utorak, 8. ožujka 2016.

Darivanje noviteta za Dan žena :) - ZATVORENO

Drage moje,

želim vam sve najbolje povodom Međunarodnog dana žena. Ovaj dan za mene je započeo neočekivanim slatkim poklončićem - mojom omiljenom čokoladom, što me inspiriralo da i ja vama pripremim jedno spontano darivanje iliti natječaj. :)

Moj prethodni post posvećen je novitetima iz veljače i prema komentarima vidim da vas je dosta proizvoda zainteresiralo. Zato će tri najsretnije među vama dobiti po dva proizvoda koja su se našla među mojim novitetima (novokupljena i nekorištena, naravno). :)




Pravila idu ovako:

1. U komentaru ispod ovog posta trebate navesti 3 proizvoda iz posta o mojim novitetima iz veljače koja biste željeli dobiti na poklon te mi napisati zašto ste odabrali baš njih. Komentar potpišite imenom ili nadimkom, ne trebate ostavljati dodatne podatke.
2. Nije uvjet, ali ako želite primiti paketić od mene, bilo bi lijepo da me pratite na Facebooku i Instagramu, a možete i shareati ovu objavu na Facebooku, neću se ljutiti. :) :D
3. Nepotpune i višestruke prijave neću uzimati u obzir.
4. Darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Makedonije.
5. Biram 3 dobitnice, a svaka od njih dobit će 2 proizvoda od 3 koja je navela u komentaru. Proizvode, naravno, kupujem nakon odabira dobitnica, nećete dobiti moje korištene primjerke iz posta. :D Dobitnice ću odabrati na temelju kreativnosti i simpatičnosti odgovora. :) :D
6. Igramo se do 22.3. u 23:59. Zašto baš taj datum? Zato što je tada rođendan mog bloga i tada ćemo pokrenuti novo darivanje ili natječaj. :) Pobjednice će biti objavljene u posebnom postu na blogu, a obavijest o postu podijelit ću na Facebooku.




Sretno svima! <3

Broj komentara: 77:

  1. Od svih ovih raznolikih noviteta, teško je odabrati samo 3. :) No, kada već moram, iz prekrasnog Lil'Mee's lil'blog beauty izloga biram: Aura Absolute Matte tekući ruž za usne u nijansi 617 Stop Staring (probala sam nijansu 612 Matte Mess i zaljubila se u njihovu teksturu <3 - odličan omjer cijene i kvalitete), Aura kist za blendanje (nikada se nisam okušala u ovoj 'makeup tehnici', a sam kist se već duže vrijeme nalazi na mojoj wish listi) i Mizon Snail Repair Blemish Balm iliti BB krema (čista znatiželja za isprobavanjem nakon odlične recenzije). :) Sretan Međunarodni dan žena! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Biram, biraaaaaaam-pod broj jedan Bourjois Radiance Reveal korektor jer vječnu muku mučim s podočnjacima s kojima izgledam kao panda i kao da nisam spavala noćima i u vječnoj sam potrazi za savršenim korektorom za to područje. Ovaj izgleda obećavajuće. Zatim krem za područje oko očiju koju ti obožavaš, pa što se ne bih i ja pridružila klubu obožavatelja, pogotovo jer moje okoločno područje vapi za kremicama. Iiii Aura tekući ruž u bilo kojoj nijansi jer se osjećam zakinuto što su mi nedostupni, a cijela šminkosfera bruji o njima, a kud svi Turci tud i JA! Magica 2011

    OdgovoriIzbriši
  3. Od svih noviteta ja bih najvise volela da dobijem jedan Baby lips iz kolekcije za Dan zaljubljenih i Loreal eyeliner i maskaru. Prvo Baby Lips bih volela da dobijem jer sam luda za svim tim mackalicama za usta, bukvalno sam hrčak, skupljam ih i čuvam u svojoj kolekciji. A baš nemam ni jedan iz te kolekcije. Loreal maskaru bih volela da dobijem, jer je apsolutno svi hvale, a eyeliner zato sto nikada do sada nisam mogla da izvucem lepo liniju, u 90% slucajeva zavrsim izgledajuci kao neka panda.
    Srecno svima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Biram Aura mat tekuci ruz, ne znam koja je nijansa (prvi sa desne strane na fotografiji), Catrice primer i Aura corect me! korektor :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Rijetko sudjelujem u darivanjima, ali tvoj post o novitetima za veljaču mi je navukao takve zazubice da u ovom moram sudjelovati :D
    Ako "pobijedim", biram: Catrice Colour Correcting Powder iz LE kolekcije Bold Softness (jer mi je Catrice kozmetika iznenađujuće dobra, a ovo izgleda predivno), Aura Absolute Matte 611 Time for Selfie (jer mi je nijansa mrak, a nisam probala ove ruževe) i MNY Master Kajal Khol Liner (jer ju već dugo gledam uokolo, ali nemam pojma kako se to šilji? Inače sam obožavateljica takvih olovkica i dobila/ne dobila, bit će moja). Toliko od mene, piši nam češće i svima sretan Dan žena :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Huh, znaš da sam ti se baš u tom postu žalila kako nemam Aurinu kozmetiku jer mi ni Kozmo nije blizu a ja si tako želim Aurin tekući ruž.
    Znači: 1: Aura tekući ruž-613 Good Vibes -> ta nijansa mi se najviše sviđa,a kako sam rekla- nemam Kozmo u blizini. A želim barem jedan ruž :'(
    2. Maskara MNY Colossal Go Extreme Leather Black -> Imam lijepe trepavice(barem mi tako kažu,haha) pa ih želim još dodatno "uljepšati" a čula sam da je ta maskara dobra,pa eto mi prilike da je probam.
    3. MNY Color Sensational u nijansi 180 Crazy Pink -> znači, čim vidim da piše "pink" ruž- moram ga imati. Tolikooo volim rozu boju da ono.. A budući da nemam taj ruž, želim njega. Smatram da će mi dobro pristajati jer kao plavuša vooolim roze ruževe i općenito roze nijanse. :)

    Pratim te na fejsu, ali i na Instagramu: aneta_91

    I darivanje ti je super ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pošto obožavam parfeme na prvo mjesto stavljam Goldeu, jednostavno moj nos je jači od mojih očiju po pitanju dekorative i nadam se da će biti još neki detaljniji opis Bvlgaria, jer eto veliki sam parfemoljubac.
    Drugi ali ništa manje interesantniji mi je Bourjois Radiance Reveal Corector jer hvaljen je na sve strane i nadam se da ću ga uskoro i isprobati u full size pakiranju.
    I treći proizvod koji mi je favorit je Maybelline Super Stay podloga, pošto inače koristim njihove pudere i u konačnici sam zadovoljna, vjerujem da je i ovaj "novi član" u njhovoj postavi podosta kvalitan.
    Katarina Bošnjak

