nedjelja, 6. ožujka 2016.

New in – veljača



Veljača je za mene bila prepuna noviteta. <3




Početkom mjeseca održano je predstavljanje parfema Bvlgari Goldea te luksuzne Sensai linije za njegu kože. Sutra pišem detalje i dojmove o mini proizvodima koje sam dobila, a u poklon-vrećici su se našli Bvlgari Aqva Divina*, Bvlgari Goldea* te Sensai Ultimate losion*, emulzija* i krema za područje oko očiju*. Kremu za područje oko očiju obožavam!




 Stan mi je pun Baby Lipsa. :D Tu su MNY Baby Lips iz valentinovske LE kolekcije, u nježnim nijansama i sa sitnim shimmeromChocolate Kiss*, Pomme D'Amour* i Candy Kiss*. Više od njih sviđaju mi se Baby Lips Dr. Rescue s mentolom – nijanse su Just Peachy*, Coral Crave*, Too Cool* i Pink Me Up*. Sada imam balzama za usne za dvije godine, a naći će se nešto i za darivanje. :)




Iskoristila sam dobru priliku i ugrabila Kevyn Aucoin Sensual Skin Enhancer u nijansi SX02 – ovo je sada najsvjetlija nijansa koju imam, a zašto toliko volim ove korektore možete pročitati u postu Instant Crushes #3. Kao poklon uz kupnju dobila sam Julie Hewett Lip Lush – vrlo sjajno i shimmerasto sjajilo koje vidim u sklopu nekih editorial lookova.




L'Oréal Paris False Lash Superstar maskara* i Super Liner* dobit će svoju recenziju čim ih pošteno isprobam. Liner sam zapravo već isprobala i sviđa mi se jer se jednostavno nanosi i fino mi traje na očima, a maskaru sam tek neki dan uspjela fotkati kako spada, a željela sam je fotkati prije nego što je počnem koristiti i svu je zaprljam. :)




Moj jučerašnji post posvećen je Maybelline New York #MakeITHappen partyju i novitetima koji su ga popratili. Pozivnica za party bila je genijalna, a uz nju su stigli MNY Master Precise Liquid Eyeliner*, Color Sensational ruž u nijansi 470 Red Revolution* i maskara Lash Sensational Intense Black*. Klik na linkani MNY post za moje dojmove o ovim proizvodima. :) Ukratko, ruž obožavam i stalno nosim, maskaru tek moram isprobati, ali ako je slična prethodnici (klasičnoj Lash Sensational maskari) bit će super, a eyeliner je dobar, ali ipak mi je malo lakše rukovati L'Oréal Superstar Super Linerom.




Na partyju smo dobili prekrasan MNY kalendar za 2016. godinu i MNY beauty kit u kojemu se nalazi sve potrebno za IT-look: dugo iščekivana paleta sjenila MNY The Nudes*, maskara MNY The Falsies Push Up Drama* i ruž MNY Color Sensational u nijansi 180 Crazy Pink*. I USB stick. :) Ovu liniju ruževa baš volim, maskara mi se jako svidjela i svakako ću još pisati o njoj, a što se palete tiče – konačno imamo dobru drogerijsku neutralnu paletu sjenila. :)




U Kozmo je konačno stigla Aura i naravno da sam se morala počastiti. Već imam nekoliko proizvoda ovog branda iz Niša i svakako mogu preporučiti Correct Me! tekuće korektore i Illuminate Me! tekuće iluminatore. I umjetne trepavice 02 Cat Mystic. Ovaj put kupila sam nekoliko mat tekućih ruževa Aura Absolute Matte – odabrala sam prelijepe tamnije/berry nijanse 611 Time for Selfie, 612 Matte Mess, 613 Good Vibes i 617 Stop Staring. Daklem, nisu najbolji tekući ruževi ikad, ali za tu su cijenu super i izbor nijansi je super, samo što nisu sve nijanse jednake kvalitete pa treba pripaziti i pročitati recenziju željenih nijansi prije kupnje. Ja sad imam ukupno 6 nijansi i pisat ću o njima kad im utvrdim performanse, sličnosti i razlike. Kupila sam i Aura olovku za obrve u nijansi 01 (valjda taj broj označava nijansu) te dvostruki kist za sjenilo i kist za blendanje – kistovi su u svakodnevnoj upotrebi i sviđaju mi se. :)




