četvrtak, 17. ožujka 2016.

Mixa 24h hidratantna krema za normalnu do mješovitu kožu



Iako mi je Mixa drag brand i isprobala sam mnoštvo proizvoda, moram priznati da se vjerojatno nikad ne bih sjetila kupiti Mixa kremu za lice da jedna nije slučajno došla u moje ruke. Mixa 24h hidratantnu kremu za normalnu i mješovitu kožu s 6% glicerina već sam nahvalila u postu Instant crushes #3, stoga možete pretpostaviti da mi se svidjela. :)

Mixa navodi da učinkoviti hidratantni sastojci ove kreme omogućuju koži da izgleda zdravo i umanjuju neželjeni sjaj tijekom dana. Krema je idealna za normalnu do mješovitu i osjetljivu kožu koja je sklona isušivanju, ali se tijekom dana masti. Među aktivnim sastojcima nalazi se 6% hidratantnog glicerina te regulirajući bakar i matirajući puder. Krema ne sadrži parabene i umjetne boje, a formulirana je s minimalnim rizikom od alergija i tolerancija je testirana na osjetljivoj koži. Nemasne je i neljepljive teksture.




Dolazi u bijeloj tubici s plavim poklopcem – sve čisto i minimalistički, Mixina pakiranja podsjećaju me na ljekarničke brandove. :) Tubica djeluje maleno, ali sadrži standardnih 50 ml proizvoda. Proizvod se lako dozira, osim pred kraj, kada pristup postaje otežan i tubu bi trebalo razrezati ako želimo iskoristiti cijelu mililitražu. Miris kreme blag je i nekako medicinski, ja ga ni ne doživljavam.
Moj je prvi dojam bio da je ovo iznimno ugodna krema za lice, fantastična za mješovitu kožu, kakva je i moja – i još tako mislim. Fora je u tome što kožu čini balansiranom i fino hidrira. Kreme koje su namijenjene balansiranju mješovite kože obično mi nisu baš hidratizirajuće i zato mi se svidjelo to što ova kremica pruža oboje – istinski balans. :) Lagana je i nemasna, lako se razmazuje te se dosta brzo upija. Kožu ostavlja fino hidratiziranom, glatkom i mekom, bez ikakvog neželjenog sjaja ili masnog traga. Kao što sam napisala kad sam je prvi put spominjala, više je doživljavam kao hidratantnu i osvježavajuću nego kao matirajuću kremicu, iako je istina da vrlo uspješno odgađa prosijavanje i odlično balansira suhe i masne dijelove. Na kraju dana koža je u super stanju, mekana i hidratizirana. Koristila sam je kao dnevnu kremu nakon što sam uvidjela koliko uravnoteženo koža izgleda nakon primjene. Testirala sam je i kao noćnu, ali u toj funkciji ipak su mi draže klasične noćne hidratantne/bogate/specijalizirane varijante. 




Ipak, iako me prvih dana apsolutno oduševljavala, s vremenom sam joj ipak pronašla nekoliko mana – ili to zapravo i nisu mane (jer nijedna krema nije svemoguća), ali su svakako malo ograničile upotrebu i povremeno me vratile na neke druge proizvode. :) Kao prvo, definitivno nije dovoljno hidratantna u najhladnijim danima te u razdobljima kad je koža dehidrirana i vjerujem da suhoj koži nipošto ne bi bila dovoljna. Unatoč tome što sam u takvim danima posezala za bogatijom njegom, i dalje sam joj zahvalna na odličnom ponašanju u svim onim normalnim danima u životu jedne mješovite kože lica. :D Sljedeće se odnosi na ovu kremu kao podlogu za šminku. Primijetila sam da mi se nekad puderi truse ako ih nanosim preko ove kreme i isprobavanjem sam shvatila da su potrebna dva preduvjeta da bi ona na mojoj koži dobro funkcionirala kao podloga za šminku. Nikako ne smijem pretjerati s nanošenjem kreme, ona mora biti nanesena u vrlo tankom sloju, i moram joj dati dovoljno vremena da se upije prije nego što započnem s nanošenjem pudera. Ako su ovi uvjeti ispunjeni, funkcionirat će fantastično ispod bilo kojeg pudera ili BB kreme. Nije mi izazvala nikakve probleme, prištiće, iritacije i slično.

Mixa hidratantnu kremu platit ćete oko 40 kn u svim drogerijama koje drže Mixa asortiman (Bipa, dm, Kozmo). Tu su i brojna drogerijska sniženja koja možete iskoristiti. Iako sam kremu potrošila prilično brzo, mislim da se itekako isplati probati ako ste vlasnica mješovite kože za koju je teško naći dobru balansirajuću kremu, a ciljate na drogerijski rang. :)




Sastav: aqua / water, glycerin, cyclohexasiloxane, alcohol denat, hydrogenated polyisobutene, ammonium polyacryldimethyltauramide / ammonium, polyacryloyldimethyl taurate, silica, myristyl, myristate, allantoin, aloe barbadensis / aloe barbadensis leaf juice, avena sativa flour / oat kernel flour, citric acid, copper PCA, glyceryl stearate SE, phenoxyethanol, potassium cetyl phosphate, sodium benzoate, sodium hydroxide, stearic acid, tocopheryl acetate, parfum / fragrance (F.I.L. B34569/1).

Jeste li isprobali ovu ili neku drugu Mixa kremu za lice? Koje Mixa proizvode volite? :)

Broj komentara: 7:

  1. meni ova nije bas sjela ali mi je ona sa 8% za suhu i osjetljivu kozu savrsena, vise ni ne brojim koliko pakiranja sam potrosila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je što ima više verzija pa se može naći odgovarajuća za svaki tip kože. :) Nisam probala ove s više % glicerina ali planiram :)

      Izbriši
  2. Nisam je probala ali mislim da bi mi odgovarala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Probala,no nažalost nije mi odgovarala.Lice mi se ospe,kao neke crvene fleke poiskacu. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh baš mi je žao, očito ti neki sastojak ne odgovara. To je uvijek rizik. :-/

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)