subota, 9. siječnja 2016.

New in – prosinac



Kraj 2015. godine donio mi je puno noviteta. Neke sam od njih kupila, a puno sam toga i dobila – blaženo blagdansko razdoblje! :)




Lush Snow Fairy svake se zime nađe na mojoj listi želja, a sada se konačno našao i u mojoj kupaonici. :) Ružičasti šljokičasti blagdanski gel za tuširanje osvježi i začini svaku zimsku večer. Pixi Glow Tonic svi hvale, a ja sam ga tek počela isprobavati – vidjet ćemo hoće li imati efekta na mojoj koži. Ovo je, inače, tonik s glikolnom kiselinom koji služi za eksfolijaciju lica, ujednačavanje tena i uklanjanje mrtvih stanica kože – zvuči vrlo obećavajuće za jedan tonik, zar ne? :)




Sveti Nikola donio mi je dva preslatka Yves Rocher božićna seta, i to u mirisnim kombinacijama kandirana naranča & badem te začinska vanilija. Svaki set sadrži gel za tuširanje i losion za tijelo, sve je već u upotrebi i mirisi su kao stvoreni za hladne zimske dane. <3 Losioni su lagani i vrlo se brzo upijaju, zbog čega su odlični za one dane kad vam se nakon tuširanja ne da dugo čekati da uskočite u omiljenu pidžamu. :)




Na forumima i grupama naišla sam na neke super ponude. By Terry Cover Expert jedan je od mojih najdražih pudera (recenzirala sam ga u počecima bloganja) pa sam poželjela kupiti više nijansi za kit. Uspjela sam nabaviti nijanse 7 Vanilla Beige i 8 Intense Beige, meni su trenutačno malo pretamne, ali taman bi mi odgovarale tijekom ljeta. Međutim, iznenadilo me kad sam vidjela da se pakiranje promijenilo, a s njime i formula koja sada sadrži SPF 15. Usrdno se nadam da će efekt i performanse pudera ostati isti i pomalo se bojim zbog ovog SPF-a jer bi se moglo dogoditi da se više ne fotka tako dobro kao prije.

Ostvarila sam si još dvije želje – Givenchy Teint Couture (nijansa 1 Elegant Porcelain) vrlo je hvaljen tekući puder koji mi se zasad jako sviđa, a nijansa je vrlo svijetla i mislim da bi odgovarala i najsvjetlijima među nama. La Roche-Posay Hydraphase Intense Yeux laaagana je krema za područje oko očiju koju koristim ujutro (odlična je kao podloga za šminku!), dok navečer ipak volim staviti nešto malo hranjivije.




Look by Bipa Lash Unlimited zgrabila sam jer je svi hvale kao odličnu maskaru za malo para, no pričekat će svoj red jer plivam u maskarama. :) Olovka za usne L'Oreal Paris Contour Parfait u nijansi 656 Honey bila je na nekom ludom sniženju, nijansa je predivna nude kakve uvijek trebam, a L'Oreal olovke za usne zapravo su baš dobre, iako su totalno zapostavljene otkad su se pojavile povoljnije, a odlične opcije kao što su Essence i Look by Bipa.

Maybelline NY Color Sensational u nijansi Intense Pink kupila sam na krilima oduševljenja Maybelline Creamy Mattes ruževima, no nije uspio dobiti ljubav koju gajim prema predivnoj novoj mat kolekciji. Ništa mu ne fali, ali nije mi se uspio nametnuti. Ipak, riječ je o lijepoj dnevnoj nijansici i svakako ću ga koristiti.




Na isprobavanje sam dobila dva zanimljiva proizvoda za čišćenje lica o kojima ću detaljno pisati kad ih dobro isprobam. S.Fresh Baby Face Make-Up Remover – odstranjivač šminke s efektom bebine kože* ima miris bijele čokolade, super skida šminku i, kao što se može zaključiti iz naziva, kožu ostavlja mekom, glatkom i nježnom poput bebine. <3 S.Fresh Skin Love & Care Baby Face – micelarna vodica obogaćena hijaluronskom kiselinom* također mi se jako sviđa i divno osvježava lice, samo bih radije da ne dolazi u pakiranju s raspršivačem nego u bočici poput većine micelarnih – navikla sam se tako. :D 




L'Oreal Paris Nutri Gold Extraordinary Oil – suho ulje i dnevna krema ostavili su odličan prvi dojam, a pravo isprobavanje tek počinje kad potrošim nešto od svoje trenutačne postave. Svakako ćete još čitati o ovim proizvodima. Balea gel za tuširanje Sweet Smoothie s mirisom limuna i vanilije super se uklopio u moju zimsku postavu za tuširanje. Balea njegujuća krema Best Wishes – naranča i grejp najnovije je izdanje popularne Baleine linije mini univerzalnih kremica koje ja rado koristim za mazanje ruku i stopala.