Za Mizon je kriva Sjajolika koja u posljednje vrijeme stalno trabunja o nekim tamo korejskim proizvodima. :D Mizon Snail Repair Blemish Balm iliti BB krema od puža zaista je sve što Sjajolika tvrdi da jest – kremasta, svijetla, predivno dewy i osvježavajuća. Već je obožavam. Naručila sam je s domaćeg web shopa koji odnedavno nudi Mizon kozmetiku, a dobila sam i hrpu Mizon testera – Water Volume Ex Cream, Collagen Power Lifting Cream, All in One Snail Repair Cream... Jeij, puno korejskih kremica za isprobavanje! :)




Za NYX Liquid Suede kriva je Crossing Beauty. :D Kad sam vidjela ove tekuće ruževe na njoj, pomahnitala sam i instantno krenula haračiti po Diviana web shopu. Tri su mi se nijanse svidjele pa sam njih i naručila – Sandstorm, Soft-Spoken i Vintage. Oduševljava me to što je riječ o tekućim ruževima koji nisu potpuno mat – oh, konačno! Vrlo su pigmentirani, lako se nanose, a na usnama nisu nimalo neugodni. I postojani su, iako ne toliko kao oni hard core mat tekući ruževi. Odlično je to što ih je lako popraviti, ne izgledaju ružno kad se nanese dodatni sloj. Uskoro ću pisati o njima. :)

Usput sam, konačno, naručila i NYX Matte ruževe u nijansama Merlot, Whipped Caviar i Maison. Ovo su moji prvi NYX Matte ruževi, a Merlot i Whipped Caviar željela sam već zaista dugo. I obožavam ih, nijanse su divne. Maison mi nije sjeo jer mi je ta smeđa nijansa uživo ružna, iako mi je na nekim swatchevima izgledala super – ali nije bed, poslužit će za miksanje. :)




Nekoliko vikenada šminkala sam na promocijama u shopping centrima, a kad dane provodiš u shopping centru vidiš svašta zanimljivo i moraš se malo i počastiti. :D Tako sam ja kupila još jedan Essence kist za blendanje i Essence kist za eyeliner jer riječ je o jeftinim kistovima koji su puno bolji nego što koštaju i stalno ih koristim i perem i ne volim kad mi nisu suhi i spremni za korištenje. Definitivno je došlo vrijeme za kupnju duplića. :) Općenito, Essence je tijekom godina izdao dosta prosječnih i nekoliko fantastičnih kistova, a te fantastične uvijek rado preporučim kad me pitaju za povoljne kistove – većina mojih frendica šminka se minimalno i ne žele dati pare za kistove, ali Essenceovi zbilja košta minimalno, a neki od njih dat će super rezultate. :)

Kako sam šminkala za Maybelline, otkrila sam nekoliko super proizvoda koje sam poželjela uvrstiti i u vlastitu kolekciju. Maybelline Affinitone Concealer (nijanse 02 Natural i 03 Sand) dobar je lagani svakodnevni korektor za koji nisam imala pojma da postoji. I dalje mi je debelo najdraži njihov Age Rewind koji više ne postoji na našem tržištu, no za svakodnevne opcije ovaj odlično služi. Tu je i maskara MNY Colossal Go Extreme Leather Black koja mojim trepkama pruža puuuno volumena i baš mi je otkriće među hrpetinom njihovih maskara te MNY Master Kajal Khol Liner, odnedavno popularna raketa-olovka (kako ih zove moja frendica :D ) koja je fantastična za mekane smokyje i omekšane linije. <3

Bourjois Radiance Reveal korektor (nijansa 01 Ivory) još je jedno novo otkriće i još jedan fantastičan drogerijski korektor za prekrivanje podočnjaka. Lagan, kremast, dobrog srednjeg prekrivanja, odličan za podočnjake, posvjetljivanje i razbuđivanje. Kad je o tekućim korektorima riječ, drogerijska se ponuda u posljednje vrijeme nevjerojatno popravila.