    OdgovoriIzbriši
  8. Prije svega wauuu koji new in,divne,divne stvarcice i raj za oci :) Prva stvar definitivno:Nyx Liquid Suede u nijansi Soft Spoken. Savršena nijansa i ljubav na prvi pogled!
    Druga i treća stvar bili bi Aura kistovi.Kist za blendanje i kist za konturiranje.
    Kistova za blendanje nikad dosta,a ovaj za konturiranje mi se čini kao odličan multitask i zbog toga bih ga voljela u svojoj kolekciji :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga moja, od toliko noviteta ( i to stvarno prekrasnih ) jako teško se odlučiti za kozmetiku koju bi željela imati! Raznovrsno, kvalitetno, korisno,inovativno i prekrasnih nijansi! Ja sam se odlućila za slijedeće : mini kabuki ( tolko mi je divan i bebast da ti ne mogu opisati, a baš bi mi trebao tako jedan praktičan za nanošenje perlica ili rumenila,mali je , tako da ne zauzima puno prostora i stane u svaku torbicu!), zatim Aura olovku za obrve u nijansi 01 ( inače koristim običnu olovku, kozmetiku za obrve još nisam koristila, gledala sam u DM-u ali nisam se mogla odlučiti između olovke , maskare ili sjenila za obrve, ne znam koji je najbolji i prirodniji tako da nisam ništa kupila), i L'Oréal Paris False Lash Superstar maskara jer je moja maskara već pri kraju. Eto, nadam se da nisam bila dosadna i da se nisam previše raspisala, ali tako je to kod nas žena, nikad dosta i nikako se odlučiti ;). Sretan dan žena svima koji ovo čitaju. Cmokić :)

    OdgovoriIzbriši
  10. New in je super, ja bi voljela dobiti NYX Liquid Suede ruž jer sam ga i sama ubacila na wish listu na Diviani, Maybelline 24h setting spray jer ću bankrotirati od MAC Fix+ spreja i stvarno bi bila najsretnija na svijetu da mogu naći drogerijsku zamjenu , ti znaš kolika je to sreća bar :D , i Essence Fan brush jer skrećem s puta doma svaki dan skoro do Mullera baš zbog ove četkice i uvijek je rasprodana, nikako da je ulovim a vrebam je otkad je najavljena.

    U svakom slučaju jako lijepo od tebe , divna gesta <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Prvo darivanje u kojem ja sudjelujem haha :D

    Znaš da volim tvoje new in-ove, raj za oči <3

    ~~ Golden Rose ruž 32 jer je prekrasna boja. Volim te mauve-šljivaste i to je za mene nešto everyday, a opet nešto što ide uz večernji makeup.
    ~~ Aura Correct Me korektor 304 - probala sam ovaj korektor i VRH je. Kako ta stvar brutalno posvjetljuje, ne isušuje i ne uvlači se, a ima i svijetlu nijansu.... divota :)
    ~~ Maybelline fiksator - tih stvari nikad dosta, a i da probam neki novi :)

    Sretan ti dan žena! :*

    Ivana

    OdgovoriIzbriši
  12. Aurini i nyxovi tekuvi ruzevi te maybellinov tekuci pudef... S obzirom da mi je maturalni ples sada a trazim prikladne tekuce ruzeve,a na otoku ih nigdje ne mogu naci ����

    Ana korcula

    OdgovoriIzbriši
  13. Željela bih dobiti:
    1.Aura tekući ruž-Matte Mess, nijansa mi je preedobra, a u mojem Kozmu nemaju Auru.. nemam ni jedan tekući ruž a običnih imam samo 3 tako da nemam ni jedan takav sličan
    2.MNY SuperStay 24H tekući puder jer moj trenutno pokazuje zadnje znakove života haha čekam Kozmo akciju na dekorativu al nikako da dođe :D
    3. Aura Correct Me! tekući korektor(najsvjetliji) jer čujem samo pohvale za njega pa da i ja isprobam to čudo

    Sretan dan žena! :) Tonka
    na fejsu te pratim, instagram nemam

    nešto me zeza sve pa se nadam da nisam dva puta objavila isto

    OdgovoriIzbriši
  14. kistićiii ... trebaju mi, baš mi trebaju,sve radim sa svoja dva prstića hahaha ... Mabeline super stay 24 jer nikako da savšeno prekrijem nesavršenosti i MAabelline affiinitone ;) NEK me sreća po prvi put posluži baš na dan žena ,,,,pusaaa

    OdgovoriIzbriši
  15. Mabeline super stay 24,Catrice primer i Maybelline Super Stay podloga obozavam njihove proizvode a ove nemam,Sretan dan zena i svaka cast za nagradu i blog ti je odlican jedan od boljih koji pratim,pozz :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlična, ali odlična ideja za giveaway :D taman sam jučer pročitala post s novitetima, i naravno da su mi neke stvari zapele za oko :D :P

    Prve dvije su - (jer ih želim i lovim i pokušavam nabaviti već neko vrijeme) - NYX Liquid Suede tekući ruževi u nijansama Soft Spoken i Vintage! Te dvije nijanse su mi na wishlisti (uz Stone Fox) otkad su se pojavile najave za njih na netu <3 izgledaju toliko predivno, boje su baš ja, obećavaju "soft matte" finish i neisušivanje, a ja nikako da ih se dočepam >.<

    Treća stvar koja mi se najviše dopala iz New In-a je Aura kist za konturiranje, iako ja mislim da bi mi bio idealan za rumenilo i za "setiranje" korektora pod očima, za konturriranje volim tanje/preciznije kistove :)

    Imam ove NYX mat ruževe koje su uzela, Whipped Caviar i Merlot, meni su odlični, nadam se da si i ti njima zadovoljna :) ja ih obožavam zbog ugodne teksture, postojanosti i neisušivanja, a imam još i Ariu i Bloody Mary :)
    Smiješno mi je koliko nam je sličan ukus u ruževe, imam i GR mat 31 i 32 (imam ih još 6 drugih, ali 32 je savršena <3), a na wishlisti su mi i Aura ruževi Time for Selfie i Matte Mess, jedva čekam čitati recenzije za njih :)

    Sretan ti Dan žena, i svim ženama sretno na darivanju! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Prije svega, vodiš divan blog i redovito ga čitam. Neću se ništa ulizivati ni slagati neke rime, samo ću biti iskrena. 09.04. se udajem i kada sam vidjela darivanje prvo mi je u oči upao Aurin mat ruž, lorealova maskara i maybelline puder i bilo bi mi drago na W-day isfuram look sa tim proizvodima. 😊

    OdgovoriIzbriši
  18. Darivanje je divno -moje zelje su

    *-* NYX Matte ruž- Merlot-izgleda bajno na slici
    *-* MNY SuperStay 24H tekući puder
    *-* nemampojmasvemisesvidja ....
    Srecno sa isprobavanjem jedva cekam da vidim kako to sve izgleda <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Odličan giveaway,sviđa mi se način gdje doslovno možemo birati što želimo :D

    Nekako u zadnje vrijeme mislim da sam jedina koja još nisam uspjela probati Auru i Nyx jer vidim da su te dvije marke postale jako aktualne. Nažalost živim u jednom malom gradu (Požega) gdje imamo samo Dm u kojem doslovno nikad nema noviteta. Nyx i Aura su mi i dalje na wish listi a pogotovo ovaj Aurin ruž matte mess za kojim su očito svi poludjeli i jednostavno ih želim imati.