L'Oreal Volume Million Lashes Noir Excess maskara je koju nikad nisam previše primjećivala, a zapravo je odlična. Olovke za oči meni uvijek dođu jer ih zbog oblika svojih očiju i spuštenih kapaka koristim puno češće nego tuš – noviteti su zelena L'Oreal Color Riche Le Khol – Rainforest Green, crna Color Riche Le Smoky – Black Velour te dvostrana Color Riche Duo (nijansa Medium) koja sadrži crnu olovku za oči i svjetliju olovku za obrve.

Od jedne drage ljubiteljice kozmetike kupila sam željeni Nuxe Prodigieux Le Parfum koji će, sigurna sam, obilježiti moje ljeto 2016. :) Tom prilikom dobila sam i ELF šljokičasti tuš u nijansi Copper – moj prvi ELF proizvod! – i testere Vichy pudera i Nivea in-shower mlijeka.




Još malo L'Oreala, većinu toga već sam koristila, ali u drugim nijansama. Paleta sjenila L'Oreal Color Riche Les Ombres – Disco Smoking kombinacija je totalno ludih nijansi koje već vidim u nekim otkačenim ili fashion lookovima. L'Oreal Infallible 24h (nijansa Golden Beige) odlično prekriva i suludo je postojan, trenutačno mi je pretaman pa ga miksam s nekim od svjetlijih i laganijih pudera, no ljeti će mi biti super. True Match puder u kamenu (nijansa Rose Vanilla) može se svrstati u rang nešto težih pudera u kamenu, stoga preferiram lagani nanos kako bi na licu izgledao što neprimjetnije. Super matira i postojan je. L'Oreal iluminator/bronzer u nijansi 02 Rose Radieux pridružio se nijansi 03 Rose Insolence koju imam otprije – ovo je za mene jedan od najboljih proizvoda ovog branda. <3




U jednom trenutku ostala sam bez ijednog konkretnog dvofaznog odstranjivača okoloočne šminke, ostao mi je samo slabašni Byphasse. Tih nekoliko dana nikako nisam stizala do drogerija i furala sam samo najnježniji makeup kako bih ga navečer mogla skinuti. Naravno, maskaru Maybelline Lash Sensational izbjegavala sam u širokom luku. :D Kad sam konačno krenula u obnovu zaliha, uzela sam po jedan primjerak svojih najdražih dvofaznih odstranjivača, a to su Afrodita, Garnier, Mixa i L'Oreal. Sad sam mirna neko vrijeme. :D O Mixa i Garnier odstranjivačima već sam pisala. :)




Tester box* predstavila sam čim mi je stigao, a u njemu su se našli sljedeći proizvodi: Subrina Professional PHI Repair maska za kosu, Ducray Extra-doux šampon za čestu upotrebu, Bell Fashion Colour sjajilo za usne u nijansi 403, Nicole Cosmetics ljubičasti shimmerasti lak za nokte, Aura Glorious Cheeks rumenilo u nijansi Cotton Candy i testeri Mizon Water volume EX kreme za lice, Mizon All in one Snail repair kreme za lice, SVR Hydraline bogate kreme i Uriage Aquaprecis balzama.




Na isprobavanje sam dobila novu ekskluzivnu kolekciju L'Oreal Paris Color Riche La Vie en Rose u četiri ružičaste nijanse – Naomi*, Eva*, Blake* i J. Lo*. Uskoro ću ih predstaviti u posebnom postu, no ukratko – riječ je o nježnim ruževima koji nemaju puno sličnosti s prošlogodišnjom kolekcijom Pure Reds, puno su sličniji onoj starijoj, nude kolekciji s potpisom L'Orealovih ambasadorica.




