četvrtak, 18. veljače 2016.

Olival zlatno ulje smilja



Na redu je post o jednom ulju za njegu lica koje koristim već nekoliko mjeseci kao noćni tretman. Vjerojatno već znate da se Olival u mom slučaju pokazao izvorom brojnih odličnih proizvoda, a na blogu ste mogli čitati o pilingu za lice s uljem smilja i čarobnom zlatnom ulju. Isprobala sam ja još puno toga i u sljedećim tjednima pokazat ću vam još nekoliko favorita. :)

Olival zlatno ulje smilja*, kaže proizvođač, namijenjeno je za dnevnu i noćnu njegu normalne, suhe i osjetljive kože, a sadrži brojna prirodna hranjiva ulja koja vlaže i dubinski njeguju kožu – jojobino, maslinovo, arganovo, nevenovo, ružino, bademovo i ulje sjemenki marelice. Njegov je glavni aktivni sastojak eterično ulje smilja koje potiče obnavljanje kože i sprečava nastajanje bora. 




Moja je koža mješovita, samo u nekim razdobljima (kao što je ljeto) pojačano se masti, a uvijek voli dobru hidrataciju. Nekada sam zazirala od korištenja ulja u njezi lica misleći da će mi se od njih koža više mastiti, no u posljednje dvije godine isprobala sam nekoliko različitih ulja i otkrila da mi zapravo baš odgovaraju ako ih koristim na način koji sam utvrdila kao najbolji. Kada je neko ulje dio moje rutine, nanosim ga navečer, nakon čišćenja lica, na još vlažnu kožu lica i vrata. Vrat je definitivno najviše profitirao od mog eksperimentiranja s uljima jer ulja nekako povezujem s njegom i masažom vrata i, otkad ih koristim, više ne zapostavljam njegu vrata. :) Ulje nanosim 2-3 puta tjedno i to mi je sasvim dovoljno. Obično ga ne nanosim netom prije spavanja nego malo ranije, recimo, prije gledanja serije, čitanja blogova i sličnih rituala koje rado provodim oko sat vremena prije spavanja. :) Ako se ulje do trenutka odlaska na spavanje u potpunosti upije (jer su se, recimo, moji rituali odužili :D ) i ako osjećam da mi treba još hidratacije, nanosim i noćnu kremu, no često za time nema potrebe. Upravo na opisan način koristim i Olivalovo zlatno ulje smilja.




Zlatno ulje smilja dolazi u slatkoj staklenoj bočici u količini od 15 ml. Dozira se funkcionalnom kapaljkom (onime što sam prije nazivala pipetom, no pipeta je ipak nešto drugo – ovo je kapaljka :D ). Ulje je zlatne boje i miriše na smilje i ruže. Miris mu za moj pojam nije prejak, no svjesna sam da neki ne vole miris smilja i mogu zamisliti da bi njima mogao smetati. Dovoljno je nekoliko kapi ulja za tretiranje područja lica i vrata. Kao i kod mnogih drugih proizvoda, ne treba pretjerivati s količinom jer će upijanje time biti otežano i pojavit će se onaj neugodno masan osjećaj na koži. Naneseno u normalnoj, štedljivijoj količini, ulje se na mojem licu upije za otprilike dvadeset minuta, ali ne potpuno – i dalje ostavlja onaj za ulja karakterističan sjaj na licu, a koža ostaje primjetno glatka i meka. Ne osjećam ga kao teško nego kao izrazito ugodno i hranjivo.Ovo zlatno ulje divno umiruje i hidratizira kožu te je ostavlja mekom i nahranjenom, a stanje je takvo i sljedećeg jutra. Kao što sam spomenula, koristim ga 2-3 puta tjedno, više od toga mojoj mješovitoj koži nije potrebno. Ove zime moja koža nije doživjela dehidraciju, što pripisujem super iskombiniranoj njezi čiji je dio i zlatno ulje. Uvjerena sam da je odlično za suhu i dehidriranu kožu i upravo je ono jedan od prvih proizvoda za kojima bih posegnula u slučaju da se dehidracija pojavila. Nije mi izazvalo nikakve probleme u vidu iritacija ili prištića.