    Voljela bih dobiti:
    1. Aura Matte mess 6112
    2. Nyx whipped caviar
    3. Bourjois radiance reveal korektor

    Bourjois novitete još nisam probala ali me itekako privlače, no još mi treba nekakvih dodatnih recenzija da bi uvidjela da je to, to :D

    Kristina Soldo

    Sretno svima u darivanju! Pusa :*

    OdgovoriIzbriši
  20. Biraaam NYX Liquid Suede i to Sandstorm, Soft-Spoken i Vintage. Zasto bas to? E pa obozavaam NYX prozivode i uvijek se veselim kad ih dobijem na poklon.nadam se da cu dobiti i sad, voljela bi te nude boje, ove izgledaju prekrasno, a ja volim boje na usnama, a i kao sto si napisala, nisu potpuno mat pa je to odlicno. Nyx prozivode sam isto tako zavoljela preko Diviana Cosmetics, inace ne znam kako bi drugacije narucila. Nisu preskupi,al opet ni prejeftini, a posto je stanje kakvo jest, bilo bi idealnoo da dvoje od ovih trius fantastikus dobim na poklon. ������������

    OdgovoriIzbriši
  21. Voljela bih dobiti;
    Maybelline fiksator- obožavam setting sprejeve
    NYX Liquid Suede ruž- jer ruževa nikada dosta
    i Aura tekući ruž

    OdgovoriIzbriši
  22. Divna nagradna igra, bas sam jucer citaala tvoj post o novitetima, i ono sto sam vec pozeljela dok sam citala jeee NYX Liquid Suede , gledala sam i na youtube recezije, a boje koje si ti izabrala suuuu bas takve bih i ja izabrala. Sljedece je nova essence fan brush, kod nas su dosli svi essence noviteti, ali cetke nisu =( i maybelline puder , ali naravno ako bi osvojila nagradu , ti bi izabrala nijansu jer si ekspert, a ja uvijek mislim da sam tamnija nego sto jesam, a ustvari sam zivi duh, hahah ,

    Pozdrav i sretan 8.mart, da si ziva , zdrava i naravno sretna =D
    <3

    OdgovoriIzbriši
  23. Biram L'Oréal Paris False Lash Superstar maskaru, Aura ruž 612 Matte Mess i Bourjois Radiance Reveal korektor ..............jer sam o tim proizvodima dobila najbolji dojam te najbolje obećanje da su dobri. Pa bi bilo lijepo uvijeriti se da je to istina. Eto, ukratko <3 <3 <3

    Diana Verlak

    OdgovoriIzbriši
  24. Aura Absolute Matte -svi su poludili za tim ruževima i želim ih isprobati
    L'Oréal Paris False Lash Superstar maskara- Želim izgledati kao zvijezda :) Loreal provjerena kvalitetna drogerijska marka
    Sensai Ultimate krema za područje oko očiju-40 su tu i potrebna je kvalitetna njega za područje oko očiju

    Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  25. Maybelline baby lips dr. Rescue - just peachy (nisam sigurna jesam li dobro rekla nijansu)
    Aura tekuci ruz - 611 time for selfie
    Catrice tekuci korektor - 20

    Zivim u malom mjestu i nemam nikakve drogerije u blizini, idem u veci grad u drogerije mozda jednom u tri mjeseca a neki dan sam isla i nisam nasla dr. Rescue koji sam htjela (just peachy) a i korektor koji mi je zaista trebao sam kupila i razocarala se, nije mi nijansa dobra, a i korektor nije dobar :( aura mat ruz stvarno zelim isprobati. Eto, jos dugooo neidem u shopping, a korektor mi stvarno treba. Bilo bi predivno da osvojim ove 3 nagrade, a i rodendan mi je ubrzo :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Definitivno aura mate mess tako nekako se zvao ako se dobro sjecam ona neka boja prljavi roze... Tus od superstar loreal i nyx ruz tekuci sand storm...ma svi su bili divni... Moj top wishlist... Aura nema kod mene pa bih bila najsretnija. :) Sretan dan zena - do citanja ;)

    OdgovoriIzbriši
  27. Definitivno aura mate mess tako nekako se zvao ako se dobro sjecam ona neka boja prljavi roze... Tus od superstar loreal i nyx ruz tekuci sand storm...ma svi su bili divni... Moj top wishlist... Aura nema kod mene pa bih bila najsretnija. :) Sretan dan zena - do citanja ;)

    OdgovoriIzbriši
  28. Daklem! :D Slinila sam već nad tvojim new in-om i opet patila za Aurom jer je kod nas nema i gledala Nyx ruzeve kako cu si narucit neki od prve place, al tko ce to docekat :D Matte mess će kad tad biti moj jer tu nijansu ni približnu nemam tako da njega želim...koliko god žena može željeti šminku xD Nyx ruž Maison mi je nijansa to die for i kao i mnoge cure padam na smedje nijanse u zadnje vrijeme i on mi je na wish listu duze vec i zato bih ga htjela isprobati. A da ne pretjeram s ruževima želim i Lash Sensational Intense Black maskaru jer sam čula svašta dobrog o njoj, a i obozavam Maybelline vec duuuuuugo i nikad nisam bila razocarana njihovim proizvodima (Affinitone puder mi je već 7 god najdraži od svih). Koliko sam shvatila do sad na tvom blogu..imamo isti ukus i sve sto se tebi svidi i kupim svidi se i meni pa vecinom znam da ne mogu fulati :D Svidja mi se ovaj stil darivanja, svaka cast :))
    Maja Tončinić

    OdgovoriIzbriši
  29. Od svih divnih noviteta bih voljela osvojiti nešto od Nyx-a,kao što je na primjer ruž u nijansi Merlot,jer su mi u zadnje vrijeme tamniji ruževi postali draži od onih svijetlijih,i trenutno mi puno bolje stoje.Drugi noviteti su Aura tekući ruževi,a posebno mi se svidjela ova nijansa 611 Time for Selfie,nijansa je predivna i fora joj je ime ;).Te posljednje što mi se svidjelo od noviteta je Catrice tekući korektor u nijansi 020 Velvet Rose jer je to nijansa koja mi pristaje i takve i inače nosim.
    Darivanje je predivno,svaka ti čast :).Obožavam tvoje new in postove i uvijek u njima nađem nešto što mi se jako svidi :).Sretan dan žena :)
    Karolina Jokić

    OdgovoriIzbriši
  30. Volela bih Catrice Colour Correcting Powder jer Catrice ne postoji u Srbiji, a njega sam vec videla na netu, i jako me zainteresovao. A na poklon sam dobila njihov concealer i njime sam prezadovoljna tako da ne sumnjam da je dobar.
    Zatim bih volela Baby Lips Dr. Rescue , jer balzama za usne nikad dosta :)
    I zadnji ali ne i manje vazan Aura Velvet Matte ruz u boji 612 - Matte mess jer trenutno skupljam novac kako bih njega kupila, imam vec tri (605,619,616) i mnogo ih volim, tako da ni njih nikad dosta, a 612 mi se mnogo svidja.

