. Mlijeko će odgovarati svakom tipu kože, pružiti joj mirisni hidratantni užitak te je učiniti glatkom i sjajnom, neodoljivo mekom i nježnom na dodir. Idealno je za njegu kože nakon kupanja i tuširanja. Zimi, kada se koža više isušuje zbog grijanja, vjetra i hladnoće, čarobno mlijeko odličan je proizvod jer emulzija pruža dovoljno hidratacije. Dok bademovo ulje hrani kožu, lješnjakovo ulje tonizira je i blago učvršćuje. Makadamijino ulje poznato je po svom anti-age učinku i prava je riznica vitamina E, baš kao i arganovo ulje. Jojobino ulje kožu čini mekom i glatkom, a idealno je za proizvode ove vrste zbog svog sastava sličnog masnoći kože.





Mlijeko je najnoviji dodatak liniji Olivalovih čarobnih ulja (pisala sam već o čarobnom zlatnom ulju). Zapakirano je u jednostavnu plastičnu bočicu od 200 ml. Bočica je čvrsta, tresnula mi je na pod i ništa se nije dogodilo. Poklopac je na odvrtanje, doziranje je prilično jednostavno, a kad budem pri kraju jednostavno ću okrenuti proizvod i držati ga na poklopcu kako bih uspjela iskoristiti čitav sadržaj. Definitivno ću željeti iskoristiti čitav sadržaj jer me mlijeko oduševilo. <3 Miris mu je neka predivna orašasto-cvjetno-slatkasta kombinacija, meni je predivan i pomalo podsjeća na miris Olival i Nuxe suhog ulja. Iako nije previše intenzivan, meni je nekako topao i pogodniji za hladnije mjesece. Ovih dana poslije tuširanja stalno koristim čarobno mlijeko pa sam sigurna da ću ga i potrošiti prije nego što zatopli.

Tekstura mu je lagana i prilično tekuća, divno se razmazuje, a vrlo se brzo se upija (minutu-dvije nakon mazanja već se možete obući), no ne na način da se osjećate kao da se niste ni namazali. Ovo hidratantno mlijeko baš osjetno njeguje i hrani kožu, prilikom nanošenja osjećam onu prepoznatljivu uljnu njegu i hidrataciju. Super je to što, iako je bogato uljima i hranjivo, zaista ne masti kožu, samo je ostavlja fantastično mekom, glatkom i nahranjenom, a takva ostaje i satima nakon mazanja. Moja je koža normalna i dobro održavana s obzirom na to da se redovito mažem, ali samo nakon nekih mlijeka/maslaca uspijeva postići takvu hidriranost, mekoću i podatnost. Ovo je mlijeko jedno od najboljih njegujućih otkrića ove zime. 




Sastav: Aqua, caprylic/capric triglyceride, prunus amygdalus dulcis oil, glycerin, sodium polyacrylate, simmondsia chinensis seed oil, macadamia ternifolia seed oil, argania spinosa kernel oil, corylus avellana seed oil, lauryl glucoside, polyglyceryl-2 dipolyhydroxystearate, rosa canina fruit oil, parfum, sodium atearoyl glutamate, benzyl alcohol, salicylic acid, sorbic acid.

Olival čarobno mlijeko za tijelo dostupno je u svim drogerijama, ljekarnama i supermarketima koji drže ovaj brand, a platit ćete ga 49,90 kn (a tu su i česti popusti pa ga možete uloviti i po povoljnijoj cijeni). Mislim da je vrijedno kupnje i trebali biste ga isprobati ako volite fine, njegujuće mazalice i miris Olival/Nuxe suhog ulja. Ako vam miris odgovara, sigurna sam da ćete brzo zavoljeti ovo hranjivo brzoupijajuće mlijeko. :)

Jeste li isprobali ovo mlijeko za tijelo? Mažete li se redovito nakon tuširanja i koji su vam trenutačni favoriti za mackanje? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 12:

  1. Ovo je brend koji po meni ima jedna od najlepsih pakovanja, zaista izgledaju elegantno i luksuzno :) Nisam probala njihove proizvode ali svakako da hocu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako dođeš u priliku isprobati Olival proizvode, svakako uključi i ovo mlijeko jer je fenomenalno <3 meni su super i piling i maska, čarobno zlatno ulje, micelarna... stvarno imaju dosta super proizvoda! :)

      Izbriši
  2. Meni je ovo najbolja mazalica za tijelo ikad :) prefino miriši i odlično njeguje, a ne ostavlja masni trag na koži...što još žena može poželjeti? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja se nikad ne mogu odlučiti samo za jedan najbolji proizvod, ali ovo mlijeko je definitivno među nekoliko najboljih koje sam isprobala :)

      Izbriši
  3. Da bar volim mlijeka, zvuči super! :D Ali da naprave neki maslac dobar... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno će s vremenom i maslac napraviti, sve više proširuju ponudu! :) Meni nekad baš dobro dođe ovakvo laganije mlijeko nakon kojeg se mogu odmah obući :D

      Izbriši
  4. Imam ga i koristim ga redovno, uz primjese drugih mazalica. Mogu reći da je bilo najbolji izbor kada mi je koža bila previše suha. Divota. I, općenito obožavam Olival.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da se i tebi sviđa, zaista super njeguje i hrani kožu <3

      Izbriši
  5. Čula sam sve najbolje o ovom proizvodu i meni se čini mrak, svakako ću ga morati isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj svakako, vjerujem da ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši
  6. Proizvod koji je vec na mojoj wish listi, cula sam dosta pohvala a pakovanje je preslatko!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preseli ga s wish liste u kupaonicu, nećeš požaliti! :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)