#Onokad ti šefica prati blog i pročita wishlistu pa ti za Božić pokloni dva željena ruža. <3 E, onda se totalno šokiraš i na božićnom ručku skakućeš od sreće! :D Dobila sam, dakle, MAC Velvet Teddy i Rebel, dvije popularne i apsolutno prekrasne nijanse kojima sam, bar zasad, zatvorila svoju MAC-lipstick-wishlistu. :)




Slučajni posjet Golden Roseu bio je fatalan. :D Zaista, kažem vam, ako volite njihove Velvet Matte ruževe, morate probati i nove ruževe u olovci – Golden Rose Matte Lipstick Crayon. Za početak sam uzela nijanse 08, 02 i 12 – jedna nude, jedna mauve i jedna bordo, i mislim da je ovo tek početak jer sam oduševljena teksturom i pigmentacijom! 




Nadopunila sam svoju kolekciju Golden Rose Velvet Matte ruževa, ovaj put kupila sam nijanse 02, 08 i 14. Jasno vam je da volim Golden Rose ruževe, zar ne? :D Onako usput primijetila sam i nekoliko lijepih, (za mene) novih nijansi iz one klasične, Vitamin E linije u crnom pakiranju pa sam pokupila dvije zanimljive nijanse, 127 i 142. Ću da jedem ruževe koliko ih imam! :D




Tko bi odbio slatke male lakiće (6 ml) u divnim nijansama po cijeni od oko 7 kn? Ja sigurno ne! I zato su tu Golden Rose WOW! lakići u nijansama 05, 08, 75, 92, 11 i 95. Već dugo ih gledam na blogu Head In The Clouds i drago mi je što barem oni nisu puno skuplji kod nas nego u susjednim državama.




Ziaja Cocoa Butter – kremasti gel za tuširanje na bazi kakao maslaca još je jedan od božićnih poklona i došao mi je u pravom trenutku kako bih uz njega potrošila sve nakupljene losione i maslace za tijelo s mirisom čokolade. :)

Stiglo mi je i novo Olival čarobno mlijeko za tijelo koje sadrži ulja lješnjaka, badema, jojobe, ruže, makadamije i argana. Uskoro ću vam pisati o njemu, super je za ovo zimsko razdoblje! :) Meni je miris divan, ali nije za one koji ne vole malo jače, tople i orašaste mirise.

U onom haračenju po Golden Rose dućanu kupila sam još i Golden Rose Make-up Primer u dvije verzije – Luminous Finish i Mattifying & Pore Minimising. Jedan luminizirajući i jedan matirajući. Za klijentice koristim one najfinije i najskuplje primere, a i sama često volim staviti primer, no bude mi žao svakodnevno trošiti te najbolje, fensi primere – zato stalno tražim i neka povoljnija rješenja za svaki dan. :D Ova dva primera zasad mi se čine kao odličan deal. Svaka čast dragoj djelatnici u Golden Rose dućanu, tom prilikom dala mi je mali mlijun testera njihove BB kreme i mineralnog tekućeg pudera. Veselim se isprobavanju i voljela bih kada bih u svim parfumerijama/drogerijama/brand storeovima barem prilikom većih kupnji dobila priliku da isprobam još poneki proizvod.




Biobaza roll-on dezićiSpring Flowers (ružino drvo i geranij) i Silky Comfort (shea maslac i jojoba) već su se nekoliko puta našli u mojoj kupaonici. Lajkam ih i nemam prigovora. :) Alverde Cover & Stay Make-up (nijansa 10 Cashew) željela sam isprobati zbog pozitivnih recenzija, iako sam se bojala da bi mi mogao biti too much, i moje su se sumnje potvrdile – ipak mi je malo pretežak i previše uočljiv na licu, nikako nije za svaki dan, no dobro dođe za neke prilike kad želim odlično prekrivanje. :)




Opet se dogodila grupna narudžba sa Zoevine stranice. :D Ovaj put izbor je pao na predivnu paletu Zoeva En Taupe te bockalicu iliti kist br. 124 Grand Stippling. Paleta je fenomenalna, a kist je prvi iz Zoevine radionice koji me nije oduševio na prvu, ali definitivno ga još moram isprobati s različitim tekućim i kremastim puderima te kremastim rumenilima. Zasad sam ga isprobala s dva tekuća pudera i nekako ih ne utapkava kako bi trebalo. Draga The Brush Stash organizirala nas je za ovu narudžbu i prilikom primopredaje onako usput mi je uvalila nekoliko Rouge Bunny Rouge testera – presretna sam što ću isprobati Sea of Clouds (tekući iluminator), Embrace of Cashmere (glitter pigment) i Aqua Primer. I sve sam sigurnija da mi ne gine jedna Rouge Bunny Rouge narudžba. <3