    Unapred zahvalna :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Ajoj, svašta mi se sviđa, ali evo da navedem favorite:
    1. Kevyn Aucoin Sensual Skin Enhancer - pročitala sam tvoje dojmove i sad ga moram imati, jer još nisam uspjela naići na proizvod koji dobro skriva akne i ožiljke (al onako stvaaaaarno dobro...) :)
    2. MNY SuperStay 24H tekući puder - ja sam UVIJEK u potrazi za "onom" podlogom, svetim gralom koji će moje ubi-bože-lice učiniti predivnim.... još sam u potrazi.... :P
    3. MNY SuperStay fiksator - nisam u životu probala fiksatore jer se uvijek bojim eksplozije prišteva po licu, a s druge strane mi često treba nešto za cementiranje šminke, pa sam voljna riskirati... :)
    Nikolina V. :*

    OdgovoriIzbriši
  32. Darivanja je divno!Svida mi se aura tekuci ruz Matte mess,parfem Goldeu,Maybelline baby lips dr.Rescue.Pozdrav! Ivana

    OdgovoriIzbriši
  33. Hvala ti na ovoj predivnoj gesti da nam pokloniš ono što same želimo. Da postoji minimalna nada da će Aura stići i u moj grad ne bi se prijavljivala za darivanje, ali budući da to neće biti u skorije vrijeme moram se prijaviti. Danima sam obilazima Kozmo i gnjavila tete prodavačice gdje je više Aura da mi je zadnji put voditeljica poslovnice rekla da se ne nadam da će stići tako brzo. Druga stvarčica koju jako želim je Essence kist za blendanje, i zbog njega sam hodočastila redovito po DM - u, Bipi i Kozmu i nikako ga uhvatiti, a baš ga dugo želim i tražim, to bi ujedno bio moj prvi kist za blendanje sjenila u životu. I treće je L Oreal False Lash Supreme maskara. Nekad davno prije 5 godina na poklon sam dobila L Oreal Volume Schoking maskaru, u malenom pakiranju sa dvije strane. Mojoj prijateljici je bila razočaranje a meni oduševljenje, moja ''one and only''maskara, ali tako brzo su je povukli iz prodaje da nisam stigla kupiti novi primjerak. Toliko je volim da ju čuvam iako je odavno sasušena.
    Još jednom hvala na darivanju i prilici da izrazimo svoje želje.
    Mare M.

    OdgovoriIzbriši
  34. Ajmeee,.ovo je kao da pustis djete u tvornicu cokoladee.... woooow... stvarcice su vrh!!! Sve ih zelim, skromno, jel? :D salim se, 3 stvarcice koje su mi zapele za oko su,
    1.Aura tekući ruž-613 Good Vibes, ta nijansa mi je preekrasnaaaaaaa. Kako nemam Kozma u blizini, veeeelika mi ke zelja probati ga.
    2. MNY SuperStay 24H tekući puder, nikako da nadem onaj pravi puder, koji ima sve sto trazim u jednom. Ovaj puder cijeli blogosvijet hvali, i zelim gaaa!
    3. Golden Rose Velvet Matte, bilokojo, svi su mi divniii..
    Pratim na fb, serala objavu, klik klik klik ^^

    OdgovoriIzbriši
  35. Madonna Ojurović Čačić9. ožujka 2016. u 19:10

    Predivna nagradna igra, ali mi je zadala slatke muke u biranju. Shvatila sam da je sve predivno :)
    Nakon teske muke odlucila sam se za MNY SuperStay 24H tekući puder jer bih voljela imati puder koji ce mi pasati, imam cudnu boju koze pa uvijek fulam :P jako mi se svidio i NYX Liquid Suede kojeg jako zeelim probati i Aura tekuci ruz jer su eto predivni hiiihhi :p pratim te na fejsu i instagramu :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Provjereno je najbolje, bar tako kažu!
    Od provjerenog biram MNY SuperStay fiksator kojo sam potrošila brzo ali ke genijalan, s njim mi je makeup trajao i trajao te odolio svim uvjetima.
    Od novih i ne probanih biram maskaru MNY Colossal Go Extreme Leather Black i MNY SuperStay 24H tekući puder jer trenutno nemam ova dva proizvoda, a po recenzijama mi se čine odlični o zadovoljna sam MNY proizvodima iako koristim Maxfactor!

    OdgovoriIzbriši
  37. Sretan Dan žena! :)) drago mi je da si dobila mali znak pažnje, nadam se da si i ostatak dana bila u dobrom raspoloženju :) Ja sam nažalost dobila jednu veliku nulu, dragi se čak nije sjetio ni poruku poslati, toliko o tome. Poprilično sam bila tužna i razočarana, ali šta je tu je :D

    Od svih divotica koje su kod tebe pristigle prošlog mjeseca, teško je odabrati samo 3. Moj prvi odabir je Maybelline Lash Sensational maskara, jer je moja essence maskara na izmaku, a i bolje da je jer sam primjetila da mi trepavice dosta padaju.. Za ovu Maybelline maskaru sam do sad čitala odlične recenzije i već mi je par mjeseci na wishlisti! Drugi odabir mi je paleta sjenila MNY The Nudes. Ne posjedjujem niti jednu Naked paletu, imam samo par Catrice i essence paleti u šarenim bojama :D tako da mi kronično fale neutralna sjenila za brzne dnevne lookove. Treći odabir je Aura kist za konturiranje, njega gledam otkad je došao. Zbilja je divan. Nemam niti jedan sličnog oblika i veličine i dobro bi mi došao. A bonus je taj da ga svi hvale :D

    OdgovoriIzbriši
  38. Srecan Dan zena!
    Jako lepo od tebe sto si nam prepustila izbor poklona. To je stvarno divna gesta koju ce znati ceniti svaka dobitnica.
    U izboru potencijalnog poklona vodila sam se samo potrebnim stvarima za koje znam da ih necu u skorije vreme priustiti a bez kojih sam ostala. Bebica je na prvom mestu.
    Moj izbor je sledeci:
    1. Mizon snail repair bb krema najsvetlije nijanse
    2. Bourjois RR korektor u najsvetlijoj nijansi (predstoji mi mnogo besanih noci kada se vratim iz porodilista)
    3. L'oreal False Lash Superstar maskaru
    Smatram da su ova 3 proizvoda sasvim dovoljna za jedan nenametljiv prirodan dnevni look posto cu sigurno duzi vremenski period izgledati kao zombi.
    Pratim na fejsu i instagramu, a post je serovan.
    Nadam se da cu biti srecne ruke :)
    Dragana G

    OdgovoriIzbriši
  39. Sandstorm, Soft-Spoken i Vintage nisu True Brown/Dolce/Candy K ali su close 'nuff :P Ako vec ne mogu biti Kylie mozda bih mogla zavrsiti s trepavicama poput gdice Lopez sa Superstar maskarom haha Sve u svemu, za NYX-ove proizvode sam uvijek sigurna da ne razocaravaju jer sam ih vec par koristila, a maskara bi bila novo iskustvo. Nisam istrazivala puno o njoj no znam da rezultati zasigurno nisu ocaravajuci poput Jennifer-inh fake trepavica u reklami, ali sve dok nema grudice i daje volumena ja sretna :D Zapravo je tesko odabrati od svih proizvoda iz proslog posta, ali evo matt tekuci ruzevi favorit su cijelog svijeta tako i moj trenutni. Sretno svim curama i Saša, my fellow cat loveru, keep it up!