Još tri Maybelline proizvoda koja sam također spomenula u #MakeITHappen postu. Novo MNY Facestudio rumenilo u nijansi 60 Cosmopolitan* predivno je, vrhunski pigmentirano, a nijansa je predivno osvježavajuća i stoji mnogima, i ne, nije tako scary intenzivna kako izgleda u pakiranju. :D MNY SuperStay 24H tekući puder (nijansa 20 Cameo)* i MNY SuperStay fiksator* tek trebam testirati kako spada i baš se veselim. :)






U City Centru One istražila sam Lush kutak i od predivne savjetnice dobila hrpu testera – tu su Imperialis krema za lice za mješovitu kožu, Prince Charming krema za tuširanje, Cup O'Coffee eksfolirajuća maska, Ro's Argan regenerator za tijelo (meni fantastičan za ruke!), Jasmine & Henna redarstvenik za kosu :D (iliti tretman/maska za kosu koja se drži 20 minuta prije pranja) te Fairly Traded Honey šampon za kosu. Jedva čekam da sve isprobam! <3




Dolce & Gabbana Dolce Matte Rosa Lipstick u nijansi 641 Dolce Bacio novi je dragulj među mojim ruževima. Već sam pisala o predivnim crvenim Dolce Matte ruževima, a ove godine izašla je kolekcija ružičastih nijansi. Ružičasta je in ove godine, čini se. :) Ova linija ruževa možda je i najbolja i najkvalitetnija koju sam isprobala. Iskreno uživam u svakom nošenju. <3

Golden Rose Velvet Matte nisu toliko fensi, ali su nove nijanse 30, 31 i 32 prekrasne i često ću ih nositi. Posebno mi se sviđa nijansa 31 koja podsjeća na MAC Velvet Teddy, ali opet nisu identične.




Aura kist za konturiranje kupila sam nakon što su se ostala dva Aura kista pokazali kao dobri, a upravo je kist za konturiranje najviše hvaljen na blogovima. Nisam ga još stigla isprobati. Essence pak ima nekoliko novih slatkih i šarenih kistića – i ne, nisu LE, riječ je o kistovima iz redovne ponude. Kupila sam tri nova kista koja su u tom trenutku bila dostupna i koja su mi se učinila korisnima i zanimljivima – Essence kist za konturiranje (ignoriram naziv i dodjeljujem mu ulogu nanošenja tekućeg pudera), fan brush (služit će mi za highlighter, ali vidjet ćemo još valja li, lagan je poput perca i čini mi se prenježan i previše mekan) i preslatki mini kabuki koji ću vjerojatno koristiti za fiksiranje pudera / matiranje određenih dijelova lica.




Još malo drogerijskog shoppinga jer kad radiš ispred drogerije ili jednostavno odeš po hranu za mačke teško je držati se planiranoga. :D Tako sam kupila Aura Correct Me! tekući korektor u jedinoj nijansi koju još nisam imala – 303 Caramel Cream. Na fotkama mi je djelovala vrlo tamno, no kad sam je vidjela uživo shvatila sam da je svjetlija nego što sam očekivala i mogla bi mi odgovarati za ljeto, a i odgovarala bi mnogim tamnijim curkama koje šminkam.

Opet malo Maybellinea jer sam otkrila još par super stvarčica – vrlo crni MNY Colossal Kajal tu je jer mi crnih olovaka za oči uvijek treba, pogotovo ako su crne kao ugljen, user friendly i postojane. Trebao mi je puder u kamenu pa sam nabrzinu uzela stari dobri MNY Affinitone puder u kamenu (nijansa 03 Light Sand Beige) – klasika, meni je okej. 

Našla se tu i jedna novotarija kojoj nisam odoljela jer je prekrasna – Catrice Colour Correcting Powder iz LE kolekcije Bold Softness. Šareno, predivno, podsjeća na Guerlain Meteorite, a daje neku nježnu neutralnu bež bojicu i lijepi finish. Catrice Prime and Fine Beautifying Primer već dugo mi djeluje najzanimljivije od njihovih primera pa ajd da i to probamo. :D




