ponedjeljak, 1. veljače 2016.

Byphasse mlijeko i tonik za čišćenje lica



Nedavno ste mogli čitati moju recenziju Byphasse micelarne tekućine (koja je super) i nježnog odstranjivača šminke s očiju (koji je prenježan i nefunkcionalan). Byphasse je novi brand na našem tržištu, nabavljiv u dm-u, a odlikuju ga niske cijene i uglavnom odlični proizvodi u ogromnim pakiranjima.

Danas ću vam prenijeti svoja iskustva s još dva Byphasse proizvoda – mlijekom i tonikom za čišćenje lica.




Byphasse mlijeko za čišćenje lica i očiju za sve tipove kože dolazi u plastičnom bijelom megagiga pakiranju od 500 ml – kupite ga i mirni ste pola godine. :D Iako je rjeđe teksture, ne troši se brzo, rekla bih da je brzina trošenja standardna za jedno mlijeko za čišćenje. Ja ga koristim za skidanje šminke, odnosno čišćenje lica, ovisno o tome koliko šminke imam – ponekad samostalno, a ponekad u sklopu dvostrukog čišćenja (uz neki gel ili pjenu za čišćenje). Na očima ga nisam isprobala jer šminku s mojih očiju skidaju samo dvofazni skidači specijalizirani za tu funkciju – toliko su dostupni i divni da nema potrebe riskirati s nečim drugim. Ovo mlijeko odlično skida šminku s lica i blazinica nakon završetka čišćenja ne ostaje bijela samo u slučajevima kad na licu imam neki od vrlo teških pudera te puno slojeva šminke. Osjećaj prilikom čišćenja vrlo je ugodan, mlijeko je vrlo blago i ne izaziva nikakve neugodne senzacije tipa peckanja ili iritacija. Mlijeko je hidratantno i to se baš osjeća, a proizvođač navodi da njegova formula sadrži vitamin E i provitamin B5, zbog čega kožu ostavlja mekom i osvježenom. Cijena mu je 24,90 kn i apsolutno se isplati kupiti ga. Moja mješovita koža jako ga voli, a vjerujem da bi zbog svoje blagosti i učinkovitosti odgovarao svim tipovima kože. Isto vrijedi i za sljedeći proizvod. :)

Sastav: Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Sodium Laureth Sulfate, Propylparaben, Cyclopentasiloxane, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Laureth-2, Sodium Sulfate, Citric Acid, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Alpha-Isomethyl Ionone, Citral, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.

Byphasse tonik za čišćenje lica bez alkohola s ružinom vodicom također je upakiran u bocu od 500 ml, plastičnu, ružičaste boje. Namijenjen je svim tipovima kože, vrlo je nježan i svoj posao obavlja bez greške. Koristim ga kao posljednji korak u čišćenju lica – nakon mlijeka, gela, pjene i sličnih proizvoda za čišćenje, a prije nanošenja seruma i kreme. Prilikom korištenja prisutan je nježan i ugodan miris ruže koji ja nakon nekoliko minuta više ne osjećam. Proizvođač navodi da tonik uklanja sve tragove šminke i stimulira kožu poštujući njezinu prirodnu pH razinu te lice čini svježijim i blistavijim. Tonik doista čini ono što bi trebao, uklanja eventualne ostatke šminke i nečistoće, lice ostavlja čistim i osvježenim, zdravog i sjajnog izgleda. Nakon korištenja pore su vidljivo manje (obožavam kad to primijetim!), a lice je odlično pripremljeno za daljnju njegu. Najviše mi se sviđa to što ovaj tonik predivno osvježava, zbog čega sam ga posebno voljela koristiti tijekom ljeta. Ne sadrži alkohol i nimalo ne pecka, štoviše – kako sam već spomenula – vrlo je nježan i ugodan. <3 Ne isušuje i ne izaziva iritacije. Cijena mu je također 24,90 kn što ga čini najpovoljnijim tonikom na tržištu, prilično sam sigurna u to.