    Nera I

    OdgovoriIzbriši
  40. Ne znam da li sam objavila prvu poruku,izvinjavam se.
    Divni noviteti!Ja bih volela da dobijem Loreal maskaru(volela bih da budem Superstar;) ),Mny Superstay puder u Srbiji ga jos uvek nema i Mny rumenilo izgleda jako lepo.Hvala na prilici i sve najlepse!Ana

    OdgovoriIzbriši
  41. Zeljela bih Mizon bb kremu jer sam presvjetla pa bi mi valjda odgovarala, NYX suede tekuci ruz,a dodajem i Lash Sensational maskaru pa da budem hrvatsko-korejski Casper koji se fura na Kylie Jenner usne, al barem ima predobre trepavice :D Lea D.

    OdgovoriIzbriši
  42. Jako volim ovaj blog i jako cesto svracam tu vidit sta ima novo i obozavam tvoj stil pisanja i ukus u kozmetici . Ma sve mi se svida. I ovaj post me bas razveselio. Ali na prvu sam odustala jer eto nikad na nijednom darivanju nisam nista osvojila..mozda necu ni sad (tj.vrlo vjerojatno xD) ali nema veze
    , barem nek ostane ovaj komentar kao jedan hvalospjev ovom blogu :D no kad vec pisem komentar onda cu i napisat sto mi se od noviteta svidjelo. Paa svidjelo mi se..sve. xD da, stvarno bi najrade sve ali ok ok, drzat cu se pravila. Moj prvi (i zasad jedini) tekuci ruz kupila sam upravo nakon recenzije na tvom blogu a to je beauty uk lip matter u nijasni wham bam thank you jam i jako sam zadovoljna i mislim da je vrijeme da taj ruzic dobije nekakvo drustvo i mislim da bi to mogo bit Aurin tekuci ruz u nijansi Time for selfie. Druga stvar koju bi voljela imati je Aurin dvostrani kist za sjenila. Dakle, prije par dana setam po Kozmu i tako uzmem par nuznih i ne nuznih stvarcica i medu njima se nasao upraco taj kistic no na putu do blagajne me novcanik izdao jer eto u tom trenutku nije bilo dovoljno novaca za te sve stvari koje mi (ne)trebaju xD i tako je iz igre ispao taj kistic jer mi je savjest porucila da mi ne treba ali nakon ovog posta ipak smatram da mi treba :D
    treca stvar bi mogao biti Nyxov ruz u nijasni Merlot jer taj ruz dugo zelim, ali nikako da se usudim naeucivat preko interneta..ne znam zasto al ko da me tog malo strah. I mislim da bi bilo idealno dobiti taj ruz jer bi time vjerojatno stekla povjerenje prema internet kupovini :D
    no kako god ovo ispadne, mozda opet necu biti neke srece, i dalje cu citat ovaj super blog. Ps mislim da je ovo bas lijepa gesta za dan zena! Lijepi pozdrav! :D
    petrap

    OdgovoriIzbriši
  43. Baš mi se sviđa ovaj tip darivanja :D
    Biram:
    1.MNY SuperStay 24H tekući puder,čitala sam dosta o njemu i imamo je samo pozitivne recenzije,jako ga želim isprobati i također biti oduševljena.Imam jedan tamniji puder,tako da bi mi super došla neka svjetlija nijansa,pa ih mogu i miksat :D
    2.Maybelline Affinitone Concealer,trenutno mi je baš ponestalo korektora,a i dosta mojih frendica koristi baš ovaj,inače imam dosta izražene podočnjake,pa da ih bar malo ublažim hh
    3.Sensai Ultimate krema za područje oko očiju,do sada nisam imala ni jednu kremu baš namijenjenu za područje oko očiju,a ovo bi bila prava prilika za to i da se moji "umorni" podočnjaci osvježe heeh.
    FB: Ana Mandić
    Valjda ću imati sreće ovaj put i bit sretnica i isprobati ove divne stvarčice. :) :* :D

    OdgovoriIzbriši
  44. Odgovori
    1. Divno, volela bih Loreal maskaru i aljner jer ih sanjam a nisam u prilici da ih probam trenutno,i recimo MNY SuperStay 24 h puder jer nikad još nisam probala njihov puder :)
      FB Tijana Ilić
      sve drugo Tijana sjz

      Izbriši
  45. L'Oréal Paris False Lash Superstar maskara- zato što nijednu L'Oréal maskaru nisam probala, a trepavice koje svaki dan gledam na reklami na putu do posla su bas ono sto želi :D
    Mizon Snail Repair Blemish Balm- ništa korejsko nisam koristila, evo prilike da probam nešto i od puževe sluzi i od korejanaca :D
    MNY SuperStay 24H tekući puder - Uvek dajem prednost BB i CC kremama umesto puderima, ovom zelim da dam sansu

    Sjajan izbor noviteta

    OdgovoriIzbriši
  46. Odlicna ideja za darivanje. Post o novitetima je stvarno dugacak pa nije bilo lako odluciti, no najvise me zanimaju - Mizon puzeva BB krema,Aura matt tekuci ruz u nijansi - good vibes i Bourjois radiance korektor.
    Pratim na fb -Mihaela Kolić i na inatagramu -khaleesi.m

    OdgovoriIzbriši
  47. Instagram-slavicamilovanovic90
    fb-Slavica Milovanovic
    Aura absolute matte time for selfie- boja je carobna,divna,obozavam aurine proizvode,posebno ove matte..
    NYX Liquid Suede Vintage- opet matte i kako da mu odolim,pa odlicna boja..nisam imala prilike da ih koristim,a kazu da su odlicni,boje,postojanost,ma sve..
    MNY SuperStay fiksator - nisam koristila fixatore do sada,a imam zelju da ih probam..
    divno darivanje,svaka cast..kiss

    OdgovoriIzbriši
  48. Pozdrav! Za početak, super i jako originalno darivanje, pogotovo zato jer su tvoji new in-ovi uvijek melem za oči :D
    Pratim te na Fb (ne bih pisala puno ime i prezime, Instagram nemam :D).

    Od proizvoda iz tvog new in-a najviše bih voljela isprobati Maybelline super stay 24 setting spray jer sam nedavno bacila novce na Aurin koji je kaotičan i sad sam ljuta na sve fiksatore a želim da me neki odljuti jer smo si inače dobri :)
    Nadalje, Mizon Snail Repair Blemish Balm jer ide ljeto i bilo bi dobro imati neku BB-icu sa spf-om da nemam nikakav izgovor za nenošenje spf zaštite, ali tako ih je teško naći a da nisu narančaste :(((
    I za kraj, šećer u liku NYX Liquid Suede ruža jer obožavam matte ruževe. Svi su mi predivni, ali mi se posebno ističe nijansa Orange county jer si želim već godinama kričavo narančasti ruž a nemam si ga hrabrosti kupiti jer je teško nosiv i ovo mi je super prilika da se napokon nagovorim :)

    Mah-mah,
    Ana Emily :)

