nedjelja, 27. ožujka 2016.

Dobitnice darivanja noviteta za Dan žena

Drago moje čitateljstvo, za početak svima koji slave Uskrs želim, jelte, sretan Uskrs, nadam se da ste se dobro najeli. :D 

Nadalje, želim vam svima zahvaliti na sudjelovanju u darivanju i novim čitateljicama na priključivanju mom dragom malom kutku. Guštala sam u čitanju svih prijava (a bilo ih je oko 75) i upoznavanju vaših kozmetičkih preferencija i želja i bilo mi je zaista teško odlučiti se za tri dobitnice - najradije bih nagradila barem trideset tri. :D <3




A sretne dobitnice ovaj su put sljedeće čitateljice:


Maja Tončinić 

Petra Blazinić

Sanela Tomić


Molim Maju, Petru i Sanelu da mi se u roku od 48 sati jave u inbox na Facebook stranici Lil'Mee Make Up & Beauty ili na mail lilmee13@gmail.com. Ostalima želim puno sreće u sljedećem darivanju koje počinje već za dva-tri dana. :)

3 komentara:

  1. uvijek se sjetim ovog hehe : https://www.youtube.com/watch?v=wN58xfZY5_s
    čestitke pobjednicama - uživajte u nagradama ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moji trenutni proizvodi koje neprestano koristim su:
    1.Essence mini sheer lip balm-ovo je odlican proizvod za usne,slatkastog mirisa i lijepe rozo-ljubicaste boje.
    2.Rimmel hide the blemish concealer-super korektor,prekrije mi tek malo bubuljica sto imam na licu,meni je dobar i odgovara mi.
    3.Delia big&black maskara-to je proizvod koji ja stalno koristim,lijepo mi izvuce trepavice,pruza mali volumen koji je sasvim dovoljan za moje godine.
    Mnogo mi se svidja paketic br.5 tako da bi voljela da njega osvojim. <3

    Fb: Josipa Hrkac
    Ig:josipa_hrkac15

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uups!Preko moba sam nisam skuzila da je pogresan post😕😂

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)