subota, 5. ožujka 2016.

Maybelline New York #MakeITHappen – predstavljanje novog slogana + noviteti



Vjerojatno ste već čuli da je Maybelline New York prije nekoliko tjedana u vidikovcu Zagreb Eye predstavio svoj novi slogan i novitete koji uskoro stižu u naše drogerije. Evo i mog osvrta – više na novitete nego na događaj jer o događaju ste sigurno već sve čuli. :)

Maybelline #MakeITHappen party prošao mi je u sekundi jer u dobrom društvu to obično tako biva. U društvu kolegica blogerica, ekipe s posla i ostalih dragih ljudi te uz zalogajčiće i šampanjac vrijeme je proletjelo. E da, by the way... neki od vas znaju da radim u marketinškoj agenciji koja ima neke veze s Maybellineom – e pa, ako se pitate, bez obzira na to nisam znala detalje oko samog partyja i to mi je vrlo drago jer sam se mogla oduševljavati viđenim kao i ostale blogerice te iz te perspektive i pišem. :) I da, bilo je nekoliko odličnih photo pointova, ali ja sam ih sve propustila jer sam bila previše zauzeta klafranjem i nisam se ni sjetila fotkati. :D

Ipak ću vam ukratko reći o čemu se zapravo radi. Novi MNY slogan #MakeITHappen zamjenjuje dobro poznati Možda je rođena s tim, a možda je to Maybelline. Novi slogan inspiriran je snažnim ženama. U današnjem brzom svijetu, nova generacija žena slobodna je izraziti se na drugačije načine, a komunikacija s njima zahtijeva puno kreativnosti i svježine jer one žude za novim proizvodima, prate trendove te ih s lakoćom konzumiraju, ali i u potpunosti prilagođavaju sebi. U skladu s tim MNY mijenja brand komunikaciju i slogan u “Make it Happen” koji potiče žene da zauzmu stav, istaknu se individualnošću i odvažnošću te prikažu ljepotu na vlastiti način, vlastitom kreativnošću. Regionalna direktorica marketinga Elitsa Ivanova i MNY product managerica Matea Petrović predstavile su povijest branda, njegovu misiju i viziju, dok je poznati vizažist Aleksandar Đikić predstavio makeup trendove za predstojeću sezonu koristeći se novitetima koji će se uskoro naći na policama naših drogerija. Prisutne su bile i mlade glumice Tena Nemet Brankov i Sara Duvnjak koje su ambasadorice naše lokalne kampanje. Prilažem nekoliko fotkica s partyja, a zatim se bacam na komentiranje noviteta. :) Za većinu fotaka zaslužan je jedan i jedini Mario Poje. :)



Sara Duvnjak i Tena Nemet Brankov 


 Aleksandar Đikić u akciji :)

Većina blogerica na okupu :)

Ja u elementu :D




Beauty&Sweets i moja malenkost :)



Sama pozivnica izgledala je ovako. :)




Ruž 470 Red Revolution iz linije Color Sensational* oduševio me svojom predivnom nijansom – riječ je o crvenoj s primjesama ružičaste koje su na nekima više, a na nekima manje vidljive. Ovo definitivno nije klasičan crveni ruž. Isprobala sam ga na mnogim klijenticama, a i sama sam ga dosta nosila (on je bio na mojim usnama i na MNY partyju. :) ) i mogu reći da se iznimno lako nanosi, kremast je baš kako volim, ali je i nevjerojatno postojan – znao mi je izdržati cijelu smjenu na mom vikend poslu u veljači. Već sam pisala o Color Sensational Vivids i Creamy Mattes ruževima, no ova klasična linija drugačija je i kremastija od njih.

Master Precise tuš u flomasteru* isprobala samo jednom i prvi je dojam odličan, ali treba pričekati da ga još malo isprobam. :) Maskara Lash Sensational moj je višemjesečni favorit – predugo nisam imala maskaru koja se nimalo, ali nimalo ne trusi, ne razmazuje i ne preslikava. Ova može izdržati svako suzenje oka mog, cjelodnevno nošenje i umorno trljanje očiju. Novu verziju Intense Black* još nisam isprobala no nadam se da je još bolja – jedino što bih dodatno željela u odnosu na prvu verziju jest još malo volumena. :)

A s partyja smo svi otišli sa sljedećim paketićem.





Daklem, stolni kalendar predivan je i pun inspirativnih lookova i sada krasi moj radni stol. <3 Ostalo još stoji zapakirano onako kako je došlo jer od eventa, koji je održan 11.2., nisam bila doma za vrijeme dnevnog svjetla i ništa nisam uspjela pofotkati. A želim sve to pofotkati kako spada. Kako sam izdržala? Well, to ima veze s mojim vikend poslom. :D Dobila sam priliku šminkati na MNY promocijama i isprobala sam sve. The Falsies Push Up Drama* odlična je maskara koju ću jako voljeti, uvjerena sam u to. Svakako ću vas obavijestiti je li se to obistinilo kad započnem koristiti vlastiti primjerak i vidim kako će se ponašati tijekom mjeseci. :) Mala usporedba s Lash Sensational – daje više volumena, ali se pomalo i trusi (za razliku od Lash Sensational koja se ne trusi uopće, nikada, nikako). Paleta The Nudes* jedan je od nestrpljivo iščekivanih noviteta i da, konačno imamo odličnu drogerijsku neutralnu paletu. :) Kada sam radila na MNY promocijama, šminkala sam gotovo samo s njom jer savršeno pokriva dnevne i večernje lookove te stoji svima, tj. svakome može ponuditi barem nekoliko odgovarajućih lookova. Sadrži 12 bež/brončanih/zemljanih/pješčanih nijansi, četiri su mat, a ostale su shimmeraste. Trusi se, ali ne previše. Pigmentacija je kod većine nijansi super, a kod onih kod kojih nije odgovara mi da nije jer se radi o prijelaznim, blendajućim nijansama. :) Ruž u nijansi Crazy Pink* također je iz linije Color Sensational, divno je ružičast, no ostao je pomalo zapostavljen zbog nijanse Red Revolution i još jedne koju ću uskoro spomenuti. :)