Za Božić sam od dragoga dobila dvije stvarčice s New York tematikom – Essie Fifth Avenue i Manhattan Eyemazing Effect quattro sjenila u nijansi Pool Party. Dobro je pogodio Essie koji još nemam u kolekciji! :D New York tematiku odabrao je zato što smo upravo tih dana počeli planirati svoj skorašnji put u taj obožavani grad. <3

Na poklon sam dobila i L'Oreal Paris tekući ruž Extraordinaire by Colour Riche (304 Ruby Opera), a sama sam odlučila isprobati novi, reformulirani L'Oreal Paris True Match (2.R/2.C Rose Vanilla). Ruž bi mi bio draži da mu je okus drugačiji ili barem neutralniji, a True Match stigla sam nositi tek dvaput, no zasad mi se čini da ćemo se lijepo slagati. 

Konačno smo stigli do kraja – mogu vam reći da mi je priprema ovog pozamašnog posta popapala gotovo cijeli dan! :D Što vam se od mojih noviteta najviše sviđa? O čemu biste voljeli čitati? :) Jeste li i vi dobili pokoji kozmetički poklon u prosincu? :)
 

*PR proizvod (u svojim objavama iznosim vlastito iskreno mišljenje o svakom proizvodu bez obzira na njegovo porijeklo).

32 komentara:

  1. Sve mi se svidja :). Posto obozavam GRVM ruzeve, posle tvoje preporuke cu obavezno kupiti i neki ruz u olovci, ali obavezno :D. Aurino Cotton Candy rumenilo sam sa uzivanjem potrosila, a od skoro imam i True Match tecni puder u istoj nijansi kao i ti, i bas mi se dopao :). Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini se da opet imamo dosta zajedničkih favorita. :) Te Golden Rose olovčice mi imaju puno dobrih osobina Velvet Matte ruževa, s time da ih je nekad zgodnije nanijeti onako u žurbi, baš su praktične. :)
      Cotton Candy mi je tako predivno rumenilo da uopće ne sumnjam da ću potrošiti oba svoja primjerka (pisala sam u onom postu o Tester boxu da zapravo već otprije imam Cotton Candy, ali nijansa se na neku foru mrvicu razlikuje od ove novije verzije :D )

      Izbriši
  2. Velvet Teddy :DD jedva čekam idući posjet Trstu i Mac trgovini jer sam se i ja zaljubila u njega :D
    Lista je savršena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O daa, Velvet Teddy je divan. <3 I nevjerojatno ga je teško fotkati, uvijek ispadne drugačije! :D

      Izbriši
  3. koliko lijepih stvari <3 mene su golden rose lakici totalno iznenadili, uzela sam sve nude boje koje sam uspjela iskopati jer su bili nabacani u velikoj kutiji u ducanu. uzivaj u svojoj zoeva paletici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hjooj i ja sam (kao što se i vidi na slici) pokupila hrpu nude nijansi jer su baš predivne. A tješim se onako, 6 ml, pa to se može potrošiti! :D

      Izbriši
  4. Noviteti su ti savršeni kao i uvijek! :) L'oreal ulje i krema su mi bili odlični i svima ih preporucujem. Pixi tonik moram skinit s WL.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 sjećam se da si ti pisala o Extraordinary Oil ulju, mene tada ulja nisu toliko zanimala ali posljednjih godinu dana ih rado imam i koristim kao dio rutine. :)

      Izbriši
  5. Woooow pola toga bi ti uzela zenooo! Uvijek imas dobre new in-ove. Ako bude još kakva grupna naruđba sa zoeve imaj me u vidu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, javit ću ti svakako! :) Za Zoevu se baš treba skupiti i grupno naručiti jer je poštarina strašno visoka.