    OdgovoriIzbriši
  49. UUUUU svašta nešto tu ima...Nezgodno je izdvojiti samo tri proizvoda,ali nećemo biti pohlepni pa ćemo sastavit malu wish listu jer,eto,nikad se ne zna...Nije baš da sam imala nešto puno sreće u nagradnim igrama,ali ljepota je i u sudjelovanju,zar ne? :)Uglavnom...druga pratilja jeeeee...(*napetost u zraku*)...AURA kist za blendanjeeeee!! (aplauz!)Jeeer? Bez alata nema zanata,zar ne? :) Uglavnom,samo mi još taj fali da budem apsolutno opremljena svim mazalicama,a još kad pročitam kako ga svi hvalite....mmmmljac! Na drugom mjestu je NYX Matt Ruž u Whipped Caviar nijansi jer sam,kao i sve mi žene,u totalnoj matt fazi...And I LOVE it! :) Stop šljokicama i sjaju,neka boja kaže sve! :) Aaaand the winner is...(gle čuda!) False Lash Superstar maskara!!! Jer mislim da je vrijeme da konačno nešto makne 2000Calorie sa trona! Sorry,ali malo promjene,predugo je trajala ova vjernost i mislim da bi FLS mogla biti nova "the one" :). Eto,toliko od mene...hvala Vam što ste me uopće pročitali...Držim si fige, a Vama želim sve najbolje za roćkas! I da,evo ide like na fb! :)
    Bye bye!
    Ivy

    OdgovoriIzbriši
  50. uh, jedva sam se uspjela odlučiti koja tri proizvoda želim, a to su:
    1. mizon bb krema
    2. Aura tekući ruž u nijansi matte mess
    3. nyx Liquid Suede u nijansi soft spoken

    Zašto sam odabrala baš te proizvode?
    Znači bb krema mi je bila definitivno broj jedan, oko nje nije bilo dileme. Budući da se mogu "pohvaliti" da sam svjetla kao duh, pohod u dm u potrazi za puderom je ukratko rečeno bio:
    1. trackanje ruke do lakta svih mogućih pudera koji su u najsvjetlijoj nijansi,
    2. zaključak da očito proizvode pudere za kineze, ne znam, meni su svi ili pretamni ili žuti
    3. na kraju odabir od svih zala najmanje, jer eto, nečim moram pokriti svoj nesavršeni ten,
    Kada je počela ludnica oko bb krema, najviše sam informacija saznala na forumu i mojoj sreći nije bilo kraja jer su gotovo sve (korejske) nijasnom stvorene za nas bljedolike. Zasad sam isprobala nekoliko bb-ica, a ovu bih htjela baš zbog tog sastava puževe sluzi koja slovi kao jako dobar sastojak za kožu.

    Što se tiče druga dva proizvoda, za njih sam se odlučila jer me u zadnje vrijeme puca zaluđenost ruževima koje dosada nisam uopće nosila, ali eto sad samo slažem popis koji mi "trebaju".
    Budući da sam ih tek nedavno počela koristiti, nisam toliko ispraksirana u nanošenju pa mi oni u sticku zadaju poteškoće, ovi tekući su mi jednostavniji za aplikaciju, a još su i mat i kad se osuse na usnama ne mrdaju i ne moram svako malo panično provjeravat da li izgledam kao klaun, što su sasvim opravdani razlozi da budem njihov veliki obožavatelj. :)

    fb-Ivana Ugarković

    OdgovoriIzbriši
  51. ajme, pa kako se odlučiti od svih tih prekrasnih proizvoda? žene i dekorativna kozmetika, najbolja kombinacija :). Stvarno ne znam za što bih se točno odlučila, hm hm ! Pošto imam tamnu kosu i jako JAKO svijetli ten možda bi mi odgovarao od CATRICE prime & fine, gledala sam ga u mulleru i čini mi se da bi mi dao malo života na moje blijedo lice :)
    Drugi proizvod bi bio ovaj NYX Liquid Suede srednji :) jer mi je baš prekrasan ! ne znam da li bi mi odgovarao jer nisam nikada previše eksperimentirala, nadam se da bi :)
    Treći proizovd bi bio ovaj AURIN kist za konturiranje , uz toliko pregledanih videa vrijeme je da uz dobar kist naučim sve tehnike :) <3

    pratim te na fb:Leonarda Mujezinović i insagram:leonardamoren

    OdgovoriIzbriši
  52. Pratim te na fb- Daniela Šalinović
    Znaci prekrasan new in i nemoguce je izabrati samo tri stvari :-p
    Moj izbor je MAYBELLINE LASH SENSATIONAL INTENSE BLACK jer je toliko hvale, a ja je jos nisam isprobala.
    BOURJOIS RADIANCE REVEAL KOREKTOR jer nikako da nadjem dobar korektor za podocnjake i secer na kraju MNY SUPER STAY 24H TEKUCI P.jer citam da ima jako dobro prekrivanje i da moram izabrati samo jedan proitvod sa popisa, to bi bio ovaj puder, drugi proizvod poklanjam nekoj drugoj citateljici koja ga je zazeljela. Naravno ukoliko ja budem izabrana :-)

    OdgovoriIzbriši
  53. U subotu odlucimo ja i coek u Tuzlu, lijepo vrijeme, sunce, idealno vrijeme i taman skontam sebi da odem do Make up arena shopa po neke stvarcice od aure i nyxa jer toga u mon gradu nema.. u putu coeka preveslam da mi ipak treba jos sminke, a vrhunac njegove sminke je labelo na usnama, i tad se buni jer ga 'ulijepim' i ja sva sretna pravac Omega,, adrenalin na vrhuncu, dodjem do radnje, i trazim aura korektor kaze mi radnica ostao samo najsvjetliji, za duhove, trazim aura kist za blendanje, kaze nema maloprije neko kupio, trazim aura hajlajter, nema ni to, nestalo, trazim nyx whipped caviar, kaze maloprije neka zena kupila.. Pa plakala bih samo, ko zna kad cu opet naletjeti na auru i nyx, a da mi je i coek u isto vrijeme nagodan za moju sminku 😂 new in iz veljace je odlican, imamo slican ukus a ja bih voljela osvojiti aura korektor, aura kist za blendanje nyx whipped caviar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno pratim te na svim drustvenim mrezama i dijelim post da dobijes sto vise pratioca, zasluzujes :)

      Izbriši
  54. Odabrala bih sve ono što mjerkam otkad je izašlo na tržište:
    NYX Liquid Suede u nijansi Soft-Spoken - stalno čitam o NYX proizvodima, a sama ih nikada nisam kupila jer ne živim u Zagrebu, Rijeci ili Osijeku gdje se ovaj brand može nabaviti, a također ne volim kupovati preko interneta stvari koje nisam swatchala. Uz to ooobožavam mat tekuće ruževe, a ovi se jednostavno moraju probati. Sve nijanse su mi zaista divne, teško se odlučiti samo za jednu.
    Bourjois Radiance Reveal korektor - Bourjois je moj najdraži drogerijski brand, healthy mix korektor mi je odličan, a po swatchu mi se ovaj čini možda čak i bolji.
    Aura kist za konturiranje - naravno, ni ovaj brand nije stigao kod mene. Obožavam konturiranje, a ovaj kist svi hvale na velika zvona pa ga treba isprobati. :D
    Pratim te na Facebooku - Anita Šimunović i instagramu - a_lady__

    Za kraj želim reći da je ovo zaista posebno darivanje i rijetko tko bi to napravio! :)
    A Lady :)

    OdgovoriIzbriši
  55. Voljela bih osvojiti Aura Matte Mess, L'Oreal Super Liner i Nyx Liquid Suede Vintage :D Bilo mi je jako tesko odluciti, jer mi se svi noviteti cine super ^^ pratim te na fejsu kao Valentina Levar i na instagramu kao valka220 :)