I još malo lipstick-hoardanja. :D Jer ove novoizlazeće nijanse meni su jednostavno neodoljive. Tu su Catrice Luminous Lips u nijansi 020 Let's Go Brown-Town, Catrice Ultimate Colour u nijansama 020 Maroon i 450 Legend' Berry – Maroon nije nova nijansa ali eto, sad mi je došlo da je kupim. Inače baš volim ove ruževe i često ih nosim, a dosad sam recenzirala jednu nijansu – In a Rosegarden. Zainteresirali su me i novi nudasto-sivkastu Essence Velvet Matt 08. I da, pojavili su se nekakvi novi Catrice tekući korektori, naizgled slični Catrice tekućim kamuflažama – zovu se Catrice Velvet Finish Concealer with Hyaluron, a ja sam uzela nijanse 020 Velvet Rose i 030 Velvet Beige. Postoji još jedna, svjetlija, koja je bila rasprodana. Čini mi se da su kremasti i laganiji od spomenutih tekućih kamuflaža, ali moram ih još isprobati na licu.
Essence mat ruževi pa sam uzela




Ostala sam bez regeneratora pa sam uzela dva L'Oréalova jer su mi oni siguran izbor i uglavnom mi odgovaraju, isto kao i Gliss. Tu su, dakle, L'Oréal Paris Elseve Color-Vive regenerator za obojenu kosu i L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil regenerator za njegu suhe kose. Oba sam već koristila i za moju su kosu super.

Konačno sam kupila neki aceton koji nije Aveo badem. :D I to samo zato što nisam bila u Mülleru. Afrodita kamilica uljni odstranjivač laka prije sam često koristila pa eto, nek se nađe. 

Što ste vi kozmetičkoga kupili/dobili u veljači? Imate li nekih novih otkrića i favorita? Koji vam se proizvodi s moje hrpice najviše sviđaju? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

34 komentara:

  1. O, wow, koji new in! *.* Odličan mi je ovaj Bourjois korektor, baš sam neki dan pisala o njemu, kao i Essence blending brush. Ova Maybelline maskara mi nije sjela, nije baš za moje trepavice, a Aura kist za konturiranje mi je fenomenalan za rumenilo.
    Zanimaju me Liquid Suede ruževi, čitam oprečne dojmove stalno, ne znam više što da vjerujem. :D

    Tina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta Maybelline maskara baš ne sjeda svakim trepavicama, koristila sam je na promotivnom šminkanju pa sam to itekako vidjela. :D Drago mi je da se slažemo oko Bourjois korektora i Essence blending kista, Bourjois mi je baš otkriće. <3
      A što se tiće Suedića, mislim da to puno ovisi o tome što očekuješ, a vrlo je moguće i da su nijanse različite kvalitete. Mislim da ih oni koji vole hard core mat fuul dugotrajne ruževe neće voljeti, a ja sam malo umjerenija s matiranjem i baš mi se sviđaju :) i moje nijanse su stvarno bogato pigmentirane.

      Izbriši
  2. Ja si jako želim Auru kupiti ali nit imam Kozmo blizu a niti u njemu ima Aura kozmetika. Koma. Koma.
    Kada budem išla u Osijek, onda ću otići do Koma i počastiti će tekućim ruževima.
    Konačno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh nadam se da će se Aura još širiti po Kozmo poslovnicama. :) A ako odeš po tekuće ruževe, pogledaj svakako i korektore i tekuće iluminatore! :D

      Izbriši
    2. Hoću, hvala na preporuci. :)

      Izbriši
  3. Ogroman new in! Nazalost, u BiH je Aura jos uvijek teze dostupna i jedva cekam da dodje u drogerije. Odusevljena sam nijansama nyx ruzeva kao i MYN paleticom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A da, nakupilo se, a i ja stvarno sve pokažem. :D Daaa, NYXići su super, sad još moram probati Lingerie verziju :))

      Izbriši
  4. Koliko zanimljivih stvarčica :) Baš me zanimaju ovi NYXovi tekući ruževi, čula sam samo pozitivna mišljenja o njima, ali samo od američkih youtuberica ;) I Essence kistić za hajlajter mi je presladak, nisam ga uopće vidjela u drogerijama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NYXići su stvarno super, bar za moje pojmove - nisu potpuno suhi i mat, postojani su, a nijanse su predivne. <3 Essence kistić za highlighter je novitet i stvarno je sladak, vidjet ćemo koliko će biti funkcionalan. :D

