ponedjeljak, 14. ožujka 2016.

Luksuz u malim bočicama – Bvlgari i Sensai



Prije nešto više od mjesec dana na malom blogerskom druženju predstavljen nam je jedan fin luksuzni parfem i jedna vrlo posebna linija za njegu lica. Dobile smo mini pakiranja predstavljenih proizvoda pa sam, nakon nekoliko tjedana korištenja, poželjela podijeliti svoje dojmove. :)





Glavni povod našeg okupljanja bilo je predstavljanje parfema Bvlgari Goldea*. Riječ je o orijentalnom cvjetnom mirisu inspiriranom suncem, zlatom i svjetlošću te mističnošću starog Egipta, s naglaskom na njegove božanske vladarice. Ime Goldea odnosi se na boginju zlata. Sve oko Goldee odiše luksuzom i elegancijom. Među gornjim notama ovog elegantnog parfema kriju se kristalni mošus, narančin cvijet, malina i bergamot. Srce uključuje zlatni mošus, ylang-ylang i jasmin, a u bazi su smještene note baršunastog mošusa, ambera, pačulija i egipatskog papirusa. 

Goldeu doživljavam kao fin, ženstven, blago sladak i topao te nekako profinjen i elegantan parfem. Bočica je zlatna i elegantna, finjak. :) Na meni nije baš postojan – izdržat će dio radnog dana, no nakon ručka više se ne osjeća, što meni nije problem jer imam praktičnu mini bočicu koju po potrebi nosim sa sobom. S obzirom na to da zlato i ova doza luksuza zaista nisu moj đir, smatrala sam vrlo vjerojatnim da mi se neće svidjeti, no iznenadio me i vrlo ga rado nosim. Nije napadan i mislim da je super za posao, sastanke i ručkove, povezujem ga sa snažnim ženama iznad tridesete, a njima je i namijenjen. :)




Dobila sam i mini verziju Bvlgari Aqva Divina Eau de Toilette*, a on pak spada u kategoriju cvjetno-vodenih mirisa i pomalo je muškast, kako to kažu članovi moje obitelji. :D Moja draga online parfemska enciklopedija Pun miris kaže da se otvara aromama koje podsjećaju na slano more; tu su akordi bergamota, kristala soli i crvenog đumbira. Magnolija i dunja tvore srce parfema, koje slijedi baza pčelinjeg voska, dragocjenog drveća i ambera. Po opisu djeluje kao nešto što bi se meni trebalo svidjeti, međutim, moram priznati da mi je Goldea puno bolje sjela. Možda će mi Aqva Divina više odgovarati ljeti. :) Naravno, znamo da je doživljaj parfema potpuno individualan i tu su preporuke često besmislene – najbolje je osobno isprobati parfem kako bismo utvrdili odgovara li našem ukusu.




Osim o Goldei i parfemima općenito, na druženju je bilo riječi i o drugoj vrsti luksuza – onome koji je namijenjen koži našeg lica. Sensai je za mene dosad bio nepoznanica i konačno sam dobila priliku saznati nešto više o ovom vrhunskom brandu, ali i isprobati nekoliko proizvoda iz linije Ultimate koja je posvećena djelovanju usmjerenom protiv starenja kože.




Sensai je inspiriran potragom za bezvremenskom ljepotom te udružuje naprednu tehnologiju za njegu kože s vrhunskim djelovanjem svog ključnog sastojka – koishimaru svile koja potiče sintezu hijaluronske kiseline u stanicama kože te omogućuje izvanrednu hidrataciju. Linija Ultimate počiva na sakura eternal kompleksu koji potiče obnovu kože, ispravlja oštećenja nastala zbog djelovanja UV-zraka i slobodnih radikala te djeluje u savršenom skladu s koishimaru svilom kako bi koža postala besprijekorna i blistava. Tu su i ekstrakt rižinog ulja (bogat tokotienolom čija su antioksidativna svojstva snažnija nego kod vitamina E) te iris pallida koji pruža svježu mirisnu aromu uz učinak antioksidanta i sposobnost sprečavanja proizvodnje melanina. Isprobala sam tri divna proizvoda iz ove linije i sada vam prenosim svoje prve dojmove nakon petnaestak dana korištenja. 