    OdgovoriIzbriši
  56. Zeljela bih dobiti Aura Matte tekuci ruz, u nekoj nude nijansi i Aura korektor najsvjetliji, u mom gradu nemam Aure tako da moram potegnuti do Osijeka da si kupim nesto.. I htjela bih jos L'Oréal Paris False Lash Superstar maskaru, taman sam potrosila Maxfactor 2000 calorie koja mi je odlicna pa bih htjela ovu isprobati :)) dijelim objavu na fb! <3

    OdgovoriIzbriši
  57. MNY Colossal Go Extreme Leather Black zato što su njihove maskare ubedljivo najbolje. MNY SuperStay 24H tekući puder - o kome sam čitala samo pozitivne recenzije pa bih želela da ga isprobam. NYX Matte Whipped Caviar - moji najdraži ruževi i najbolja nijansa. :) Danijela

    OdgovoriIzbriši
  58. Hm, hm, reklo bi se da sam vaga u horoskopu, koliko se ne mogu odlučiti.
    Elem, sve mi se dopada, a ako već moram da se odlučim za par stvari onda Aura matte tečbi ruž u bilo kojoj nijansi, neki od linera ili neki od pudera, nije bitna marka, nadam se da bi mi konačno neki odgovarao.
    U svakom slučaju, darivanje je odlično i puno sreće u daljem radu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ju, ne ostavih podatke. Pratim te na fb: Марија Вукоје Милошевић

      Izbriši
  59. Ja bih voljela osvojiti Aurin tekuci ruz matte mess jer sam cula dosta dobrih stvari o njemu ,hvale ga na sve strane a ja jadna nemam gdje da ga kupim i samo mi ostaje da citam i divim se kako stoji ostalim curama na usnama ... takodjer bih voljela probat Nyx liquid suede u nijansi Soft spoken bas mi djeluje kao moja nijansa (sta cu volim sve sto je matt , nisam ljubitelj sjajila nikako) i za kraj Bourjois radiance reveal korektor koji djeluje obecavajuce za moje tamne panda podocnjake... Sretno svim djevojkama u ovom darivanju :)

    OdgovoriIzbriši
  60. Hm,hmmm,šminka u pitanju je li?
    Tko je manijak što se tiče šminke,nego ja!
    Ovdje sam ograničena na tri proizvoda,kooooja iskreno želim da osvojim,i ja se nadam da ću,ah kako kažu nada umire posljednja.
    Ovdje stvaarno ima mnooogo stvari kojih nema u Bosni i Hercegovini :( ali ja ću se odlučiti za tri koje bih iskreno željela da dobijem,budući da šminkam i sebe i mnoge djevojke,biram pažljivo,ono što mi treba,ono što nemam,i ono što nema kod nas da se nabavi :)
    Hmm,hmmm,gledat ću da što jeftinije prođeš :P
    Pa heeeej,ne mogu da se odlučim,sveee bih uzela :( Iskreno se nadam da će ovo što prije doći u BiH :DDD Drži mi palčeve,ako ne osvojim ništa,onda makar poželi da stigne u BiH da i ja što prije uživam u proizvodima kao i ti :D
    Željela bih da osvojim Aura kist za konturiranje,paaa iz više razloga,prvo,nema ga kupiti u blizini gdje ja živim,siiigurno je multifunkcionalan,nemam niti jedan kist ovakvog oblika,čini mi se dobar i kvalitetno urađen.
    Voljela bih da dobijem također,Catrice Prime and Fine bazu za puder,kako vidim,piše da je illuminating,hej,za moju suhu kožu,bilo kao raj,pa zamisli,sijala bih kaaaao Las Vegas,uz neki dooobar highlighter hm hm,zamislila sam već hehe :D
    Iiii zadnji proizvod,hmm,koji bi to mogao biti,pa neka bude aura kist za blendanje sjenila,ponovo isti razlozi,nema ga kod mene :( a vodim se time blend blend blend pa sve ostalo,pa da i probam ovo maleno čudo,da li će nadmašiti moj ljubičasti essence kist (vidim,kupila si ga i ti,vjeruj mi tri imam,da mogu,komplet šminku bi njima nanosila,koliko ih volim. :D )
    Eto,to su moje tri željice,hoćeš da ti šapnem??? Kistovi su mi na wish listi,kao i matt karmini aurini,nadam se da ću doći i do njih nekako.Isto tako se nadam da ću osvojiti nagradu,pa da u istim proizvodima uživamo ti i ja :D
    A evo,ide i follow na instagramu,i na facebooku :D
    eh još nadimak,hmm,pa hajde onaj standardni Ivonne ili Ivona,kako ti želiš,biraj :P

    OdgovoriIzbriši
  61. Jedno brutalno darivanje :D

    Pratim te na fb pod imenom Andrijana.

    Kad se već bira, ja biram:

    1. NYX Matte ruž u nijansi Merlot
    2. Bourjois Radiance Reveal korektor (nijansa 01 Ivory)
    3. NYX Matte ruž u nijansi Whipped Caviar

    Što se tiče NYX ruževa, oduševili su me svojom teksturom i pigmentacijom. Dovoljno su kremasti da ne isušuju usne, imaju prekrasni matt finish, a kad je riječ o postojanosti moj vjerni Tea Rose "izdrži" cca 5h u komadu. :D
    Pošto sam ga skoro potrošila, voljela bih jedan novi u svom neseseru. Merlot je već dugo na listi mojih želja. A, i ovi NYX ruževi me uvijek asociraju na Mostar (koliko znam, tamo ih najbliže možemo naći) i ovaj studentski život kad cimerica i ja, kao velike zaljubljenice u kozmetiku, zadnje novce od dzeparca trpamo u autobusnu kartu i jedan ruž :D

    Bourjois Radiance Reveal korektor bih također željela isprobati jer sam za sada čula samo pohvale. Ako se mene pita, puderi im dobivaju čistu desetku, a uz njih odmah, vjerujem, idu i ovi mali čarobnjaci od korektora koji redovno i uspješno prekriju tragove votke i noćnih izlazaka :D

    Eto ga, to bi bilo to. Držim si fige.
    Pozdrav iz Mostara. :D

    OdgovoriIzbriši
  62. 1. Bourjois Radiance Reveal korektor
    2. Catrice Velvet Finish Concealer with Hyaluron
    3. MNY The Nudes

    Prva dva proizvoda želim jer s podočnjacima izgledam kao rakun, a treći zato što obožava, nude sjenila

    FB: Tina Ivanisevic

    OdgovoriIzbriši
  63. Uhh sve mi je zanimljivo :D Pregledajući članak ipak su mi neke stvarčice zapele za oko, pogotovo MNY fiksator, paleta The nudes te Essence kist za konturiranje(tekući puder). Okorjeli sam masnokožac pa sam u vječnoj potrazi kako za bazama tako i za fiksatorima za make up; ovaj MNY mi izgleda obećavajuće i voljela bih vidjeti jel me izgled vara:) paleta The nudes mi je prekrasna, savršen odabir nijansi i jako bih je željela imati! Dosad me nijedan Essence kist nije razočarao, a već odavno imam u planu njegovu nabavu ali ga je nemoguće pronaći!
    Veliki pozdrav, Ivanka