Sastav: Aqua (Water), Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Parfum (Fragrance), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-75 Lanolin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Gluconolactone, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Calcium Gluconate, Benzyl Salicylate, Limonene, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol.




Sve u svemu, moje dosadašnje iskustvo s Byphasseom pozitivno je i mogu preporučiti sve proizvode za čišćenje lica koje sam isprobala – osim nesretnog skidača šminke s očiju. :D Mlijeko i tonik za čišćenje lica te micelarna tekućina super su proizvodi po izrazito povoljnim cijenama – i još dobijete pola litre proizvoda. :) Mlijeko i tonik definitivno su bolji od brojnih skupljih proizvoda, zapravo su pri vrhu drogerijske ponude u svojoj kategoriji.

Jeste li isprobali nešto iz Byphasse ponude? Ako jeste, podijelite svoje dojmove sa mnom, a ako niste, otkrijte mi što biste željeli isprobati. :)

Broj komentara: 20:

  1. Tonik imam i potpisujem sve sto si napisala, savrsen je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam micelaru, stvarno su isplativa pakiranja, još mi traje jedna a kupila sam ono kad su bile na akciji 1+1 (kad je večina nas kupovala ) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj ja sam sve kupila par dana prije te akcije, baš loš tajming. :D Ali srećom ionako su povoljni i zbilja isplativi. :)

      Izbriši
  3. Tonik je kod nas konstantno rasprodat. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ga uspjeti uloviti kad se rulja malo zasiti :) :D

      Izbriši
  4. I meni je tonik odličan, zbilja fino osvježi i pripremi lice za daljnju njegu. Ja sam ljetos prebacila malu količinu u bočicu s raspršivačem i koristila ga za osvježenje lica i vrata tijekom vrućina.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, čitala sam da neki i tako rade, odlična ideja! :)

      Izbriši
  5. Da hoće i kod nas doći ovi proizvodi, odličan omjer cijene i kvalitete!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će doći i do vas, sigurna sam da bi se odlično prodavali! :)

      Izbriši
  6. Delimo mišljenje o toniku, obožavam ga :)
    Trenutno njihovom micelarnom skidam šminku, ali mi je puklo pakovanje na dodnjem delu, tako da mi se brže troši i baš bih mogla da probam ovo mlkeko kad je potrošim :)
    Gel za umivanje im je takođe dobar, lepo očisti lice, a nije nimalo agresivan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoooj baš je nezgodno kad pukne ovoliko pakovanje. Isprobaj svakako mlijeko, takvih proizvoda uvijek treba. :) Ma stvarno mi se čini da im je sve odlično, osim tog plavog skidača šminke s očiju.

      Izbriši
  7. Ovo sigurno kupujem prvom prilikom. Obožavam jeftine proizvode ovog tipa u ovako ogromnim količinama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi obavezno, sigurna sam da ćeš biti zadovoljna! :)

      Izbriši
  8. Nice blog you have here. Would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN and Instagram, please let me know so I can follow you back. Thank you.

    www.love-joice.com

    OdgovoriIzbriši
  9. tonik bih mogla isprobati :) općenito da ga već jednom ubacim u rutinu njege i čišćenja lica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj svakako, dobro je imati tonik u rutini :)) a ova povoljna i dobra varijanta baš je dobar izbor za početak :)

      Izbriši
  10. Samo da javim, kupila sam neki dan mlijeko na akciji 1+1 gratis i slažem se sa svim napisanim! :D Još sam gledala dal' da uzmem i Mixa dvofazni (sjećam se da si i njega hvalila), isto je na nekoj akciji, al' na kraju ga nisam kupila jer meni Byphasse odlično skida i maskaru i sve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da dijelimo dojmove! :) A morat ćeš jednom isprobati i Mixicu, za skidanje šminke s očiju je fantastična <3

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)