      Izbriši
  5. WOW koliko proizvoda!!! :)
    Ništa si ne želim više od jednog Nyxovog Liquid Suede ruža...eventualno možda više od jednog :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, razumijem te, ja sam željela ova 3 otkad sam vidjela swatcheve :D

      Izbriši
  6. Sve je vrlo lepo :). Dosta toga sam probala, a izdvojila bih Maybellineovu Leather Black maskaru, Aurine tecne ruzeve i GRVM ruzeve :). Zanimaju me Maybelline fiksator, rumenila i Push Up maskara, a Nyxov ruz Merlot izgleda divno :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yup, Merlot je predivan i stvarno ga već dugo gledam. Pisat ću recenzije o Maybelline novitetima jer su stvarno zanimljivi i na prvu su mi super :)

      Izbriši
  7. SVe je prezanimljivo! Pisi recenzije na ove proizvode..Cetkcie su mi favoriti! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisat ću svakako, definitivno imam o čemu :D

      Izbriši
  8. Divne stvarčice, pol toga bi ti ukrala :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Kod tebe uvijek ima divnih stvari!Najviše me zanima korejska BB krema, ne znam pristaje li masnoj koži lica?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjajolika je masna i obožava je, tako da očito može i na masnokošce! :)

      Izbriši
  10. Saša! Zašto svaki put imaš fenomenalne new in-ove! :D A među njima i ja haha :D <3 Hvala, ba sam srećna što su ti se svideli Suede ruževi, meni su san snova!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato što sam junkie, Misho, nema mi pomoći! :D Hvala ti što si nam svima ukazala na Suediće, fenomenalno su otkriće! :) Sad čekam Lingerie, nezasitna žena, šta ćeš :D

      Izbriši
    2. Ja se obuzdavam. Mogla sam ih već imati, ali sam odlučila ipak malo o'laditi i potrošiti makar jedan koji imam :D

      Izbriši
  11. ja sam slaba na essence kistove, cim vidim da su neki novi dosli odmah ih kupujem xD jedva cekam recenziju nyx suede :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha isto tako i ja! :D Kistova mi uvijek treba, a Essence valjda jedini iz drogerija redovito izdaje nove kistove, a većina ih čak i valja :))

      Izbriši
  12. Jaoooooooo, kakvi divni proizvodi!!! Raj za oči!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, nakupilo se dobrih proizvoda <3 :)

      Izbriši
  13. 1. odgovorno tvrdim da mi je mizon snail repair bb krema najdraža tekuća podloga zadnjih par mjeseci i drago mi je da ti je dobra!
    2. GRVM ima nove nijanse!?!?!?!? izgledaju slasno i bit će moje za koji dan!
    3. catrice maroon je najdivniji ruž ikad!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo baš je i danas imam na licu, odlična je stvarno Mizonica i hvala ti što si je recenzirala i nagovorila mene, a vjerujem i mnoge druge, da je isprobamo! :) I Maroon sam kod tebe primijetila. :D A GRVM ti ima par novih nijansi i jedna je crna (nju nisam uzela), a 3 su ove nudasto-mauvaste i sve su mi super! Čekiraj ih obavezno :)

      Izbriši
  14. Dakle, prekrasni prekrasni novitetiiiii. Najviše me zanima recenzija NYX Liquid Suede jer ih želim naručiti, a voljela bi vidjeti ove nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo uskoro će, obećajem, i sunce se pokazalo pa ću ih uspjeti i uslikati ovih dana! :D
      PS. divni su <3 <3

      Izbriši
  15. A ja sam mislila da sam ja "razbila" s novitetima!!!! Im presivna ti je lista, i stvarno su lepe sve stvari, pa cak i NYX-ovi mat ruzevi, koje obozavam, a tako mi lose stoje, svaka mi se borica vidi :(. Sa ove impresivne liste tipujem ipak na Sensai stvarcice i na Mizon

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neka nam je svima noviteta, čovjeka (ženu) vesele! :D Mizon BB krema je odlična, za ostale proizvode još ne znam ali baš ih dosta hvale. A za NYX mat ruževe ti preporučujem da probaš nanijeti balzam prije ruža, i koji piling usana kroz tjedan i trebalo bi biti bolje. :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)