    OdgovoriIzbriši
  64. Tek sam večeras naletjela na blog tvoj i odma vidim traje među curama slatki boj,
    biraju se sjajni favoriti, a ostao je još samo jedan dan za pobjednik biti,
    rezultate darivanja uskoro ćemo onda znati, i vidjeti kome će Saša nešto od svojih favorita dati,
    izabrati samo tri od njih muka je teška,ali se ipak meni svaka od tri nijanse nyx liquied suede ruža smiješka,
    razlog je jednostavan jako, od ljubavi prema ruževima nije se odvojiti lako,
    još kada su i u nijansama smeđim, nađem se u mukama većim,
    svim curama koje igraju želim puno sreće, a ovaj blog odsada pratit ću češće :)

    instagram : d.ream.c.reate

    OdgovoriIzbriši
  65. Srecan blogorodjendan!!
    Post o novitetima je savrsen, i tesko je izabrati samo 3 proizvoda. :D Ipak izbor je pao prvenstveno na AURA tecni karmin o kojima vec mesecima citam ali nikako da ih isprobam. Najlepsa mi se cini nijansa 613 Good Vibes. Drugi proizvod neka bude Catrice Velvet Finish Concealer, mislim da bi mi nijansa 020 savrseno legla jer sam svetle puti. Najvise me privlace jer nisam imala priliku da probam nista od Catrice-a pa mi je ovo jedina sansa! :) Treci proizvod je Loreal Paris False Lash Superstar maskara. Tolika se prasina digla oko novih Lorealovih proizvoda pa se radujem da ih isprobam!
    Puno poljubaca saljem! Pozdrav!! :-*

    OdgovoriIzbriši
  66. Darivanje je mrak,
    zato se nadam osvojiti ovaj divan darak.
    Malo tko ovakav savrseni poklon dijeli,
    svako bi da ga pozeli!

    A ja bih zeljela MNY SuperStay 24h tekuci puder kojeg svi vole,
    i o njemu sam cula samo rijeci hvale.

    Maskara MNY Colossal Go Extreme Leather Black koju silno zelim, jer ni jedna nije nije dovoljno dobra trepavicama mojim.
    Kratke su i rijetke,
    a vjerujem da bi ona nadomjestila sve nedostatke.

    Aura tekuci ruz Matte Mess bih voljela nositi na usnama svojim,
    jer toj savrsenoj nijansi ne mogu da odolim!


    Stranica je predobra,puno toga korisnog sam naucila, i sve komplimente si zasluzila. :))))

    Instagram: marijah_0805
    I na fejsu pratim,naravno. ;)

    OdgovoriIzbriši
  67. Aura tekući ruž-Matte Mess
    Bourjois Radiance Reveal korektor
    L'Oréal Paris False Lash Superstar maskara

    Sve što mi treba da u par minuta zablistam: Korektor da sakrijem nedostatke, maskara za zavodljiv pogled i ruž za sočne usne!

    @pizetasuzana
    Pizeta Suzana

    OdgovoriIzbriši
  68. Ajmee,mora da me sudbina dovela na ovaj blog :D Stvarno super darivanje i masa predivniiih stvarčica *.* Divno je biti žena,nikad nama nije dosadno sa tom šminkom haha
    A sad sta odabrati,stvarno se osjećam kao dijete u trgovini igračaka..ja bi ovo,ovo tu,a i ovoo :D
    1.Aura Absolute Matte 617 Stop staring-zaljubljena sam u tu nijansu i općenito u Aurine ruževe,toliko toga čitam i slušam o njima...a nikako se približiti Kozmu,nažalost u mom malog gradu(Požegi)su zatvorili jedinu Kozmo prodavaonicu :( prosle god.valjda i sad čekam put negdje di postoji Kozmo(bit će Zg) da im opustošim Aurine police.
    2.Maybelline Affinitone Concealar 03 sand-moja svijetla put i tamni podočnjaci,što reći....korektora nikad dosta
    3.MNY Colossal Go Extreme Leather Black maskara-nisam imala ni jednu njihovu maskaru do sad,nekako sam vječni fan max factor maskara,ali htjela bih testirati i ovu :)

    Pratim i na fb :)<3

    OdgovoriIzbriši
  69. Ljudi moji, treba se odlučiti za samo tri stvari, sve su *.*
    1.je Maybelline Lash Sensational maskara jer ju planiram kupiti već neko vrijeme i svaki put kad dođem po nju- nje nema! (ja izaberem baš pravi dan očito)
    2.Bourjois Radiance Reveal korektor jer sam i ja jedna od onih koja i kad stavi korektor na podočnjake, oni se i tada vide... Vrijedi probati :)
    I 3.stvarčica je NYX Matte ruž u nijansi Merlot jer mu jednostavno ne mogu odoljeti

    Btw.sviđa mi se new-in, baš je pravi proljetni! Otkrila sam tvoj blog evo baš danas kada je jedna bloggerica (ne sjećam se više koja) share-ala link ovog darivanja i na brzinu sam preletjela dio bloga i mogu ti reći da ju te od sad redovno pratiti! :)


    Saruška :D

    OdgovoriIzbriši
  70. Htjela bih Aura tekuće ruževe jer mi se jako sviđaju, obožavam matirane usne i jarke boje, MNY Lash Sensational jer toliko dugo slušam o njoj, a često je rasprodana, zanima me je li stvarno toliko dobra koliko ju svi hvale i MNY The Nudes paletu jer mi je potrebno još sjenila, većinu sam potrošila. :) Pratim te na fb i Instagramu. <3

    OdgovoriIzbriši
  71. Možda skoro pa kasnim ali eto.. znaš i sama koliko je teško pronaći malo vremena za sebe preko radnog tjedna.

    Jao Bože treba proscrollati do komentara. Znaš di te pratim sve (posvuda) i naravno, znaš mi ime stoga je nepotrebno to i pisati.

    Uff, tri proizvoda. Teško teško no evo:
    1. NYX Liquid Suede zato što nema šanse da mogu do njega doći jer a) živim Bogu iza nogu i b) zakasnila sam na Sajam ljepote i fitnessa.
    2. NYX ruževi, isti razlog kao i pod brojem 1
    3. A za moju dragu majku koja kuka kako joj ništa nedam želim AURA tekuće ruževe, pa da prekine kukat :D

    OdgovoriIzbriši
  72. Jaaaaooo, ovo je kao kad ti mama dadne malo para, pa ti kaže kupi si svašta, još i da vratiš kusur. :D :D Kako se odlučiti za samo tri :D
    -Želim ovaj Arin kist za blendanje, jer sam kao luđak opsjednuta kistovima, posebno ovim za blendanje i treba mi svaki, SVAKI, a i Auru je stvarno teško pronaći kod nas, a rado bi ga sama kupila.
    -Golden Rose Velvet Matte ruž u nijansi 31, imam dva njihova ruža, toliko ih volim da sam i par frendica navukla.
    -I na kraju želim još jedan Aurin kist (blesa u meni mi neda mira :D ), ovaj za konturiranje. Tek sam počela sa istim i proizvode nekako i nalazim (prihvatljive za moj budžet) ali uvijek se sa kistovima mučim, tako da ću poludjeti ako dobijem oba :D

    Pratim te na FB (Maja Mujkić) i na IN (maja_mjkc)

    I daaaa, sretan ti blogorođendaaaan :* <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)