subota, 30. siječnja 2016.

Vichy Idealia Skin Sleep



Vichy Idealia dnevnu kremu koristila sam prvi put još prije nekoliko godina i na mene je ostavila odličan dojam. Kasnije sam imala prilike isprobati i serum, okoloočnu kremu i BB kremu koji su se također pokazali kao odlični za moju mješovitu kožu kojoj često treba energetski boost i instantno oživljavanje, a posljednjih nekoliko mjeseci koristila sam najnoviji dodatak liniji – Vichy Idealia Skin Sleep*, noćnu njegu, odnosno obnavljajući gel-balzam namijenjen svima nama koje živimo užurbano i premalo spavamo. :)





Proizvođač navodi da naša koža tijekom noći spava, baš kao i cijelo naše tijelo, no upravo tijekom sna njezina je obnova najaktivnija. Nedovoljno sna i njegova loša kvaliteta ostavljaju vidljive posljedice na kvaliteti naše kože koje uočavamo ujutro: bezličan i neujednačen ten, crvenilo, izraziti znakovi umora, tragovi jastuka na licu. Idealia Skin Sleep odgovor je na potrebe žena čiji dinamičan život negativno utječe na njihov san. Ova njega pruža idealnu kvalitetu kože nakon buđenja: koža izgleda popunjenije, odmorena je, svježa i blistava. Gel-balzam djeluje na obnavljanje kože tijekom noći i potpomaže stvaranje vidljivih učinaka poput obnavljajućeg sna. Hijaluronska kiselina hidratizira kožu i čini je punijom, a glicirizinska kiselina smiruje kožu i zajedno s hijaluronskom kiselinom potiče diobu stanica. Kofein potiče mikrocirkulaciju i time doprinosi sprečavanju znakova umora. LHA nježno ljušti mrtve stanice rožnatog sloja, stoga je površina kože glatka i ujednačena. Vitamin B3 jača barijernu funkciju kože, a ulje koštica marelice osigurava koži potrebne lipide i čini je mekom. Ova njega namijenjena je svim tipovima kože.





Tekstura kreme gelasta je, polugusta i nakon razmazivanja pomalo ljepljiva, zbog čega je važno znati da se ova krema nanosi u manjoj količini. Nema potrebe pretjerivati jer će višak samo smetati. Iskreno, voljela bih da je tekstura manje ljepljiva i više kremasta. Krema se upija nekom srednjom brzinom – lagano ljepljiv sloj osjeća se još neko vrijeme. Najbolji rezultati s ovom kremom postižu se kad odvojite malo vremena i kremu umasirate u kožu – tada je upijanje brže, a ljepljivog sloja nema. Kartonska kutijica u kojoj krema dolazi uključuje upute za masažu, što je odlična ideja. Međutim, žene koje ionako premalo spavaju teško će odvojiti dodatne minute za masažu lica i utrljavanje kreme, iako je riječ o vrlo opuštajućem ritualu koji bi barem ponekad trebalo primjenjivati. :) Pripremi za san pomaže i ugodan cvjetni miris ove kreme, navodno kombinacija mirisa jasmina i zelenog čaja.

Ja sam žena kojoj je ova krema namijenjena – žena koja premalo spava. :) Naravno da me ovakva njega odmah zainteresirala, ali naravno da sam i realna te ne očekujem da bilo koja kremica može zamijeniti dobar san. Ipak, postoje proizvodi nakon kojih koža ipak izgleda barem malo odmornije, ljepše i punije. Vichy Idealia Skin Sleep njegu moja je koža dobro prihvatila i mogu reći da je ujutro izgledala živo, sjajno i sasvim pristojno, bila je meka, a dojam odmornosti i svježine ipak je ovisio i o tome koliko sam joj sna priuštila. :) Mogla bih reći da sam dobila rezultate kakve dobijem s bilo kojom noćnom kremom koja mi odgovara, ali nikakve specijalne efekte nisam primijetila – i to je sasvim u redu jer nisam ni očekivala čuda. Moja je koža ujutro hidrirana i spremna za izazove novog dana, a ponekad bih primjećivala i ispunjenje obećanja o zategnutoj koži. Dodatni boost koji moju kožu do kraja razbudi postižem nekim od mojih dragih jutarnjih seruma, dobra je opcija Vichy Idealia serum. :) Ovaj noćni gel-balzam najviše sam koristila tijekom ljeta i rane jeseni, zimi sam ipak tražila neka hidratantnija i hranjivija rješenja.

Proizvod dolazi u ružičastoj teglici s ogledalom na poklopcu – standardno pakiranje Vichy krema, ovaj put u lijepoj ružičastoj boji. Teglica je zaštićena ružičastom kartonskom kutijom. Pakiranje sadrži 50 ml proizvoda koje bi trebalo potrošiti u roku od 12 mjeseci nakon otvaranja. Uz redovitu upotrebu mislim da bi mi krema potrajala oko 2 mjeseca, no koristila sam je s prekidima jer sam tijekom zime posegnula za hranjivijom noćnom njegom. Vichy Idealia Skin Sleep prodaje se u svim ovlaštenim ljekarnama po cijeni od približno 222 kn.





Sastav:
Aqua, glycerin, alcohol denat, prunus armeniaca kernel oil, isononyl isononanoate, polysorbate 20, niacinamide, dimethicone, propanediol, isopropyl lauroyl sarcosinate, PEG-20 methyl glucose sesquistearate, ammonium polyacryldimethyltauramide, BHT, C13-14 isoparaffin, CI 17200, CI 15985, triethanolamine, caffeine, sodium hyaluronate, phenoxyethanol, adenosine, tocopheryl acetate, disodium EDTA, dipotassium glycyrrhiyate, caprylyl glycol, capryloyl salicylic acid, laureth-7, hydroxypalmitoyl sphinganine, xanthan gum, polyacrylamide, acrylates copolymer, parfum, code F.I.L.: C171429/1.

U zaključku mogu reći da je riječ o dobroj kremici s kojom sam se lijepo družila, no nije nešto što ću godinama pamtiti i iznova kupovati. Iz Idealia linije definitivno su mi najdraže dnevna krema i serum koji će jednog dana također dobiti svoju recenziju na Lil'Mee's lil'blogu. :)

Jeste li isprobali Vichy Idealia Skin Sleep ili neki drugi proizvod iz Idealia linije? Kakvi su vaši dojmovi? Otkrijte mi koja je vaša najdraža noćna krema. :)



*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju i komentaru! :)