Sensai Ultimate losion* njegujuća je gusta tekućina koja se upija u kožu i čini je blistavom i dubinski hidratiziranom. Nanosi se na način da se obilno nanese ujutro i navečer, a potom se njega nastavi emulzijom i/ili kremom. Sljedeći je logičan korak svilenkasta, kremasta i lagana Sensai Ultimate emulzija* koja nježno hrani i uljepšava kožu. Nanosi se ujutro i navečer nakon losiona. Oba proizvoda dobila sam u mini pakiranjima od 8 ml, koristim ih gotovo svake večeri posljednja dva-tri tjedna i još ih nisam potrošila – vrlo su koncentrirani i očito je da mogu dugo trajati. Koža je nakon nanošenja izrazito meka i nježna te zrači zdravim sjajem. Ponekad bih prije spavanja nanijela samo ova dva proizvoda, a ponekad bih ih dopunila nekom od mojih hidratantnih krema – u slučaju da nisam išla spavati odmah nakon nanošenja nego nešto kasnije. :) Treći proizvod apsolutno me oduševio – riječ je o Sensai Ultimate kremi za područje oko očiju*. Nju sam koristila najviše, gotovo svakodnevno ujutro i navečer. Na posudici piše da sam dobila količinu od 1 ml ali naprosto ne razumijem kako je to moguće jer ja mililitar potrošim vrlo brzo, a ovo malo čudo traje mi već dva tjedna i kraj se ne nazire. Isprobala sam u životu dosta okoloočnih krema i mnogima od njih bila sam zadovoljna, ali ovo je neka druga dimenzija u odnosu na sve što sam koristila. Iskreno mogu reći da s ovako finom teksturom još nisam imala posla. Na dodir je gusta gotovo poput maslaca, ali predivno se razmazuje, topi se u dodiru s kožom i brzo se upija te je super i kao podloga za šminku. Kožu ostavlja fantastično hidratiziranom i mekom, a korektori s njom kao podlogom izgledaju fantastično. 




O utjecaju ovih proizvoda na znakove starenja te o dugoročnom utjecaju na izgled kože ne mogu pisati jer takve stvari nije moguće procijeniti nakon ovako kratke upotrebe. Ipak su ovo mini proizvodi, a ovaj tekst nije recenzija nego skup dojmova dobivenih na temelju dva-tri tjedna korištenja. :) 

Trenutačno nemam informacije o cijenama ovih proizvoda, no jasno je da su one visoke jer riječ je o luksuznim i specijaliziranim high end proizvodima. Vrlo mi je drago što sam dobila priliku za isprobavanje divnih proizvoda za koje nisam ni znala da postoje. :) Ako bih išta iz ove skupine kupila i sama u full size izdanju, to bi svakako bila krema za područje oko očiju za kojom ću žaliti kad potrošim ovaj (navodno) mililitar. :)

Voljela bih saznati koji je vaš omiljeni Bvlgari parfem i imate li ikakvog iskustva sa Sensai proizvodima – otkrijte mi u komentarima. :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

2 komentara:

  1. Goldeu sam kupila u 1.mjesecu i savrsena mi je !Sad pikiram novi parfem Paraiba,isto Bvlgari ,tek je izisao,onako morski,ljetni miris..Sa Sensai proizvodima nemam iskustva,preskup sport za mene:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta Goldea je pravo pozitivno iznenađenje <3 a Sensai je zaista skup, ali dobivam sve više preporuka i za njihovu dekorativu pa ću morati baram isprobati i taj dio :))

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)