četvrtak, 14. siječnja 2016.

Vreća smeća 1/2016

Ovaj put pokazujem vam potrošene proizvode dok im je broj još razuman, barem jednom da vam ne oduzmem baš cijelu večer. :D Voljela bih obećati da ću u 2016. godini nastaviti u tom tonu, ali znate vi već predobro mene i moje kilometarske new in & empties postove. :D Ponosna sam na to što za puno ovih proizvoda imam recenzije na koje vas mogu uputiti. To mi govori koliko sam aktivna i ažurna u zadnje vrijeme – i da, neizmjerno mi je drago zbog toga. :)




Afrodita kremasti gel za tuširanje s pistacijom i isti takav s jagodom svidjeli su mi se ponajviše zbog svojih slasnih mirisa i doprinosa ugodnom iskustvu tuširanja. Svojedobno sam pisala o cijeloj kolekciji Afrodita kremastih gelova za tuširanje. O Balea gelu za tuširanje Fiji Passionfruit pisala sam u postu koji sam posvetila Baleinim ljetnim tuširalicama. Palmolive Pampering Touch mlijeko za tuširanje s ekstraktom kokosa super je za ljeto zbog svog divnog mirisa, ali odgovaralo mi je i u hladnijem dijelu godine zahvaljujući bogatoj mliječnoj teksturi. :)




Clinique Smart Custom-repair Serum* pametni je serum koji sam nedavno recenzirala te sam vam pisala o tome kako je stvoren da ciljano, prilagođeno popravlja oštećenja prema individualnim potrebama kože. Super hi-tech stvarčica. :) Dr. Hauschka dnevna krema od ruže* iznimno je bogata zaštitna krema koja mi je super kao povremeni tretman ili kao zaštita na hladnom zraku – sve sam vam rekla u recenziji ove kvalitetne kreme.

Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant* koristila sam kao dio noćne njege, nakon čišćenja, a prije noćne kreme. Pakiranje je maleno, ali uspjela sam primijetiti da proizvod djeluje na moju kožu u smislu da je baš fino pročisti – posebno sam uočila da mi se stanje s porama popravilo u vrijeme kad sam ga koristila. Nažalost, ionako maleno pakiranje prevrnulo mi se i trećina proizvoda iscurila je po ormaru. Ipak, ostaje odličan prvi dojam i jednom ću definitivno naručiti full size pakiranje. :)




Dove Purely Pampering losion za tijelo s mirisom pistacije i magnolije i Balea kremasto-uljni losion za tijelo s pistacijom posljedica su moje prošlogodišnje opsjednutosti proizvodima s pistacijom. :D Oba sam losiona voljela i rado koristila, miris im je predivan i fino su njegovali moju kožu. Ovaj mali šampon pokupila sam u nekom hotelu, a iskoristila sam ga za pranje kistova.

Potrošila sam dva voljena parfema: Calvin Klein Euphoria i Nina Ricci Nina L'Elixir. O njima sam pisala prije otprilike godinu dana u postu o mojim zimskim parfemima. Euphoriu bih voljela ponovno nabaviti jer je apsolutno predivna i jedinstvena. <3




Byphasse micelarna odlično je drogerijsko rješenje za čišćenje lica, iako nije nadmašila moju voljenu Garnier micelarnu. :) Nedavno sam pisala o njoj i o Byhpasse skidaču šminke s očiju. Alpstories gel za čišćenje lica – kadulja i menta* nježan je i učinkovit, zbilja mi se svidio i ponovno bih ga nabavila da nemam hrpu drugih čistača. Više o njemu možete pročitati u recenziji Alpstories proizvoda za čišćenje lica. :)

Garnier dvofazni skidač šminke s očiju jedan je od mojih najdražih dvofaznih skidača, recenzirala sam ga zajedno s Mixa skidačem koji mi je također jedan od omiljenih. :)




Essence kist za tekući puder iz LE kolekcije Bloom Me Up bio mi je odličan i zbilja sam ga često koristila, no u posljednje vrijeme sve češće su mu ispadale dlake i očito je došlo vrijeme da se oprostim od njega. O cijeloj kolekciji pisala sam u jednom od prvih postova na blogu. :) Misslyn Liquid Eyebrow Pencil (nijansa 01 Blond) nekakav je čudan proizvod za obrve, nezgodan za nanošenje, nes(p)retne žućkaste nijanse, rijedak – najiskrenije nisam znala što bih s njim. Inače su mi Misslyn proizvodi super, no ovo je bio neuspješan eksperiment. :D Catrice Photo Finish (nijansa 010 Sand Beige) odličan je tekući puder koji se, nažalost, više ne proizvodi. Srećom, ugrabila sam još jedan primjerak koji je trenutačno u upotrebi. :) Ovo je gust i kremast puder koji prilično dobro prekriva, divno se blenda, na licu izgleda prirodno i prekrasno, na meni je postojan, a finish mu je lagano dewy. I sve to nije bitno jer ga više nema, eto. :D Drugi puder koji sam potrošila, Rimmel Wake Me Up (100 Ivory), nije dostupan u našim drogerijama – ja sam ga donijela iz Češke. :) Također dobar puder, nešto intenzivnijeg dewy finisha, laganog prekrivanja, super za suhu kožu bez nepravilnosti.

Maybelline Dr. Rescue All in One bazni/nadlak* proizvod je koji baš i ne mogu pametno komentirati jer posljednjih mjeseci geliram nokte pa mi svaki proizvod ove vrste odgovara, ako ga uopće koristim. :)

Mala kutijica s crnim poklopcem zapravo je MAC Prep + Prime baza za sjenilo koja mi je bila loša. Jedan od rijetkih MAC proizvoda koji mi je baš loš. MAC Paint Potovi puno bolje funkcioniraju u ulozi baze za sjenilo, dok ova, nažalost, baš i ne uspijeva držati sjenila na mjestu više od nekoliko sati.




Kako to obično biva, nakon što sam pofotkala potrošene proizvode, našla sam ih još par koji su bili spremni za smeće. :) Vichy Dercos šampon protiv peruti za masnu kosu zapravo je većinu vremena bio Chakyjev, a ja sam ga koristila u rijetkim prilikama kad bi mi se pojavila perut. Vichyjevi specijalizirani šamponi uvijek mi riješe perut, odlični su. Aveo badem aceton vjerojatno se nađe u svakom empties postu, tako da već znate da je ovo najbolji i najpovoljniji skidač laka ikad. :)

O Ammara prirodna kozmetika čoko mint maslacu* i balzamu za usne od vanilije* pisala sam u grupnom postu o proizvodima iz radionice Ammara prirodne kozmetike. Oba proizvoda voljela sam zbog mirisa i divnog sastava, jedno vrijeme stalno sam ih koristila, no balzam za usne nisam uspjela potrošiti prije nego što se pokvario. Nezgodna strana prirodnih proizvoda jest to što obično imaju kratak rok trajanja. :)

Koje ste vi proizvode potrošili u zadnje vrijeme? Jeste li koristili neke od proizvoda iz ovog posta? :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

4 komentara:

  1. Clinique Smart Treatment Custom Repair Serum je moj izbor (citala sam tvoj post o njemu) Ja imam ulje iz iste linije i odlicno je mala rec hvale-olaksalo mi je zimu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam već pohvale za to ulje - ma Clinique ima super proizvode! :) Samo je šteta što su kod nas strašno skupi u odnosu na neke druge zemlje.

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)