petak, 29. siječnja 2016.

Zoeva kistovi za oči



Mišljenje o svojoj povelikoj hrpi Zoeva kistova dužna sam vam već oko godinu dana. U međuvremenu se njihov broj sve više povećava – a kako i ne bi kad su Zoeva kistovi jedna fantastična, a prilično povoljna opcija. Okej, bili bi povoljni da nije skupe poštarine (vrtoglavih 17 EUR), ali zato su tu grupne narudžbe kozmetičkih entuzijastica kojima se ponekad prikrpam. :) Naručujem(o) ih sa Zoeva web stranice. Ovi kistovi njemačke proizvodnje na adresu stižu brzo, u odličnom stanju i prikladno zaštićeni, baš kako treba.

Do sada sam već skupila više od 30 Zoeva kistova i mogu reći da su to možda i najisplativiji kistovi koje poznajem. Kvaliteta im je izvrsna, a cijena sasvim prihvatljiva. Većinu njih imam više od godinu dana, a gotovo da i nisam primijetila ispadanje dlaka. Ne znam kad sam zadnji put našminkala sebe ili nekoga drugoga, a da nisam koristila barem nekoliko Zoeva kistova. :D Danas vam želim pokazati kistove za šminkanje očiju koje sam prikupila, dobro isprobala i uglavnom jako zavoljela. Rasporedila sam ih u manje skupine prema nekakvoj logici svrhe, funkcije iliti namjene. Vidjet ćete da sam posebno oduševljena većim kistovima, dok na manje kistove (uglavnom za tuš) imam i poneki prigovor. :)






Kistovi sa sljedeće tri fotke imaju identičnu cijenu – 7,80 EUR po komadu.




233 Cream Shader – tanki plosnati kist dobar za nanošenje sjenila na kapak. Što se tiče nanošenja standardnih sjenila u kamenu, postoje puno bolji tipovi kistova za tu namjenu. S druge strane, kao što mu i ime kaže, super surađuje i s kremastim i mokrim teksturama. Dlake su mu sintetičke.

234 Luxe Smoky Shader – kada kažem da za nanošenje sjenila na kapak postoje bolje opcije, mislim na ovako nešto. Ovaj je malac vrlo sličan MAC 239 kistu (a puno je povoljniji od njega) i fenomenalan je u ulozi nanositelja sjenila na kapak, točnije na njegov pokretni dio. :) Plosnat, gust, blago zaobljenih rubova, mek i nježan, vrlo efikasan – jedan od favorita. Napravljen je od mješavine prirodnih i sintetičkih dlaka. Mislim da ovakvo nešto treba svima koji koriste sjenila, barem ovaj kist i jedan za blendanje. 

222 Luxe All Over Shader – nešto veći, meki kist, super za lagano nanošenje sjenila preko cijelog kapka, a može i lagano izblendati sjenilo. Meni je vrlo praktičan.


 Odozgo prema gore: 228, 228, 225, 227


228 Luxe Crease (bijeli) – kist za blendanje s nešto dužim dlačicama od popularnog MAC 217 kista s kojim uspoređujem sve kistove za blendanje sjenila. Također je malo mekši i savitljiviji od njega, ali dlake su mu malko grublje. Kratko i jasno – meni je odličan, kao i svi Zoevini kistovi za blendanje. Odlično omekša rubove sjenila, ali ne učini da boja nestane. 

228 Crease (crni) – ovaj kist više nije dostupan na Zoevinoj stranici, no načelno je to vrlo slična verzija prethodno spomenutog kista. Dlačice mu pružaju malo veći otpor nego kod bijele verzije, tj. manje su savitljive i mrvicu grublje. Volim ga koristiti za konturiranje nosa. :)

225 Eye Blender – nezamjenjiv i vrlo potreban kist bez kojeg više ne mogu. Dlačice su mu kraće, čvršće i zbijenije nego kod kistova tipa MAC 217, zbog čega ovaj kist omogućuje preciznije blendanje. Izvrstan za male oči kao što su moje. Odlično će izblendati sjenila na manjoj površini, a pritom ga neće previše raspršiti. Jednostavno je famozan. 

227 Luxe Soft Definer – ovo je Zoevina verzija popularnog kista MAC 217. Ako imate prilike birati, odaberite Zoevu jer je puno povoljnija, a učinak im je identičan. Namijenjen je, dakle, za blendanje sjenila i u tome je apsolutno odličan. Super je i za naglašavanje pregiba kapka. Dlačice su mu kraće i gušće nego kod kista br. 228. Ovaj je kist još jedan od mojih favorita u Zoevinoj kolekciji. 


 Odozdo prema gore: 226, 223, 237


226 Smudger – odličan za nanošenje i blendanje sjenila, odnosno blendanje olovke uz rub gornjih i donjih trepavica. Jedan od najboljih u toj kategoriji od svih koje imam – naime, neki u mojoj kolekciji malo su previše grubi i znaju mi iritirati osjetljivo područje ispod oka, a ovaj je baš taman – dovoljno mekan, nježan i ugodan, a istovremeno čvrst i precizan.

223 Petit Eye Blender – mali čvrsti kist idealan za preciznije, sitne radove kao što je nanošenje sjenila u unutarnji kut oka. Koristim ga i za highlightanje ispod obrva te za dodatno omekšavanje sjenila/olovke uz donju liniju trepavica. Jako ga volim.

237 Detail Shader – maleni kistić dobar za neke sitne radove, primjerice tapkanje sjenila na sredinu kapka, nanošenje highlight nijanse ispod obrve, pa i tapkanje glittera (iako je izrađen od prirodnih, kozjih dlaka). Ipak, nekako ga rijetko koristim i definitivno mogu bez njega.