I da, dakle, tijekom veljače radila sam na MNY promocijama u shopping centrima, puno djevojaka i žena našminkala sam MNY proizvodima i imala sam priliku isprobati gotovo cijeli asortiman (i naknadno sam kupila hrpu toga), no u ovom postu koncentrirat ću se na dio njih. :)




Something old(er) – dva odlična MNY tekuća pudera. MNY Affinitone Mineral* volim već dugo, mislim da će mi ovo biti treće pakiranje. Divno je kremast, razmaziv, hidratantan, nudi neko srednje prekrivanje i jako je ugodan na licu. Prigovor ulažem samo na činjenicu što su najsvjetlije kod nas dostupne nijanse pretamne za velik broj svijetlih korisnica. Srećom, tu je klasični Affinitone*, a nijansa koju sam na klijenticama najčešće koristila bila je 03 Light Sand Beige – to je ujedno nijansa koja meni odgovara zimi. Ona nije na slici, ali nju imam otprije (od MNY Summer Partyja). :) Affinitone je drogerijski klasik, vrlo lagan, prekriva blago, super je za dnevni look, za suhu i normalnu kožu, pa i mješovitu uz obavezno matiranje. Maskara Lash Sensational Intense Black* čeka svoj red, a Color Sensational ruž u nijansi 250 Mystic Mauve* najkorišteniji je proizvod u veljači, na meni i klijenticama. :) Tko je rekao da želi neutralno na usnama, dobio je Mystic Mauve. :) Laska svakoj puti i svakom licu, a na svakome izgleda drugačije – maksimalno je prilagodljiv i apsolutno predivan, prava my lips but better nijansa.

Tu je još i Maybelline Lasting Drama 24h Automatic Gel Pencil* olovka za oči koja je intenzivno crna i pigmentirana i fenomenalna za waterline. Ovaj mjesec otkrila sam nekoliko MNY olovaka za oči i pitam se zašto ih nisam prije isprobala – zbilja su super.


Swatchevi Color Sensational ruževa



Za kraj vam moram pokazati još nekoliko zanimljivih noviteta. :) Nova MNY Facestudio rumenila* fantastično su pigmentirana, a nijanse su super. I ova na fotki (60 Cosmopolitan) uopće nije tako intenzivna i scary kao što izgleda u pakiranju. SuperStay 24H tekući puder* isprobala sam samo jednom. I zasad mogu reći da pruža dosta dobro prekrivanje i zbilja je postojan. Više o njemu nakon što ga pošteno iznosim. :) Vjerujem da vas zanima i SuperStay 24 fiksator*, ali njega tek moram isprobati kako spada, u različitim uvjetima. Zasad mogu reći samo to da mi je vrlo drago da ćemo u drogerijama konačno imati fiksator, povoljan i svima dostupan.




Moram još spomenuti i Baby Lips Dr. Rescue* s mentolom koji fino osvježavaju usne te mirisno LE valentinovsko izdanje* sa shimmerom. :)

Sviđa li vam se novi MNY slogan? Koji vas noviteti najviše zanimaju? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 8:

  1. Pa ne sviđa mi se baš novi slogan, stari mi je ipak bio bolji i prepoznatljivi. Ne znam,ali nekako mi ovaj, zasad, nije još "sjeo".
    A zanima me nešto više o novom puderu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A vidjet ćemo za koju godinu hoće li se uhvatiti kao i prethodni. :D Mi smo odrasle uz stari slogan, tako će i novim generacijama će Make IT Happen vjerojatno prirodno sjesti :D
      Dojmove o puderu pišem čim ga malo iznosim! :)

      Izbriši
  2. Fotografije su divne, rekla bih da stese divno provele! The Lash Sensational maskara je najbolja maskara na svetu ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je bilo super :) Lash Sensational je fenomenalna, a kad se sjetim koliko mi je trebalo da je otvorim i isprobam prvi put kad sam je dobila... :D

      Izbriši
  3. Uspjela sam kupiti Baby Lips u Just Peachy, iskreno nisam ništa očekivala jer su me prvi razočarali ali ova verzija mi je super kao svakodnevni balzam za usne, mentol lagano hladi i osvježava a nijansa mi je fenomenalna, skroz nude, za neki mlbb look :)
    Mislim da ću probati i puder jer godinama uvijek imam Affinitone u ladici za dane kad mi nije koža u svom stanju mržnje prema meni , jedini puder koji toliko volim.
    Maybelline i Loreal su mi definitivno najdraži drogerijski brendovi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drogerijski proizvodi općenito posljednjih godina imaju sve više dobrih proizvoda. :) Dobro si opisala Affinitone, on je baš za one dobre dane kad na licu želiš nešto laaagano i prirodno :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)