      Izbriši
    2. Da baš je skupa zato nikako da si naručim kistove :(

      Izbriši
    3. Zajedno smo jače, javim ti se za grupnu narudžbu - možda već sljedeći mjesec! :D

      Izbriši
  6. Ajme, ima svakakvih prekrasnoća! :D Zanima me gdje si nabavila By Terry puder, na kojem forumu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Forum.hr, podforum kozmetika. :) Ponekad se sjetim pa par dana pratim što ima, da se naći super ponuda... a onda opet zaboravim gledati i tako ukrug :D

      Izbriši
  7. To je baaaaš jedna velika gomila :-) Najviše mi privukoše pažnju Pixie tonik koji stvarno moram nabaviti i divna Zoevica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zoevice uvijek privuku pažnju kad im je sve predivno <3 :D A Pixi tonik je stvarno zanimljiv proizvod i dosad baš i nisam koristila nešto slično pa ću baš promatrati kako djeluje na moju kožu :)

      Izbriši
  8. Loreal ruževi izgledaju predivno, kao i Zoeva paleta. Nadam se da će uskoro recenzija, jer je i sama merkam :)
    Mada ne usuđujem se da poručim sa sajta, zbog pošte, carine itd.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisat ću svakako recenziju ove Zoeva palete, a već otprije imam još jednu koju bi također valjalo pokazati. :) Poštarina im je baš visoka, zato se mi skupimo pa grupno naručimo, ali vi imate i problem carine. :-/ Vjerojatno je najbolje rješenje naručiti preko nekoga tko putuje u Njemačku. :D

      Izbriši
  9. Toliko divni stvarčica, ne znam šta bih pre pogledala :) Loreal ruževi su savršeni.
    Velvet Teddy i Rebel imam i oba baš baš volim :) Golden Rose mat olovke sam kupila pre par dana i na prvu mi se dopadaju, nisu posebno trajne u smislu da se skinu brže nego ostali mat dok jedem i pijem, ali su nijanse toliko divne da im se ovo prašta :)
    Marija me takođe zarazila GR lakićima, divne nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam ja da ti voliš ruževe kao i ja, razumijemo se, svi su divni! :D Velvet Teddy i Rebel su baš krasote, ja zbilja volim MAC ruževe i nikad me ne razočaraju.
      Mislim da nas je Marija sve zarazila GR lakićima, tko bi im odolio kad su tako mali, slatki, šareni i pristupačni! :D

      Izbriši
  10. Baš bih volela da probam Pixi Glow tonik, ali mislim da ga nema u Srbiji, nažalost. :( Loreal ruževi su predivni, najviše mi se dopada J.Lo. nijansa. :) Golden Rose lakići su preslatki, i apsolutno sve nijanse su prelepe. Za sada imam samo jedan (ne znam zašto), ali moram da dopunim kolekciju. :D Mac Velvet Teddy je i na mojoj listi želja, i nadam se da ću ga nabaviti nekad. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je J.Lo najdraža nijansa u kolekciji. <3 Golden Rose WOW su baš wow, nadam se da ćeš uskoro dopuniti kolekciju, ima puno divnih nijansi :) a Velvet Teddy će te sigurno oduševiti jednom kad ga nabaviš :)

      Izbriši
  11. SVe mi se sviđa. Ovi Loreal ruževi samo čini mi se su skroz slabo pigmentovani ili se varam? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slabije su pigmentirani, da. Ne skroz slabo, ali ne mogu se usporediti s onom prošlogodišnjom kolekcijom Pure Reds. Uskoro ću napisati recenziju pa ćeš vidjeti swatcheve - na ruci ispadaju totalno bljedunjavo, ali na mojim usnama ipak ostavljaju lijepu nježnu boju :)

      Izbriši
  12. Imam samo jedno pitanje u vezi GR ruzeva sa vitaminom E, u tekstu pise da je nijansa 142, medjutim na sajtu GR je uopšte nema. Da li možda imaš informaciju da su to nove nijanse? Prelepa je boja, rado bih kupila. Unapred hvala na odgovoru!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se čini da su to nove nijanse - pakiranja izgledaju drugačije i bile su izdvojene od ostalih, onako kod blagajne, ali nisam pitala pa ti ne mogu sa sigurnošću potvrditi. :)

      Izbriši
    2. Nema na čemu, nadam se da ćeš ga naći :)

      Izbriši
  13. Koliko stvariii :)
    I sama ću se morati dokopat Pixi tonika :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene uvijek hrpa noviteta i hrpa potrošenoga. :D
      Nadam se da ćeš nabaviti Pixi tonik, meni je zasad super :)

      Izbriši
  14. Odgovori
    1. Kupila sam ga od jedne curke preko Facebooka :)

      Izbriši

Hvala na čitanju i komentaru! :)