Cijena svakog od kistova u nastavku iznosi 6,80 EUR.


 Odozgo prema dolje: 316, 322, 310, 315, 317, 312


316 Classic Liner – kist koji sam dugo vremena voljela za nanošenje linera, a u posljednje vrijeme vrh mu se malo raširio pa više nije toliko precizan. Sada mi bolje služi za sitne popravke korektorom, iako i za to imam boljih kandidata.

322 Brow Line – za obrve mi je nespretan, za tuš nedovoljno precizan i preširok – ok je, jelte, za sitne popravke korektorom, pogotovo za dodavanje definicije uz gornju liniju obrva. Definitivno se može bez njega, a kako sitne popravke korektorom ne trebam baš toliko često, ovaj sam kist nekako najmanje koristila. :D 

310 Spot Liner – leđenda od kista. Izrađen od sintetičke dlake, vrlo malen, čvrst i precizan. Odličan za sitne, sitne, najsitnije radove – pin-point concealing iliti precizno prekrivanje nepravilnosti korektorom, sitne popravke korektorom (trololol :D ), usavršavanje linije ruba usana, popravljanje linije tuša, iscrtavanje/isticanje pojedinih dlačica unutar obrva... Ovo je jedan mali multitasker koji sigurno trebate, iako to možda još ne znate. 

315 Fine Liner – neko vrijeme bio mi je najdraži kist za gel liner (kad ga nanosim na vlastite oči) zbog neobičnog i vrlo praktičnog oblika prelomljene drške. Nažalost, njegove sintetičke – najlonske dlačice s vremenom su se razdvojile, a njegov nekada tanak i precizan vrh postao je pomalo fluffy. Zamjenu sam pronašla u izvrsnom Inglotovom kistu istog oblika (30T), a ovaj malac otišao je u prijevremenu mirovinu.

317 Wing Liner – kist za tuš, odnosno obrve, koji mi je vrlo iskoristiv za razliku od kista br. 322. Ipak, voljela bih da je malo kraći i da su mu dlačice malo kraće, recimo kao kod Essence kistova. Dakle, nije najbolji ikad, ali čovjeka veseli i često je u upotrebi. Češće ga koristim na drugima jer je najbolji na velikim očima, za konkretnije linije tuša.

312 Detail Liner – još jedan mikrokist za tuš. Super je za malene linijice na malim očima, također i za popunjavanje nepravilnosti i usavršavanje već oformljene linije tuša. Ne bih ga preporučila za kompletno crtanje linije tuša jer bi moglo potrajati sto godina. :) Dlačice su mu sintetičke – najlonske.


Ako bih trebala odabrati nekoliko najboljih i najdražih Zoeva kistova za šminkanje očiju, to uopće ne bi bilo teško: to su svakako 234 Luxe Smoky Shader, 225 Eye Blender, 227 Luxe Soft Definer, 223 Petit Eye Blender i 310 Spot Liner. Ako niste sigurni što biste odabrali iz bogate Zoevine ponude, a rado i često šminkate oči, za početak isprobajte ovih pet kistova – sigurna sam da ćete ih odlično iskorisiti. :)

Nadam se da ću uskoro uspjeti okupiti ostatak svojih Zoeva kistova i napisati vam pokoju riječ i o njima. To je pomalo težak zadatak jer ih stalno koristim i gotovo je nemoguće uloviti trenutak u kojem su svi čisti i suhi. :)

Jeste li isprobali Zoeva kistove? Ako jeste, pišite mi o svom iskustvu s njima. Imate li neke od kistova iz ovog posta, ili sam vas možda zainteresirala za poneki od njih? :)

Broj komentara: 12:

  1. jel se placa i carina s obzirom da vas se vise skupi pa bude i veci iznos

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Majo, nema carine jer se šalje iz Njemačke. :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Nadam se da će se što prije preseliti s wishliste u tvoju kozmetičku kolekciju :)

      Izbriši
  3. Super mi je ovaj post jer me baš zanima Zoeva i bila sam u dilemi šta da naručim i kako uživo izgledaju...Hvala Lil :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, baš mi je drago da sam pomogla! :) Ne možeš pogriješiti sa Zoeva kistovima, vjerujem da ćeš biti zadovoljna. :)

      Izbriši
  4. Bas dugo mislim o kupovini neke od ovih cetkica, ali nazalost postarina za Srbiju je 18e, i bas mi se ne isplati da ih kupujem na ovaj način. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, poštarina im je baš skupa. :-/ Isplati se jedino ako vas više naručuje ili, još bolje, da ti netko donese iz Njemačke. :)

      Izbriši
  5. Da bar imam nekoga kome se mogu prikrpat :( ta poštarina mi je neoprostiva mana kod Zoeve..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, da nema te ogromne poštarine sve bi bilo puno lakše. Najbolje je kad imaš nekoga u Njemačkoj pa ti donese, čitam da se mnogi i tako snalaze. :D

      Izbriši
  6. Imam BH I RT kistove,nisam Bas bila zadovoljna BH, obozavam RT, kupila Sam 3 wilko kista jer su navodno dupe za RT, I svidaju mi se,jedino mi nije nesto wilko eyeliner tipa 315, doduse nisam se puno igrala s njim (kupila Sam ga samo zbig inglot eyeliner gela..), gledam da sad kupim I druge RT...al mozda isprobam nesto od zoeve jer se svi kunu kolko su dobri.. Imas li iskustva s RT I koja je usporedba za zoevom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i dosta RT kistova i rado koristim jedne i druge. Što se tiče kvalitete, jedni i drugi su mi uglavnom odlični, ali RT bockalica mi se raspala nakon otprilike godinu dana, a Zoevice su sve još cijele. :) Ako te zanima još neki detalj ili usporedba samo reci :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)