Iako proizvođač navodi da je zlatno ulje pogodno i za dnevnu njegu, ne bih ga koristila na taj način jer mislim da je premasno za tako nešto. Mislim da je uljima ipak mjesto u večernjoj rutini. :) Neki ga koriste i na način da kap ili dvije pomiješaju sa svojom omiljenom kremom za lice – to je nešto što tek trebam isprobati. :) Ono što definitivno preporučujem jest nježna masaža lica prilikom nanošenja ulja. :)

Smilje je poznato po svom anti-age učinku, no nisam primijetila neki poseban učinak na moje mimičke, khm, linijice. :D Uostalom, ulje smilja u ovoj uljnoj mješavini nije zastupljeno u količini dovoljnoj za pravo anti-age djelovanje. Mislim da je vrijednost ovoga ulja u pružanju bogate njege i hidratacije te održavanju mekoće kože – to je ono što sam od njega željela, a to sam i dobila. Za konkretnu anti-age njegu ipak se treba obratiti specijaliziranim proizvodima. :)

Olival je hrvatski brand prirodne kozmetike koji ne testira na životinjama, a proizvodi iz njegove „kuhinje‟ ne sadrže parabene. Olivalove proizvode, pa tako i zlatno ulje, pronaći ćete u svim drogerijama i supermarketima te nekim ljekarnama, a cijena ulja iznosi 129,90 kn.




Sastav:
Simmondsia chinensis seed oil, olea europaea fruit oil, undecane, tridecane, macadamia ternifolia seed oil, argania spinosa kernel oil, calendula officinalis flower extract, prunus amygdalus dulcis oil, caprylic/capric triglyceride, prunus armeniaca kernel oil, rosa canina fruit oil, helichrysum italicum flower oil, linalool, limonene.

Kao što sam već navela, meni ulja izvrsno odgovaraju kao dodatni njegujući tretman lica i vrata. Olival zlatno ulje smilja među nekoliko je odličnih ulja koja sam isprobala u posljednje vrijeme. S preporukama ulja vrlo sam oprezna jer ne mogu znati kako će ih nečija koža prihvatiti te hoće li nekome ipak izazvati iritacije ili prištiće, no onako generalno mogu pretpostaviti da bi vlasnice suhe, dehidrirane i normalne kože mogle biti vrlo zadovoljne ovim uljem. Moj primjer, između mnogih drugih, potvrđuje da može odgovarati i mješovitoj, a čitala sam i recenzije blogerica s masnom kožom koje ga također preporučuju. Svakako ga proučite u obližnjoj drogeriji i procijenite jeste li spremni dodati svojoj njezi uljnu dimenziju. :) Ja vam predlažem da to učinite – i ne zaboravite ga koristiti i na vratu. :)

Koristite li ulja u njezi lica? Jeste li isprobali Olival zlatno ulje smilja? Imate li svoje favorite među Olival proizvodima? :)


*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Broj komentara: 12:

  1. Obožavam ovo ulje :D Najčešće ga koristim tako da u večernju kremu stavim kapljicu ulja i to mi se pokazalo kao odlična kombinacija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daaa, znam da ga i ti voliš :) moram i ja probati to famozno miješanje s kremom! :D

      Izbriši
  2. Niam probala Olival, ali probala sam dva druga ulja ove zime i iznenadila se da odgovaraju i mojoj masnoj koži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, predrasuda je da ulja ne odgovaraju masnoj koži, a mnogi masnokošci preporode se kad ih uvedu u rutinu :)

      Izbriši
  3. Čitam sve najbolje o ovom ulju i jedva čekam da ga i sama isprobam :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Dugo sam bila skepticna prema uljima iako imam normalnu kozu lica koja zimi naginje suhoj,dok se napokon pocetkom zime nisam odvazila i kupila ga.Evo sad ga koristim vec 4 mjeseca i ne mogu ga dovoljno nahvaliti.Zima mi je prosla sa mekim,glatkim i nahranjenim licem i pitam se zasto ga i prije nisam kupila!Naravno,govorim o ovom Olival ulju:-)jos moram isprobati taj hvaljeni piling i masku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da se i tebi svidjelo! :) Točno takav osjećaj na licu i meni izaziva. Obavezno probaj piling, meni je odličan, a masku tek moram isprobati kako spada :)

      Izbriši
  5. Nisam isprobala ovo ulje, ali sam isprobala Alverde ulje koje mi je bilo odlično :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ja pak nisam isprobala Alverde, ali čitala sam puno pohvala :)

      Izbriši
  6. Nisam probala ovo ulje, a mislim da još ni neću jer sam premlada za neki anti-age učinak, ali koristim ulje od Aromantique umjesto noćne kreme i to mi je vrh. Lijepo hidratizira lice i umanji nepravilnosti, stvarno sam zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je što si našla ulje koje ti odgovara, ako i umanjuje nepravilnosti, to je fenomenalno! :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)